Komunikaty PR

W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta

2014-12-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sandra Kaczmarek
Hill+Knowlton Strategies

Adama Branickiego 17
02-972 Warszawa
sandra.kaczmarek|hkstrategies.com| |sandra.kaczmarek|hkstrategies.com
607911291
www.hkstrategies.pl
Do pobrania Grafika1 ( 0 MB )

Lubimy wygrywać i lubimy otrzymywać nagrody. Blisko połowa z nas chętniej niż zazwyczaj korzysta z akcji promocyjnych w okresie przedświątecznym. Zapytani o rodzaj promocji pozacenowych, w których uczestniczymy najchętniej, wymieniamy takie, gdzie przy zakupach na określoną kwotę dostajemy bon na kolejne zakupy (50%) oraz te, gdzie przy zakupach za określoną kwotę dostajemy upominek gratis (22%). Upominek ten nie jest bez znaczenia, bowiem ze względu na atrakcyjność oferowanej promocji 11% Polaków jest w stanie zmienić sklep, w którym dotychczas robiło zakupy spożywcze. Kolejne 35% przyznaje, że chętnie uczestniczy w promocjach konsumenckich, jeśli organizuje je sklep, w którym zazwyczaj robią zakupy, a 19% bierze udział w promocji, oceniając wcześniej atrakcyjność nagrody. To wyniki badania, które na zlecenie Lidl Polska przeprowadził Instytut Millward Brown[1]. 1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

Dwa ostre argumenty, aby zakupy robić w Lidlu

Mechanizm akcji promocyjnej jest podobny do zeszłorocznego, kiedy to za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl można było otrzymać pierwszą, autorską książkę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służących do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

 

„Zdecydowaliśmy się na podobny mechanizm jak w roku ubiegłym, ponieważ przekonało nas rzeczywiste powodzenie promocji książkowej. O naszej zeszłorocznej akcji słyszało 61% Polaków, a 75% z nich przyznało, że promocja bardzo im się podobała. Co więcej, aż 78% respondentów jest zdania, że powinniśmy realizować podobne akcje w przyszłości1– powiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Dodaje, że „upominek w postaci noża szefa kuchni jest kolejnym wtajemniczeniem w drodze do edukacji kulinarnej, jaką od kilku lat Lidl serwuje swoim klientom”.

 

Ostry przedmiot pożądania

Trudno przecenić znaczenie dobrego noża kuchennego. Aż 83% z nas przyznaje, że nóż kuchenny jest zdecydowanie ważnym wyposażeniem każdej kuchni, a niemal co drugi Polak jest zdania, że noże kuchenne mogą nam służyć nawet całe życie. Nasze przywiązanie do noży wyrażamy w liczbie posiadanych ostrzy. Większość z nas ma w swojej kuchni ponad 6 noży, a co trzeci szczyci się posiadaniem zestawu noży
w liczbie 4–6 sztuk.

 

Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu, wykonany jest z wyjątkowo trwałej, wytrzymałej i odpornej na korozję stali chromowo-molibdenowo-wanadowej (X50 Cr Mo V15). Wszystkie elementy noża są płynnie połączone, a ostrze i uchwyt idealnie równe. Ergonomiczny kształt uchwytu noża dostosowany jest do kształtu dłoni, dzięki czemu gwarantuje wygodną pracę przez długi czas. Długotrwałą ostrość i wysoką odporność na tępienie nóż uzyskał dzięki zastosowaniu wysokiej jakości stali, odpowiedniemu procesowi hartowania, a także profesjonalnemu wykończeniu powierzchni tnącej.

Ponadto w opakowaniu znajduje się książeczka opisująca techniki krojenia, różne strefy noża wraz z ich przeznaczeniem oraz informacje na temat pielęgnacji noża.

Nóż nożowi nie równy

Szefowie kuchni są jednomyślni – prawdziwe gotowanie zaczyna się od dobrej jakości noża kuchennego.

„Wszystko zależy od jakości stali, sposobu wykuwania noża i użytych stopów metali.
To ważne jeśli chcemy mieć pożytek z noża przez długi czas.”
– komentuje Karol Okrasa.

„Ponadto, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wybór takiego noża, w którym rękojeść z ostrzem tworzą jedną całość.” – wtóruje mu Pascal Brodnicki.

Zapytany o swoje przywiązanie do noży Pascal Brodnicki odpowiada:

 „Każdy szef kuchni ma swój własny komplet noży z idealnie dopasowanymi dla niego rękojeściami.” I, jak dodaje Karol Okrasa, nikomu innemu nie pozwala nimi kroić.

 „Nóż musi „idealnie leżeć" w dłoni. Kucharze posługują się nim przez cały dzień, więc każdy wybiera taki, który jest dla niego wygodny. Szukając odpowiedniego porównania, musiałbym przyznać, że nóż dla kucharza jest niczym strój haute couture dla wielbicieli mody” - puentuje Okrasa.

 

Dodatkowe materiały są dostępne pod poniższym linkiem:

https://hkstrategies.egnyte.com/fl/YFiMFZ54HS/Kroi%20si?119%20na%20?15A


[1]„Akcesoria kuchenne i stosunek Polaków do promocji”; sondaż CATI; badanie przeprowadzone przez Millward Brown na zlecenie
Lidl Polska
; październik 2014; N=1000 w wieku 18+

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Malownia – kreatywna przestrzeń w sercu Mazowsza Biuro prasowe
2020-01-23 | 16:00

Malownia – kreatywna przestrzeń w sercu Mazowsza

Według listopadowego raportu WHO[i] z 2019 roku, aktywności artystyczne można zaliczyć do działań terapeutycznych. Po przeanalizowaniu ponad 900 badań, naukowcy jednoznacznie stwierdzili,
Styl życia Postaw na Stół Pepsi – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi
2020-01-22 | 11:00

Postaw na Stół Pepsi – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi

Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co
Styl życia Najsłodsze dni w roku
2020-01-21 | 12:00

Najsłodsze dni w roku

Święto babci i dziadka silnie wrosło w polską kulturę. Jednak mało kto wie lub pamięta, że tradycja ich obchodzenia pojawiła się dopiero w latach 60. ubiegłego wieku. Bez względu

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy

Katarzyna Grochola: Wystrzegam się polecania książek, bo to ogranicza potencjalną liczbę czytelników

Pisarka pojawiła się na promocji książki Doroty Goldpoint zatytułowanej „Serce nie ma zmarszczek. The Inner Power”. Celem publikacji jest złożenie hołdu kobietom w dojrzałym wieku, które zdążyły już zebrać spory bagaż doświadczeń życiowych i osiągnąć sukces. Zdaniem Katarzyny Grocholi zawarte w książce rozmowy z popularnymi polskimi artystkami są niezwykle ciekawe. Pisarka tłumaczy, że aby nie zawężać potencjalnego grona odbiorców, rzadko poleca pozycje wydawnicze.

Motoryzacja

Karolina Pilarczyk: Drifting może być naprawdę podniecający, a ponadto poprawia nasze umiejętności na drodze

Dwukrotna mistrzyni Europy w driftingu przyznaje, że w nadchodzącym czasie czeka ją dużo pracy. Po udanym sezonie pragnie skupić się na edukacji polskich kierowców. W okresie zimowym, kiedy na drogach jest ślisko i mokro, należy zachować wyjątkową ostrożność. Aby czuć się bezpiecznie, warto doskonalić swoje umiejętności jazdy. Zdaniem Pilarczyk pomaga w tym drifting – sport motorowy odpowiedni zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

 

Farmacja

Koncerny farmaceutyczne nie nadążają z produkcją szczepionek. Niedługo może zabraknąć też preparatów stosowanych w medycynie podróży

W aptekach i hurtowniach brakuje szczepionek m.in. przeciwko ospie, śwince i HPV, ponieważ koncerny farmaceutyczne nie nadążają z ich produkcją. Problemy ciągną się od listopada, ale niektórych preparatów nie ma już od wielu miesięcy. W trudnej sytuacji znaleźli się zarówno pacjenci, którzy nie mogą kontynuować cyklu szczepień, jak i część samorządów. Z kolei lekarze spodziewają się, że niedługo zabraknie również szczepionek stosowanych w medycynie podróży, ponieważ w okresie ferii wielu Polaków wyjeżdża na egzotyczne wakacje za granicą.