Komunikaty PR

WOMEN FOR TOLERANCE, czyli nowa edycja akcji Omeny Mensah

2018-11-08  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania sesja ( 3.29 MB )

6. listopada wystartowała nowa odsłona akcji KAŻDA KOSZULA POMAGA. Tym razem Omenaa Mensah do projektu zaprosiła Sarę Boruc-Mannei, która zaprojektowała kolekcję koszul pod wspólnym hasłem WOMEN FOR TOLERANCE. Dochód ze sprzedaży koszul zasili konto budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie.

KAŻDA KOSZULA POMAGA to akcja realizowana przez Omenę i fundację OMENAA FOUNDATION we współpracy ze start-upem James Button, który na stałe przekazuje część dochodu z każdej sprzedanej koszuli na budowę szkoły KIDS HAVEN w Ghanie (DZIECIĘCA PRZYSTAŃ). W ramach współpracy w każdym sezonie Omenaa wypuszcza limitowane kolekcje modowych koszul, które nie tylko są doskonele odszyte i świetnie wygladają, ale także „pomagają”.

Najnowsza akcja pod hasłem WOMEN FOR TOLERANCE wpiera finasowo szkołę, ale także promuje wartości tolerancji, z której brakiem niejednokrotnie spotykały się Ambasadorki akcji. A zostałymi nimi Omenaa Mensah - pół Polska, pół Ghanka, Sara Boruc-Mannei, której tata jest Jordańczykiem oraz czarnoskóra Victoria Abbey z Ghany (Miss Exotica 2017). Trzy piękne i spełnione kobiety. Każda o diametralnie innym kolorze skóry, każda pełna empatii, chęci pomagania i mocno zaangażowania w promocję tolerancji oraz równości, jako jednych z fundamentalnych wartości obowiązujących w ich życiu.

W kolekcji WOMEN FOR TOLERANCE znalazły się cztery modele koszul. Nazwy modeli z kolekcji nawiązują do imion Ambasadorek: Omenaa, Sara oraz Victoria. Czwarta koszula została nazwana Anna, bo to najpopularniejsze imię kobiece w Polsce. Koszule już dostępne są na www.jamesbutton.com w cenach od 349 do 399 zł.

„Moda w słusznej sprawie”

To hasło przyświecało Omenie, gdy ponad rok temu poszukiwała partnera do akcji fashion, z której dochód przeznaczany byłby na budowę szkoły w Ghanie. Stąd pomysł? „Świadome kobiety mają w sobie ogromne pokłady zrozumienia i wczucia się w sytuację innych, więc jeśli mają do wyboru dwa produkty, oba świetnej jakości, z czego jeden z nich pomaga potrzebującym, wybiorą ten pomagający, z przesłaniem. Ja tak robię.” – mówi Omenaa Mesnah, tłumacząc motywy rozpoczęcia akcji KAŻDA KOSZULA POMAGA.

Wychodząc z założenia, że każda kobieta w swojej szafie musi mieć dobrze odszytą koszulę wybór padł na młody startup James Button, który do tej pory specjalizował się w klasycznych, biznesowych modelach. Z inicjatywy Omeny marka wprowadziła limitowane edycje damskich koszul, super modnych, które stały się synonimem must have każdej fashionistki. Poprzednia kolekcja realizowana we współpracy z Lidią Kalitą, rozeszła się niemalże w dwa tygodnie. Jak będzie z aktualnymi modelami?

#INDIGOTOLERANCE

A obok akcji  WOMEN FOR TOLERANCE rusza także projekt #INDIGOTOLERANCE, w ramach którego marka INDIGO NAILS pomogła w realizacji akcji WFT oraz stworzyła dla fundacji OMENAA FOUNDATION limitowaną edycję profesjonalnych lakierów hybrydowych w sześciu ultramodnych kolorach. Ta wyjątkowa kolekcja promuje wartości równości i tolerancji wśród klientek marki. Lakiery w sprzedaży będą już na początku 2019 roku. 

 

KIDS HAVEN to szkoła zlokalizowana w Temie w ośrodku Salezjanów Don Bosco, powstająca dla dzieci z najbiedniejszych rodzin, które wcześniej mieszkały na ulicy i o chodzeniu do szkoły mogły jedynie pomarzyć. Inicjatorką jej powstania jest Omenaa Mensah, która gdy kilka lat temu trafiła do ośrodka, poznała często tragiczne historie jego podopiecznych. Dzieci pytane o to, o czym marzą nie mówiły, że chcą iPhona, czy tablet, ale odpowiadały: "chcę być lekarzem, nauczycielem, chcę umieć czytać, liczyć, chcę się uczyć". Omenaa poruszona losem dzieci zdecydowała, że zrobi wszystko żeby stworzyć im nowoczesne miejsce do nauki. Po powrocie do Polski, założyła fundację i regularnie organizuje szereg projektów, których celem jest zbieranie pieniędzy na realizację tej inwestycji. Budowa szkoły ruszyła w kwietniu ubiegłego roku. Do jej zakończenia potrzebne jest blisko pół miliona złotych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Idealny prezent dla babci i dziadka Biuro prasowe
2019-01-16 | 09:15

Idealny prezent dla babci i dziadka

21 i 22 stycznia to daty, które powinien znać każdy kochający wnuk i wnuczka. Właśnie wtedy świętowane są Dzień Babci oraz Dzień Dziadka. Wzorem amerykańskiego „National
Zakupy Radość wspólnego kibicowania z Milka – ulubioną czekoladą polskich skoczków!
2019-01-10 | 11:00

Radość wspólnego kibicowania z Milka – ulubioną czekoladą polskich skoczków!

Z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich, Milka wystartowała z nową kampanią „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji, konsumenci mogą kupić
Zakupy Zimowe wyprzedaże w Porcie Łódź
2019-01-10 | 01:00

Zimowe wyprzedaże w Porcie Łódź

Zanim do sklepów wejdą nowe kolekcje modowe, możemy cieszyć się z trwającej wyprzedaży dotychczasowego zimowego asortymentu. Warto wybrać się na zakupy właśnie teraz, kiedy marki

Teatr

Kacper Kuszewski: Teatr muzyczny jest moim żywiołem. Śpiewam przez całą moją aktorską drogę

Śpiewam odkąd pamiętam – mówi aktor. Już jako trzynastolatek zadebiutował w spektaklu muzycznym Jerzego Gruzy „Nędznicy”, po studiach natomiast współpracował z kabaretem Olgi Lipińskiej. Twierdzi, że jego żywiołem jest piosenka aktorska, polska publiczność kojarzy go jednak głównie z aktorstwem telewizyjnym.

 

Gwiazdy

Leszek Stanek: chcę, żeby ludzie zobaczyli mnie w mediach społecznościowych jako prawdziwego, szczerego i szalonego chłopaka, który czasami popełnia błędy

Leszek Stanek zapewnia, że w mediach społecznościowych nie chce się kreować na kogoś, kim nie jest, tylko po to, by przyciągnąć jak najwięcej obserwujących. Jego zdaniem fałsz, nadmierny retusz zdjęć i wyidealizowany wizerunek są dobre tylko na chwilę. A jemu zależy mu na tym, by ludzie zaakceptowali go takim, jaki jest naprawdę.

Konsument

Żywność ekologiczna zawiera czterokrotnie mniej pestycydów niż tradycyjna. Jej spożywanie zmniejsza ryzyko zachorowania m.in. na raka

Produkty ekologiczne zawierają czterokrotnie mniej pestycydów niż żywność konwencjonalna, są bogatsze w składniki odżywcze. To dlatego regularne jedzenie żywności ekologicznej zmniejsza ryzyko wystąpienia schorzeń dietozależnych i neurodegeneracyjnych, takich jak choroba Parkinsona czy Alzheimera. O 25 proc. minimalizuje również możliwość zachorowania na nowotwory, zwłaszcza raka piersi i chłoniaka. Wskazują na to różnego rodzaju badania międzynarodowe, ale potrzebujemy nadal badać te efekty – podkreśla prof. Ewa Rembiałkowska z SGGW.

 

Zdrowie

Spersonalizowane podejście do pacjenta przyszłością medycyny. Jest bardziej kosztowne, ale daje znacznie lepsze efekty terapeutyczne

Indywidualne podejście do pacjenta zapewnia precyzyjną diagnostykę i dobranie najlepszych strategii terapeutycznych – podkreśla Robert Śmigielski, ordynator oddziału ortopedii i medycyny sportowej w Instytucie Mirai. Pozwala osiągnąć znacznie lepsze efekty niż w przypadku medycyny masowej, minimalizuje ponadto możliwość wystąpienia powikłań. Szczególnie dobrze sprawdza się w leczeniu niestandardowych schorzeń. Problem jednak w tym, że jest to dużo droższe niż medycyna masowa.