Komunikaty PR

Wejdź do świata PLAYMOBIL. Nietypowa wystawa w Magnolia Park

2018-07-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Wojciechowski
PR Expert

Wita Stwosza
50-448 Wrocław
mwojciechowski|prexpert.com.pl| |mwojciechowski|prexpert.com.pl
500111072
www.prexpert.com.pl

Zabawki PLAYMOBIL, które od ponad czterdziestu lat stanowią nieodłączny element zabaw
i wspierania rozwoju dzieci na całym świecie, teraz dostępne są w Magnolia Park. Otwarciu jedynego takiego sklepu w Europie towarzyszy również niepowtarzalna wystawa. Na parterze obok sklepu Empik pojawiło się 10 dużych figur ze świata PLAYMOBIL.

Poczuj się jak król lub walcz jak rycerz!

Figury PLAYMOBIL, które stanęły w Magnolia Park mierzą 150 cm wysokości. Są wśród nich bohaterowie z przeszłości: ujęci w historyczną scenerię rycerze i król. Współczesne zawody, w które dzieci chętnie wcielają się w trakcie zabaw, reprezentuje m.in. pani weterynarzi farmerzy.

Stworzony na potrzeby wystawy plac zabaw PLAYMOBIL to również interaktywne gabloty z ruchomymi elementami. Podświetlone i szczegółowo wyeksponowane przedstawiają światy, które fascynują każde dziecko: stadninę koni, las wróżek, teren zawładnięty przez dinozauryi taki, na którym misję spełniają agenci do zadań specjalnych.

Kącik do zabawy i weekendowe konkursy     
Wystawa PLAYMOBIL umożliwia również maluchom wspólną zabawę - na specjalnie do tego przygotowanych stolikach i pufach dzieci mogą skorzystać z dodatkowych materiałów i puścić wodze fantazji, wcielając się w różnorodne role.  W każdy weekend trwania wystawy (do końca wakacji) maluchy będą też miały okazję uczestniczyć w grach i konkursach pod opieką animatorów. Do zabawy z PLAYMOBIL zaprasza operator sklepu i partner wystawy, Wyspa Szkrabów – największa w Polsce franczyzowa sieć sklepów z zabawkami, należąca do firmy Rekman Sp. z o.o., lidera dystrybucji gier i zabawek.

- Jako laureaci rankingu na najbardziej przyjazną dla rodziców z dziećmi galerię skupiamy się na poszerzaniu naszej oferty o sklepy, które przysłużą się edukacji najmłodszych. Wielokrotnie nagradzane i doceniane przez pedagogów zabawki systemowe PLAYMOBIL powstały właśnie z myślą o wspomaganiu rozwoju dziecka, pobudzaniu wyobraźni i umiejętności współpracy. Cieszymy się, że to właśnie u nas dzieci zobaczą tę wyjątkową wystawę - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Miś Endo – symbol marki i pierwszy przyjaciel Twojego dziecka Biuro prasowe
2018-11-20 | 14:15

Miś Endo – symbol marki i pierwszy przyjaciel Twojego dziecka

„W głowę zachodzę z której bajki pochodzę”. Miś Endo – bo o nim mowa – od 1991 roku jest symbolem popularnej marki odzieżowej. W tym roku skończył 27 lat,
Dziecko Ćwierć miliona dzieci w Sudanie Płd.cierpi z powodu niedożywienia.UNICEF apeluje
2018-11-19 | 13:30

Ćwierć miliona dzieci w Sudanie Płd.cierpi z powodu niedożywienia.UNICEF apeluje

Warszawa, 19 listopada 2018 r. - W Sudanie Południowym liczba dzieci cierpiących z powodu niedożywienia sięgnęła krytycznego poziomu. Ćwierć miliona najmłodszych jest zagrożonych śmiercią głodową. Dlatego UNICEF Polska rozpoczyna kampanię pomocy dla Sudanu Południowego i apeluje o wsparcie poprzez stronę unicef.pl/sudan.    Wojna w Sudanie Południowym trwa już niemal 5 lat. Kryzys żywnościowy, który dotknął 60% mieszkańców kraju spowodował, że wiele dzieci i ich rodzin nie wie czy i kiedy zje następny posiłek. Brak bezpieczeństwa i dostępu do czystej wody spowodował, że ponad 4 mln ludzi musiało opuścić swoje domy. Nie funkcjonują szpitale, punkty medyczne i szkoły. Nadzieja na lepszą przyszłość, jaką przyniosło uzyskanie niepodległości w 2011 roku, była chwilowa. W 2013 roku wybuchła woja domowa, która zniweczyła możliwość rozwoju i szanse na lepszą przyszłość. W najgorszej sytuacji są dzieci, a walka o ich zdrowie i życie trwa.   Dotarcie z pomocą medyczną do dzieci cierpiących na skutek niedożywienia powoduje, że ponad 80% z nich udaje się wyleczyć. Jeśli możemy więc dotrzeć i leczyć niedożywione dzieci, możemy również uratować ich życie, mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.    W leczeniu niedożywienia UNICEF stosuje pastę terapeutyczną, której saszetka kosztuje nie więcej niż 1,50 zł. Wystarczą 3 saszetki dziennie, aby w ciągu tygodnia niedożywione dziecko przybrało na wadze kilogram, a jego organizm otrzymał niezbędne do przeżycia i rozwoju składniki.    Wiemy, jak pomóc niedożywionemu dziecku, ale do działania potrzebujemy finansowego wsparcia. Dlatego rozpoczynamy akcję i apelujemy do niezawodnych darczyńców z Polski o hojność, dodaje Marek Krupiński.   Jednym z dzieci z Sudanu Południowego, które cierpią z powodu niedożywienia jest Lemi. Chłopiec ma zaledwie 6 miesięcy, ale już wie, co do znaczy głód. Lemi cierpi z powodu zapalenia żołądka, a ból towarzyszy mu cały czas. Kiedy trafił do ośrodka medycznego wspieranego przez UNICEF, był nieprzytomny.   Historia cierpiącego z głodu Lemiego głęboko mnie poruszyła. Nie zgadzam się, aby w XXI wieku dzieci umierały z głodu. Musimy działać tu i teraz, mówi Artur Żmijewski, Ambasador Dobrej Woli UNICEF, który po raz kolejny włącza się w działania organizacji i apeluje o pomoc dla niedożywionych dzieci w Sudanie Południowym.   Dzieci są narażone nie tylko na głód i brak wody, ale również na zachorowanie na odrę, malarię czy cholerę. UNICEF szacuje, że jeszcze w tym roku potrzebnych jest 4,9 mln dolarów, aby uratować cierpiące z powodu niedożywienia dzieci w Sudanie Południowym. Dzięki wsparciu Darczyńców UNICEF planuje sfinansować:   • Pomoc dla dzieci znajdujących się w ośrodkach zdrowia położonych na szczególnie zagrożonych obszarach oraz w miejscach, gdzie do tej pory dzieci skrajnie niedożywione nie miały dostępu do odpowiedniej terapii.   • Wyposażenie ośrodków zdrowia w leki i sprzęt, w celu zapewnienia pełnej możliwości leczenia dzieci cierpiących z powodu niedożywienia.   • Dostarczenie gotowej do spożycia żywności terapeutycznej (pasta, mleko terapeutyczne i herbatniki wysokoenergetyczne), która ratuje życie najbardziej niedożywionych dzieci.   • Szkolenia personelu w zakresie rozpoznawania i leczenia niedożywienia wśród dzieci.   • Edukację w zakresie dobrych praktyk żywieniowych i zdrowotnych wśród lokalnych społeczności.     Pomóc można wchodząc na stronę unicef.pl/sudan i przekazując darowiznę. Kampanię wspiera Artur Żmijewski, Ambasador Dobrej Woli UNICEF.   Prosimy, uratuj życie dziecka w Sudanie Południowym!  
Dziecko BRAK ZDJĘCIA
2018-11-19 | 01:00

Czuwać, nie zakazywać, czyli bezpieczeństwo nastolatków w sieci

Nastolatki w wieku 14-18 lat spędzają dziennie średnio 6,26 godzin przed urządzeniami technologicznymi. Jaki to ma na nich wpływ? Konferencja „Uzależnienia w sieci – program przeciwdziałań zagrożeniom w sieci”

Media

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuje, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Była prezenterka przyznaje, że bardzo tęskni za telewizją, bo spędziła w niej najpiękniejsze chwile swojego życia. Przez lata była jedną z najpopularniejszych spikerek TVP. Zachwycała urodą, elegancją, wysoką kulturą osobistą i nienaganną dykcją. Teraz, na emeryturze dużo czasu spędza przed telewizorem, ma swoje ulubione programy, kibicuje młodszym koleżankom po fachu i z dużą nostalgią wspomina swoje początki w Łódzkim Ośrodku TVP. 

 

Gwiazdy

Kasprzyk, Zień, Giertych i Racewicz o Magdzie Gessler: To niezwykle ciepła osoba. Można z nią rozmawiać o wszystkim

Magdę Gessler uwielbiają widzowie, respekt przed nią czują restauratorzy, a ci, którzy znają ją osobiście, przyznają, że jest to niezwykle charyzmatyczna, a jednocześnie bardzo ciepła osoba. Szybko skraca dystans, obdarza ogromną dozą sympatii i dobrej energii. Roman Giertych, Maciej Zień, Joanna Racewicz i Ewa Kasprzyk niezwykle cenią ją za niebywały kunszt kulinarny i za to, jaką osobą jest prywatnie. Gwiazdy były obecne na premierze jej najnowszego przewodnika kulinarnego po restauracjach i hotelach „Poziomki 2018/2019”. 

Problemy społeczne

Połowa Polaków z zawałem serca wzywa pomoc po ponad 4 godzinach od pierwszych objawów. Aby uniknąć powikłań, czas ten trzeba trzykrotnie skrócić

Choroby kardiologiczne są przyczyną niemal połowy zgonów w Polsce. Same zawały serca dotyczą rocznie około 100 tys. osób i są powodem śmierci 30 proc. z nich Zawał serca nie musi jednak być zabójczy – przekonują eksperci. Polska może się poszczycić jednymi z najlepszych standardów postępowania w przypadkach wystąpienia ostrych incydentów kardiologicznych. Problemem jednak jest zbyt późne wezwanie pomocy. Nawet 30 tys. zgonów rocznie można byłoby uniknąć, gdyby chorzy zadzwonili po karetkę najpóźniej do 90 minut od wystąpienia objawów. U połowy Polaków do udzielenia pomocy mija nawet 260 minut.

Film

Agnieszka Grochowska: łączenie pracy aktora z zaangażowaniem w rodzinę jest dla mnie momentami prawie nie do zniesienia

Praca zawodowa wymaga od aktorki dużego zaangażowania emocjonalnego, które trudno odłożyć na bok po zakończeniu spektaklu lub dnia zdjęciowego. Łączenie życia zawodowego z rolą matki bywa więc dla niej trudne. Z tego względu aktorka przyjmuje tylko naprawdę interesujące ją propozycje teatralne i filmowe i nie obawia się nawet długich przerw w pracy.