Komunikaty PR

ETi zaprasza wrocławian do wyzwania Dare

2019-05-24  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Szpatowicz
MSLGROUP

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
joanna.szpatowicz|mslgroup.com| |joanna.szpatowicz|mslgroup.com
+48 881 771 255
www.mslgroup.pl/
Do pobrania Dare ( 0.3 MB )

Odwiedź stoisko i zabierz ze sobą słodkie nagrody!

„Dare. Odważ się na nowe” – pod tym hasłem w najbliższy weekend wystartuje akcja promocyjna czekoladowych wafli Dare we Wrocławiu. W specjalnie przygotowanej strefie mieszkańcy miasta będą mogli wziąć udział w zabawie i spróbować nowych wafli.

Akcja promocyjna wafli Dare od ETi rozpocznie się 25 maja o godzinie 11:00 na placu przed Dworcem Wrocław Główny przy ulicy Piłsudskiego 105 i potrwa do końca weekendu. Przed wejściem stanie specjalne stoisko, przy którym wrocławianie będą mogli wziąć udział w zaskakującej grze „Dare. Odważ się na nowe”.

Zabawa przygotowana w ramach promocji intensywnie czekoladowych wafli Dare pobudzi zmysły i zadziała na wyobraźnię mieszkańców Wrocławia. Będzie od nich wymagać także… odwagi. Marka zaprasza bowiem do udziału w wyzwaniu, w którym jedynie za pomocą dotyku śmiałkowie będą musieli odkryć zawartość specjalnie opracowanej strefy promocyjnej.

Gdzie znaleźć stoisko „Dare. Odważ się na nowe” we Wrocławiu:

  • 25-26 maja (sobota-niedziela), ul. Piłsudskiego 105, Dworzec Wrocław Główny, plac przed wejściem, start: godzina 11:00

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołanie imprezy w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.


O ETi European Food Industries

Producent wyjątkowych słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatniki oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

ETi dzisiaj:

  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nieoczywiste fakty na temat recyklingu opakowań kartonowych Biuro prasowe
2019-09-16 | 16:00

Nieoczywiste fakty na temat recyklingu opakowań kartonowych

Doceniamy wygodę, jaką daje lekkie opakowanie kartonowe, ale też świeżość oraz jakość produktu, którą zapewnia. Mało kto jednak zastanawia się, co dzieje się z takimi
Żywienie Co jest doktorku, czyli przepisy z wykorzystaniem marchwi
2019-09-16 | 11:00

Co jest doktorku, czyli przepisy z wykorzystaniem marchwi

Co jest, doktorku? – kultowe powiedzenie bohatera kreskówek studia Warner Bros. przyszło już do historii kinematografii. Ulubieniec najmłodszych, Królik Bugs, wypowiadając
Żywienie Kuchnia sezonowa: śliwka
2019-09-16 | 01:00

Kuchnia sezonowa: śliwka

Mirabelka, renkloda, węgierka lub lubaszka… to tylko cztery najpopularniejsze spośród 6 tysięcy odmian śliwek dostępnych w naszym kraju. Znane ze swoich zdrowotnych

Gwiazdy

Kinga Rusin: moje córki raczej nie wiążą swoich planów zawodowych z dziennikarstwem

Gwiazda „Dzień dobry TVN” nie zamierza wpływać na decyzje córek odnośnie do ich zawodowej przyszłości. Przypuszcza, że żadna z dziewcząt nie wiąże planów z dziennikarstwem, obie interesują się bowiem przede wszystkim stosunkami międzynarodowymi. Młodsza odbyła jednak staż w prestiżowym portalu należącym do Economist Group, zajmującym się polityką międzynarodową.

Gwiazdy

Agnieszka Więdłocha: Wybieram tylko kosmetyki naturalne, z jak najmniejszą ilością chemii i nietestowane na zwierzętach

Aktorka bardzo ceni sobie codzienną pielęgnację skóry i ma swoje ulubione rytuały. By jej cera mogła odpocząć i zregenerować się po ciężkim makijażu z planu filmowego, aktorka stosuje chociażby sok z aloesu, peeling z płatów owsianych lub z fusów kawy. Jej zdaniem pielęgnację skóry należy wspomagać preparatami bogatymi w witaminy i substancje odbudowujące naskórek. Na półce w łazience nie może więc zabraknąć jej ulubionych kosmetyków – na bazie naturalnych składników, bez sztucznych zapachów i barwników.

 

Zdrowie

Coraz większe wsparcie dla innowacji medycznych w Polsce. Ich rozwój przyspieszy także dzięki zaangażowaniu prywatnych firm

Na rozwój medycyny w najbliższych latach największy wpływ będą mieć technologie m.in. z obszaru immunoterapii i leczenia biologicznego, a także nowoczesny sprzęt medyczny – podkreśla minister zdrowia Łukasz Szumowski. Wiele z tych innowacji będzie opartych na danych i ich analizie. Praca nad usprawnianiem i unowocześnianiem systemu ochrony zdrowia wymaga jednak ścisłej współpracy państwowych instytucji, przemysłu i środowiska naukowego.

Zdrowie

Ewa Drzyzga: Jak kończymy pięćdziesiątkę to myślimy sobie: chusteczka na głowę i druty. My pokazujemy, że można żyć pełnią życia

Dziennikarka zapowiada, że w programie „Raport life” zostaną zaprezentowane felietony oraz najnowsze wiadomości z dziedziny medycyny. Naukowcy i lekarze podzielą się z widzami sposobami na walkę z różnymi chorobami, przedstawią najnowsze odkrycia medyczne i opowiedzą, jak przeprowadza się rewolucyjne operacje. Program emitowany będzie na kanale Discovery Life (TVN Discovery Polska). W nowej formule stacja stawia bowiem właśnie na tematy związane ze zdrowiem.