Komunikaty PR

Durex Gorące Letnie Noce i The Dumplings Nowy utwór i teledysk „Bez Słów”

2019-06-15  |  10:00
Biuro prasowe

Utwór „Bez słów” to efekt współpracy zespołu The Dumplings z marką Durex, promujący kampanię marki – Gorące Letnie Noce. Kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa.

 

Przed nami lato i gorące noce. Tytuł kampanii to przewrotne nawiązanie do nachodzących, jak co roku upałów, przed którymi nie da się schronić, a które mogą okazać się bardzo przyjemne. Zespół The Dumplings i marka Durex zachęcają do korzystania z lata w pełni, aby nasze noce stały się jeszcze gorętsze. Utworowi towarzyszy wspólnie stworzony teledysk, którego premiera łączy się z oficjalnym startem kampanii Gorące Letnie Noce. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób. 

 

„Kawałkiem „Bez słów” chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to co je łączy to emocje i bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność.Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się – zawsze bezpiecznie.”– komentuje Justyna Święs z The Dumplings.

 

„Bez słów” to nowy singiel The Dumplings, który swoją premierę miał 14 czerwca 2019 roku. Do tekstu autorstwa Justyny Święs muzykę skomponował Kuba Karaś. W rezultacie powstał energetyczny kawałek z gatunku elektropop, utrzymany w stylistyce zespołu. Słowa piosenki opowiadają o bliskości, w liryczny sposób opisując budowane napięcie i przyjemność, którą przynosi jej doświadczanie. Artystka, w subtelnych i bezpretensjonalnych słowach, przekazuje jak istotne jest pielęgnowanie relacji oraz fizycznej bliskości. 

 

„O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać, dzielić się zarówno swoimi emocjami, jak i doświadczeniem. Dzięki temu wzajemnie się uczymy, wspieramy, możemy bardziej o siebie zadbać. To bardzo ważny krok na drodze do budowania większej świadomości oraz otwartości, które dzięki temu projektowi możemy promować. Ma on dla nas wymiar kampanii społecznej i bardzo cieszy nas fakt, że jesteśmy jego częścią.”– dodaje Kuba Karaś z The Dumplings.

 

Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Daniela Jaroszka. Do realizacji wideo zostały zaangażowane prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego. Twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. W klipie występują cztery różne pary, by podkreślić, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, płci, czy stażu związku. Wszystkie łączy silne uczucie i intymność, której piękno realizatorzy starali się uchwycić. 

 

„Współpracą z The Dumplings, marka Durex sięga po nową jakość, którą chce na stałe wpisać w swoje DNA. Zwracamy się w kierunku edukacji i otwartości wokół seksu. Chcielibyśmy, by ludzie nie wstydzili się o tym rozmawiać, aby seks przestał być tematem tabu. Gorące, letnie noce właśnie nadeszły, a my chcemy zachęcić wszystkich, by cieszyli się sobą, okazywali sobie uczucia i robili piękne rzeczy. Uważamy, że więcej bliskości w codzienności może uczynić świat piękniejszym.” – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.

 

Sceneria została dobrana tak by, jak najlepiej oddać naturalny charakter każdej z par, a kontekst osadzenia akcji w czasie letnich wakacji dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się sobą. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu swoim oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski o siebie oraz partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą jeszcze dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań.

 

Link do wideo: https://youtu.be/N-vYyTuzIOo

 

The Dumplings – BEZ SŁÓW | [Durex: Gorące Letnie Noce]

Tekst: Justyna Święs

Muzyka: Kuba Karaś

 

The Dumplings na FB 
https://www.facebook.com/TheDumplings/

The Dumplings na IG  
https://www.instagram.com/thedumplings/
Durex na FB    
https://www.facebook.com/DurexPolska/

Durex na IG                            
https://www.instagram.com/durex_polska/

 

 

 

CLIENT: Durex

Senior Brand Manager: Justyna Dadał

 

CAMPAIGN IDEA:

Agency: Feeders Agency | www.feeders.agency 

Creative Concept & Communication Strategy: Łukasz Szczybelski 

Art Director: Konrad Wullert

Copywriter: Łukasz Szczybelski

Graphic Designer: Jagoda Gizińska

Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]

Agency Producer: Agnieszka Fatek

Creative Support: Adam Czartoryski

 

VIDEO:

Production House: Papaya Films

Director: Daniel Jaroszek 
Script: Daniel Jaroszek, Łukasz Szczybelski
DoP: Kuba Burakiewicz
Producer: Maciek Szrek
Production Manager: Julia Guz
Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert
Edit: Maciej Kozłowski

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Tadeusz Dominik i Samuel Tepler - wystawy w DESA Unicum Biuro prasowe
2019-07-17 | 13:00

Tadeusz Dominik i Samuel Tepler - wystawy w DESA Unicum

Wybitny artysta, który wypracował niepowtarzalny malarski styl doceniony na całym świecie. Prace Tadeusza Dominika, w zestawieniu z dziełami stworzonymi przez członków jego
Sztuka Wystawa sztuki w Porcie Łódź
2019-07-10 | 14:00

Wystawa sztuki w Porcie Łódź

„Ciekawa Sztuka” – pod takim tytułem w Porcie Łódź odbywa się wystawa prac polskich artystów. Wystawę oglądać można  bezpłatnie w funkcjonującej w
Sztuka KOLEJNE TARGI SZTUKI DOSTĘPNEJ JUŻ TEJ JESIENI!
2019-07-05 | 14:22

KOLEJNE TARGI SZTUKI DOSTĘPNEJ JUŻ TEJ JESIENI!

Po zawrotnym sukcesie pierwszych, marcowych Targów Sztuki Dostępnej wszyscy z niecierpliwością czekali na termin następnej imprezy z tego cyklu. Wreszcie jest! Druga edycja imprezy

Kalendarium

Uroda

Katarzyna Bujakiewicz: Na co dzień chodzę bez makijażu. Na ściankę tak zupełnie naturalnie nie odważyłabym się wyjść

Aktorka preferuje naturalny wygląd, bez makijażu. Na co dzień rezygnuje więc z kosmetyków kolorowych na rzecz tych, które pielęgnują skórę, jak np. Hyaluronic Aloe Jelly. Na pełny make-up aktorka stawia tylko przy okazji dużych wyjść, ponieważ w świetle jupiterów widać każdą niedoskonałość, a takie wpadki są szeroko komentowane w mediach. Co prawda, ona sama ma duży dystans do swojego wyglądu, ale dobrze wie, jak takie negatywne opinie przeżywają jej młodsze koleżanki.

Muzyka

Shaggy: Czuję niesamowitą więź z Polską. Bardzo się cieszę, że Polacy nadal chcą mnie słuchać

Lubię Polskę za wódkę, gulasz i tutejszą publiczność – mówi wokalista. Podkreśla, że zawsze cieszy go perspektywa grania dla polskiej publiczności, która odwdzięcza mu się niesamowitą energią podczas koncertów na żywo. Z przyjemnością dostrzega też efekty transformacji, jaką Polska przeszła na przestrzeni ostatnich dwóch dekad.

Praca

Polki spędzają z dziećmi najwyżej rok po porodzie. O powrocie do pracy decydują głównie względy ekonomiczne

Wyłącznie opiece nad dzieckiem Polki chciałyby się poświęcić przez pierwsze trzy lata jego życia. Zdecydowana większość młodych mam już po rocznym urlopie macierzyńskim wraca jednak do pracy. Kierują się zarówno względami ekonomicznymi, jak i chęcią samorozwoju. Udanemu łączeniu życia zawodowego z rodzinnym sprzyjają benefity ze strony pracodawców, m.in. elastyczny czas pracy, możliwość wykonywania niektórych obowiązków zdalnie oraz punktualnego wychodzenia z biura.

Film

Mateusz Banasiuk: Rola w „Furiozie” to dla mnie spełnienie marzeń. Ten film to czysta adrenalina

„Furioza” ma być pierwszym polskim filmem o świecie kiboli i chuliganów. Zdaniem Mateusza Banasiuka jest to spektakularne kino, które ma szanse zachwycić polskich widzów. Podkreśla, że praca na planie jest wymagająca i angażująca, rola lekarza związanego ze środowiskiem ultrasów jest jednak spełnieniem jego aktorskich marzeń.