Komunikaty PR

#GoCoaching – darmowy program treningowy w sklepach GO Sport

2019-02-15  |  15:00
Biuro prasowe

Rusza program bezpłatnych treningów w sieci GO Sport. #GoCoaching to cykl zajęć sportowych, które odbywają się na terenie sklepów w największych centrach handlowych. Uczestnikiem może zostać każdy, niezależnie od stopnia zaawansowania. Wystarczy zgłosić chęć uczestnictwa za pośrednictwem Facebook’a. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów, gwarantując najwyższą jakość i specjalistyczne porady wszystkim, którzy biorą w nich udział.

 

Treningi w ramach programu #GoCoaching to kontynuacja cyklu rozpoczętego w ubiegłym roku. Dotychczas zajęcia organizowane były tylko w Warszawie pod hasłem #GoYoga oraz #GoRunning. Cykl z sesjami jogi prowadzonymi przez Karolinę Erdmann, założycielkę Yoga Beat Studio, odbywał się w CH Promenada. Treningi biegowe w Galerii Wileńskiej prowadził Marcin Górnicki – ambasador GO Sport, trener i dziennikarz, który na co dzień przekonuje rodziców do tego, że sport nie jest przeszkodą w wychowaniu dzieci, a dodatkową motywacją. 

 

#GoCoaching to program treningów, które odbywają się w sklepach GO Sport zlokalizowanych w największych centrach handlowych. Z zajęć mogą już korzystać mieszkańcy Warszawy, a w przyszłości program będzie funkcjonować również w Łódzi i Poznaniu. Już od lutego można korzystać z zajęć jogi. #GoYoga odbywać się będzie cyklicznie w każdy sobotni poranek w GO Sport w C.H. Promenada. 

Organizatorzy zaplanowali rozszerzenie wachlarza dyscyplin: poza jogą i bieganiem, w tym roku uczestnicy będą mogli spróbować swoich sił w fitnessie oraz podczas treningów rowerowych. #GoCoaching to także okazja do skorzystania z porad profesjonalnych instruktorów, dotyczących zarówno ćwiczeń jak i sprzętu. Trenerzy GO Sport to eksperci w swoich dziedzinach. Służą fachową wiedzą, wsparciem motywacji i zapewniają najwyższy poziom prowadzenia zajęć.

Treningi z cyklu #GoCoaching są całkowicie bezpłatne i każdy może w nich uczestniczyć. Jedyne co należy zrobić, to zgłosić swój udział na Facebook’u GO Sport, gdzie dostępny jest harmonogram spotkań. Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zapisów. 

Darmowy program marki GO Sport daje możliwość do uprawiania sportu pod okiem wykwalifikowanych trenerów dla wszystkich, którzy pragną rozwijać swoją sportową pasję w pozytywnej atmosferze, w grupie miłośników aktywności fizycznej. 

Treningi #GoCoaching to także okazja do zapoznania się z szerokim asortymentem odzieży i sprzętu wszystkich dyscyplin dostępnych stacjonarnie oraz online w sklepach GO Sport. Stroje oraz akcesoria proponowane przez sieć spełnią oczekiwania zarówno zaawansowanych, jak i początkujących pasjonatów sportu, w zróżnicowanych przedziałach cenowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Użytkownicy Wavelo zimą wykręcają rekordy. Kolejna stacja na mapie! Biuro prasowe
2019-03-19 | 14:47

Użytkownicy Wavelo zimą wykręcają rekordy. Kolejna stacja na mapie!

System rowerów miejskich Wavelo oficjalnie zakończył sezon zimowy. Krakowski jednoślad znów jako jedyny w Polsce dostępny jest przez cały rok. Tej zimy mieszkańcy i turyści
Sport Polska liderem grupy? Kursy bukmacherów
2019-03-19 | 14:02

Polska liderem grupy? Kursy bukmacherów

Polska liderem grupy? Kursy bukmachera Reprezentacja Polski w piłce nożnej wraca do gry po przerwie zimowej. W czwartek podopieczni Jerzego Brzęczka rozpoczną eliminacje Euro 2020 od
Sport Otwarcie większego Decathlonu we Wrocławiu
2019-03-18 | 15:00

Otwarcie większego Decathlonu we Wrocławiu

Decathlon Magnolia Park właśnie otworzył się w zupełnie nowej odsłonie. Sklep powiększył się o piętro, dzięki czemu na półki trafiły produkty przeznaczone do

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.