Komunikaty PR

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”

2018-05-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
MAGDALENA GŁADYSZ
Kuźnia Group Sp. z o.o.

SKWER KARD.WYSZYNSKIEGO, 5/4
01-015 WARSZAWA
MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL| |MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL
224672083
www.kuzniagroup.pl

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Misją ChiodoPRO jest dostarczanie klientkom profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, gwarantujących najwyższą jakość w przystępnej cenie. Szeroka oferta odpowiada na zróżnicowane potrzeby konsumentek, zapewniając im trwały efekt i perfekcyjny wygląd paznokci na co dzień. Nie bez powodu ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”, została Edyta Górniak, artystka, której zamiłowanie do perfekcji w każdym calu jest inspiracją dla wielu kobiet.  

- W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez Edytę Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmienną jest”, kolekcje zostały stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek. Zależało nam, by ta odsłona ChiodoPRO była odpowiedzią na ich zróżnicowane potrzeby i jednocześnie dawała im gwarancję najwyższej jakości. Dzięki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery są niezwykle trwałe i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi się odnaleźć współczesna kobieta - mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Sezonową komunikację kampanii otwiera pierwsza linia produktowa LUXURY FRENCH, składająca się z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude. Powstała ona z myślą o kobiecie, która ceni sobie klasykę i romantyczny styl. W jej wiosennej garderobie królują naturalne barwy i materiały, a codzienną stylizację dopełnia świeży, delikatny makijaż i luźna fryzura. Francuski szyk, niezobowiązująca elegancja, a także naturalny wdzięk i subtelna kobiecość - tak można opisać LUXURY FRENCH.

Strategię komunikacji opracowała i realizuje agencja Kuźnia PR Sp. z o.o. W ramach kampanii będą prowadzone działania PR, digital i influencer marketing. Została również opracowana koncepcja sesji zdjęciowej z Edytą Górniak. Zdjęcia będą publikowane wieloetapowo, a poszczególnym odsłonom sesji będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Anna Lewandowska dołączyła do #TeamHuawei! Biuro prasowe
2018-11-09 | 11:00

Anna Lewandowska dołączyła do #TeamHuawei!

Anna Lewandowska, mistrzyni świata w karate, ceniona trenerka i przedsiębiorczyni, dołączyła do #TeamHuawei, grupy influencerów identyfikujących się z marką i używających na co
Gwiazdy Ponad 60% Polek swój sukces postrzega jako pracę dającą satysfakcję
2018-11-09 | 01:00

Ponad 60% Polek swój sukces postrzega jako pracę dającą satysfakcję

Założycielka fundacji Sukces Pisany Szminką Olga Kozierowska zaprosiła znane i lubiane kobiety do dyskusji o tym jaka jest współczesna Polka. Agnieszka Hyży, Gabi Drzewiecka, Julia
Gwiazdy NAJBARDZIEJ ROMANTYCZNE HOTELE 2018 W POLSCE WYBRANE!
2018-10-24 | 16:00

NAJBARDZIEJ ROMANTYCZNE HOTELE 2018 W POLSCE WYBRANE!

20 października już po raz drugi nagrodzono najbardziej romantyczne hotele w Polsce. Statuetka Romance TV Award powędrowała w tym roku do pięciu wyjątkowych hoteli. W czterech kategoriach

Gwiazdy

Film

Agnieszka Grochowska: Aktorstwo to dla mnie luksus. Trudniejsza niż pójście na plan jest domowa codzienność

Praca to dla mnie przywilej – mówi aktorka. Zawsze lubiła swój zawód i nie miała nic przeciwko nawet bardzo wczesnemu rozpoczynaniu zdjęć. Odkąd została matką, zauważyła natomiast, że codzienne życie domowe często wymaga od niej więcej wysiłku niż praca na planie filmu lub serialu.

Firma

Tylko co trzeci Polak korzysta z usług stomatologicznych w ramach NFZ. Rynek prywatnych gabinetów do 2020 roku będzie wart 12,5 mld zł

Większość Polaków wybiera usługi prywatnych gabinetów stomatologicznych. Rynek, który do 2020 roku ma być wart już przeszło 12,5 mld zł, jest w trakcie silnej konsolidacji. Dołączając do większej sieci, prywatne gabinety stają się częścią silnego brandu o ugruntowanej pozycji, zyskują dostęp do innowacji i wiedzy, nie muszą się martwić o aspekty związane z zarządzaniem, marketingiem czy pozyskiwaniem funduszy na inwestycje. Korzyści odnoszą też sami pacjenci, którzy mają gwarancję wysokiej jakości usług niezależnie od miejsca ich świadczenia. Na ten segment rynku stawia także lider rynku – Grupa LUX MED.

Gwiazdy

Alicja Węgorzewska: Nie zostałam we Włoszech czy w Anglii, bo nie chciałam tam być gościem. Nie wstydźmy się naszych barw narodowych

Alicja Węgorzewska podkreśla, że dla niej 11 listopada to niezwykle ważne święto i każdego roku, niezależnie od tego, która rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości właśnie przypada, trzeba odpowiednio celebrować ten dzień. Śpiewaczka docenia to, że żyje w wolnym kraju, szanuje barwy narodowe i nie wyobraża sobie, że mogłaby mieszkać we Włoszech czy w Anglii.