Komunikaty PR

Warsztaty kreatywne Gift Show Poland 2017 - skuteczna forma promocji biznesu

2017-01-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zielińska
Good One PR

ul. Erazma Ciołka 10 lok. 220
01-402 Warszawa
katarzyna.zielinska|goodonepr.pl| |katarzyna.zielinska|goodonepr.pl
796 996 267
www.goodonepr.pl
Do pobrania Press ( 0.18 MB )

Ruszyły zapisy na prowadzenie warsztatów kreatywnych podczas Gift Show Poland 2017, czyli jednego z najważniejszych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Targi odbędą się w dniach 26-28 maja br. i będą świetną okazją dla przedsiębiorców do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów biznesowych, a także promocji swoich produktów i usług.

W tym roku odbędzie się kolejna, III już edycja targów Gift Show Poland. Wystawcy z kraju i zagranicy, importerzy, producenci i projektanci upominków m.in. z Polski, Chin, Indii czy Wietnamu, po raz kolejny spotkają się z odwiedzającymi w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Z kolei osoby interesujące się branżą i szukające pomysłów na prezenty, będą mogły odwiedzić targi w poszukiwaniu nowinek rynkowych. Jak co roku, Gift Show Poland będzie również znakomitą okazją do nabycia upominków dla klientów oraz partnerów biznesowych. W ramach targów dla odwiedzających przygotowano m.in.: Program dla Branżowych Odwiedzających, Wyspę Zabawek - Sektor Branży Zabawkarskiej (nowość na targach) oraz bezpłatne warsztaty kreatywne dla dorosłych i dzieci.

Warsztaty – kreatywne podejście do biznesu

Warsztaty towarzyszą imprezie od początku istnienia i cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przyciągając za każdym razem liczną grupę odbiorców. Podczas pierwszej edycji można było uczestniczyć w zajęciach z tworzenia kartek, decoupage’u czy wykonywania artystycznych lizaków. Natomiast w ubiegłym roku warsztaty minęły pod znakiem tworzenia ozdobnej biżuterii z filcu oraz rozwoju kreatywności najmłodszych. Łącznie w dwóch poprzednich edycjach targów w warsztatach udział wzięło blisko 500 osób.

W tym roku tematyka warsztatów i pokazów kreatywnych będzie równie szeroka. Zaplanowane są warsztaty DIY, podczas których prowadzący będą mogli przekazać m.in. tajniki scrapbookingu i decoupage’u, warsztaty tworzenia zabawek oraz przybliżające proces powstawania słodyczy, ich dekoracji czy szkolenia dla nauczycieli szkół i przedszkoli. Do przeprowadzenia warsztatów może zgłosić się każda firma, której działalność i produkty wpisują się w tematykę eventu. Dla zainteresowanych przedsiębiorców organizatorzy przygotowali atrakcyjne warunki udziału, które uzależnione są od terminu zgłoszeń. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: (22) 621-35-88 lub adresem e-mail: info@giftshow.pl.

Warsztaty kreatywne stanowią dla firm doskonałą okazję dotarcia z ofertą do wszystkich osób interesujących się nowościami w branży upominkowej, a także tych, które szukają pomysłów na prezent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy „Halo tu Madagaskar!”. Wygraj wycieczkę marzeń Biuro prasowe
2019-02-12 | 11:00

„Halo tu Madagaskar!”. Wygraj wycieczkę marzeń

 Zabawa startuje w walentynki. Oprócz wycieczki na Madagaskar czekają w tym dniu inne atrakcje: nagrody dodatkowe i bukiety kwiatów.   Madagaskar to
Zakupy Niestandardowe Walentynki – zobacz, co podarować swojej sympatii, aby nie wiało
2019-02-12 | 01:00

Niestandardowe Walentynki – zobacz, co podarować swojej sympatii, aby nie wiało

Już niedługo świętować będziemy Walentynki, najbardziej popularne na świecie święto zakochanych. Choć w tradycji wielu krajów, także i Polski, odnajdziemy inne, równie
Zakupy Wstążka, którą można wiele powiedzieć!
2019-02-11 | 14:56

Wstążka, którą można wiele powiedzieć!

Długo oczekiwana nowość jest wreszcie dostępna na rynku polskim. Drukarka do wstążek firmy PIY RIBBONS to urządzenie, które pozwala Klientom w sklepie drukować osobiste wstążki z

Gwiazdy

Muzyka

Sarsa: singiel "Carmen" miał być utworem niszowym. Tymczasem radia chętnie po niego sięgają

Wokalistka jest zaskoczona entuzjastycznym przyjęciem jej nowego singla przez rozgłośnie radiowe. Twierdzi, że "Carmen" miała być piosenką niszową, głównie ze względu na oryginalne połączenie poetyckiego tekstu z nośną warstwą muzyczną. Mimo to singiel, zapowiadający trzeci album studyjny Sarsy, znalazł uznanie w oczach dziennikarzy muzycznych z popularnych stacji radiowych.

Konsument

Polacy coraz bardziej świadomie robią zakupy spożywcze. Sięgają po żywność polską, bez sztucznych dodatków i konserwantów

Polacy coraz większą uwagę zwracają na skład i pochodzenie produktu. Wielu konsumentom bliska staje się idea „od pola do stołu”. Choć zwracamy uwagę na to, co jemy i chcemy sięgać po zdrową żywność, wydajemy na nią zaledwie kilka euro. Paradoks polega na tym, że za takie produkty nie chcemy dodatkowo płacić. Polski konsument często je żywność ekologiczną, choć nie ma o tym pojęcia – wskazuje Bartosz Urbaniak z Banku BGŻ BNP Paribas.

 

Gwiazdy

Gwiazdy o walentynkach: Elżbieta Romanowska nie przywiązuje do nich wagi. Iga Krefft i Kamil Pawelski co roku je świętują

Elżbieta Romanowska sceptycznie podchodzi do świętowania walentynek, bo jak podkreśla, każda – nie tylko ta data jest odpowiednia na to, by wyrazić swoje uczucia lub okazać sympatię drugiej osobie. Dla niej 14 lutego nie ma więc żadnego szczególnego znaczenia. Z kolei Iga Krefft uważa, że symboliczne gesty z okazji Dnia Zakochanych są bardzo miłe i podsycają temperaturę w związku. Kamil Pawelski zdradza natomiast, że zamierza uczcić powiększenie swojej rodziny i planuje zaprosić żonę na romantyczną kolację.