Komunikaty PR

Z Frisco.pl i Martyną Wojciechowską pomożesz potrzebującym

2019-04-11  |  11:00
Biuro prasowe

Ruszyła akcja zorganizowana przez Frisco.pl pod hasłem „Kupując pomagasz”. Robiąc zakupy w dniach 8-22 kwietnia, wesprzesz najbardziej potrzebujących.

Za każdy sprzedany produkt objęty akcją na stronie Frisco.pl, organizator przekaże drugi taki sam potrzebującym z Fundacji Domów Samotnych Matek z Dziećmi w Kraśniewie. Beneficjenta tej akcji wybrała osobiście Martyna Wojciechowska. Pomoc trafi również do najbardziej potrzebujących rodzin, będących pod opieką Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku. Celem tej inicjatywy jest angażowanie klientów do wspólnej pomocy.

- Nasza akcja umożliwia pomoc potrzebującym w bardzo prosty sposób. Dziękujemy nie tylko partnerom za przyłączenie się do inicjatywy, ale również naszym klientom. Mamy nadzieję, że podobnie jak w przypadku poprzedniej, bożonarodzeniowej edycji, wezmą w niej czynny udział  i razem uda nam się wesprzeć tych, którzy tego naprawdę potrzebują – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Akcja wspierana jest przez kampanię online (display i mailing zewnętrzny), media własne (newsletter, gazetka promocyjna oraz stronę www.frisco.pl) oraz kanały social media Martyny Wojciechowskiej.

Dzięki firmom biorącym udział w inicjatywie, potrzebującym zostaną przekazane kosmetyki, woda mineralna, słodycze czy środki czystości. Pełną listę marek i produktów objętych akcją oraz jej regulamin można znaleźć tutaj.

- Udział w tej akcji  i możliwość osobistego wyboru celu zbiórki to dla mnie wielki przywilej. Sama  jestem mamą i doskonale wiem, że potrafi to być nie lada wyzwanie – czasem nawet większe niż wejście na szczyt Mount Everestu. Otacza nas mnóstwo kobiet, które nie mają wsparcia, dlatego cieszę się, że mogę dołożyć swoją cegiełkę w tej akcji i realnie Im pomóc. Każdy z nas może. A dzięki nieskomplikowanej formie akcji, przekonacie się, że pomaganie może być naprawdę proste – mówi Martyna Wojciechowska.

To kolejna edycja akcji „Kupując pomagasz”, a poprzednia, która miała miejsce w grudniu 2018 r., przerosła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Z tego powodu Frisco.pl zdecydowało się uczynić z tego cykliczną inicjatywę świąteczną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print. Biuro prasowe
2019-05-24 | 14:50

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Zakupy Wstążka, którą można wiele powiedzieć!
2019-05-24 | 14:47

Wstążka, którą można wiele powiedzieć!

Długo oczekiwana nowość jest wreszcie dostępna na rynku polskim. Drukarka do wstążek firmy PIY RIBBONS to urządzenie, które pozwala Klientom w sklepie drukować osobiste wstążki z
Zakupy Etykieta jest wizytówką produktu.
2019-05-24 | 14:46

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest

Gwiazdy

Dorota Wellman o hejterach: Nie czytam czegoś, co jest wylaniem czyichś kompleksów. Nie interesuje mnie to

Dziennikarka przyznaje, że na co dzień spotyka się z ogromnym hejtem, ale za nic ma tego typu krytykę. Negatywne komentarze anonimowych osób nie są dla niej w żaden sposób konstruktywne, bo mają na celu tylko obrażanie i poniżanie. Uprzedzając ataki, w swojej najnowszej książce „I ty możesz być modelką” dziennikarka z góry zastrzegła, że poprzez tę publikację nie promuje otyłości.

Seriale

Danuta Stenka: kręcenie scen erotycznych nie należy do przyjemności

Wszystkie sytuacje, które w życiu sprawiają przyjemność, na planie filmowym są koszmarem  mówi gwiazda. Ma na myśli m.in. sceny erotyczne, których kręcenie zawsze wywołuje w niej napięcie nerwowe. Aktorka podkreśla jednak, że dyskomfort ten może zmniejszyć nastrojowe oświetlenie planu oraz umiejętności operatora.

Motoryzacja

Młodych kierowców gubi brawura i małe doświadczenie. Powodują najwięcej wypadków drogowych

Młodzi kierowcy w wieku 18–24 lata stanowią największą grupę zarówno sprawców, jak i ofiar wypadków drogowych. Tylko w Polsce w 2018 roku z 31,7 tys. wypadków ponad 5 tys. spowodowali właśnie młodzi kierowcy. Gubi ich szybka jazda i skłonność do brawury w połączeniu z brakiem doświadczenia oraz stosunkowo niewielkimi umiejętnościami. Niezbędną wiedzę mogą zdobyć na szkoleniach z zawodowymi kierowcami.

Motoryzacja

Rafał Jonkisz: W samochodach dla mnie najważniejsze są aspekty wizualne. Auto musi mieć jeszcze sportowy pazur

Model nie ukrywa, że jest estetą, dlatego dla niego najważniejszy jest niebanalny design samochodu. Najlepiej, by pojazd jednocześnie miał opływowe kształty, bogato wyposażone wnętrze i dużo koni mechanicznych pod maską. Jeśli chodzi o rodzaj nadwozia, to w grę wchodzi wersja sedan albo coupé.