Komunikaty PR

Nowość! Lampy AWINION marki Nowodvorski Lighting – wdzięk i swoboda

2017-03-20  |  23:00
Biuro prasowe

Kolekcja AWINION Nowodvorski Lighting to propozycja trzech lamp, które charakteryzuje przyciągające uwagę połączenie kolorów oraz możliwość regulacji położenia abażurów. Takie rozwiązanie pozwala dostosować oświetlenie do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.

Kolekcja AWINION składa się z trzech konfiguracji lamp, w których główny element stanowi szary abażur o wysokości  15,5 cm oraz średnicy 18 cm z jednym  źródłem światła typu E27 o maksymalnej mocy 60 W. Lampy różnią się między sobą ilością kloszy oraz wielkością sklejki, do której zostały zamocowane.

Najprostsza wersja produktu składa się z podstawy o wymiarach 28 x 28 cm z jednym abażurem. Dzięki możliwości jego regulacji lampa, w takiej wersji, świetnie sprawdzi się jako oryginalna wersja lampki nocnej. Kolejna propozycja kolekcji AWINION to trzy abażury zamontowane na prostokątnej sklejce o wymiarach 28 x 66 cm. W skład ostatniej wchodzą natomiast cztery klosze na podstawie mierzącej 28 cm długości oraz 36 cm szerokości. Możliwość zmieniania położenia poszczególnych abażurów stwarza szansę zabawy światłem, pozwalającej wyeksponować dowolne elementy przestrzeni oraz łatwo dostosować oświetlenie do naszych potrzeb. Dobierając dodatki dopasowane kolorem do klosza, otrzymamy estetycznie spójną przestrzeń, której wyjątkowego charakteru nada wyróżniające się wybarwienie sklejki.

 

LAMPY AWINION MARKI NOWODVORSKI LIGHTING:

AWINION – pojedyncza

Cena detaliczna:  109,47 brutto

 

AWINION - potrójna

Cena detaliczna: 269,37 zł brutto

 

AWINION – poczwórna

Cena detaliczna:329,64 zł brutto

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Idealne na lato i nie tylko! Naczynia termiczne od marki Tefal Biuro prasowe
2017-06-22 | 13:00

Idealne na lato i nie tylko! Naczynia termiczne od marki Tefal

Niewiele jest jednak mniej miłych doznań niż gorący dzień, w których chcielibyśmy się schłodzić, a w naszym aucie, torebce czy plecaku czeka tylko butelka niemal gotującej się
Dom Wielki powrót dawnego trendu. Kuchnia zamknięta bije rekordy popularności
2017-06-22 | 10:00

Wielki powrót dawnego trendu. Kuchnia zamknięta bije rekordy popularności

Nie tak dawno temu kuchnia otwarta podbijała serca Polaków. Osoby poszukujące nowych mieszkań często brały za wyznacznik fakt, by ich nowe „M” miało właśnie taki
Dom Mała kuchnia w dobrej formie
2017-06-22 | 08:00

Mała kuchnia w dobrej formie

Dla wielu z nas kuchnia to nie tylko miejsce przygotowania posiłków, ale także centrum życia towarzyskiego i rodzinnego. Dlatego też jej przemyślane wyposażenie jest

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.