Komunikaty PR

Historia jednej lampy – LULLABY

2018-03-13  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK!

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
olga|okkpr.pl| |olga|okkpr.pl
882 444 811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.52 MB )

PUFF-BUFF – marka stworzona przez Annę Siedlecką i Radka Achramowicza słynie z niekonwencjonalnych projektów oświetleniowych. W kolejnym tekście z cyklu Historia jednej lampy przedstawiamy lampę LULLABY, inspirowaną barokowymi formami oraz żyrandolami ze szkła Murano. Tak jak w przypadku wszystkich projektów marki, tradycyjne szkło zastąpił wypełniany powietrzem winyl, który jest przezroczysty, elastyczny i lekki.

Nie tylko bąbelki

Choć marka PUFF-BUFF kojarzona jest głównie ze świetlnymi konstelacjami powstającymi na bazie systemu BUBBLES, w dorobku firmy znajdują się również inne modele, które wzbudzają podziw i fascynują pomysłowością. Wśród projektów Anny Siedleckiej i Radka Achramowicza warta uwagi jest lampa LULLABY – choć podobna do tych, które zdobiły barokowe wnętrza, to jednak inna niż wszystkie! Zasadniczą różnicą są wykorzystane materiały – żyrandol od PUFF-BUFF został w całości wykonany z winylu, a jego wnętrze wypełnione jest powietrzem. Choć z pozoru wydawać by się mogło, że jest to ciężka, szklana konstrukcja, w rzeczywistości jest on lekki i elastyczny. Lampa nie tylko rozświetla wnętrze, ale też jest niezwykle oryginalnym elementem dekoracyjnym, obok którego nie da się przejść obojętnie!

LULLABY w trzech odsłonach

Żyrandol został zaprojektowany tak, że może przybierać różne formy. Możliwości są trzy – użytkownik przy składaniu lampy sam wybiera odpowiednie dla siebie ułożenie ramion, a co za tym idzie wielkość żyrandola. Konstrukcja nośna wykonana jest z przezroczystego akrylu. Żyrandol posiada również półprzezroczyste zawiesie. Oryginalny projekt pozwala na wiele możliwości aranżacyjnych!

LULLABY to kolejny artykuł z serii „Historia jednej lampy”.

Więcej na temat historii marki Puff-Buff i jej produktów: www.puff-buff.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wnętrze inspirowane Orientem Biuro prasowe
2018-06-22 | 14:30

Wnętrze inspirowane Orientem

Marzysz o wakacjach przez cały rok? Zaproś je do swojego domu pod postacią niebanalnych dodatków wystroju wnętrz - orientalne pledy, koce i poszewki w mgnieniu oka odmienią Twoje
Dom Poczuj pełnię lata – słoneczne barwy w łazienkowych kolekcjach Villeroy & Boch
2018-06-22 | 13:20

Poczuj pełnię lata – słoneczne barwy w łazienkowych kolekcjach Villeroy & Boch

Marzy Ci się intrygująca i efektowna łazienka? Postaw na żółtą paletę barw - to pomysł na aranżację pełną pozytywnej energii. Villeroy & Boch proponuje ją w wielu
Dom Retro, modern czy eklektyzm? W kręgu kuchennych inspiracji
2018-06-22 | 13:05

Retro, modern czy eklektyzm? W kręgu kuchennych inspiracji

W kuchennym wzornictwie prym wiodą dwa dominujące nurty: elegancka klasyka oraz szlachetny i oszczędny w formie minimalizm. Oba style cieszą się popularnością i od dłuższego czasu

Film

Michał Milowicz: Nie po to tyle lat pracuję, żeby nazywano mnie celebrytą. To pejoratywne określenie

Walczę, by nie mylono aktorów z celebrytami – mówi aktor. Jego zdaniem słowo „celebryta” ma pejoratywne znaczenie, a jego stosowanie może być krzywdzące. Michał Milowicz podkreśla, że nie powinno się określać tym mianem zarówno artystów z wieloletnim dorobkiem zawodowym, jak i popularnych blogerów.

 

Gwiazdy

Anna Dereszowska: Dojrzałe kobiety nie mają wsparcia w polskim społeczeństwie. Mam wewnętrzną niezgodę na to

Nie trzeba być młodym i dzikim, żeby być fantastycznym pracownikiem – mówi aktorka. Jej zdaniem wiek przynosi doświadczenie i umiejętność współpracy z ludźmi, dojrzałe kobiety są więc często lepszymi fachowcami niż ich młodsze koleżanki. W Polsce panie po 50. roku życia nie są jednak postrzegane jako kompetentni pracownicy, z czym gwiazda absolutnie się nie zgadza.

 
 

Problemy społeczne

Warunki w szpitalach dziecięcych wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Prawie połowa rodziców była zmuszona spać na krzesłach lub karimatach

Stała obecność rodziców pomaga hospitalizowanym dzieciom wrócić do zdrowia oraz zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. W większości polskich szpitali brakuje jednak odpowiednich warunków noclegowych dla opiekunów małych pacjentów. Na konieczność spania na krzesłach lub karimatach skarży się prawie 50 proc. rodziców. Aby zmienić tę sytuację, marka Pampers we współpracy z Fundacją Polsat zadbała o komfortowe warunki dla rodziców już na drugim oddziale pediatrycznym, tym razem w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana II w Grodzisku Mazowieckim.

Problemy społeczne

Osoby przewlekle chore wykluczone z rynku pracy. Niezbędne zmiany w prawie pracy oraz dostęp do nowoczesnego leczenia

Praca zawodowa ma dla osób przewlekle chorych ogromne znaczenie ze względu zarówno na zwiększone potrzeby finansowe, jak i samopoczucie psychiczne. Większość pacjentów jest jednak wykluczana z rynku pracy. Ponad 70 proc. menadżerów przyznaje, że choroba może stanowić przyczynę odrzucenia kandydata – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Choroba? Pracuję z nią!”. Aby zwiększyć szanse tej grupy pracowników, niezbędne są modyfikacje w prawie pracy umożliwiające m.in. pracę zdalną, a także dostęp do nowoczesnych terapii oraz zmiana stereotypowego postrzegania osób przewlekle chorych.