Komunikaty PR

Historia jednej lampy – LULLABY

2018-03-13  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK!

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
olga|okkpr.pl| |olga|okkpr.pl
882 444 811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.52 MB )

PUFF-BUFF – marka stworzona przez Annę Siedlecką i Radka Achramowicza słynie z niekonwencjonalnych projektów oświetleniowych. W kolejnym tekście z cyklu Historia jednej lampy przedstawiamy lampę LULLABY, inspirowaną barokowymi formami oraz żyrandolami ze szkła Murano. Tak jak w przypadku wszystkich projektów marki, tradycyjne szkło zastąpił wypełniany powietrzem winyl, który jest przezroczysty, elastyczny i lekki.

Nie tylko bąbelki

Choć marka PUFF-BUFF kojarzona jest głównie ze świetlnymi konstelacjami powstającymi na bazie systemu BUBBLES, w dorobku firmy znajdują się również inne modele, które wzbudzają podziw i fascynują pomysłowością. Wśród projektów Anny Siedleckiej i Radka Achramowicza warta uwagi jest lampa LULLABY – choć podobna do tych, które zdobiły barokowe wnętrza, to jednak inna niż wszystkie! Zasadniczą różnicą są wykorzystane materiały – żyrandol od PUFF-BUFF został w całości wykonany z winylu, a jego wnętrze wypełnione jest powietrzem. Choć z pozoru wydawać by się mogło, że jest to ciężka, szklana konstrukcja, w rzeczywistości jest on lekki i elastyczny. Lampa nie tylko rozświetla wnętrze, ale też jest niezwykle oryginalnym elementem dekoracyjnym, obok którego nie da się przejść obojętnie!

LULLABY w trzech odsłonach

Żyrandol został zaprojektowany tak, że może przybierać różne formy. Możliwości są trzy – użytkownik przy składaniu lampy sam wybiera odpowiednie dla siebie ułożenie ramion, a co za tym idzie wielkość żyrandola. Konstrukcja nośna wykonana jest z przezroczystego akrylu. Żyrandol posiada również półprzezroczyste zawiesie. Oryginalny projekt pozwala na wiele możliwości aranżacyjnych!

LULLABY to kolejny artykuł z serii „Historia jednej lampy”.

Więcej na temat historii marki Puff-Buff i jej produktów: www.puff-buff.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Comitor w 3 odsłonach podczas Warsaw Home 2018 Biuro prasowe
2018-09-20 | 12:40

Comitor w 3 odsłonach podczas Warsaw Home 2018

Przed nami Warsaw Home! III edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Wnętrz imponuje swoją skalą i ciekawym programem z pogranicza wzornictwa, architektury i nowych technologii.
Dom Przepis na spójną aranżację wnętrza
2018-09-20 | 12:00

Przepis na spójną aranżację wnętrza

Dobranie materiałów tak, aby stworzyły zgraną aranżację wymaga odrobiny kreatywności, ale i wnętrzarskiego rozsądku. Odpowiednie kolory, łączenie faktur czy dopasowanie
Dom Wszystkie odcienie czerni według Clue Studio
2018-09-20 | 01:00

Wszystkie odcienie czerni według Clue Studio

Podobnie jak mała czarna, która pasuje prawie na każdą okazję, tak właściwie każde wnętrze będzie wyglądało dobrze z czarnymi elementami. Ale czerń jako motyw przewodni we

Film

Karolina Korwin-Piotrowska: Książka „Dziewczyny z Dubaju” jest unurzana w sensacji. Może z tego wyjść ciekawa historia filmowa

Dziennikarka zgadza się, że tzw. afera dubajska to bardzo filmowy temat, który może dobrze się sprawdzić na dużym ekranie. Nie zamierza też oceniać sposobu, w jaki Doda wydaje swoje pieniądze. Jej zdaniem wokalistka nieźle wypadła w filmie „Pitbull. Ostatni pies”, choć nie ma dużego talentu aktorskiego.

 

Seriale

Maciej Zakościelny: Wkręciłem się w świat lekarzy. Jestem wrażliwszy na ludzkie problemy ze zdrowiem

Do swojej partnerki zawsze mówię: doktor Zakościelny może pomóc – żartuje aktor. Dzięki roli lekarza w popularnym serialu odkrył, jak ciekawy jest świat medycyny i systemu opieki zdrowotnej – poznał jego jasne i ciemne strony. Artysta podkreśla, że w ten sposób kwestia zdrowia otaczających go ludzi stała mu się znacznie bliższa.

Problemy społeczne

Polacy nie chcą czekać na wizytę do lekarza. Większość płaci więc za świadczenia zdrowotne z własnej kieszeni

Starzejące się społeczeństwo, zbyt mała liczba lekarzy, niska efektywność i konieczność cyfryzacji – to tylko część z listy wyzwań, które stoją przed polską służbą zdrowia. – Powinniśmy dążyć do wzmocnieniu partnerstwa pomiędzy sektorem publicznym a prywatnym. Największym beneficjentem takiej współpracy będą pacjenci – uważa Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED. Sektor prywatny jest skuteczniej zarządzany, bardziej innowacyjny, szybciej wprowadza nowoczesne technologie, np. z zakresu telemedycyny i przoduje w spersonalizowanej opiece medycznej.  

 

Moda

Anita Sokołowska: Moja szafa pęka w szwach. Oddaję ubrania, których nie noszę dłużej niż 2 lata

Aktorka chętnie dzieli się zawartością garderoby. Oddaje ubrania, których nie miała na sobie dłużej niż dwa lata, wierząc, że przekazuje tym samym dobrą energię nowym właścicielkom. Zakupy robi głównie w sklepach stacjonarnych, w ubraniach zamówionych online zazwyczaj wygląda bowiem gorzej niż prezentujące je modelki. Aktorka stara się nie inspirować sposobem ubierania innych kobiet, choć podoba jej się styl Cate Blanchett i nie wyklucza, że bezwiednie go naśladuje.