Komunikaty PR

Coming Out 2017 - najlepsze dyplomy studentów ASP w Warszawie

2017-11-15  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Inf pras ( 0.08 MB )

24 listopada br. odbędzie się wernisaż IX. edycji wystawy Coming Out prezentującej najlepsze prace dyplomowe studentów warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Wydarzenie to już na stałe wpisało się do artystycznego kalendarza stolicy i, jak co roku, zostało także tym razem objęte honorowym patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Prace najzdolniejszych studentów zaprezentowane zostaną w Reducie Banku Polskiego przy ul. Bielańskiej 10, a otwarcie wystawy nastąpi o godz. 18:00.

Coming Out 2017 to niezwykłe wydarzenie promujące sztukę młodych artystów. Podczas wystawy prezentowanych będzie 37 prac dyplomowych absolwentów dziewięciu wydziałów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie – malarstwa, rzeźby, grafiki, konserwacji i restauracji dzieł sztuki, architektury wnętrz, wzornictwa, sztuki mediów, scenografii oraz zarządzania kulturą wizualną. Wystawę po raz pierwszy w historii będzie można zwiedzać z aplikacją mobilną, która będzie mieć swoją premierę w dniu wernisażu. Zeszłoroczną edycję wystawy odwiedziło ponad 7 tysięcy osób.

- Dzięki Coming Out nasi absolwenci mają niepowtarzalną sposobność zaprezentowania swoich najlepszych prac, a także nawiązania relacji z potencjalnymi klientami – komentuje prof. Paweł Nowak, kurator wystawy i dyrektor Galerii Salon Akademii. - Przygotowaliśmy wyjątkowe wydarzenie, którego celem jest promowanie najlepszych artystów oraz pomoc w rozpoczęciu ich karier zawodowych. Zadanie to co roku traktujemy priorytetowo jako powinność uczelni wobec jej wychowanków – dodaje prof. Nowak.

Wystawę będzie można odwiedzać do 10 grudnia 2017 r. wgodzinach 10:00-18:00 (także w weekendy). Wstęp wolny.

Więcej informacji można znaleźć naoficjalnym fanpage’u wydarzenia na Facebooku pod linkiem: www.facebook.com/ASP.COMING.OuT . Wszystkie prace zostaną zaprezentowane również na stronie internetowej wystawy po jej oficjalnym otwarciu pod adresem: www.comingout.asp.waw.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Pierwszy w historii tytuł Uczelni Roku See&Say dla ASP Warszawa Biuro prasowe
2019-02-15 | 10:20

Pierwszy w historii tytuł Uczelni Roku See&Say dla ASP Warszawa

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie otrzymała tytuł Uczelni Roku Say&Say, w czasie inauguracji wystawy MUST SEE (10 lutego br.). Wyróżnienie to zostało przyznane po raz pierwszy.
Sztuka 7 projektów architektonicznych z 2018 r., które warto znać
2019-02-08 | 11:30

7 projektów architektonicznych z 2018 r., które warto znać

Interesujesz się architekturą i miastem? Wraz z wrocławskim biurem projektowym AP Szczepaniak przygotowaliśmy przegląd najważniejszych budynków z całego świata, które
Sztuka „Wdech / Wydech” – człowiek w biologicznym wymiarze w obrazach Julii Kowalskiej
2019-02-05 | 16:00

„Wdech / Wydech” – człowiek w biologicznym wymiarze w obrazach Julii Kowalskiej

Oddychamy, więc żyjemy. „Wdech / Wydech”, czyli kwintesencja życia, to tytuł najnowszej wystawy Julii Kowalskiej. Jej malarstwo można porównać do samego życia

Gwiazdy

Muzyka

Sarsa: singiel "Carmen" miał być utworem niszowym. Tymczasem radia chętnie po niego sięgają

Wokalistka jest zaskoczona entuzjastycznym przyjęciem jej nowego singla przez rozgłośnie radiowe. Twierdzi, że "Carmen" miała być piosenką niszową, głównie ze względu na oryginalne połączenie poetyckiego tekstu z nośną warstwą muzyczną. Mimo to singiel, zapowiadający trzeci album studyjny Sarsy, znalazł uznanie w oczach dziennikarzy muzycznych z popularnych stacji radiowych.

Konsument

Polacy coraz bardziej świadomie robią zakupy spożywcze. Sięgają po żywność polską, bez sztucznych dodatków i konserwantów

Polacy coraz większą uwagę zwracają na skład i pochodzenie produktu. Wielu konsumentom bliska staje się idea „od pola do stołu”. Choć zwracamy uwagę na to, co jemy i chcemy sięgać po zdrową żywność, wydajemy na nią zaledwie kilka euro. Paradoks polega na tym, że za takie produkty nie chcemy dodatkowo płacić. Polski konsument często je żywność ekologiczną, choć nie ma o tym pojęcia – wskazuje Bartosz Urbaniak z Banku BGŻ BNP Paribas.

 

Gwiazdy

Gwiazdy o walentynkach: Elżbieta Romanowska nie przywiązuje do nich wagi. Iga Krefft i Kamil Pawelski co roku je świętują

Elżbieta Romanowska sceptycznie podchodzi do świętowania walentynek, bo jak podkreśla, każda – nie tylko ta data jest odpowiednia na to, by wyrazić swoje uczucia lub okazać sympatię drugiej osobie. Dla niej 14 lutego nie ma więc żadnego szczególnego znaczenia. Z kolei Iga Krefft uważa, że symboliczne gesty z okazji Dnia Zakochanych są bardzo miłe i podsycają temperaturę w związku. Kamil Pawelski zdradza natomiast, że zamierza uczcić powiększenie swojej rodziny i planuje zaprosić żonę na romantyczną kolację.