Komunikaty PR

Ursus dobry dla singli?

2018-03-08  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Oryszczyn
Marketing & Communications Consultants

Flory 5/5
00-586 Warszawa
oryszczyn|mcconsultants.pl| |oryszczyn|mcconsultants.pl
600 349 410
www.mcconsultants.pl

Główny Urząd Statystyczny (GUS) przeprowadził ranking, z którego wynika, że warszawski Ursus to dzielnica najbardziej przyjazna singlom. Ceniony jest przede wszystkim za nowoczesne osiedla mieszkaniowe, dogodną komunikacją oraz bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową.

 

Ursus jest uznawany za najszybciej rozwijający się obszar stolicy – przybywa tu sklepów, punktów usługowych oraz udogodnień dla mieszkańców. Wysokość wydatków inwestycyjnych na lokalną infrastrukturę w tej części miasta plasuje się w czołówce wśród warszawskich dzielnic. Obecnie realizowanych jest tu dużo projektów nie tylko mieszkaniowych. Przybywa placówek oświatowych i ośrodków kulturalnych. Ursus to także wygodny transport z centrum miasta i szybki wyjazd poza stolicę, dzięki gęstej sieci dróg oraz korzystnie rozplanowanej komunikacji miejskiej. GUS przeprowadził badania, z których wynika, że Ursus to świetny adres przede wszystkim dla na singli1.

 

Ursus – dobry adres dla singla?

 

Single, to przeważnie ludzie młodzi, w wieku 25-34 lat, którzy dopiero wchodzą w dorosłe życie i planują zakup swojego pierwszego mieszkania na start. Dla tej grupy osób głównym wyznacznikiem determinującym kupno własnego „M” jest cena. Jedną z przystępnych finansowo, ale nowoczesnych inwestycji mieszkaniowych jest budowane osiedle NextUrsus przy ul. Posag 7 Panien 16. Deweloper Nexity w listopadzie ubiegłego roku rozpoczął realizację inwestycji, która przyciąga młodych i nic w tym dziwnego. Osiedle ma ułatwiać codzienne funkcjonowanie, a także zachęcać do rekreacji i wypoczynku. Mieszkańcy NextUrsus oprócz funkcjonalnych rozkładów lokali będą mieli do dyspozycji, m.in. system Smart Home, ławki multimedialne, rozwiązania energooszczędne czy strefę fitness. Do dyspozycji mieszkańców oddane zostaną garaże podziemne i komórki lokatorskie. W pierwszym etapie powstanie ok. 130 lokali o powierzchni od 28 do 70 mkw., każde wyposażone w balkon.

 

Mieszkańcy będą mieli do dyspozycji rozwiniętą infrastrukturę usługową i liczne placówki publiczne. Z pewnością osoby aktywne fizycznie docenią ścieżki rowerowe, obiekty sportowe i siłownie plenerowe. Tak bogate zaplecze dzielnicy to powód, dla którego Nexity zdecydowało się na realizację osiedla właśnie w tym rejonie Warszawy, będącym przykładem udanej rewitalizacji poprzemysłowej części miasta – komentuje p. Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny Nexity Polska.

 

Dla młodych osób, które planują zakup swojego pierwszego mieszkania szczególnie ważną rolę odgrywa kilka dodatkowych czynników. Oprócz wielkości i rozkładu lokalu, istotna jest także lokalizacja samego osiedla. Ze względu na dużą mobilność, z punktu widzenia singli (blisko 90 proc. osób w wieku 25-39 lat deklaruje, że ich głównym środkiem transportu jest auto2) kluczowa jest dobrze rozwinięta sieć komunikacyjna. Dlatego dogodny dojazd do pracy czy centrum miasta oraz bliska odległość do przestrzeni rekreacyjnej i usługowej jest tym, co często wpływa na decyzję zakupową.

 

Dla młodych osób, które planują zakup mieszkania w pojedynkę, oprócz ceny, ważne jest także skomunikowanie osiedla ze strategicznymi punktami na mapie Warszawy. Kupujących mieszkania w NextUrsus przyciąga m.in. dobra lokalizacja i rozbudowana sieć komunikacyjna – w sąsiedztwie jest 5 linii autobusowych, przystanek SKM, a co najważniejsze trasy S2 i S8. NextUrsus cieszy się dużym zainteresowaniem singli, bo zapewnia im dobre połączenie komunikacyjne z centrum stolicy, a przy tym przyciąga różnorodnością metraży, które łatwo dopasować do indywidualnych potrzeb, również finansowych. O popularności oferty świadczy fakt, że ponad połowa lokali z I. etapu znalazła już swoich właścicieli.– podsumowuje Dyrektor Adam Dąbkowski.

 

Firma Nexity jest obecna na polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych od 5 lat. Obecne realizuje kilka projektów deweloperskich w Warszawie – Next Ursus przy ul. Posag 7 Panien 16, MY Bemowo przy ul. Batalionów Chłopskich 79, SkyLife przy ul. Jana Kazimierza 33 oraz LifeTown przy ul. Kłobuckiej 6. Deweloper w najbliższym czasie planuje rozpocząć działalność w kolejnych aglomeracjach w Polsce.

 

O Nexity:

 

Grupa Nexity to czołowy dostawca kompleksowych usług na rynku nieruchomości we Francji. Oferuje szeroki zakres doradztwa i ekspertyz, produktów, świadczeń oraz rozwiązań. Od ponad 40 lat buduje i zarządza nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi we Francji, a także na a terenie innych krajów Europy, m.in. Włoch, Szwajcarii, Belgii i Hiszpanii. Spółka obecna jest na polskim rynku nieruchomości od 2013 roku.

 

 

Źródło:

 

  1. Raport GUS, „Ranking dzielnic Warszawy pod względem atrakcyjności warunków życia”, Dostępne na: http://warszawa.stat.gov.pl/download/gfx/warszawa/pl/defaultaktualnosci/847/1/2/1/ranking_dzielnic_warszawy_pod_wzgledem_atrakcyjnosci_warunkow_zycia_2017.pdf [Ostatni dostęp: 27.02.2018r.].

 

  1. Raport PBS DGA S.A. „Monitorowanie postaw społecznych w zakresie zrównoważonego transportu”, Dostępne na: https://www.mos.gov.pl/g2/big/2010_12/7b2301bd6c0c4c7a4013ca88560e1558.pdf [Ostatni dostęp: 27.02.2018r.]
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Nowość: 8 gotowych kolorów Tikkurila Valtti Plus Complete Biuro prasowe
2019-03-15 | 12:30

Nowość: 8 gotowych kolorów Tikkurila Valtti Plus Complete

Tikkurila wprowadza na rynek osiem gotowych kolorów lakierobejcy impregnującej Tikkurila Valtti Plus Complete. Wśród nowych propozycji kolorystycznych nie zabrakło modnych
Dom BRAK ZDJĘCIA
2019-03-15 | 10:30

Wiosenne porządki w kuchni

Warto rozpocząć je od kuchni – w końcu spędzamy w niej sporo czasu i zależy nam na tym, aby była nie tylko funkcjonalna, ale również piękna i jak najbardziej ekologiczna. Czasami wystarczy wprowadzić kilka nowych detali,
Dom Wykładziny dywanowe czy elastyczne? Co trzeba o nich wiedzieć i na który wariant
2019-03-15 | 01:00

Wykładziny dywanowe czy elastyczne? Co trzeba o nich wiedzieć i na który wariant

Wykładzina dywanowa – sposób na miękką i przytulną podłogę Pierwszym krokiem przy podejmowaniu decyzji dotyczącej wyboru wykładziny powinno być zdefiniowanie własnych

Gwiazdy

Gwiazdy

Milena Sadowska: Moim największym marzeniem jest praca w telewizji. Bardzo dobrze czuję się w otoczeniu gwiazd

Miss Polonia 2018 nie ukrywa, że swoją przyszłość chce związać z telewizją. Na razie jednak musiała zawiesić studia dziennikarskie, bo mnóstwo jej czasu pochłaniają obowiązki związane z tytułem najpiękniejszej Polki. Konieczna była także przeprowadzka z Krakowa do Warszawy, gdzie coraz bardziej wciąga ją show biznes.

Farmacja

Codziennie czterech Polaków dowiaduje się, że są nosicielami wirusa HIV. Innowacyjne terapie ograniczają liczbę przyjmowanych leków i ich skutki uboczne

W Polsce z rozpoznanym wirusem HIV żyje prawie 12 tys. osób. Codziennie o zakażeniu dowiadują się 3–4 kolejne osoby. Postęp w terapii antyretrowirusowej sprawił, że HIV to obecnie schorzenie przewlekłe, które wymaga wielolekowej terapii przez całe życie. Długotrwałe przyjmowanie leków może mieć jednak liczne skutki uboczne. Są jednak dostępne terapie, które takie ryzyko ograniczają. Innowacyjne dwulekowe terapie ARV mogą się stać nowym standardem leczenia, bo ich skuteczność przeciwwirusowa sięga 91 proc. – przekonywali eksperci podczas IV Kongresu Wyzwań Zdrowotnych w Katowicach.

 

Handel

Dla 65 proc. Polaków patriotyzm przejawia się w kupowaniu krajowych produktów. Wybory przy sklepowych półkach mają przełożenie na gospodarkę

Rodzime pochodzenie produktu staje się dla wielu konsumentów istotnym kryterium przy zakupie. To dlatego na promowanie polskości stawia coraz więcej producentów i sprzedawców. Przykładem może być działająca od roku platforma Polpol.pl. W tym czasie pomysłodawcom portalu gromadzącego produkty polskich wytwórców z różnych kategorii udało się przyciągnąć ponad sto takich podmiotów. – Naszym celem jest przede wszystkim podnoszenie świadomości konsumentów, w jaki sposób ich wybory wpływają na polską gospodarkę – podkreślają pomysłodawcy Polpol.pl.