Komunikaty PR

Technologia 3M w nowej kolekcji butów Adidas Originals

2019-08-14  |  16:35
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Pierwotnym przeznaczeniem materiału odblaskowego 3M było oznakowanie jezdni, które po raz pierwszy zastosowano w latach 40. XX wieku w celu zapewnienia bezpieczeństwa na drodze. Dzisiaj technologia 3M nadal zaskakuje, tym razem tworząc wspólnie z Adidas Originals nowy model butów Nite Jogger.

3M wraz marką Adidas opracowało wzór wzór zainspirowany archiwalnym modelem z lat 70., który był pierwszym odblaskowym butem stworzonym do biegania w nocy. Nowe Nite Jogger to utożsamienie nowoczesności. Do ich stworzenia użyto materiału 3M™ Scotchlite™ opartego na technologii szklanych kulek, zapewniających 100% odbicia zwrotnego światła, dzięki czemu oświetlana osoba staje się lepiej widoczna po zmroku. Jego działanie można porównać do mechanizmu odbicia lustrzanego. Każda szklana kulka ma w sobie powierzchnię lustrzaną, która daje odbicie światła. To z kolei ulega załamaniu w strukturze kulki, dzięki czemu wraca dokładnie do swojego źródła (w podobny sposób działają oczy kota).

Co ważne materiał odblaskowy 3M™ Scotchlite™ jest w pełni produkowany w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To ważny temat także dla branży tekstylnej, dlatego 3M dba o to, by jej produkty były odnawialne, nadawały się do recyklingu, pomagały oszczędzać energię i oraz pozytywnie wpływały na zmniejszanie zużycia odpadów i wody – wyjaśnia Philipp Boening, Global Marketing Manager w 3M Scotchlite.

Odblaskowy materiał pokrywa przednią cześć buta, piętę oraz jego boki, wykonano z niego także logo Adidas oraz 3M. Dodatkowym atutem obuwia jest lekka cholewka składająca się z połączenia dzianin i tkanin z nakładkami z nubuku (zapewniającymi wsparcie strukturalne), amortyzująca podeszwa środkowa BOOST i trwała, gumowa podeszwa zewnętrzna. Buty Nite Jogger „3M Project” są dostępne na stronie www.adidas.com/nitejogger.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Magnez dla aktywnych Biuro prasowe
2019-09-18 | 14:00

Magnez dla aktywnych

MAGNESIA jest wodą średniozmineralizowaną, można więc pić ją codziennie. Osobom trenującym dedykowana jest woda MAGNESIA GO – w ergonomicznej, wygodnej butelce. Magnez a
Sport #BIEGleczytam, czyli TaniaKsiazka.pl sponsorem 9. edycji Białystok Biega
2019-09-18 | 01:00

#BIEGleczytam, czyli TaniaKsiazka.pl sponsorem 9. edycji Białystok Biega

Jedna z największych księgarni internetowych w Polsce po raz kolejny została sponsorem Białystok Biega. Ekipę TaniaKsiazka.pl będzie można spotkać na trasie wyścigu oraz przy specjalnym
Sport Event motoryzacyjny i wsparcie Podlaskiego Hospicjum Dziecięcego „Obok Nas”
2019-09-18 | 01:00

Event motoryzacyjny i wsparcie Podlaskiego Hospicjum Dziecięcego „Obok Nas”

Spełniają motoryzacyjne marzenia i niosą pomoc chorym dzieciom – firma Devil-Cars po raz ostatni w tym sezonie organizuje event na torze Wschodzący Białystok. W piątek 20 września

Gwiazdy

Aleksander Milwiw-Baron: mój biznes rośnie w siłę. To nieprawda, że dostarczam nieświeże produkty klientom

Znana psycholog jest podekscytowana swoim nowym wyzwaniem zawodowym i obiecuje, że nie zawiedzie widzów „Dzień dobry TVN”. Jej zdaniem pomysł producentów na jej duet z Filipem Chajzerem jest strzałem w dziesiątkę. Cieszy się, że może rozwijać swoje umiejętności u boku dziennikarza, ale nie zamierza pozostawać w jego cieniu. Zapewnia, że ma na siebie pomysł i wierzy, że ta taktyka pozwoli jej zdobyć sympatię widzów.

Gwiazdy

Kamila Porczyk: Sport ma ciemne strony. Ale odsłuchanie hymnu, gdy się stoi na pudle, to rzecz warta wszystkiego

Sport, zdaniem zawodniczki, ma wiele ciemnych stron, z których istnienia kibice nie zdają sobie sprawy. Nie widzą oni katorżniczych treningów, bólu po kontuzjach i problemach emocjonalnych po zakończeniu kariery. Mistrzyni podkreśla, że wielu sportowców nie potrafi się odnaleźć w zwyczajnym życiu, powinni więc otrzymywać profesjonalną pomoc.

 

Farmacja

Polska firma farmaceutyczna szuka młodych talentów już w liceach. Na najlepszych czekają stypendia naukowe

Adamed, jedna z największych w Polsce firm farmaceutyczno-biotechnologicznych, poszukuje młodych talentów. 5 lat temu uruchomiła program ADAMED SmartUP, którego celem jest wyszukiwanie i wspieranie utalentowanych młodych ludzi w dziedzinie nauk ścisłych oraz przyrodniczych już na etapie liceum. Najlepsi z nich mają szansę na udział w indywidualnych konsultacjach edukacyjnych oraz zdobycie stypendium finansowego, które mogą przeznaczyć na wymarzone studia i dalszy rozwój, ułatwiający im start kariery naukowej. Kolejna 6. edycja rekrutacji do programu ruszyła z początkiem września.

Seriale

Tomasz Karolak o „39 i pół tygodnia”: Zrobiliśmy świetną tragikomedię. Takiej formy nie ma na polskim rynku serialowym

W nowej wersji hitu TVN-u główny bohater pozostaje ten sam. Darek Jankowski – w tej roli Tomasz Karolak, choć jest nieco starszy, to wciąż ma takie samo podejście do życia. Tyle, że teraz będzie musiał zmierzyć z bardzo poważnym problemem. Zdaniem aktora pomysł na scenariusz jest doskonały, a wynikiem ciężkiej pracy całej ekipy jest świetny serial, który przyciągnie widzów fabułą i dobrą obsadą. Niezwykle poruszający będzie też utwór zaprezentowany w finałowym odcinku serii.