Komunikaty PR

MAXymalnie czekoladowy Shake Premium

2019-06-17  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Szwedzka sieć restauracji, MAX Premium Burgers, zwyciężyła w kolejnym teście smaku przeprowadzonym przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Czekoladowy Shake Premium z MAX-a został wybrany przez aż połowę respondentów! Co pozwoliło pokonać konkurencję?
 

Celem badania typu ślepy test smaku[1] było wybranie najlepszego shake’a o smaku czekoladowym spośród propozycji popularnych restauracji typu fast food. Respondentom w neutralnych warunkach serwowane były 3 shake’i w losowej kolejności, następnie proszono ich o wskazanie najlepszego produktu i uzasadnienie swojego wyboru. Wyniki pokazały, że aż 50% badanych wybrało Shake’a Premium z MAX Premium Burgers. Shake o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake Deluxe Czekolada z KFC, zdobyły kolejno po 25% głosów.

Co czyni Shake’a MAX-a wyjątkowym? Respondenci biorący udział w teście smaku, wybierając shake’a z MAX-a, podkreślali jego wyjątkowy, mocno czekoladowy smak, który zawdzięcza zawartości prawdziwych kawałków czekolady, ale również dodatek bitej śmietany
i bezkonkurencyjną kremową konsystencję – mówi Kuba Antoszewski, PR Manager Kantar Polska.

MAX Premium Burgers oprócz czekoladowego Shake’a, ma w swojej ofercie jeszcze trzy inne smaki: waniliowy z prawdziwą wanilią, truskawkowy z kawałkami truskawek oraz o smaku karmelowego espresso z kawą espresso i sosem karmelowym. Wszystkie warianty są robione ręcznie i serwowane w restauracji przez cały dzień, również rano w czasie oferty śniadaniowej. Shake’i Premium dostępne są także w mniejszych rozmiarach, idealnych dla najmłodszych.

Warto zaznaczyć, że to nie jest pierwsze zwycięstwo MAX-a. W grudniu 2017 roku, razem ze swoim flagowym burgerem Frisco wygrał ślepy test smaku uzyskując 59% głosów, pokonując tym samym burgera Big Mac z McDonald ’s i burgera Whopper z Burger King.

 

 

 


 

MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. W 2017 i 2019 roku MAX Premium Burgers zwyciężył w ślepych testach smaku przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Z pierwszego badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59% respondentów, pokonując tym samym burgery Big Mac z McDonald ’s oraz Whopper z Burger King. Drugie badanie wykazało, że na czekoladowego Shake’a Premium MAX-a postawiło 50% badanych, wyprzedzając Shake’a o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake’a Deluxe Czekolada z KFC. MAX jest pierwszą siecią fast food na świecie, która oznacza swoje menu wartościami CO2 i rekompensuje wpływ produktów na środowisko. Od 2008 roku MAX niweluje swoją całkowitą emisję gazów cieplarnianych poprzez sadzenie drzew w Afryce. 14 czerwca 2018 roku MAX rozpoczął kampanię "Burgery pozytywne dla klimatu”, dzięki której każdy kęs burgera z MAX będzie pomagał w walce ze zmianami klimatycznymi. Firma realizuje tę ideę poprzez działania w trzech obszarach. Po pierwsze, MAX mierzy 100% emisji na każdym etapie produkcji, jak i w ramach działalności samej restauracji. Po drugie, firma systematycznie obniża własną emisję CO2. Po trzecie, MAX usuwa co najmniej 110% emisji, czyli nie tylko niweluje ślad węglowy z całej produkcji, ale absorbuje ekwiwalent kolejnych 10% emisji, co oznacza, że pomaga zmniejszyć ogólny poziom gazów cieplarnianych w atmosferze. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5500 pracowników w ponad 140 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 roku wyniósł 360 milionów euro.

 

Więcej informacji na:

www.MAXpremiumburgers.pl

facebook.com/MAXburgerspolska

instagram.com/MAXburgerspolska

 


[1] Badanie metodą blind test zrealizowane zostało w maju 2019r. we Wrocławiu na próbie 150 konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Chrupiące lato na talerzu! Biuro prasowe
2019-07-18 | 17:00

Chrupiące lato na talerzu!

Choć lato w pełni to pogoda za oknem potrafi zaskakiwać. Raz jest upalnie, następnego dnia deszczowo i ponuro. Niezależnie od temperatury, wakacje to doskonała okazja do spotkań ze
Żywienie 5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU
2019-07-18 | 01:00

5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU

5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU   Azja słynie z wielu potraw, których jako Europejczycy nigdy nie próbowaliśmy, a być może nawet o nich nie słyszeliśmy.
Żywienie Mieszanka ciasta – wiesz co kupujesz, a do tego nie potrzebujesz… szklanki
2019-07-17 | 01:00

Mieszanka ciasta – wiesz co kupujesz, a do tego nie potrzebujesz… szklanki

Zapach domowego ciasta wydobywający się z kuchni to nieodzowny element wspomnień z dzieciństwa. Wiele osób, przekonanych o braku talentu kulinarnego nie próbuje nawet

Kalendarium

Media

Seriale

Bartłomiej Topa: Historie opowiedziane w „Pod powierzchnią” są bardzo ludzkie. Widz może w nich zobaczyć siebie

Sukces serialu „Pod powierzchnią” aktor tłumaczy jego autentycznością. Według niego ciekawi bohaterowie i wiarygodne, bardzo ludzkie historie ich życia sprawiają, że widz może się z nimi identyfikować. Aktor zdradza też, że nowy sezon będzie jeszcze bardziej emocjonalny, pojawi się też kilka wątków kryminalnych.

Konsument

Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe. Trend digital wellbeing ma uczyć, jak się od nich nie uzależnić

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Emilian szybko się wdrożył w show-biznes. Cieszę się, że ten mój świat go nie przeraził

Emilian Gankowski i Katarzyna Dziurska tłumaczą, że medialne pary nie mają łatwo. Bycie na świeczniku sprawia, że jest się bacznie obserwowanym, do tego dochodzą plotkarskie portale, które szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób. Trenerka przyznaje, że najbardziej stresują ją wywiady, natomiast jej partner nie ukrywa, że był bardzo zazdrosny, kiedy brała udział w „Tańcu z gwiazdami” i spędzała na parkiecie wiele godzin z innym mężczyzną.