Komunikaty PR

„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury

2019-06-17  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania ontrail ( 1.42 MB )

17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki turystyczne i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w swoich obiektywach najpiękniejsze miejsca na Ziemi. 27 kwietnia marka Merrell zrealizowała zdjęcia do globalnego projektu „One Day. One World. One Trail” (Jeden dzień. Jeden świat. Jeden szlak). Efekty tej niesamowitej kampanii oglądać można już od 12 czerwca na stronie onetrail.merrell.com.

 

Ideą akcji było ukazanie – w sposób prosty, uniwersalny i bezpośredni – mocy szlaków turystycznych, które łączą ludzi na całym świecie. Dzięki zaangażowaniu uczestników, powstały materiały video oraz fotografie, pokazujące jak wspólna droga zbliża tych, którzy mierzą się na niej z siłami natury. W projekcie wzięli udział prawdziwi ludzie, przemierzający ulubione zakątki własnych krajów i opowiadający o swoich doświadczeniach, pasji i zamiłowaniu do aktywnego spędzania wolnego czasu.

- Szlak jest tym, co nas jednoczy. Projekt One Trail jest tego najlepszym dowodem. - mówi Strick Walker, CMO firmy Merrell. - Mamy nadzieję, że materiał prezentujący dzień na różnorodnych trasach naszego globu zainspiruje innych do spróbowania swoich sił i pokaże, jak czerpać przyjemność z czasu spędzonego wspólnie na łonie natury – dodaje.

Kampania „One Day. One World. One Trail” powstawała na całym świecie. W gronie krajów zaproszonych to tworzenia tej wyjątkowej akcji znalazła się także Polska prezentując malowniczy szlak na Śnieżkę, najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów.

- Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego globalnego projektu. Każda akcja zbliżająca nas do odbiorców to szansa na poznanie ich osobowości, potrzeb i oczekiwań konsumenckich – mówi Konrad Jarosiński, Brand Manager Merrell Polska. – One Trail to wyjątkowa kampania łącząca wszystkich pasjonatów aktywnego spędzania czasu. Polacy są ważną częścią tej społeczności. Dzięki zdjęciom, które powstały w naszym kraju, piękno polskich gór będzie miało szansę trafić do szerokiego grona odbiorców – dodaje.

Oprócz współpracy z fotografami i twórcami filmowymi z całego świata, przy tworzeniu projektu firma Merrell pracowała także z Camp4 Collective i Timem Kemple’em – współzałożycielem i dyrektorem studia.

- Świat daje nam niewiele języków, które łączą nas wszystkich. Wśród nich jest m.in. uśmiech i poczucie, że razem idziemy naprzód. Uchwycenie tych chwil w sposób spontaniczny i autentyczny było niezwykle ważne dla realizowanego projektu - tłumaczy Tim Kemple. Język, religia, stanowisko czy kolor skóry nie mają znaczenia, kiedy jesteśmy na szlaku. Wówczas jesteśmy sobie równi. Zrozumienie tej idei ma naprawdę potężny wpływ na nasze „tu i teraz” – dodaje.

Materiały opracowane w ramach akcji będą prezentowane na całym świecie. Filmy oraz fotografie pochodzące z 17 krajów, można zobaczyć na stronie onetrail.merrell.com już od 12 czerwca. Wśród miejsc odwiedzonych przez fotografów znalazły się:

  1.    Argentyna, Patagonia
  2.    Austria, jezioro Jägersee, Kleinarl
  3.    Australia, Tasmania, Półwysep Tasmana, szlak Cape Hauy
  4.    Kanada, Ziemia Baffina, Kimmirut
  5.    Kanada, Canmore w prowincji Alberta, szlak wspinaczkowy Lady Macdonald
  6.    Kanada, Kolumbia Brytyjska, szlak wspinaczkowy Terrace Mountain
  7.    Chiny, Hong Kong, Lion Rock
  8.    China, Prowincja Syczuan, rezerwat przyrody Mt. Siguniang
  9.    Francja, Park Narodowy Les Calanque Marseyllevert oraz Sormiou
  10. Indie, Kundalika Valley oraz Lohagad Fort
  11. Wschodnie Indie, Nagalapuram, Andhra Pradesh
  12. Włochy, Dolomity, szczyt Cima Capi, Riva del Garda oraz Monte Colodri, Arco
  13. Nepal, obwód Anapurna
  14. Nowa Zelandia, Wanaka, szlak Roy’s Peak
  15. Peru, Caraz, region Ancash, jezioro Laguna 69
  16. Polska, szczyt Śnieżka
  17. Portugalia, Vicentina Route, Almograve to Praia da Amália
  18. Szkocja, Pentland Hills w pobliżu Edynburga
  19. Republika Południowej Afryki, Kapsztad
  20. Szwecja, rezerwat przyrody Kullaberg, Höganäs
  21. USA, Los Angeles, Sandstone Peak
  22. USA, Kentucky, park Red River Gorge, Daniel Boone National Forest, szlaki Auxier Ridge
  23. USA, stan Oregon, park Smith Rock, Terrebonne

 

„One Day. One World. One Trail” to kolejna odsłona tego wyjątkowego projektu. W listopadzie 2018 roku, Merrell zaprezentował pierwszą edycję projektu One Trail, koncentrującą się na 50 amerykańskich stanach. Była ona wstępem do kolejnego rozdziału akcji, rozpoczynającego się w czerwcu 2019, odkrywającego szlaki na całym świecie.

Więcej o tym wyjątkowym projekcie można przeczytać na: https://onetrail.merrell.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Chrupiące lato na talerzu! Biuro prasowe
2019-07-18 | 17:00

Chrupiące lato na talerzu!

Choć lato w pełni to pogoda za oknem potrafi zaskakiwać. Raz jest upalnie, następnego dnia deszczowo i ponuro. Niezależnie od temperatury, wakacje to doskonała okazja do spotkań ze
Żywienie 5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU
2019-07-18 | 01:00

5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU

5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU   Azja słynie z wielu potraw, których jako Europejczycy nigdy nie próbowaliśmy, a być może nawet o nich nie słyszeliśmy.
Żywienie Mieszanka ciasta – wiesz co kupujesz, a do tego nie potrzebujesz… szklanki
2019-07-17 | 01:00

Mieszanka ciasta – wiesz co kupujesz, a do tego nie potrzebujesz… szklanki

Zapach domowego ciasta wydobywający się z kuchni to nieodzowny element wspomnień z dzieciństwa. Wiele osób, przekonanych o braku talentu kulinarnego nie próbuje nawet

Kalendarium

Media

Seriale

Bartłomiej Topa: Historie opowiedziane w „Pod powierzchnią” są bardzo ludzkie. Widz może w nich zobaczyć siebie

Sukces serialu „Pod powierzchnią” aktor tłumaczy jego autentycznością. Według niego ciekawi bohaterowie i wiarygodne, bardzo ludzkie historie ich życia sprawiają, że widz może się z nimi identyfikować. Aktor zdradza też, że nowy sezon będzie jeszcze bardziej emocjonalny, pojawi się też kilka wątków kryminalnych.

Konsument

Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe. Trend digital wellbeing ma uczyć, jak się od nich nie uzależnić

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Emilian szybko się wdrożył w show-biznes. Cieszę się, że ten mój świat go nie przeraził

Emilian Gankowski i Katarzyna Dziurska tłumaczą, że medialne pary nie mają łatwo. Bycie na świeczniku sprawia, że jest się bacznie obserwowanym, do tego dochodzą plotkarskie portale, które szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób. Trenerka przyznaje, że najbardziej stresują ją wywiady, natomiast jej partner nie ukrywa, że był bardzo zazdrosny, kiedy brała udział w „Tańcu z gwiazdami” i spędzała na parkiecie wiele godzin z innym mężczyzną.