Komunikaty PR

Środkowoeuropejska premiera kolekcji Mon Cheri

2014-09-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Janusz Mroczkowski
Opublikowani Creative Communication Advisors

Modrzewiowa 9/3
15-238 Białystok
janusz|opublikowani.pl| |janusz|opublikowani.pl
501035853
www.opublikowani.pl

Koronki i motywy kwiatowe – te dwa elementy będą szczególnie dominowały w modzie ślubnej w przyszłym sezonie. W miniony weekend, w jednym z największych w Stolicy salonów ślubnych - La Mariee - odbyła się środkowoeuropejska premiera kolekcji Mon Cheri „Wiosna 2015”, podczas której poznaliśmy nowe trendy przygotowane przez projektantów tworzących dla tej marki: Davida Tuterę i Sophię Tolli.

Premiera trwała dwa dni – w sobotę i niedzielę. Pierwszego dnia pokazów uczestniczyli przedstawiciele branży ślubnej z zagranicy – głównie z krajów ościennych: Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy, Białorusi i Rosji. Dzień później najnowsze modele sukni ślubnych zostały zaprezentowane dziennikarzom oraz polskim odbiorcom – salonom z całego kraju.

Jak z dumą podkreślają przedstawiciele dystrybutora produktów tej marki – białostockiej firmy Mon Cheri Eastern Europe – nikt wcześniej w Europie środkowej i wschodniej nie widział tych świeżych propozycji. Premiera i pokazy były znakomitą okazją do kontraktacji w przypadku nowych salonów decydujących się na dystrybucję produktów tej firmy oraz do wyboru sukien przez współpracujące już podmioty. Patronem medialnym wydarzenia był magazyn Wedding.

Co zatem nowego proponują nam projektanci?

Jak informuje Katarzyna Filianowicz, przedstawicielka dystrybutora, w kolekcjach Davida Tutery przygotowanych z myślą o przyszłym sezonie ślubnym dominują romantyczne suknie koronkowe. To zarazem kontynuacja trendu, który jest absolutnym hitem ostatnich sezonów niemal u wszystkich projektantów i producentów oraz marek.

- W sukniach sygnowanych nazwiskiem Tutery można też dostrzec kontynuację trendu na zabudowane koronką bądź siateczką ze zdobieniami dekolty i plecy. W wielu modelach pojawiają się również koronki, oparte na motywach kwiatowych. Z resztą, motyw kwiatów występuje nie tylko tam, ale również jest wykorzystany także jako np. pas, ramiączko czy dodatkowy element zawierający właśnie tego rodzaju zdobienia – zaznacza.  

Nowością w przyszłym roku będą również rękawki oraz rękawy. Obecny jest też trend na odsłonięte, pięknie wyeksponowane plecy. Tutera zastosowuje ciekawe propozycje kolorystyczne sukien - w kolekcji pojawiają się odcienie srebra, różu, złota, lekkie brązy, szarości a nawet błękity. Często pojawiający się u niego motyw pasa zdobień - to ciekawy element, który wzbogaca i rozświetla proste klasyczne modele.

W przypadku nowych fasonów, przedstawicielka dystrybutora informuje, że w przyszłym sezonie wciąż będą dominowały „księżniczki”, suknie w kształcie litery A oraz tzw. „rybki” wybierane przez kobiety, które gustują w modelach szczególnie podkreślających figurę.

Przyszłoroczna kolekcja sukni przygotowana przez Sophię Tolli podobnie jak u Davida Tutery stanowi kontynuację trendu na zabudowane koronką bądź siateczką ze zdobieniami dekolty oraz plecy. Projektantka postawiła na lekkość i zwiewność, które przejawiają się przede wszystkim w zastosowanych materiałach.

- Koronki zwykle zestawia z lekkim tiulem, zastosowała też organzę i szyfon. Dodatkowo, klasyczne suknie z satyny – co jest niezwykle charakterystyczne dla tej autorki - są elementem obowiązkowym, ale tym razem wyjątkowo kontrastują z całością – podkreśla z kolei Marta Łubnicka z Mon Cheri Eastern Europe.

Jak zauważa, w kolekcji szczególnie widać jej talent i profesjonalizm. - Czasem przy pomocy jednego, z pozoru drobnego ale bardzo oryginalnego czy też nietypowego motywu sukni, czyni ją nieprawdopodobnie oryginalną, dzięki czemu całość staje się wręcz niespotykana i zjawiskowa.

Wiele sukien sugeruje osobowość panny młodej, która ją założy. Niektóre z nich odpowiadają osobowości współczesnej arystokratki, inne subtelnej romantyczki.

Podczas oficjalnej, środkowoeuropejskiej premiery zaprezentowano również najnowsze modele szalenie popularnej za oceanem, ale nieco mniej znanej w naszym kraju, amerykańskiej marki Moonlight, która również jest dystrybuowana przez tę firmę.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zimowe stylizacje dla Twojej sylwetki Biuro prasowe
2019-12-13 | 13:10

Zimowe stylizacje dla Twojej sylwetki

Jabłko, gruszka, odwrócony trójkąt, klepsydra – naszym modowym życiem rządzą owoce i figury geometryczne! Aby poskromić bujne kształty, uwydatnić to, co piękne i
Moda Manufaktura Formy Jonquil stworzy wyjątkową kreację na Sylwestra
2019-12-12 | 13:00

Manufaktura Formy Jonquil stworzy wyjątkową kreację na Sylwestra

Sylwesterowa noc jest jedyna w swoim rodzaju i zasługuje na specjalną oprawę. Jednym z jej elementów jest wyjątkowa kreacja. Jeżeli chcesz w tę jedyną w roku noc wyglądać
Moda Święta jak z amerykańskiego filmu. W roli głównej: piżama
2019-12-11 | 11:00

Święta jak z amerykańskiego filmu. W roli głównej: piżama

Prawdziwe przyjemności to nie tylko „wielkie” rzeczy, jak zdany egzamin czy podwyżka w pracy. Często to te małe – zjedzenie kawałka ulubionego ciasta, który czekał

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Zygmunt Chajzer: Żona z pojemnikami jeździ do źródełka wody oligoceńskiej. Dzięki temu zużywamy mniej plastiku

Temat ochrony środowiska nie jest Zygmuntowi Chajzerowi obojętny. Prezenter zaznacza, że jest wyczulony na segregację śmieci. W ostatnim czasie postanowił również zniwelować ilość zużywanego przez siebie i rodzinę plastiku. Wyznaje, że początkowo nie wiedział, jak się za to zabrać. Teraz jednak jego żona jeździ po wodę do źródełka oligoceńskiego, dzięki czemu mogli zrezygnować z kupowania wody butelkowanej.

Gwiazdy

Maja Frykowska: Jestem fanką zdrowego żywienia. Ćwiczę regularnie, trzy razy w tygodniu

Zdrowa dieta cały czas jest obecna w życiu Mai Frykowskiej. Stara się także dbać o kondycję fizyczną. Nie przepada za sportami ekstremalnymi, jednak siłownię odwiedza regularnie – trzy razy w tygodniu. Zazwyczaj, by poprawić kondycję, wybiera treningi wytrzymałościowe. Ćwiczy pod okiem trenera personalnego.

Teatr

Piotr Cyrwus: Przekonanie o polskim antysemityzmie jest wynikiem niezrozumienia. Jesteśmy coraz bliżej tolerancji

Chociaż Polskę poza jej granicami uważa się za najbardziej antysemicki kraj na świecie, to zdaniem aktora Piotra Cyrwusa społeczeństwo jest coraz bardziej tolerancyjne. Według niego tego typu sądy nie zawsze idą w parze z rzetelną oceną sytuacji, czasami są jedynie wynikiem nieporozumień dotyczących przeszłości. Aby ich uniknąć, niezbędny jest dialog i odpowiednia edukacja.

 

CES Las Vegas 2020

Prawo

Blisko połowa pracowników padła ofiarą mobbingu. Tylko co czwarta firma stara się temu przeciwdziałać

Ponad 60 proc. Polaków doświadczyło nieodpowiedniego traktowania przez przełożonego, a blisko połowa padła ofiarą przemocy słownej. 46 proc. deklaruje, że było mobbingowanych w miejscy pracy – wynika z raportu „Bezpieczeństwo pracy w Polsce”. Zagrożenia psychospołeczne, w tym również mobbing, mają negatywny wpływ na pracowników i ich efektywność. Wiąże się z nimi co trzecia nieobecność w pracy. Mają one także przełożenie na całą firmę, a jedynie 26 proc. pracowników podkreśla, że ich organizacja podejmuje działania na rzecz przeciwdziałania mobbingowi.