Komunikaty PR

Sukienki na studniówkę w trzech różnych stylach. Znajdź swój!

2014-01-14  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania zdjęcia ( 0.73 MB )

Okres na studniówkowe szaleństwa rozpocznie się już w tym miesiącu, zatem to ostatni dzwonek na wybór właściwej kreacji. Specjalnie na tę okoliczność przygotowaliśmy dla Was propozycje sukienek w trzech różnych stylach tak, aby każda z Was znalazła model dla siebie!

Nieśmiertelna mała czarna

Fanki klasyki z pewnością będą szukać swoich kreacji wśród czarnych sukienek. Projektanci prześcigali się w fasonach i fakturach tkanin użytych przy projektach, dzięki czemu wybór idealnego studniówkowego outfitu jest ogromny. Do klasycznej czarnej sukienki dobierajcie kontrastujące dodatki, nie bójcie się także błyszczących detali na torebkach czy butach.

Rozważna i romantyczna

Romantyczki i niepoprawne marzycielki z pewnością zdecydują się na nieco lżejszy look. Tu doskonale sprawdzą się koronki i zwiewne warstwy spódnic. Postawcie na kolor: w dalszym ciągu modne są pastelowe odcienie. Jeżeli wybierzecie mocniejsze tony, wówczas skupcie się na dodatkach w jednolitej barwie. Pozwoli ona podkreślić najważniejszy element outfitu, czyli sukienkę. Pamiętajcie także o subtelnym fasonie butów, żeby uniknąć optycznego obciążenia stopy.

Indywidualistka

Tym z Was, które lubią pobawić się modą, proponujemy niebanalne rozwiązania: wystylizujcie się na pin-up girl, wcielcie w błyszczącą królową parkietu albo postawcie na gorset i cekiny. W takim stroju macie gwarancję, że uwieczni Was każdy kamerzysta i fotograf nawet, jeśli nie pracuje dla Waszej grupy. Przy takim outficie musicie uważać tylko na to, żeby nie przesadzić z formą. Jeżeli stawiacie na odważne kroje – tonujcie dodatki. Jeśli natomiast zamierzacie olśnić wszystkich butami i torebką – niech sukienka będzie mniej wyrazista.

Więcej inspiracji znajdziecie na yosh.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Franczyzowy butik odzieżowy, czyli na biznes idealny dla kobiet! Biuro prasowe
2019-03-19 | 11:05

Franczyzowy butik odzieżowy, czyli na biznes idealny dla kobiet!

Franczyzowy butik odzieżowy, czyli na biznes idealny dla kobiet! Praca to jedna z integralnych części naszego życia. Ważne jest, żeby odnaleźć w życiu cel i robić to co się kocha
Moda AliExpress prezentuje pierwszą kolekcję stworzoną przez polskiego projektanta
2019-03-15 | 18:00

AliExpress prezentuje pierwszą kolekcję stworzoną przez polskiego projektanta

AliExpress – globalny serwis zakupowy należący do Alibaba Group, po raz pierwszy na polskim rynku przedstawił kolekcję inspirowaną marką, stworzoną przez Piotra Popiołka –
Moda The Look of The Year w Avenidzie Poznań
2019-03-11 | 13:20

The Look of The Year w Avenidzie Poznań

Już niebawem Poznań stanie się modową stolicą Wielkopolski. 16 marca w Avenidzie odbędzie się finał jednego z najbardziej prestiżowych konkursów modelingowych na świecie –

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.