Komunikaty PR

„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury

2019-06-17  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania ontrail ( 1.42 MB )

17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki turystyczne i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w swoich obiektywach najpiękniejsze miejsca na Ziemi. 27 kwietnia marka Merrell zrealizowała zdjęcia do globalnego projektu „One Day. One World. One Trail” (Jeden dzień. Jeden świat. Jeden szlak). Efekty tej niesamowitej kampanii oglądać można już od 12 czerwca na stronie onetrail.merrell.com.

 

Ideą akcji było ukazanie – w sposób prosty, uniwersalny i bezpośredni – mocy szlaków turystycznych, które łączą ludzi na całym świecie. Dzięki zaangażowaniu uczestników, powstały materiały video oraz fotografie, pokazujące jak wspólna droga zbliża tych, którzy mierzą się na niej z siłami natury. W projekcie wzięli udział prawdziwi ludzie, przemierzający ulubione zakątki własnych krajów i opowiadający o swoich doświadczeniach, pasji i zamiłowaniu do aktywnego spędzania wolnego czasu.

- Szlak jest tym, co nas jednoczy. Projekt One Trail jest tego najlepszym dowodem. - mówi Strick Walker, CMO firmy Merrell. - Mamy nadzieję, że materiał prezentujący dzień na różnorodnych trasach naszego globu zainspiruje innych do spróbowania swoich sił i pokaże, jak czerpać przyjemność z czasu spędzonego wspólnie na łonie natury – dodaje.

Kampania „One Day. One World. One Trail” powstawała na całym świecie. W gronie krajów zaproszonych to tworzenia tej wyjątkowej akcji znalazła się także Polska prezentując malowniczy szlak na Śnieżkę, najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów.

- Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego globalnego projektu. Każda akcja zbliżająca nas do odbiorców to szansa na poznanie ich osobowości, potrzeb i oczekiwań konsumenckich – mówi Konrad Jarosiński, Brand Manager Merrell Polska. – One Trail to wyjątkowa kampania łącząca wszystkich pasjonatów aktywnego spędzania czasu. Polacy są ważną częścią tej społeczności. Dzięki zdjęciom, które powstały w naszym kraju, piękno polskich gór będzie miało szansę trafić do szerokiego grona odbiorców – dodaje.

Oprócz współpracy z fotografami i twórcami filmowymi z całego świata, przy tworzeniu projektu firma Merrell pracowała także z Camp4 Collective i Timem Kemple’em – współzałożycielem i dyrektorem studia.

- Świat daje nam niewiele języków, które łączą nas wszystkich. Wśród nich jest m.in. uśmiech i poczucie, że razem idziemy naprzód. Uchwycenie tych chwil w sposób spontaniczny i autentyczny było niezwykle ważne dla realizowanego projektu - tłumaczy Tim Kemple. Język, religia, stanowisko czy kolor skóry nie mają znaczenia, kiedy jesteśmy na szlaku. Wówczas jesteśmy sobie równi. Zrozumienie tej idei ma naprawdę potężny wpływ na nasze „tu i teraz” – dodaje.

Materiały opracowane w ramach akcji będą prezentowane na całym świecie. Filmy oraz fotografie pochodzące z 17 krajów, można zobaczyć na stronie onetrail.merrell.com już od 12 czerwca. Wśród miejsc odwiedzonych przez fotografów znalazły się:

  1.    Argentyna, Patagonia
  2.    Austria, jezioro Jägersee, Kleinarl
  3.    Australia, Tasmania, Półwysep Tasmana, szlak Cape Hauy
  4.    Kanada, Ziemia Baffina, Kimmirut
  5.    Kanada, Canmore w prowincji Alberta, szlak wspinaczkowy Lady Macdonald
  6.    Kanada, Kolumbia Brytyjska, szlak wspinaczkowy Terrace Mountain
  7.    Chiny, Hong Kong, Lion Rock
  8.    China, Prowincja Syczuan, rezerwat przyrody Mt. Siguniang
  9.    Francja, Park Narodowy Les Calanque Marseyllevert oraz Sormiou
  10. Indie, Kundalika Valley oraz Lohagad Fort
  11. Wschodnie Indie, Nagalapuram, Andhra Pradesh
  12. Włochy, Dolomity, szczyt Cima Capi, Riva del Garda oraz Monte Colodri, Arco
  13. Nepal, obwód Anapurna
  14. Nowa Zelandia, Wanaka, szlak Roy’s Peak
  15. Peru, Caraz, region Ancash, jezioro Laguna 69
  16. Polska, szczyt Śnieżka
  17. Portugalia, Vicentina Route, Almograve to Praia da Amália
  18. Szkocja, Pentland Hills w pobliżu Edynburga
  19. Republika Południowej Afryki, Kapsztad
  20. Szwecja, rezerwat przyrody Kullaberg, Höganäs
  21. USA, Los Angeles, Sandstone Peak
  22. USA, Kentucky, park Red River Gorge, Daniel Boone National Forest, szlaki Auxier Ridge
  23. USA, stan Oregon, park Smith Rock, Terrebonne

 

„One Day. One World. One Trail” to kolejna odsłona tego wyjątkowego projektu. W listopadzie 2018 roku, Merrell zaprezentował pierwszą edycję projektu One Trail, koncentrującą się na 50 amerykańskich stanach. Była ona wstępem do kolejnego rozdziału akcji, rozpoczynającego się w czerwcu 2019, odkrywającego szlaki na całym świecie.

Więcej o tym wyjątkowym projekcie można przeczytać na: https://onetrail.merrell.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tydzień Włoskiej Kuchni po raz czwarty! Biuro prasowe
2019-11-20 | 18:00

Tydzień Włoskiej Kuchni po raz czwarty!

Włoska kuchnia jest – tuż po polskiej – ulubioną nad Wisłą. Dlatego też włoskie instytucje przybliżają po raz czwarty wielbicielom pizzy, pasty, frutti di mare oraz innych
Żywienie Rozgrzewająca zupa z soczewicą, jarmużem i plastrami paprykowymi
2019-11-20 | 09:53

Rozgrzewająca zupa z soczewicą, jarmużem i plastrami paprykowymi

Na przykład aromatyczna zupa z soczewicą i plastrami paprykowymi . Jest odżywcza, pełna witamin oraz wyśmienita w smaku. Składniki: - 1 mała cebula - 1 ząbek czosnku - 1
Żywienie Soki cytrusowe na zdrowie w chłodne dni!
2019-11-20 | 09:50

Soki cytrusowe na zdrowie w chłodne dni!

Mandarynki, pomarańcze oraz grejpfruty można spożywać na wiele sposobów, np. świeże lub w formie soku. Dlaczego są niezastąpione szczególnie jesienią i zimą? O tym piszemy

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Gwiazdy

PLICH: Kiedy miałem 20 lat, chciałem projektować ubrania i śpiewać. Kiedyś śpiewałem nawet dla Jana Pawła II

Jako pierwszy projektant w Polsce PLICH połączył modę z recitalem swojej autorskiej twórczości. Premiera nowej kolekcji ubrań nie była tylko zwykłym pokazem, lecz prawdziwym wydarzeniem artystycznym, bowiem podczas gdy on śpiewał, modelki prezentowały jego kreacje. Krzysztof Pliszczyński podkreśla, że muzyka jest jego wielką pasją od najmłodszych lat. Zawsze uważał jednak, że aby być autentycznym artystą, trzeba nabrać życiowych doświadczeń. Dlatego też na poważnie zajął się tym tematem dopiero po 30 roku życia.

Farmacja

Na cukrzycę choruje 3 mln Polaków. Nawet co trzeci o tym nie wie

3 mln Polaków choruje na cukrzycę, a około 5 mln ma stan przedcukrzycowy. Szacuje się, że nawet co trzeci chory nie został jeszcze zdiagnozowany i nie wie o swojej chorobie. Tymczasem wczesne rozpoznanie i właściwe leczenie daje możliwość uniknięcia groźnych dla zdrowia powikłań, takich jak utrata wzroku, niewydolność nerek, udar mózgu czy zawał serca. Dlatego kluczowa jest edukacja, która pozwala uświadomić pacjentom, jak wiele zależy od nich samych. O roli edukacji diabetologicznej mówiono podczas obchodów Światowego Dnia Walki z Cukrzycą, zorganizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Diabetyków.

 

Finanse

Zwiększa się liczba osób pracujących jako freelancerzy. Coraz częściej taki model pracy wybierany jest świadomie i dobrowolnie

Choć w Polsce przywiązanie do etatu wciąż jest wysokie w porównaniu z innymi krajami, coraz częściej zwłaszcza młodzi ludzie wybierają elastyczne formy pracy. Podobnie jak na świecie w tej grupie 75–80 proc. stanowią programiści, graficy i copywriterzy. Z raportu „Freelancerzy w Polsce 2019” wynika, że choć udział wolnych strzelców w rynku pracy nie jest tak wysoki jak w USA czy Europie Zachodniej, to przybywa ich w tempie ponad 10-proc. Szybciej niż ich liczba rośnie wartość tego rynku.