Komunikaty PR

Woda źródlana Mama i ja mini – stworzona z myślą o najmłodszych

2018-06-14  |  14:00
Biuro prasowe

Butelka świeżej wody to obowiązkowy element w torbie każdego rodzica, szczególnie w sezonie wiosenno-letnim. Wysokie temperatury w połączeniu z dziecięcą żywiołowością i ciekawością świata to kombinacja, która skutkuje zwiększonym pragnieniem. Wychodząc naprzeciw potrzebom najmłodszych, marka Mama i ja przygotowała nowość – wodę Mama i ja mini w niewielkim opakowaniu, ozdobionym bajkowymi motywami.

Nowa woda Mama i ja mini to propozycja, która została stworzona specjalnie z myślą o najmłodszych, dlatego doskonale sprawdzi się podczas spacerów, wycieczek i wszelkich aktywności na świeżym powietrzu. Małe, zgrabne opakowanie o pojemności 330 ml zaprojektowane zostało w taki sposób, by dziecięce rączki mogły wygodnie je chwycić, a specjalny ustnik pomógł maluchowi w samodzielnym piciu. Kolejnym elementem, który z pewnością zainteresuje najmłodszych, jest etykieta. Na butelkach występuje ona w trzech różnych wariantach, spójnych pod względem kolorystyki i motywu przewodniego, jakim jest świat morskich stworzeń. Młodzi odkrywcy mogą wybrać opakowanie z różową ośmiornicą, turkusowym krokodylem lub niebieskim wężem morskim. Każda z tych postaci narysowana została z wyjątkową wyobraźnią, a ich uniwersalna forma powinna przypaść do gustu zarówno chłopcom, jak i dziewczynkom.

Dobry skład to podstawa

Praktyczna butelka i bajkowe etykiety to dwa wyróżniki wody Mama i ja mini, które z pewnością przypadną do gustu wszystkim dzieciom. Należy jednak podkreślić, że atrakcyjne opakowanie to nie jedyny atut nowego produktu. Najważniejszą zaletą jest jego skład, doskonale dopasowany do potrzeb najmłodszych. Woda źródlana Mama i ja mini charakteryzuje się niskim poziomem mineralizacji, a także niewielką zawartością sodu. Może być ona zatem bezpiecznie spożywana nie tylko przed dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, ale również przez niemowlęta.

 

 

 

Woda źródlana Mama i ja

0,33L – cena: ok. 1,2 zł

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Dziecko kosztuje tyle co mieszkanie w dużym mieście Biuro prasowe
2018-11-14 | 14:56

Dziecko kosztuje tyle co mieszkanie w dużym mieście

Koszt wychowania jednego dziecka przez pierwsze 18 lat jego życia to kwota ponad 305 000 zł. W wypadku pozostawania dziecka na utrzymaniu rodziców również w okresie
Dziecko Avenida Poznań wspiera Międzynarodowy Dzień Wcześniaka
2018-11-14 | 12:56

Avenida Poznań wspiera Międzynarodowy Dzień Wcześniaka

Terapeuci uważają, że kolor fioletowy ma moc wyciszenia, ukojenia i łagodzenia stresu. Mówi się również, że jest to barwa osób wrażliwych i wyjątkowych. 17 listopada,
Dziecko Podaruj prezent! Pomóż sprawić radość na święta dzieciom chorym na nowotwory
2018-11-14 | 01:00

Podaruj prezent! Pomóż sprawić radość na święta dzieciom chorym na nowotwory

Jak co roku, Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, rusza z wyjątkową, świąteczną akcją PODARUJ PREZENT małym pacjentom kliniki Przylądek Nadziei. Wystarczą cztery proste

Gwiazdy

Film

Agnieszka Grochowska: Aktorstwo to dla mnie luksus. Trudniejsza niż pójście na plan jest domowa codzienność

Praca to dla mnie przywilej – mówi aktorka. Zawsze lubiła swój zawód i nie miała nic przeciwko nawet bardzo wczesnemu rozpoczynaniu zdjęć. Odkąd została matką, zauważyła natomiast, że codzienne życie domowe często wymaga od niej więcej wysiłku niż praca na planie filmu lub serialu.

Firma

Tylko co trzeci Polak korzysta z usług stomatologicznych w ramach NFZ. Rynek prywatnych gabinetów do 2020 roku będzie wart 12,5 mld zł

Większość Polaków wybiera usługi prywatnych gabinetów stomatologicznych. Rynek, który do 2020 roku ma być wart już przeszło 12,5 mld zł, jest w trakcie silnej konsolidacji. Dołączając do większej sieci, prywatne gabinety stają się częścią silnego brandu o ugruntowanej pozycji, zyskują dostęp do innowacji i wiedzy, nie muszą się martwić o aspekty związane z zarządzaniem, marketingiem czy pozyskiwaniem funduszy na inwestycje. Korzyści odnoszą też sami pacjenci, którzy mają gwarancję wysokiej jakości usług niezależnie od miejsca ich świadczenia. Na ten segment rynku stawia także lider rynku – Grupa LUX MED.

Gwiazdy

Alicja Węgorzewska: Nie zostałam we Włoszech czy w Anglii, bo nie chciałam tam być gościem. Nie wstydźmy się naszych barw narodowych

Alicja Węgorzewska podkreśla, że dla niej 11 listopada to niezwykle ważne święto i każdego roku, niezależnie od tego, która rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości właśnie przypada, trzeba odpowiednio celebrować ten dzień. Śpiewaczka docenia to, że żyje w wolnym kraju, szanuje barwy narodowe i nie wyobraża sobie, że mogłaby mieszkać we Włoszech czy w Anglii.