Komunikaty PR

W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta

2014-12-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sandra Kaczmarek
Hill+Knowlton Strategies

Adama Branickiego 17
02-972 Warszawa
sandra.kaczmarek|hkstrategies.com| |sandra.kaczmarek|hkstrategies.com
607911291
www.hkstrategies.pl
Do pobrania Grafika1 ( 0 MB )

Lubimy wygrywać i lubimy otrzymywać nagrody. Blisko połowa z nas chętniej niż zazwyczaj korzysta z akcji promocyjnych w okresie przedświątecznym. Zapytani o rodzaj promocji pozacenowych, w których uczestniczymy najchętniej, wymieniamy takie, gdzie przy zakupach na określoną kwotę dostajemy bon na kolejne zakupy (50%) oraz te, gdzie przy zakupach za określoną kwotę dostajemy upominek gratis (22%). Upominek ten nie jest bez znaczenia, bowiem ze względu na atrakcyjność oferowanej promocji 11% Polaków jest w stanie zmienić sklep, w którym dotychczas robiło zakupy spożywcze. Kolejne 35% przyznaje, że chętnie uczestniczy w promocjach konsumenckich, jeśli organizuje je sklep, w którym zazwyczaj robią zakupy, a 19% bierze udział w promocji, oceniając wcześniej atrakcyjność nagrody. To wyniki badania, które na zlecenie Lidl Polska przeprowadził Instytut Millward Brown[1]. 1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

Dwa ostre argumenty, aby zakupy robić w Lidlu

Mechanizm akcji promocyjnej jest podobny do zeszłorocznego, kiedy to za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl można było otrzymać pierwszą, autorską książkę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służących do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

 

„Zdecydowaliśmy się na podobny mechanizm jak w roku ubiegłym, ponieważ przekonało nas rzeczywiste powodzenie promocji książkowej. O naszej zeszłorocznej akcji słyszało 61% Polaków, a 75% z nich przyznało, że promocja bardzo im się podobała. Co więcej, aż 78% respondentów jest zdania, że powinniśmy realizować podobne akcje w przyszłości1– powiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Dodaje, że „upominek w postaci noża szefa kuchni jest kolejnym wtajemniczeniem w drodze do edukacji kulinarnej, jaką od kilku lat Lidl serwuje swoim klientom”.

 

Ostry przedmiot pożądania

Trudno przecenić znaczenie dobrego noża kuchennego. Aż 83% z nas przyznaje, że nóż kuchenny jest zdecydowanie ważnym wyposażeniem każdej kuchni, a niemal co drugi Polak jest zdania, że noże kuchenne mogą nam służyć nawet całe życie. Nasze przywiązanie do noży wyrażamy w liczbie posiadanych ostrzy. Większość z nas ma w swojej kuchni ponad 6 noży, a co trzeci szczyci się posiadaniem zestawu noży
w liczbie 4–6 sztuk.

 

Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu, wykonany jest z wyjątkowo trwałej, wytrzymałej i odpornej na korozję stali chromowo-molibdenowo-wanadowej (X50 Cr Mo V15). Wszystkie elementy noża są płynnie połączone, a ostrze i uchwyt idealnie równe. Ergonomiczny kształt uchwytu noża dostosowany jest do kształtu dłoni, dzięki czemu gwarantuje wygodną pracę przez długi czas. Długotrwałą ostrość i wysoką odporność na tępienie nóż uzyskał dzięki zastosowaniu wysokiej jakości stali, odpowiedniemu procesowi hartowania, a także profesjonalnemu wykończeniu powierzchni tnącej.

Ponadto w opakowaniu znajduje się książeczka opisująca techniki krojenia, różne strefy noża wraz z ich przeznaczeniem oraz informacje na temat pielęgnacji noża.

Nóż nożowi nie równy

Szefowie kuchni są jednomyślni – prawdziwe gotowanie zaczyna się od dobrej jakości noża kuchennego.

„Wszystko zależy od jakości stali, sposobu wykuwania noża i użytych stopów metali.
To ważne jeśli chcemy mieć pożytek z noża przez długi czas.”
– komentuje Karol Okrasa.

„Ponadto, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wybór takiego noża, w którym rękojeść z ostrzem tworzą jedną całość.” – wtóruje mu Pascal Brodnicki.

Zapytany o swoje przywiązanie do noży Pascal Brodnicki odpowiada:

 „Każdy szef kuchni ma swój własny komplet noży z idealnie dopasowanymi dla niego rękojeściami.” I, jak dodaje Karol Okrasa, nikomu innemu nie pozwala nimi kroić.

 „Nóż musi „idealnie leżeć" w dłoni. Kucharze posługują się nim przez cały dzień, więc każdy wybiera taki, który jest dla niego wygodny. Szukając odpowiedniego porównania, musiałbym przyznać, że nóż dla kucharza jest niczym strój haute couture dla wielbicieli mody” - puentuje Okrasa.

 

Dodatkowe materiały są dostępne pod poniższym linkiem:

https://hkstrategies.egnyte.com/fl/YFiMFZ54HS/Kroi%20si?119%20na%20?15A


[1]„Akcesoria kuchenne i stosunek Polaków do promocji”; sondaż CATI; badanie przeprowadzone przez Millward Brown na zlecenie
Lidl Polska
; październik 2014; N=1000 w wieku 18+

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Sprzątanie świata? Tak, ale też tego cyfrowego Biuro prasowe
2020-09-16 | 12:00

Sprzątanie świata? Tak, ale też tego cyfrowego

Rokrocznie w międzynarodowej akcji „World CleanUp Day” bierze udział ponad 180 krajów z całego świata sprzątając plaże, rzeki, lasy, ścieżki rowerowe, parki, skwery i
Styl życia Nestlé wprowadza w Polsce kawę Starbucks do przyrządzania w domu
2020-09-15 | 07:15

Nestlé wprowadza w Polsce kawę Starbucks do przyrządzania w domu

W ramach globalnej umowy, Nestlé, wiodąca firma w obszarze żywienia i zarazem największy na świecie producent kawy, wprowadza kawę Starbucks do sklepów w Polsce.
Styl życia A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy
2020-09-14 | 15:00

A czego pragniesz Ty? Notino, znane wcześniej jako Iperfumy.pl, przedstawia nowy

  Notino, największy europejski sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, pod koniec lata przedstawił nową reklamę telewizyjną. Firma, znana wcześniej w Polsce jako Iperfumy.pl,

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Paula Tumala: Mam kompleksy i chciałabym wyglądać zupełnie inaczej

Modelka nie ukrywa, że nie jest zadowolona ze swojego powrotu do formy po porodzie. Tu i ówdzie pozostały jeszcze dodatkowe kilogramy i trudno jest jej się ich pozbyć. Podkreśla też, że w obecnej sytuacji opieka nad córeczkami pochłania jej wiele czasu, a kiedy znajdzie się już wolna chwila, to jest zbyt zmęczona, by zadbać o siebie. Najbardziej doskwiera jej brak snu.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Sztuka

Agata Załęcka: W trakcie pandemii zorganizowałam wernisaż, wzięłam ślub i namalowałam ponad 45 obrazów

Aktorka tłumaczy, że kwarantanna spowodowana pandemią była dla niej bardzo trudnym czasem. Starała się jednak spędzić go produktywnie. Odganiała smutek, strach i lęk, tworząc i rozwijając się. Dzięki planowaniu kolejnych dni w mniejszym stopniu odczuwała przerwę od spektakli teatralnych. Agata Załęcka zaznacza, że przed nią sporo artystycznych wyzwań. Podczas pandemii w jej głowie zrodziły się bowiem zupełnie nowe, ciekawe pomysły. Ma nadzieję, że powrót do normalności umożliwi ich wykonanie.

Handel

Ekologia zdominowała rynek opakowań. W najbliższych latach nie wyprze jednak tworzyw sztucznych

Na rynku pojawia się coraz więcej biodegradowalnych i kompostowalnych opakowań. Producenci w ten sposób chcą nadążyć za modą na ekologię. – Pomimo tego w ciągu najbliższych kilku lat plastik nie zniknie całkowicie z rynku opakowań. Wygoda jego użytkowania przewyższa na razie aspekty ekologiczne – mówi Beata Pyś-Skrońska, zastępca dyrektora w Polskiej Izbie Opakowań.

Biotechnologia

Epigenetyka przyczyni się do lepszego zrozumienia mechanizmów powstawania chorób cywilizacyjnych. Już za kilka lat pozwoli opracować skuteczniejsze leki

Epigenetyka pozwoli lepiej zrozumieć czynniki determinujące występowanie chorób cywilizacyjnych, a więc i umożliwi skuteczniejsze ich leczenie – twierdzą eksperci. Już dziś pozwala tworzyć leki wykorzystujące mechanizm umożliwiający dostarczanie substancji bezpośrednio do chorych komórek. Dzięki niej będzie też można z nawet dwuletnim wyprzedzeniem stwierdzać ryzyko wystąpienia cukrzycy typu 2.