Komunikaty PR

Nowość! Lampy AWINION marki Nowodvorski Lighting – wdzięk i swoboda

2017-03-20  |  23:00
Biuro prasowe

Kolekcja AWINION Nowodvorski Lighting to propozycja trzech lamp, które charakteryzuje przyciągające uwagę połączenie kolorów oraz możliwość regulacji położenia abażurów. Takie rozwiązanie pozwala dostosować oświetlenie do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.

Kolekcja AWINION składa się z trzech konfiguracji lamp, w których główny element stanowi szary abażur o wysokości  15,5 cm oraz średnicy 18 cm z jednym  źródłem światła typu E27 o maksymalnej mocy 60 W. Lampy różnią się między sobą ilością kloszy oraz wielkością sklejki, do której zostały zamocowane.

Najprostsza wersja produktu składa się z podstawy o wymiarach 28 x 28 cm z jednym abażurem. Dzięki możliwości jego regulacji lampa, w takiej wersji, świetnie sprawdzi się jako oryginalna wersja lampki nocnej. Kolejna propozycja kolekcji AWINION to trzy abażury zamontowane na prostokątnej sklejce o wymiarach 28 x 66 cm. W skład ostatniej wchodzą natomiast cztery klosze na podstawie mierzącej 28 cm długości oraz 36 cm szerokości. Możliwość zmieniania położenia poszczególnych abażurów stwarza szansę zabawy światłem, pozwalającej wyeksponować dowolne elementy przestrzeni oraz łatwo dostosować oświetlenie do naszych potrzeb. Dobierając dodatki dopasowane kolorem do klosza, otrzymamy estetycznie spójną przestrzeń, której wyjątkowego charakteru nada wyróżniające się wybarwienie sklejki.

 

LAMPY AWINION MARKI NOWODVORSKI LIGHTING:

AWINION – pojedyncza

Cena detaliczna:  109,47 brutto

 

AWINION - potrójna

Cena detaliczna: 269,37 zł brutto

 

AWINION – poczwórna

Cena detaliczna:329,64 zł brutto

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Luksusowe propozycje BLANCO do kuchni Biuro prasowe
2017-03-23 | 13:00

Luksusowe propozycje BLANCO do kuchni

Marka BLANCO pojawiła się z luksusowymi rozwiązaniami kuchennymi i nowościami podczas Targów Meble Polska 2017 na stoisku wyłącznego dystrybutora na nasz kraj – firmy Comitor.
Dom Plamoodporność w najlepszym wydaniu – Sigma Ceramic Clean
2017-03-23 | 12:00

Plamoodporność w najlepszym wydaniu – Sigma Ceramic Clean

Rynek farb idzie z duchem czasu i w swoich produktach coraz śmielej wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne. Konsumenci oczekują od emulsji do wnętrz już nie tylko zmiany koloru,
Dom Astrum Business Park – w stronę przyjaznej ekologii
2017-03-23 | 11:25

Astrum Business Park – w stronę przyjaznej ekologii

Lekka zabudowa o niskiej intensywności, dogodny dojazd oraz komfortowe wnętrza to walory nowego kompleksu biurowego Astrum Business Park w Warszawie. Odpowiednio dobrane przeszklenia marki

Kalendarium

Gwiazdy

Podróże

Hanna Lis: Izrael to fantastyczne miejsce. Byłam pozytywnie zaskoczona

Dziennikarka wyjechała w pierwszą od wielu miesięcy zagraniczną podróż. Spędziła kilka dni w Izraelu, którym jest zachwycona. Docenia zwłaszcza tamtejszą kuchnię, będącą mieszanką różnych tradycji kulinarnych. Gwiazda zamierza wrócić do Izraela już wkrótce wraz z ekipą programu „Bez planu”.

Sport

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Kampanie z udziałem sportowców zwiększają sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.

IT i technologie

W gry komputerowe gra ok. 1,3 mld ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł

W gry komputerowe gra kilkanaście milionów Polaków, a wartość polskiego rynku gier wynosi około 1,75 mld zł. Na całym świecie to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy.