Komunikaty PR

„Razem Możemy Więcej” – akcja Endo dla Fundacji Spełnionych Marzeń rozpoczęta!

2017-11-14  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK!

ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
olga|okkpr.pl| |olga|okkpr.pl
882 444 811
www.okkpr.pl
Do pobrania Endo ( 4.78 MB )

Marka ENDO wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń zapraszają do udziału w akcji charytatywnej „Razem Możemy Więcej”. Do sprzedaży weszła właśnie limitowana kolekcja koszulek, z której całkowity zysk zostanie przekazany dla dzieci dotkniętych chorobami onkologicznymi. Akcję wspierają polskie gwiazdy, m.in. Magdalena Różczka, Anna Dereszowska oraz Szymon Majewski. Spotkanie prasowe inaugurujące II edycję tej szczytnej inicjatywy odbyło się 13. listopada w przestrzeni Mysia 3 w Warszawie.

 „Razem Możemy Więcej” to projekt marki Endo organizowany dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Polega on na sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek, z której całkowity zysk zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla podopiecznych Fundacji. Wszelkie szczegóły dotyczące akcji charytatywnej poznaliśmy 13. listopada w przestrzeni Mysia 3 podczas specjalnego spotkania prasowego.

Wydarzenie rozpoczęła Aneta Kołaszewska, pomysłodawczyni akcji „Razem Możemy Więcej”. Dyrektor artystyczna ENDO opowiedziała o początkach współpracy z Fundacją Spełnionych Marzeń, przybliżyła też szczegóły wspólnego projektu. Producent ubranek od lat chętnie angażuje się w pomoc potrzebującym dzieciom i aktywnie wspiera Fundację. Drogi Endo i Fundacji zetknęły się ze sobą w 2009 r. przy okazji współpracy przy Warsaw Fashion Street. Przez ten czas ich kooperacja ciągle ewoluowała i nabierała tempa, czego efektem jest kolejna edycja akcji „Razem Możemy Więcej”. Jest to przedsięwzięcie w ramach inicjatywy „Odkrywamy talenty”, prowadzonej cyklicznie przez markę ENDO. Dotychczas firma współpracowała z Szymonem Majewskim, Kayah, Przemkiem Saletą czy Jurkiem Owsiakiem z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie jest to Magdalena Różczka.

- Endo to marka o dzieciach i dla dzieci, dlatego zawsze pozostają one w centrum naszej szczególnej uwagi. Uśmiech na buziach najmłodszych jest dla nas największą, bezcenną nagrodą. On uświadamia nam, że warto pomagać. Zasada naszego działania jest prosta: gwiazdy rysują lub wymyślają hasła, zaś Endo produkuje i sprzedaje koszulki, a cały zysk przekazuje Fundacji Spełnionych Marzeń. W ubiegłej edycji udało nam się zebrać blisko 100 tys. zł. Pragniemy pobić poprzedni rekord by jeszcze więcej dzieci mogło spełniać swoje marzenia pod skrzydłami Fundacji - podsumowała Aneta Kołaszewska.

Fundacja Spełnionych Marzeń powstała w 2002 r. z potrzeby niesienia pomocy, ale jest też wynikiem osobistych przeżyć jej założycieli. Swą działalność dedykuje pacjentom pięciu dziecięcych oddziałów onkologicznych w Polsce: w Kielcach, Lublinie, Olsztynie oraz dwóch warszawskich ośrodków. Leczenie schorzeń nowotworowych jest długotrwałe i bolesne. Wywołuje tęsknotę za normalnym życiem, pełnym uśmiechu i beztroskich zabaw. Fundacja od 15 lat nieustannie spełnia marzenia najmłodszych, organizując turnusy rehabilitacyjne, obozy marzeń, zajęcia terapeutyczne, jak arteterapia, muzykoterapia, bajkoterapia i robotyka, a także najbardziej emocjonujące spotkania z idolami.

- Nasza Fundacja zmienia atmosferę panującą na oddziałach dziecięcej onkologii, wprowadzając uśmiech i radość - tak ważne w procesie leczenia nowotworów. Po długotrwałej hospitalizacji, równie ważna jest integracja, rehabilitacja i budowanie poczucia własnej wartości w pacjentach onkologicznych. Nasze ogólnopolskie przedsięwzięcia pozwalają pacjentom na nowo uwierzyć w siebie. Na ciągłe działanie Centrum Rehabilitacji Społecznej potrzebujemy około 140 000 zł rocznie, a jest to jedynie kropla w morzu potrzeb - opowiadał Tomasz Osuch, prezes Fundacji Spełnionych Marzeń.

Po raz drugi ambasadorką kampanii została Magdalena Różczka, będąca jednocześnie autorką hasła akcji. Aktorka opowiedziała o współpracy z ENDO, swoim wkładzie w projekt oraz dotychczasowych doświadczeniach w działaniach charytatywnych.

- Z przyjemnością angażuję się w projekty, w których mogę pomóc. Jestem uzależniona od wszelkich działań tego typu i cieszy mnie zarażanie chęcią pomagania innych. Wierzę w to, że wspólnie da się robić wspaniałe rzeczy, a razem naprawdę możemy więcej! – mówiła podczas spotkania Magdalena Różczka.

W wydarzeniu uczestniczył także Szymon Majewski, od ponad dekady wspierający charytatywne działania ENDO oraz Fundację Spełnionych Marzeń. Wśród gości specjalnych pojawili się również: Anna Dereszowska, Karolina Pilarczyk, Barbara Pasek i Rafał Jonkisz. Honorowymi gośćmi spotkania byli Milena Malinowska i Paweł Ratuski, dawni podopieczni Fundacji Spełnionych Marzeń, którzy opowiedzieli o swych doświadczeniach i wpływie jaki Fundacja miała na ich życie. O swoim udziale w akcji opowiedzieli też przedstawiciele Partnera Głównego Daria Bielenin-Palęcka oraz Rafał Kątny z Biura Rzecznika Praw Dziecka.

Spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka z agencji OKK!, która przybliżyła również harmonogram aktywności związanych z inicjatywą „Razem Możemy Więcej” zaplanowanych na rok 2018.

Razem Możemy Więcej!

Czasem potrzeba tak niewiele, by zrobić coś dobrego. Każdy z Nas może pomóc już teraz! Kupując koszulki ze specjalnej, limitowanej kolekcji na www.endo.pl. Koszulki „Razem Możemy Więcej” są dostępne w rozmiarach dla całej rodziny – od niemowlęcego body po duże rozmiary dla dorosłych. Możemy kupić je dla siebie, obdarować najbliższych, a także zarażać chęcią pomagania innych. To świetny pomysł na prezent, który dodatkowo obdaruje podwójnie!

Zachęcamy wszystkich do zakupu koszulek oraz pomagania. Dowiedz się więcej o akcji i zobacz koszulki charytatywne: https://endo.pl/razem-mozemy-wiecej.html

O ENDO

Endo jako pierwsza i długo jedyna firma w Polsce ozdabiała swoje produkty napisami w języku polskim, pokazując tym samym ile emocji i skojarzeń mogą budzić w dorosłych i dzieciach pomysłowe i zaskakujące gry słowne połączone z niebanalną grafiką. Okazuje się jednak, że prócz wygody i funkcjonalności ubranka mogą być czymś więcej, mogą być nośnikiem szczytnych haseł oraz idei pomagania i mieć wielką moc, jak wszystko co tworzone jest z miłością i pasją. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Jak wspierać naturalny rozwój dziecka, bez nadmiernego obciążania go obowiązkami Biuro prasowe
2017-11-16 | 10:30

Jak wspierać naturalny rozwój dziecka, bez nadmiernego obciążania go obowiązkami

Każdy rodzic chce, by jego dziecko rozwijało się jak najlepiej i umiało jak najwięcej – by dobrze się uczyło, zapamiętywało szkolny materiał oraz nabywało inne, pozaszkolne
Dziecko Zostań superbohaterem planety Ziemia
2017-11-15 | 12:40

Zostań superbohaterem planety Ziemia

Jeśli nie wprowadzimy zmian związanych z ograniczeniem globalnej emisji CO2 już za 33 lata 1/3 roślin lądowych i gatunków zwierząt może wyginąć ze względu na zmianę klimatu*. Za
Dziecko Szczotkuj zęby jak bohater
2017-11-14 | 10:40

Szczotkuj zęby jak bohater

W Polsce próchnica wśród dzieci pozostaje poważnym problemem: cierpi na nią aż 89,4% 7-latków[1]! Jej występowanie jest powszechne z wielu powodów, jednak

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Moda

Zosia Ślotała przygotowuje świąteczną kolekcję ubranek dla dzieci. Będzie to połączenie klasyki z nowoczesnymi wzorami

Stylistka zdradza, że w świątecznej kolekcji ubranek dla dzieci znajdą się m.in. retro sukienki z delikatnej wełny dla dziewczynek oraz kamizelki i muszki dla chłopców. Pojawi się też niezwykle modny w tym sezonie motyw kratki. Nie zabraknie również akcentów w stylu glamour, które podkreślają magię świąt. Wszystko zostanie utrzymane w pastelowej tonacji, z której słynie marka Petite Maison. 

Seriale

Anna Popek zagrała w „Pensjonacie nad rozlewiskiem”. Miała wystąpić w scenie łóżkowej

Producenci serialu „Pensjonat nad rozlewiskiem” zaprosili Annę Popek do współpracy. W szóstej serii sagi wcieli się ona w dziennikarkę, która przyjedzie na Mazury, by przeprowadzić wywiad z mieszkającą tu wielką gwiazdą Ewą Sztern (Maria Pakulnis). Prezenterka zdradza, że po cichu liczyła na to, by zagrać jakąś inna postać, a nie po raz kolejny samą siebie, ale i ten wątek zapowiadał się ciekawie. Popek była zauroczona malowniczym plenerem zdjęciowym i życzliwością ekipy. Poza planem przeprowadziła też kilka wywiadów.

Żywienie

Torty okolicznościowe to już nie tylko pyszne słodkości, lecz prawdziwe dzieła sztuki

Artystyczne wypieki podbiły polski rynek, a oferta pracowni cukierniczych jest niezwykle bogata. Cukiernicy są w stanie zrealizować każde, nawet najbardziej wymagające, zamówienie. Dla dzieci torty z rozmaitymi postaciami z bajek lub w kształcie ulubionej zabawki, dla dorosłych misternie zdobione motywami kwiatowymi, konkretnymi napisami bądź elementami związanymi z pasją czy zawodem danej osoby. Wśród najmłodszych w tym sezonie królują Minionki, a jeśli chodzi o torty weselne – naked cake.

Gwiazdy

Magdalena Górska: Mogę nazwać siebie gospodarną kobietą. Staram się mądrze wydawać pieniądze

Aktorka podkreśla, że nie jest ani przesadnie oszczędna, ani też rozrzutna. W gospodarowaniu domowym budżetem stara się znaleźć złoty środek i inwestować w to, co zaowocuje w przyszłości, czyli w edukację dzieci i poznawanie świata poprzez podróże. Jej zdaniem nie warto się zadłużać, by żyć wystawnie i ponad stan. Trzeba tak wydawać pieniądze, by zaspokoić potrzeby rodziny, a od czasu do czasu pozwolić sobie również na drobne przyjemności.