Komunikaty PR

MAXymalnie czekoladowy Shake Premium

2019-06-17  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Szwedzka sieć restauracji, MAX Premium Burgers, zwyciężyła w kolejnym teście smaku przeprowadzonym przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Czekoladowy Shake Premium z MAX-a został wybrany przez aż połowę respondentów! Co pozwoliło pokonać konkurencję?
 

Celem badania typu ślepy test smaku[1] było wybranie najlepszego shake’a o smaku czekoladowym spośród propozycji popularnych restauracji typu fast food. Respondentom w neutralnych warunkach serwowane były 3 shake’i w losowej kolejności, następnie proszono ich o wskazanie najlepszego produktu i uzasadnienie swojego wyboru. Wyniki pokazały, że aż 50% badanych wybrało Shake’a Premium z MAX Premium Burgers. Shake o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake Deluxe Czekolada z KFC, zdobyły kolejno po 25% głosów.

Co czyni Shake’a MAX-a wyjątkowym? Respondenci biorący udział w teście smaku, wybierając shake’a z MAX-a, podkreślali jego wyjątkowy, mocno czekoladowy smak, który zawdzięcza zawartości prawdziwych kawałków czekolady, ale również dodatek bitej śmietany
i bezkonkurencyjną kremową konsystencję – mówi Kuba Antoszewski, PR Manager Kantar Polska.

MAX Premium Burgers oprócz czekoladowego Shake’a, ma w swojej ofercie jeszcze trzy inne smaki: waniliowy z prawdziwą wanilią, truskawkowy z kawałkami truskawek oraz o smaku karmelowego espresso z kawą espresso i sosem karmelowym. Wszystkie warianty są robione ręcznie i serwowane w restauracji przez cały dzień, również rano w czasie oferty śniadaniowej. Shake’i Premium dostępne są także w mniejszych rozmiarach, idealnych dla najmłodszych.

Warto zaznaczyć, że to nie jest pierwsze zwycięstwo MAX-a. W grudniu 2017 roku, razem ze swoim flagowym burgerem Frisco wygrał ślepy test smaku uzyskując 59% głosów, pokonując tym samym burgera Big Mac z McDonald ’s i burgera Whopper z Burger King.

 

 

 


 

MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. W 2017 i 2019 roku MAX Premium Burgers zwyciężył w ślepych testach smaku przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Z pierwszego badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59% respondentów, pokonując tym samym burgery Big Mac z McDonald ’s oraz Whopper z Burger King. Drugie badanie wykazało, że na czekoladowego Shake’a Premium MAX-a postawiło 50% badanych, wyprzedzając Shake’a o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake’a Deluxe Czekolada z KFC. MAX jest pierwszą siecią fast food na świecie, która oznacza swoje menu wartościami CO2 i rekompensuje wpływ produktów na środowisko. Od 2008 roku MAX niweluje swoją całkowitą emisję gazów cieplarnianych poprzez sadzenie drzew w Afryce. 14 czerwca 2018 roku MAX rozpoczął kampanię "Burgery pozytywne dla klimatu”, dzięki której każdy kęs burgera z MAX będzie pomagał w walce ze zmianami klimatycznymi. Firma realizuje tę ideę poprzez działania w trzech obszarach. Po pierwsze, MAX mierzy 100% emisji na każdym etapie produkcji, jak i w ramach działalności samej restauracji. Po drugie, firma systematycznie obniża własną emisję CO2. Po trzecie, MAX usuwa co najmniej 110% emisji, czyli nie tylko niweluje ślad węglowy z całej produkcji, ale absorbuje ekwiwalent kolejnych 10% emisji, co oznacza, że pomaga zmniejszyć ogólny poziom gazów cieplarnianych w atmosferze. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5500 pracowników w ponad 140 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 roku wyniósł 360 milionów euro.

 

Więcej informacji na:

www.MAXpremiumburgers.pl

facebook.com/MAXburgerspolska

instagram.com/MAXburgerspolska

 


[1] Badanie metodą blind test zrealizowane zostało w maju 2019r. we Wrocławiu na próbie 150 konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Triumf marki E.Wedel w konkursach FMCG Biuro prasowe
2019-11-13 | 14:00

Triumf marki E.Wedel w konkursach FMCG

Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko®, a redakcje FMCG nagrodziły
Żywienie Czosnek w oleju z ziołami OLE!
2019-11-13 | 13:04

Czosnek w oleju z ziołami OLE!

Otwórz się na niezapomniane doznania z oryginalnymi i lekkimi warzywnymi przekąskami. Inspiruj się dzięki OLE! i nadaj swoim daniom prawdziwego śródziemnomorskiego
Żywienie NOWOŚĆ: MUFFIN KARMELLOVE OD E.WEDEL I STOKSONA
2019-11-12 | 12:00

NOWOŚĆ: MUFFIN KARMELLOVE OD E.WEDEL I STOKSONA

Muffin Karmellove rozpieści podniebienia konsumentów połączeniem delikatnego, muffinowego ciasta i pysznego nadzienia, znanego z kultowego produktu marki E.Wedel – Czekotubki

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Psychologia

Natalia Kukulska: Dzieci zmagające się z traumą mogą w szkole odsuwać się od grupy. Rówieśnicy często są bardzo brutalni i potrafią piętnować różne rzeczy

Wokalistka dobrze wie, z jakimi emocjami mierzy się dziecko, któremu z dnia na dzień runął świat. Jej dzieciństwo naznaczone było ogromną tragedią. Kiedy miała 4 lata, w katastrofie lotniczej zginęła jej mama – Anna Jantar. Natalia Kukulska wspomina, że najgorsze chwile udało się przetrwać dzięki miłości bliskich i wsparciu wychowawców. Jej zdaniem bardzo ważne jest, żeby w takich sytuacjach szkoła sprostała wyzwaniu. Nauczyciele muszą zrozumieć świat zranionego dziecka, biorąc pod uwagę zarówno jego przeżycia, jak i kontekst sytuacji rodzinnej.

Psychologia

W dzienniczkach uczniów dominują negatywne uwagi. Więcej pochwał mogłoby motywować dzieci do pracy i wzmacniać ich dobre cechy

W komunikacji między nauczycielami a rodzicami dominują zwykle negatywne uwagi na temat zachowania uczniów, co powoduje ciągłe napięcia w kontaktach między domem a szkołą. Kadra pedagogiczna rzadko chwali dzieci i zwraca uwagę na pozytywne przykłady zachowań. Tymczasem rodzice powinni wiedzieć, że ich dziecko ma np. talent przywódczy czy potrafi rozwiązywać konflikty w klasie. Dzięki temu mogliby wzmacniać w nich te pozytywne cechy. Dzieci za to czułyby się bardziej zmotywowane do dalszych starań.