Komunikaty PR

Urządzenia dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami

2021-06-11  |  09:25

Firma Lexmark w standardzie wprowadziła wiele udogodnień, które ułatwiają pracę wszystkim użytkownikom, a szczególnie osobom ze szczególnymi potrzebami. Panele sterowania, które przechylają się z poziomu do pionu, tace na papier, które można zamknąć bardzo niewielką siłą, wbudowaną nawigację głosową i gniazdo słuchawkowe do prywatnego słuchania oraz podniesione ikony na klawiaturze, to tylko niektóre funkcjonalności, w które wyposażone są urządzenia.

Dzięki takiemu podejściu firma oferuje produkty zapewniające pracownikom ze szczególnymi potrzebami wygodne drukowanie, kopiowanie, faksowanie, wysyłanie wiadomości e-mail i skanowanie.

- Chcemy pomóc wszystkim użytkownikom firmy Lexmark w zwiększeniu produktywności - wyjaśnia Mariusz Ożarowski, Head of Service Delivery, Lexmark EEMEA - Dlatego stosujemy systematyczne podejście do opracowywania technologii, które eliminują fizyczne bariery dla sukcesu w miejscu pracy, ułatwiając wszystkim wykonywanie typowych zadań, takich jak drukowanie lub skanowanie dokumentów.

Trzydzieści lat temu pierwsze urządzenia marki Lexmark zostały wysłane do klientów, żeby wesprzeć szerokie grono pracowników w różnych miejscach pracy, w tym w biurach, sklepach detalicznych, magazynach, szkołach i szpitalach. Użyteczność i dostępność dla każdego są kluczowymi kryteriami projektowania urządzeń Lexmarka niezależnie od tego, gdzie są one umieszczone.

Od 1991 roku dostępność stała się podstawowym celem na każdym etapie naszego rozwoju – chcemy, aby każdy produkt był łatwy w obsłudze dla wszystkich użytkowników niezależnie od ich stopnia zaawansowania. Zdefiniowaliśmy procesy i metodologię, które zapewniają odpowiednią dostępność naszych produktów. Działamy w oparciu o informacje od naszych klientów – na ich podstawie wprowadzamy zmiany w projekcie i testujemy nowe funkcje. Mamy prostą metodę: zaczynamy od klienta.

Podejście to jest realizowane przez Radę Dostępności firmy Lexmark, w skład której wchodzą projektanci produktów, inżynierowie oprogramowania, eksperci ds. użyteczności, projektanci rozwiązań i autorzy publikacji. Aby określić najlepszą drogę dla przyszłych generacji produktów firmy Lexmark, Rada monitoruje przepisy i regulacje, przeprowadza badania z klientami i użytkownikami oraz konsultuje się z ekspertami ds. dostępności.

- Jesteśmy dumni z naszego innowacyjnego podejścia do ułatwień dostępu, które umożliwiają korzystanie z naszych produktów wszystkim klientom - mówi Mariusz Ożarowski.

Wyposażona w szerokie spektrum danych Rada współpracuje ze społecznością programistów firmy Lexmark, aby wprowadzać ulepszenia w projektach obecnych i przyszłych produktów. Stosując zasady projektowania uniwersalnego, Rada Dostępności pomaga w dostarczaniu dostępnych urządzeń do obrazowania i oprogramowania wspomagającego ich pracę, dzięki czemu wszyscy klienci firmy Lexmark mogą w pełni wykorzystać swoje unikalne umiejętności i zdolności w miejscu pracy.

Nasze 30-letnie doświadczenie wykorzystujemy, żeby zapewniać coraz lepsze rozwiązania naszym klientom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie „Spersonalizowana” redukcja szumów w słuchawkach Huawei FreeBuds 4 Biuro prasowe
2021-06-10 | 16:00

„Spersonalizowana” redukcja szumów w słuchawkach Huawei FreeBuds 4

Podczas konstruowania FreeBuds 4, inżynierowie akustyczni Huawei zebrali obszerne dane dotyczące specyfiki ludzkich uszu i zaprojektowali wiele zestawów parametrów, opierając na
IT i technologie Smartwatche z serii Huawei Watch 3 – w Polsce już od 17 czerwca
2021-06-10 | 14:00

Smartwatche z serii Huawei Watch 3 – w Polsce już od 17 czerwca

Na huawei.pl ruszyła kampania promująca start sprzedaży najnowszych smartwatchy z serii Huawei Watch 3 na polskim rynku. Przedsprzedaż ruszy 17 czerwca. W ramach kampanii, w Społeczności
IT i technologie Huawei prezentuje nowe tablety MatePad Pro i MatePad 11 z HarmonyOS
2021-06-07 | 22:12

Huawei prezentuje nowe tablety MatePad Pro i MatePad 11 z HarmonyOS

Podczas globalnej premiery 2 czerwca, Huawei zaprezentował dwa nowe tablety działające w oparciu o HarmonyOS – MatePad Pro i MatePad 11. MatePad Pro to potężne urządzenie klasy premium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Paula Tumala: Moje córeczki karmiłam piersią tylko przez trzy miesiące. Niestety mój organizm nie nadążał produkować pokarmu dla dwóch dziewczynek

Modelka podkreśla, że zależało jej na tym, by móc jak najdłużej karmić piersią swoje córeczki. Niestety jej organizm nie nadążał z produkcją pokarmu dla bliźniczek, które miały spory apetyt. Tumala zachęca jednak inne kobiety do tego, żeby, jeśli mają takie możliwości, nie rezygnowały zbyt szybko z karmienia tylko dlatego, że ktoś je krytykuje lub wyśmiewa. Podkreśla też, że mleko matki to prawdziwa „bomba witaminowa" dla dziecka i żaden zamiennik nie jest w stanie zaoferować mu tylu składników odżywczych.

Muzyka

Piotr Lato: Nie uda mi się pojechać w żadną trasę. Planuję jeden duży koncert

Wokalista zyskał rozpoznawalność dzięki udziałowi w pierwszej edycji programu „Big Brother”. Po 20 latach od premiery kontrowersyjnego show Lato wydał swój debiutancki album pod tytułem „Dust Bowl Desert Night Fantasies”. Cieszy się, że dzięki zmniejszeniu obostrzeń pandemicznych będzie mógł zaprezentować nowy materiał podczas koncertów. Tłumaczy jednak, że nie zamierza ruszyć w tradycyjną trasę, ponieważ jego podejście do koncertowania w trakcie ostatnich miesięcy znacznie się zmieniło.

Finanse

Nieruchomości premium zyskały dzięki pandemii. Nabywcy szukają atrakcyjnych lokalizacji, większych metraży i dostępu do tarasu lub ogródka

Dobrze zlokalizowane nieruchomości o wysokim standardzie okazały się szczególnie odporne na rynkowe wahania spowodowane pandemią. Zainteresowanie wykazywali nie tylko inwestorzy, którzy ten segment traktują jako dobrą lokatę kapitału, lecz także klienci, którzy dla siebie szukają większych metraży. Pandemia wyraźnie zmieniła preferencje nabywców: ważniejszy stał się dostęp do zieleni i naturalnego światła, a także własny balkon lub taras. Odporność rynku premium pokazują m.in. dane KPMG na temat segmentu luksusowych nieruchomości. Rekord padł w Stanach Zjednoczonych, gdzie w III kwartale ub.r. sprzedaż nieruchomości premium wzrosła aż o ponad 60 proc. r/r.