Komunikaty PR

Wejdź do świata PLAYMOBIL. Nietypowa wystawa w Magnolia Park

2018-07-12  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcin Wojciechowski
PR Expert

Wita Stwosza
50-448 Wrocław
mwojciechowski|prexpert.com.pl| |mwojciechowski|prexpert.com.pl
500111072
www.prexpert.com.pl

Zabawki PLAYMOBIL, które od ponad czterdziestu lat stanowią nieodłączny element zabaw
i wspierania rozwoju dzieci na całym świecie, teraz dostępne są w Magnolia Park. Otwarciu jedynego takiego sklepu w Europie towarzyszy również niepowtarzalna wystawa. Na parterze obok sklepu Empik pojawiło się 10 dużych figur ze świata PLAYMOBIL.

Poczuj się jak król lub walcz jak rycerz!

Figury PLAYMOBIL, które stanęły w Magnolia Park mierzą 150 cm wysokości. Są wśród nich bohaterowie z przeszłości: ujęci w historyczną scenerię rycerze i król. Współczesne zawody, w które dzieci chętnie wcielają się w trakcie zabaw, reprezentuje m.in. pani weterynarzi farmerzy.

Stworzony na potrzeby wystawy plac zabaw PLAYMOBIL to również interaktywne gabloty z ruchomymi elementami. Podświetlone i szczegółowo wyeksponowane przedstawiają światy, które fascynują każde dziecko: stadninę koni, las wróżek, teren zawładnięty przez dinozauryi taki, na którym misję spełniają agenci do zadań specjalnych.

Kącik do zabawy i weekendowe konkursy     
Wystawa PLAYMOBIL umożliwia również maluchom wspólną zabawę - na specjalnie do tego przygotowanych stolikach i pufach dzieci mogą skorzystać z dodatkowych materiałów i puścić wodze fantazji, wcielając się w różnorodne role.  W każdy weekend trwania wystawy (do końca wakacji) maluchy będą też miały okazję uczestniczyć w grach i konkursach pod opieką animatorów. Do zabawy z PLAYMOBIL zaprasza operator sklepu i partner wystawy, Wyspa Szkrabów – największa w Polsce franczyzowa sieć sklepów z zabawkami, należąca do firmy Rekman Sp. z o.o., lidera dystrybucji gier i zabawek.

- Jako laureaci rankingu na najbardziej przyjazną dla rodziców z dziećmi galerię skupiamy się na poszerzaniu naszej oferty o sklepy, które przysłużą się edukacji najmłodszych. Wielokrotnie nagradzane i doceniane przez pedagogów zabawki systemowe PLAYMOBIL powstały właśnie z myślą o wspomaganiu rozwoju dziecka, pobudzaniu wyobraźni i umiejętności współpracy. Cieszymy się, że to właśnie u nas dzieci zobaczą tę wyjątkową wystawę - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Chustonoszenie - naturalna potrzeba bliskości Biuro prasowe
2018-07-13 | 15:00

Chustonoszenie - naturalna potrzeba bliskości

Nie bez powodu trzy pierwsze miesiące życia noworodka nazywane są czwartym trymestrem. Choć po urodzeniu maluszek nie jest już bezpośrednio połączony z matką, nadal potrzebuje dużo
Dziecko Jak przygotować dziecko do przedszkola? „Wykorzystaj wakacje” - radzi psycholog!
2018-07-12 | 12:24

Jak przygotować dziecko do przedszkola? „Wykorzystaj wakacje” - radzi psycholog!

Po wakacjach wiele dzieci po raz pierwszy pójdzie do przedszkola. Lipiec i sierpień to miesiące, które warto poświęcić na przygotowanie najmłodszych do tego wydarzenia.
Dziecko Jak wpoić dziecku dobre nawyki żywieniowe?
2018-07-12 | 09:15

Jak wpoić dziecku dobre nawyki żywieniowe?

Kalendarzowe lato trwa w najlepsze. Największe upały nadal przed nami. W związku z tym wiele mam zaczyna zadawać sobie pytanie – czy dopajać niemowlę i czym poić dziecko w gorące

Gwiazdy

Katarzyna Cichopek: Jestem spełnioną mamą dwójki dzieci. Najtrudniejszy etap mam za sobą

Prywatnie Katarzyna Cichopek jest szczęśliwą mamą 9-letniego Adasia i 5-letniej Helenki. Aktorka podkreśla, że jej dzieci rosną jak na drożdżach, a etap pieluch ma już za sobą. Teraz pociechy są wręcz partnerami do rozmów i wspólnych aktywności na świeżym powietrzu. Powoli wykazują też swoje zainteresowania.

 

Gwiazdy

Marta Wierzbicka: Sytuacji, gdy podczas podróży coś poszło niezgodnie z planem miałam wiele. Są dla mnie ekscytujące

Aktorka robi wszystko, by podczas zagranicznych podróży uniknąć nieprzyjemnych zdarzeń, jednak życie czasami potrafi ją zaskoczyć i wtedy wszystkie plany trzeba weryfikować w przeciągu kilku chwil. Aktorka podkreśla jednak, że takie nieprzewidziane sytuacje dodają jej adrenaliny, zachęcają do kreatywności i mogą być początkiem wyjątkowej przygody. Tak było na przykład rok temu podczas wyjazdu do Włoch.

 
 

Sport

Rozrywka coraz ważniejszą pozycją w budżetach Polaków. Co dziesiąty wydaje na ten cel ponad 500 zł miesięcznie

Polski rynek usług rozrywkowych jest szacowany na 80 mld zł rocznie i dynamicznie rośnie wraz ze wzrostem wydatków Polaków na tego typu atrakcje. 26 proc. Polaków zapytanych przez portal PrezentMarzeń zadeklarowało miesięczny budżet na ten cel na poziomie do 100 zł. Kolejne 42 proc. wydaje na rozrywkę między 100 a 300 zł, a 11 proc. przeznacza ponad 500 zł. Wciąż jednak wydajemy kilka razy mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej.

Gwiazdy

Milena Rostkowska-Galant: Mogłabym sobie zrobić dopisek „oszukiwała na każdej diecie”. Przyznaję się bez bólu

Odchudzać się należy przed wakacjami, a nie w trakcie - uważa prezenterka. Lato to dla niej czas wytchnienia, również od diet, które stosuje w ciągu roku. Stara się odżywiać zdrowo, zdarza jej się również stosować specjalne diety redukcyjne. Nie ukrywa jednak, że rzadko udaje się jej całkowicie przestrzegać ich restrykcyjnych wymogów.