Komunikaty PR

Orzeźwiająca nowość! Poczuj moc owocowych herbatek na zimno od marki Herbapol

2019-06-12  |  07:00
Biuro prasowe

Pyszne, łatwe w przygotowaniu i intensywnie owocowe herbatki „parzone” na zimno to najnowsza propozycja marki Herbapol na upalne dni! Wystarczy zalać torebkę chłodną wodą i gotowe! Do wyboru są dwa orzeźwiające smaki, które skutecznie ugaszą pragnienie: mięta z mango oraz truskawka z rabarbarem. 

 

Poszukiwanie latem smacznego i jednocześnie napoju, który skutecznie ugasi nasze pragnienie bywa niełatwym zadaniem, a miłośnicy herbat często muszą czekać, aż ich ulubiony napar, zalany wrzątkiem, trochę wystygnie. 

 

Z myślą o swoich konsumentach marka Herbapol wprowadza na rynek nowy, innowacyjny produkt! Owocowe herbatki „parzone” na zimno. Herbatka na zimno marki Herbapol to doskonała propozycja dla tych, którzy potrzebują szybkiego i smacznego orzeźwienia, a jednocześnie doskonała alternatywa dla dostępnych na rynku napojów smakowych.

 

Jak to działa? Zamknięty w pojedynczych torebkach susz owocowo-ziołowy, w kontakcie z zimną wodą uwalnia powoli swój owocowy smak – orzeźwiającej mięty z mango lub słodkiej truskawki z rabarbarem. Herbatki na zimno od marki Herbapol nie zawierają cukru ani kalorii, a sam proces „parzenia” odbywa się już w zimnej wodzie. Wystarczy tylko wrzucić 1 saszetkę do 250ml chłodnej wody, pozostawić w szklance od 5 do 8 minut i gotowe! Brak konieczności zalewania herbaty wrzątkiem oraz wygodne opakowanie pojedynczych saszetek w indywidualne kopertki, pozwala przygotować wybrany smak, kiedy tylko chcesz i gdzie chcesz, również poza domem – już 2 torebki wrzucone do półlitrowej butelki z wodą sprawią, że nabierze ona intensywnie owocowego smaku Herbatki na zimno marki Herbapol to szybki i praktyczny sposób na naturalne orzeźwienie w upalny dzień dla każdego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy „Przepis na zmianę” w Forum Koszalin Biuro prasowe
2019-09-18 | 10:49

„Przepis na zmianę” w Forum Koszalin

40 minut dobrej zabawy, 135 kilogramów eko toreb, 7 godzin odlotowych wrażeń, 3 pokazy dobrego smaku, 1 godzina młodego talentu i 60 minut muzycznych doznań. Już 21 września w Forum
Zakupy Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?
2019-09-12 | 16:00

Kupno zegarka. Czym Polacy kierują się przy wyborze?

Zwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dziś zdecydowanie coś więcej. Jakimi kryteriami najczęściej kierujemy się, by wybrać ten, który najbardziej
Zakupy Lokalni wystawcy na Jarmarku w Porcie Łódź
2019-09-10 | 01:00

Lokalni wystawcy na Jarmarku w Porcie Łódź

Każdego miesiąca Klienci Portu Łódź mają okazję uczestniczyć w Jarmarku Regionalnym, który na stałe wpisał się już do kalendarza wydarzeń odbywających się Centrum.

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Partner sekcji zdrowie

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.