Komunikaty PR

Walentynkowy finał wyprzedaży

2019-02-11  |  21:00
Biuro prasowe

W ramach akcji „Love Fashion”, od 12 do 14 lutego, każdego dnia 100 pierwszych klientów, którzy wydadzą minimum 200 złotych i zarejestrują się w punkcie informacyjnym, otrzyma unikatową, torbę z walentynkowo-modowym hasłem. To jednak nie koniec niespodzianek, bo podczas „Final Sale” polskie i światowe marki przygotowały wiele rozgrzewających okazji – nie tylko w sam raz na walentynkowe inspiracje. Co najważniejsze, zniżka podczas zakupów będzie sięgać nawet do – 80%, dlatego niezależnie od tego, czy szukamy kreacji na karnawał, nowej kurtki  na narty czy outfitu do pracy, warto odwiedzić salony znajdujące się na Granicznej 2 we Wrocławiu. – Finał wyprzedaży to prawdziwe święto miłośników okazji – wyjaśnia Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – W naszych sklepach będzie można upolować wiele ciekawych ofert, dzięki którym wymarzone kreacje kupimy w naprawdę korzystnych cenach.

Interesujące promocje przygotowało ponad 40 salonów. Są to m.in.:

  • Wittchen: wszystkie walizki -50%,
  • Triumph: wybrany asortyment -50%,
  • W.Kruk: rabaty do -70%,
  • Zdrowa Stópka: -40% od ceny outletowej.

 

Zaskocz Walentego i Walentynkę

14 lutego to dzień, w którym chcemy zaskoczyć naszą drugą połówkę. W salonie Lindt odnajdziemy wiele słodkich niespodzianek, które będą dopełnieniem cudownego dnia, co ważne w szerokim asortymencie i prosto ze szwajcarskiej pracowni czekoladek. Jaki jeszcze może być idealny prezent dla naszej drugiej połowy? – Może być nim portfel, który jest jednym z ważniejszych atrybutów codziennego wyposażenia – mówi Barbara Murza, stylistka Wrocław Fashion Outlet. –  Minimalistyczny męski wpasuje się w styl każdego nowoczesnego Walentego. Z kolei naszej Walentynce warto podarować taki z lakierowanej skóry, najlepiej w kolorze soczystej czerwieni, wpisujący się w trendy pod względem formy i koloru. Nie zapomnijmy także o umieszczeniu w nim przysłowiowego grosika, który obdarowywanej osobie przyniesie dostatek i szczęście.

Zaczaruj drobiazgiem

Co jeśli chcemy zaskoczyć naszą Walentynkę bardziej wyrafinowanym prezentem? Dobrym rozwiązaniem może okazać się biżuteria. Zarówno w formie minimalistycznej, jako delikatna ozdoba, np. w kształcie serduszek umieszczonych w formie zawieszki na naszyjniku czy bransoletce. W salonach Apart czy W.Kruk z pewnością uda się odnaleźć wiele inspiracji na każdą kieszeń. – Poszukując niespodzianki odwiedźmy naszą perfumerię, gdzie odnajdziemy piękne ponadczasowe zapachy zamknięte w oryginalnych i pięknych buteleczkach – zachęca stylistka Barbara Murza. – Wyszukane fasony butelek cieszą także oko, a rodzaj zapachu przywoła skojarzania z konkretnym wydarzeniem, wywołując miłe wspomnienia. Oczywiście wśród Walentych są także praktycy. Dlatego obdarowywanemu mężczyźnie nie bójmy się sprezentować markowego paska. Najbardziej uniwersalny to skórzany, ciemny model z matową srebrną klamrą. Z kolei taki z grubszej skóry, z wyraźnym szwem na zewnątrz, nada charakter luźniejszym stylizacjom. Kolorowe parciane paski ożywią outfit ukochanego. Wszak pasek to detal udanej męskiej stylizacji. Jego wybór warto uzależnić od stylu, jaki towarzyszy na co dzień naszemu mężczyźnie.

W poszukiwaniu nie tylko walentynkowych inspiracji ale także okazji podczas finału zimowych wyprzedaży, przed wizytą we Wrocław Fashion Outlet, warto zajrzeć na www.wroclawfashionoutlet.com oraz na profile społecznościowe outletu na Facebooku i Instagramie, gdzie na bieżąco pojawią się wybrane okazje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel Biuro prasowe
2019-03-15 | 12:15

Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel

Wiosna z marką Wawel będzie naprawdę słodka! Wraz z cieplejszą aurą na sklepowych półkach pojawiła się Oferta Wiosenna Wawel. Znajdują się w niej znane i uwielbiane przez
Styl życia Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu
2019-03-14 | 13:00

Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu

Nowy rok okazał się nie być łaskawy dla rynku wołowiny. Niestety. W tym momencie możemy już śmiało mówić o międzynarodowym skandalu z polską wołowiną w tle. Niemniej
Styl życia Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych
2019-03-14 | 01:00

Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych

Wzbogacenie oferty lokalu gastronomicznego o lody jest okazją do przyciągnięcia nowych klientów, a także szansą na zwiększenie obrotów, szczególnie w sezonie letnim.

Media

Alżbeta Lenska: Bałam się, czy widzowie programu „Pozytywka” mi zaufają i czy dobrze go poprowadzę. Temat niepełnosprawności był dla mnie wyzwaniem

Aktorka nie ukrywa, że na początku obawiała się tego, czy poradzi sobie jako gospodyni programu poruszającego tematykę niepełnosprawności. Spotkania na planie z inspirującymi osobami i spojrzenie na świat przez ich pryzmat dodały jej jednak siły i motywacji. Podkreśla, że podczas nagrań nie czuje się jakby była w pracy, tylko wypełniała dobrą misję. W drugim sezonie ekipa programu wyruszy w Polskę i będzie poruszać tematy, które dotyczą niepełnosprawnych nie tylko mieszkających w Warszawie. Zostaną też pokazane osoby ze szczerego serca pomagające innym walczyć z ułomnościami.

Sport

Drużyna Energii: Aktywność sportowa dzieci i młodzieży wciąż za mała. Chcemy to zmienić przy użyciu telefonów i tabletów

Tylko w pierwszym miesiącu sportowej rywalizacji 200 szkół uczestniczących w II edycji Drużyny Energii przesłało blisko 7 tys. filmów. – Chcemy, żeby wszyscy uczniowie z klas VI–VIII zaangażowali się w ruch, którego według nas im brakuje, chcemy odciągnąć ich od nieustannego korzystania z telefonów komórkowych i tabletów – podkreśla Bartosz Ignacik, reprezentant Drużyny Energii. Polskie dzieci należą do najmniej aktywnych w Europie.

Handel

Słodycze produkowane na polski rynek coraz częściej w mniejszych opakowaniach. Ma to wspierać odpowiedzialną konsumpcję

Ponad połowa słodyczy sprzedawanych w Polsce to produkty o wadze do 50 gramów – wynika z danych Nielsena. Jedzenie mniejszych porcji to dobra metoda kontrolowania konsumowanych kalorii, dlatego producenci coraz częściej w ten sposób ułatwiają świadome zarządzanie codziennym bilansem kalorycznym bez wyrzeczeń. To o tyle istotne, że konsumenci zwracają na ten aspekt coraz większą uwagę. Na małe porcje – o wartości odżywczej poniżej 130 kalorii – stawia także Ferrero, producent m.in. Kinder Bueno czy Kinder Chocolate.

 

Konsument

Konsumenci wciąż podpisują umowy, które są dla nich niezrozumiałe. Rzadko proszą o dodatkowe wyjaśnienia

11 proc. Polaków otrzymało do podpisu umowę, której treść budziła ich wątpliwości. Ponad połowa z nich, mimo niejasności, zdecydowała się ją podpisać – wynika z Barometru Providenta przeprowadzonego z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Jednocześnie 5 proc. badanych w ciągu ostatnich 24 miesięcy zetknęło się z umową, która naruszała ich interesy. Co czwarty z nich w takiej sytuacji nie podjął żadnych kroków.