Komunikaty PR

Historia jednej lampy – LULLABY

2018-03-13  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK!

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
olga|okkpr.pl| |olga|okkpr.pl
882 444 811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.52 MB )

PUFF-BUFF – marka stworzona przez Annę Siedlecką i Radka Achramowicza słynie z niekonwencjonalnych projektów oświetleniowych. W kolejnym tekście z cyklu Historia jednej lampy przedstawiamy lampę LULLABY, inspirowaną barokowymi formami oraz żyrandolami ze szkła Murano. Tak jak w przypadku wszystkich projektów marki, tradycyjne szkło zastąpił wypełniany powietrzem winyl, który jest przezroczysty, elastyczny i lekki.

Nie tylko bąbelki

Choć marka PUFF-BUFF kojarzona jest głównie ze świetlnymi konstelacjami powstającymi na bazie systemu BUBBLES, w dorobku firmy znajdują się również inne modele, które wzbudzają podziw i fascynują pomysłowością. Wśród projektów Anny Siedleckiej i Radka Achramowicza warta uwagi jest lampa LULLABY – choć podobna do tych, które zdobiły barokowe wnętrza, to jednak inna niż wszystkie! Zasadniczą różnicą są wykorzystane materiały – żyrandol od PUFF-BUFF został w całości wykonany z winylu, a jego wnętrze wypełnione jest powietrzem. Choć z pozoru wydawać by się mogło, że jest to ciężka, szklana konstrukcja, w rzeczywistości jest on lekki i elastyczny. Lampa nie tylko rozświetla wnętrze, ale też jest niezwykle oryginalnym elementem dekoracyjnym, obok którego nie da się przejść obojętnie!

LULLABY w trzech odsłonach

Żyrandol został zaprojektowany tak, że może przybierać różne formy. Możliwości są trzy – użytkownik przy składaniu lampy sam wybiera odpowiednie dla siebie ułożenie ramion, a co za tym idzie wielkość żyrandola. Konstrukcja nośna wykonana jest z przezroczystego akrylu. Żyrandol posiada również półprzezroczyste zawiesie. Oryginalny projekt pozwala na wiele możliwości aranżacyjnych!

LULLABY to kolejny artykuł z serii „Historia jednej lampy”.

Więcej na temat historii marki Puff-Buff i jej produktów: www.puff-buff.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Kuchnia pod opieką Biuro prasowe
2018-12-11 | 14:35

Kuchnia pod opieką

Kuchnia dawno już awansowała do rangi miejsca, gdzie kwitnie życie towarzyskie i rodzinne. Wygodna, wielofunkcyjna, sprzyjająca codziennym rytuałom i odpowiednio wyposażona - nawet niewielka
Dom Współpraca z architektami przy wnętrzach komercyjnych
2018-12-10 | 21:40

Współpraca z architektami przy wnętrzach komercyjnych

W dobie serwisów opiniujących i sieci społecznościowych, gdzie o podjęciu decyzji pierwszego kontaktu czy skorzystania z usług firmy często decydują atrakcyjne zdjęcia obiektu,
Dom Luz, komfort i światło! Jak urządzić home office?
2018-12-10 | 14:30

Luz, komfort i światło! Jak urządzić home office?

Popularność samozatrudnienia wciąż rośnie, a wraz z nim zwiększa się liczba Polaków, którzy coraz częściej pracują w domu. Wyzwaniem dla tych, którzy zamiast dojazdu

Gwiazdy

Anna Popek: Gdybym mogła cofnąć czas o 20 lat, byłabym bardziej odważna. Teraz chcę rozwinąć swój warsztat pisarski

Dziennikarka podkreśla, że 50. urodziny były dla niej przełomowym momentem, w którym zamknęła pewien etap swojego życia i otworzyła nowy. Prezenterka zrobiła bilans pięciu dekad i zastanowiła się na tym, co w jej życiu było udane, a co można było zrobić nieco lepiej. Niezależnie jednak od tego, czy mówi o sukcesach, czy o porażkach, za wszystko jest wdzięczna losowi, bo z każdej sytuacji wyciągnęła wnioski na przyszłość. Gwiazda TVP przyznaje, że ma też wiele planów na kolejne lata, m.in. chce doskonalić warsztat pisarski. Zamierza też zwiedzać kraje ościenne.

 

Moda

Joanna Horodyńska: Polki są bacznymi obserwatorkami mody. Nie zawsze wybierają z niej jednak to, co dla nich właściwe

Polki nie słuchają siebie – uważa stylistka. Jej zdaniem kobiety w Polsce obserwują trendy, nie potrafią jednak wybierać tych, które najbardziej im pasują. Zamiast inspirować się modą, kopiują styl znanych pań lub koleżanek. Zbyt mocno obawiają się też opinii innych kobiet, żeby odważyć się na bardziej szalone stylizacje.

 

Żywienie

W Europie rośnie popularność żywności wegańskiej i wegetariańskiej. To ważne ze względów zdrowotnych i środowiskowych

Z danych Europejskiego Związku Wegetarian wynika, że w krajach Unii Europejskiej jest coraz więcej wegetarian i wegan. Liderem pozostają Niemcy, gdzie na diecie bezmięsnej jest już co dziesiąta osoba. Także w Polsce ekologiczne i wysokojakościowe produkty roślinne cieszą się coraz większą popularnością. Z badań Instytutu Homo Homini przeprowadzonych na zlecenie firmy LightBox wynika, że 3,7 proc. respondentów określa się wegetarianami, a 1,6 proc. przestrzega diety wegańskiej. Intensywnie reaguje na to branża spożywcza. Coraz częściej w dużych marketach możemy kupić produkty wegańskie takie jak tofu, tempeh czy jogurty sojowe.

 

Gwiazdy

Jacek Rozenek: dobro można czynić każdego dnia. Julia Wróblewska: od dziecka widziałam problemy w Polsce i na świecie i starałam się je rozwiązywać

W okresie przedświątecznym Polacy chętnie pomagają innym. W akcje charytatywne angażuje się też coraz więcej znanych osób. Robią to z różnych powodów – jedni twierdzą, że los jest dla nich wyjątkowo hojny, więc chcą się podzielić tym, co mają z innymi, kolejni natomiast – wykorzystują swoją rozpoznawalność, by zwrócić uwagę na trudną sytuację osób potrzebujących. Wszyscy zgodnie przyznają, że kluczowa nie jest tutaj wartość prezentu czy przekazana kwota, najważniejszy jest gest i nagłośnienie ważnego problemu społecznego.