Komunikaty PR

ChiodoPRO laureatem Kobiecej Marki Roku

2018-07-11  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
MAGDALENA GŁADYSZ
Kuźnia Group Sp. z o.o.

SKWER KARD.WYSZYNSKIEGO, 5/4
01-015 WARSZAWA
MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL| |MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL
224672083
www.kuzniagroup.pl

Lakiery hybrydowe ChiodoPRO otrzymały tytuł Kobiecej Marki Roku 2018 – Klasa i Styl. Godło KMR przyznawane jest podczas ogólnopolskiego plebiscytu, skierowanego do firm oferujących najwyższej jakości produkty i usługi dla najbardziej wymagających kobiet.

Do II edycji plebiscytu „Kobieca Marka Roku” zgłoszenia przesłało kilkaset firm. Do projektu zapraszane są marki, których produkty i usługi są nieodzownym elementem kobiecego świata – wyróżniają się wysoką jakością, są bezkonkurencyjne i jedyne w swoim rodzaju. Tytuł „Kobieca Marka Roku” to cenny symbol niezawodności oraz potwierdzenie przewagi konkurencyjnej i pozycji na rynku.

„Tytuł Kobiecej Marki Roku to dla nas ogromne wyróżnienie. Bardzo cieszy nas, że lakiery ChiodoPRO znalazły się w gronie liderów rynku kosmetycznego w Polsce. To dla nas duży sukces, ale nie spoczywamy na laurach. Daje nam to motywację, aby ciągle podnosić jakość naszych produktów i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, które są nowoczesnymi kobietami z klasą” – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Podsumowaniem tej edycji będzie Gala Finałowa, ekskluzywne wydarzenie z udziałem Laureatów plebiscytu, przedstawicieli biznesu, show-biznesu i mediów, która odbędzie się jesienią 2018.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Otul się zapachem jesieni - wyjątkowa oferta Super-Pharm Biuro prasowe
2021-10-22 | 12:00

Otul się zapachem jesieni - wyjątkowa oferta Super-Pharm

Zamknięte w niepozornej buteleczce kryją wielką moc – perfumy. Otulają ciało niczym druga skóra, a ich zapach na długo pozostaje w pamięci. Orzeźwiająco owocowe, a może
Uroda Październikowe Ekocuda w wersji online!
2021-10-14 | 09:50

Październikowe Ekocuda w wersji online!

23 i 24 października br. organizatorzy zapraszają na instagramowy profil Ekocudów, gdzie swoją ofertę zaprezentują producenci oraz dystrybutorzy polskich i zagranicznych marek.
Uroda Odkryj nowość od IT Cosmetics!
2021-10-12 | 10:00

Odkryj nowość od IT Cosmetics!

Your Skin But Better Foundation + Skincare to podkład, który pokocha Twoja skóra W ofercie marki IT Cosmetics dostępna jest już nowość: Your Skin But Better Foundation +

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.