Komunikaty PR

Technologia 3M w nowej kolekcji butów Adidas Originals

2019-08-14  |  16:35
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Pierwotnym przeznaczeniem materiału odblaskowego 3M było oznakowanie jezdni, które po raz pierwszy zastosowano w latach 40. XX wieku w celu zapewnienia bezpieczeństwa na drodze. Dzisiaj technologia 3M nadal zaskakuje, tym razem tworząc wspólnie z Adidas Originals nowy model butów Nite Jogger.

3M wraz marką Adidas opracowało wzór wzór zainspirowany archiwalnym modelem z lat 70., który był pierwszym odblaskowym butem stworzonym do biegania w nocy. Nowe Nite Jogger to utożsamienie nowoczesności. Do ich stworzenia użyto materiału 3M™ Scotchlite™ opartego na technologii szklanych kulek, zapewniających 100% odbicia zwrotnego światła, dzięki czemu oświetlana osoba staje się lepiej widoczna po zmroku. Jego działanie można porównać do mechanizmu odbicia lustrzanego. Każda szklana kulka ma w sobie powierzchnię lustrzaną, która daje odbicie światła. To z kolei ulega załamaniu w strukturze kulki, dzięki czemu wraca dokładnie do swojego źródła (w podobny sposób działają oczy kota).

Co ważne materiał odblaskowy 3M™ Scotchlite™ jest w pełni produkowany w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To ważny temat także dla branży tekstylnej, dlatego 3M dba o to, by jej produkty były odnawialne, nadawały się do recyklingu, pomagały oszczędzać energię i oraz pozytywnie wpływały na zmniejszanie zużycia odpadów i wody – wyjaśnia Philipp Boening, Global Marketing Manager w 3M Scotchlite.

Odblaskowy materiał pokrywa przednią cześć buta, piętę oraz jego boki, wykonano z niego także logo Adidas oraz 3M. Dodatkowym atutem obuwia jest lekka cholewka składająca się z połączenia dzianin i tkanin z nakładkami z nubuku (zapewniającymi wsparcie strukturalne), amortyzująca podeszwa środkowa BOOST i trwała, gumowa podeszwa zewnętrzna. Buty Nite Jogger „3M Project” są dostępne na stronie www.adidas.com/nitejogger.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Nowa treningowa kolekcja już dostępna w GO Sport Biuro prasowe
2020-02-25 | 17:30

Nowa treningowa kolekcja już dostępna w GO Sport

W sporcie liczy się systematyczność, dlatego warto wiedzieć jak się do niej zmotywować, a niezbędny sprzęt do treningu znajdziesz w sklepach GO Sport. Najnowsza kolekcja treningowa jest
Sport ASICS NOVABLAST – lekkość, wydajność i satysfakcja po kolejnych kilometrach
2020-02-25 | 16:30

ASICS NOVABLAST – lekkość, wydajność i satysfakcja po kolejnych kilometrach

Unikalny design, zwrot energii, lekkość i poczucie komfortu. Tym charakteryzuje się najnowszy model w kolekcji marki ASICS – NOVABLAST. Buty są przeznaczone szczególnie dla tych
Sport Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie
2020-02-20 | 14:00

Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie

Na co dzień rzucają do jednego kosza, ale w najbliższą sobotę staną po przeciwnych stronach boiska. O kim mowa? Małopolscy policjanci i pracownicy krakowskiego oddziału Motoroli Solutions

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Natalia Szroeder: Nie wiem jeszcze, czy poradzę sobie w roli prowadzącej. Ale uwielbiam nowe wyzwania

Wokalistka już niedługo zadebiutuje w roli prowadzącej muzycznego programu „The Four. Bitwa o sławę”. Tłumaczy, że zależy jej na rozwoju osobistym i zdobywaniu nowych umiejętności. Cieszy się więc, że będzie mogła spróbować swoich sił jako konferansjerka. Szroeder wyznaje, że na planie talent show panuje bardzo przyjazna atmosfera. Dzięki temu nie czuje nadmiernego stresu i może w pełni skoncentrować się na nowym wyzwaniu.

Psychologia

Arkadiusz Jakubik: Nie jestem typem wodzireja, który opowiada żarty i anegdoty z planu filmowego. Wolę obserwować i słuchać

Aktor w 2008 roku założył zespół muzyczny Dr Misio. Tłumaczy, że tworzenie muzyki jest dla niego sposobem na porozumiewanie się z fanami. Poprzez utwory może bowiem nawiązać z nimi emocjonalną więź. Ponadto koncerty pomagają Jakubikowi pozbyć się złych myśli. Szaleństwo na scenie traktuje jak psychoterapię, dzięki której zachowuje zdrowie psychiczne bez pomocy specjalisty.

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

 

Zagranica

Coraz więcej Polaków kupuje wakacyjne wycieczki kilka miesięcy przed wyjazdem. Sezon 2020 zapowiada się na bardziej udany niż ubiegłoroczny

Ponad 40 proc. Polaków rezerwuje swoje wakacje przynajmniej na dwa miesiące przed wylotem – wynika z analizy Travelplanet.pl. To oznacza, że coraz rzadziej decydujemy się na wyjazd last minute. Gwarancja najniższej ceny i większe poczucie bezpieczeństwa sprawiają, że turystom nie opłaca się czekać z decyzją do ostatniej chwili. Najchętniej wybieramy Grecję, Turcję, Egipt i Tunezję. Blisko 80 proc. Polaków decyduje się na all inclusive, chętniej w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach.