Komunikaty PR

Technologia 3M w nowej kolekcji butów Adidas Originals

2019-08-14  |  16:35
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Pierwotnym przeznaczeniem materiału odblaskowego 3M było oznakowanie jezdni, które po raz pierwszy zastosowano w latach 40. XX wieku w celu zapewnienia bezpieczeństwa na drodze. Dzisiaj technologia 3M nadal zaskakuje, tym razem tworząc wspólnie z Adidas Originals nowy model butów Nite Jogger.

3M wraz marką Adidas opracowało wzór wzór zainspirowany archiwalnym modelem z lat 70., który był pierwszym odblaskowym butem stworzonym do biegania w nocy. Nowe Nite Jogger to utożsamienie nowoczesności. Do ich stworzenia użyto materiału 3M™ Scotchlite™ opartego na technologii szklanych kulek, zapewniających 100% odbicia zwrotnego światła, dzięki czemu oświetlana osoba staje się lepiej widoczna po zmroku. Jego działanie można porównać do mechanizmu odbicia lustrzanego. Każda szklana kulka ma w sobie powierzchnię lustrzaną, która daje odbicie światła. To z kolei ulega załamaniu w strukturze kulki, dzięki czemu wraca dokładnie do swojego źródła (w podobny sposób działają oczy kota).

Co ważne materiał odblaskowy 3M™ Scotchlite™ jest w pełni produkowany w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To ważny temat także dla branży tekstylnej, dlatego 3M dba o to, by jej produkty były odnawialne, nadawały się do recyklingu, pomagały oszczędzać energię i oraz pozytywnie wpływały na zmniejszanie zużycia odpadów i wody – wyjaśnia Philipp Boening, Global Marketing Manager w 3M Scotchlite.

Odblaskowy materiał pokrywa przednią cześć buta, piętę oraz jego boki, wykonano z niego także logo Adidas oraz 3M. Dodatkowym atutem obuwia jest lekka cholewka składająca się z połączenia dzianin i tkanin z nakładkami z nubuku (zapewniającymi wsparcie strukturalne), amortyzująca podeszwa środkowa BOOST i trwała, gumowa podeszwa zewnętrzna. Buty Nite Jogger „3M Project” są dostępne na stronie www.adidas.com/nitejogger.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Kajetanowicz i Szczepaniak wygrywają Rajd Turcji 2019 w WRC 2! Biuro prasowe
2019-09-19 | 18:00

Kajetanowicz i Szczepaniak wygrywają Rajd Turcji 2019 w WRC 2!

Piąty start w tegorocznych Rajdowych Mistrzostwach Świata i czwarte podium, trzecie z rzędu! Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak wywalczyli najlepszy wynik w dotychczasowych
Sport Magnez dla aktywnych
2019-09-18 | 14:00

Magnez dla aktywnych

MAGNESIA jest wodą średniozmineralizowaną, można więc pić ją codziennie. Osobom trenującym dedykowana jest woda MAGNESIA GO – w ergonomicznej, wygodnej butelce. Magnez a
Sport #BIEGleczytam, czyli TaniaKsiazka.pl sponsorem 9. edycji Białystok Biega
2019-09-18 | 01:00

#BIEGleczytam, czyli TaniaKsiazka.pl sponsorem 9. edycji Białystok Biega

Jedna z największych księgarni internetowych w Polsce po raz kolejny została sponsorem Białystok Biega. Ekipę TaniaKsiazka.pl będzie można spotkać na trasie wyścigu oraz przy specjalnym

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Partner sekcji zdrowie

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.