Komunikaty PR

WOMEN FOR TOLERANCE, czyli nowa edycja akcji Omeny Mensah

2018-11-08  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania sesja ( 3.29 MB )

6. listopada wystartowała nowa odsłona akcji KAŻDA KOSZULA POMAGA. Tym razem Omenaa Mensah do projektu zaprosiła Sarę Boruc-Mannei, która zaprojektowała kolekcję koszul pod wspólnym hasłem WOMEN FOR TOLERANCE. Dochód ze sprzedaży koszul zasili konto budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie.

KAŻDA KOSZULA POMAGA to akcja realizowana przez Omenę i fundację OMENAA FOUNDATION we współpracy ze start-upem James Button, który na stałe przekazuje część dochodu z każdej sprzedanej koszuli na budowę szkoły KIDS HAVEN w Ghanie (DZIECIĘCA PRZYSTAŃ). W ramach współpracy w każdym sezonie Omenaa wypuszcza limitowane kolekcje modowych koszul, które nie tylko są doskonele odszyte i świetnie wygladają, ale także „pomagają”.

Najnowsza akcja pod hasłem WOMEN FOR TOLERANCE wpiera finasowo szkołę, ale także promuje wartości tolerancji, z której brakiem niejednokrotnie spotykały się Ambasadorki akcji. A zostałymi nimi Omenaa Mensah - pół Polska, pół Ghanka, Sara Boruc-Mannei, której tata jest Jordańczykiem oraz czarnoskóra Victoria Abbey z Ghany (Miss Exotica 2017). Trzy piękne i spełnione kobiety. Każda o diametralnie innym kolorze skóry, każda pełna empatii, chęci pomagania i mocno zaangażowania w promocję tolerancji oraz równości, jako jednych z fundamentalnych wartości obowiązujących w ich życiu.

W kolekcji WOMEN FOR TOLERANCE znalazły się cztery modele koszul. Nazwy modeli z kolekcji nawiązują do imion Ambasadorek: Omenaa, Sara oraz Victoria. Czwarta koszula została nazwana Anna, bo to najpopularniejsze imię kobiece w Polsce. Koszule już dostępne są na www.jamesbutton.com w cenach od 349 do 399 zł.

„Moda w słusznej sprawie”

To hasło przyświecało Omenie, gdy ponad rok temu poszukiwała partnera do akcji fashion, z której dochód przeznaczany byłby na budowę szkoły w Ghanie. Stąd pomysł? „Świadome kobiety mają w sobie ogromne pokłady zrozumienia i wczucia się w sytuację innych, więc jeśli mają do wyboru dwa produkty, oba świetnej jakości, z czego jeden z nich pomaga potrzebującym, wybiorą ten pomagający, z przesłaniem. Ja tak robię.” – mówi Omenaa Mesnah, tłumacząc motywy rozpoczęcia akcji KAŻDA KOSZULA POMAGA.

Wychodząc z założenia, że każda kobieta w swojej szafie musi mieć dobrze odszytą koszulę wybór padł na młody startup James Button, który do tej pory specjalizował się w klasycznych, biznesowych modelach. Z inicjatywy Omeny marka wprowadziła limitowane edycje damskich koszul, super modnych, które stały się synonimem must have każdej fashionistki. Poprzednia kolekcja realizowana we współpracy z Lidią Kalitą, rozeszła się niemalże w dwa tygodnie. Jak będzie z aktualnymi modelami?

#INDIGOTOLERANCE

A obok akcji  WOMEN FOR TOLERANCE rusza także projekt #INDIGOTOLERANCE, w ramach którego marka INDIGO NAILS pomogła w realizacji akcji WFT oraz stworzyła dla fundacji OMENAA FOUNDATION limitowaną edycję profesjonalnych lakierów hybrydowych w sześciu ultramodnych kolorach. Ta wyjątkowa kolekcja promuje wartości równości i tolerancji wśród klientek marki. Lakiery w sprzedaży będą już na początku 2019 roku. 

 

KIDS HAVEN to szkoła zlokalizowana w Temie w ośrodku Salezjanów Don Bosco, powstająca dla dzieci z najbiedniejszych rodzin, które wcześniej mieszkały na ulicy i o chodzeniu do szkoły mogły jedynie pomarzyć. Inicjatorką jej powstania jest Omenaa Mensah, która gdy kilka lat temu trafiła do ośrodka, poznała często tragiczne historie jego podopiecznych. Dzieci pytane o to, o czym marzą nie mówiły, że chcą iPhona, czy tablet, ale odpowiadały: "chcę być lekarzem, nauczycielem, chcę umieć czytać, liczyć, chcę się uczyć". Omenaa poruszona losem dzieci zdecydowała, że zrobi wszystko żeby stworzyć im nowoczesne miejsce do nauki. Po powrocie do Polski, założyła fundację i regularnie organizuje szereg projektów, których celem jest zbieranie pieniędzy na realizację tej inwestycji. Budowa szkoły ruszyła w kwietniu ubiegłego roku. Do jej zakończenia potrzebne jest blisko pół miliona złotych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Jarmark Rękodzieła i Żywności Regionalnej w Galerii Bronowice Biuro prasowe
2018-11-14 | 15:35

Jarmark Rękodzieła i Żywności Regionalnej w Galerii Bronowice

Podczas Jarmarku Rękodzieła i Żywności Regionalnej, na specjalnie przygotowanych stoiskach, pojawią się kulinarne przysmaki, nietypowe wyroby oraz oryginalne rękodzieła. W dniach 15 -17
Zakupy Smartfony Huawei Mate 20 i Mate 20 Pro z prezentem.
2018-11-14 | 08:00

Smartfony Huawei Mate 20 i Mate 20 Pro z prezentem.

Mate 20 i Mate 20 Pro to najnowsze flagowe smartfony Huawei, stworzone z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach. Wyposażone są m. in. w pierwszy na świecie 7-nanometrowy mobilny
Zakupy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2018-11-13 | 13:00

Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Tradycyjne produkty spożywcze z różnych regionów Polski jak co miesiąc będzie można kupić, odwiedzając w dniach 14 – 18 listopada Blue City. Każdy, kto docenia

Gwiazdy

Film

Agnieszka Grochowska: Aktorstwo to dla mnie luksus. Trudniejsza niż pójście na plan jest domowa codzienność

Praca to dla mnie przywilej – mówi aktorka. Zawsze lubiła swój zawód i nie miała nic przeciwko nawet bardzo wczesnemu rozpoczynaniu zdjęć. Odkąd została matką, zauważyła natomiast, że codzienne życie domowe często wymaga od niej więcej wysiłku niż praca na planie filmu lub serialu.

Firma

Tylko co trzeci Polak korzysta z usług stomatologicznych w ramach NFZ. Rynek prywatnych gabinetów do 2020 roku będzie wart 12,5 mld zł

Większość Polaków wybiera usługi prywatnych gabinetów stomatologicznych. Rynek, który do 2020 roku ma być wart już przeszło 12,5 mld zł, jest w trakcie silnej konsolidacji. Dołączając do większej sieci, prywatne gabinety stają się częścią silnego brandu o ugruntowanej pozycji, zyskują dostęp do innowacji i wiedzy, nie muszą się martwić o aspekty związane z zarządzaniem, marketingiem czy pozyskiwaniem funduszy na inwestycje. Korzyści odnoszą też sami pacjenci, którzy mają gwarancję wysokiej jakości usług niezależnie od miejsca ich świadczenia. Na ten segment rynku stawia także lider rynku – Grupa LUX MED.

Gwiazdy

Alicja Węgorzewska: Nie zostałam we Włoszech czy w Anglii, bo nie chciałam tam być gościem. Nie wstydźmy się naszych barw narodowych

Alicja Węgorzewska podkreśla, że dla niej 11 listopada to niezwykle ważne święto i każdego roku, niezależnie od tego, która rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości właśnie przypada, trzeba odpowiednio celebrować ten dzień. Śpiewaczka docenia to, że żyje w wolnym kraju, szanuje barwy narodowe i nie wyobraża sobie, że mogłaby mieszkać we Włoszech czy w Anglii.