Komunikaty PR

Startuje gorący włoski sezon z CIN&CIN!

2014-12-05  |  10:50

CIN&CIN udowadnia, że jesienno-zimowy sezon może być tak gorący jak we Włoszech. Wszystko za sprawą wielkich emocji i kultowych bąbelków. Od listopada do marca na wielbicielki win i drinków CIN&CIN czekają stylowe włoskie samochody oraz oryginalna biżuteria. Promocja towarzyszy wielkiej premierze najbardziej włoskiego z włoskich win - CIN&CIN Prosecco oraz nowej linii stylowych opakowań produktów CIN&CIN.

Nowe kształty butelek prezentują się wyjątkowo elegancko dzięki dopracowanym detalom. Smaku dodają zmieniony korek, tłoczenie na butelce, kontrastowe zestawienia kolorów. Oblicze całego portfolio wyznaczają też ujednolicone logo i kształty etykiet.

 

- Wprowadzany design opakowań CIN&CIN jest uosobieniem marki: stylowy, modny, włoski, niezobowiązujący, ale elegancki. Idealny na bankiet, randkę czy spotkanie z przyjaciółmi. To prawdziwy wizerunkowy skok, który znacząco wzmacnia pozycję marki i wyznacza nowy trend - podkreśla Tomasz Pawlicki, Brand Manager CIN&CIN.

 

Zmiany wizerunkowe CIN&CIN przypieczętowuje najmłodszy produkt: kuszące CIN&CIN Prosecco. Jest kwintesencją włoskiego stylu i nową wizytówką marki. Pochodzące z regionu Veneto białe wino musujące Prosecco Extra-Dry D.O.C. łączy w sobie delikatny, świeży i soczysty owocowy smak, naturalne lekkie bąbelki i słodki kwiatowy aromat. Włosi piją je przy każdej okazji. Jest uniwersalne, niezobowiązujące i eleganckie. Teraz ta ikona włoskości – radość, swoboda i smak w jednym – trafia do rąk miłośniczek CIN&CIN i południowego stylu życia.

 

Wielkiej premierze CIN&CIN towarzyszy atrakcyjna promocja cenowa i specjalna, dodatkowa ekspozycja produktów w sklepach. Ale to nie wszystko! Z okazji swojego święta marka rozdaje setki prezentów. To będzie niezapomniany włoski sezon z CIN&CIN, w którym wszystko może się zdarzyć.  W kwietniu zwycięzca promocji otrzyma kluczyki do samochodu, który …sam sobie wybierze z trzech włoskich propozycji. Będzie to modny Fiat 500, sportowa Alfa Romeo Mito lub stylowa Lancia Ypsilon. 

 

SMS-wy konkurs wystartował w listopadzie. Co należy zrobić, aby mieć szansę wygrać swój wymarzony włoski samochód? Wystarczy kupić dowolną butelkę CIN&CIN, zachować paragon, a następnie wysłać SMS z dokończeniem zdania: „Mój włoski styl z CIN&CIN to…” (wszystkie szczegóły dostępne są na zawieszkach umieszczonych na wszystkich butelkach CIN&CIN). Dodatkowymi nagrodami w konkursie są bransoletki z motywem weneckiej gondoli ze specjalnej, limitowanej kolekcji APART dla marki CIN&CIN. Za koncepcję i obsługę konkursu odpowiada WALK Promotion. Kreacja materiałów została przygotowana przez WALK Creative. Komunikację prowadzi agencja Kuźnia PR. 

 

Włoski sezon z CIN&CIN już otwarty!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Etykieta jest wizytówką produktu. Biuro prasowe
2020-01-27 | 15:25

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest
Zakupy Wstążka, którą można wiele powiedzieć!
2020-01-27 | 15:25

Wstążka, którą można wiele powiedzieć!

Długo oczekiwana nowość jest wreszcie dostępna na rynku polskim. Drukarka do wstążek firmy PIY RIBBONS to urządzenie, które pozwala Klientom w sklepie drukować osobiste wstążki z
Zakupy FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2020-01-27 | 15:25

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy

Katarzyna Grochola: Wystrzegam się polecania książek, bo to ogranicza potencjalną liczbę czytelników

Pisarka pojawiła się na promocji książki Doroty Goldpoint zatytułowanej „Serce nie ma zmarszczek. The Inner Power”. Celem publikacji jest złożenie hołdu kobietom w dojrzałym wieku, które zdążyły już zebrać spory bagaż doświadczeń życiowych i osiągnąć sukces. Zdaniem Katarzyny Grocholi zawarte w książce rozmowy z popularnymi polskimi artystkami są niezwykle ciekawe. Pisarka tłumaczy, że aby nie zawężać potencjalnego grona odbiorców, rzadko poleca pozycje wydawnicze.

Motoryzacja

Karolina Pilarczyk: Drifting może być naprawdę podniecający, a ponadto poprawia nasze umiejętności na drodze

Dwukrotna mistrzyni Europy w driftingu przyznaje, że w nadchodzącym czasie czeka ją dużo pracy. Po udanym sezonie pragnie skupić się na edukacji polskich kierowców. W okresie zimowym, kiedy na drogach jest ślisko i mokro, należy zachować wyjątkową ostrożność. Aby czuć się bezpiecznie, warto doskonalić swoje umiejętności jazdy. Zdaniem Pilarczyk pomaga w tym drifting – sport motorowy odpowiedni zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

 

Farmacja

Koncerny farmaceutyczne nie nadążają z produkcją szczepionek. Niedługo może zabraknąć też preparatów stosowanych w medycynie podróży

W aptekach i hurtowniach brakuje szczepionek m.in. przeciwko ospie, śwince i HPV, ponieważ koncerny farmaceutyczne nie nadążają z ich produkcją. Problemy ciągną się od listopada, ale niektórych preparatów nie ma już od wielu miesięcy. W trudnej sytuacji znaleźli się zarówno pacjenci, którzy nie mogą kontynuować cyklu szczepień, jak i część samorządów. Z kolei lekarze spodziewają się, że niedługo zabraknie również szczepionek stosowanych w medycynie podróży, ponieważ w okresie ferii wielu Polaków wyjeżdża na egzotyczne wakacje za granicą.