Komunikaty PR

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”

2018-05-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
MAGDALENA GŁADYSZ
Kuźnia Group Sp. z o.o.

SKWER KARD.WYSZYNSKIEGO, 5/4
01-015 WARSZAWA
MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL| |MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL
224672083
www.kuzniagroup.pl

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Misją ChiodoPRO jest dostarczanie klientkom profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, gwarantujących najwyższą jakość w przystępnej cenie. Szeroka oferta odpowiada na zróżnicowane potrzeby konsumentek, zapewniając im trwały efekt i perfekcyjny wygląd paznokci na co dzień. Nie bez powodu ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”, została Edyta Górniak, artystka, której zamiłowanie do perfekcji w każdym calu jest inspiracją dla wielu kobiet.  

- W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez Edytę Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmienną jest”, kolekcje zostały stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek. Zależało nam, by ta odsłona ChiodoPRO była odpowiedzią na ich zróżnicowane potrzeby i jednocześnie dawała im gwarancję najwyższej jakości. Dzięki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery są niezwykle trwałe i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi się odnaleźć współczesna kobieta - mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Sezonową komunikację kampanii otwiera pierwsza linia produktowa LUXURY FRENCH, składająca się z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude. Powstała ona z myślą o kobiecie, która ceni sobie klasykę i romantyczny styl. W jej wiosennej garderobie królują naturalne barwy i materiały, a codzienną stylizację dopełnia świeży, delikatny makijaż i luźna fryzura. Francuski szyk, niezobowiązująca elegancja, a także naturalny wdzięk i subtelna kobiecość - tak można opisać LUXURY FRENCH.

Strategię komunikacji opracowała i realizuje agencja Kuźnia PR Sp. z o.o. W ramach kampanii będą prowadzone działania PR, digital i influencer marketing. Została również opracowana koncepcja sesji zdjęciowej z Edytą Górniak. Zdjęcia będą publikowane wieloetapowo, a poszczególnym odsłonom sesji będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Znamy laureatów XI edycji Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” Biuro prasowe
2020-10-19 | 07:00

Znamy laureatów XI edycji Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności”

Agnieszka Sienkiewicz-Gauer, Marcin Dorociński, Adam Nowak, Marek Plawgo i Tomasz Lubert to laureaci XI edycji Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności”. Nagrodę specjalną miesięcznika
Gwiazdy Ola Radomska ambasadorką Portu Łódź
2020-10-12 | 01:00

Ola Radomska ambasadorką Portu Łódź

Niezwykła osobowość, autorka poczytnego bloga „Mam wątpliwość” i książki wydanej pod tym samym tytułem, która bije rekordy popularności. Ponadto łódzka
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2020-10-08 | 10:47

Taniec z Gwiazdami. Kto sięgnie po Kryształową Kulę? Bukmacherzy typują.

11. edycja  popularnego show Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami zmierza ku końcowi. W tanecznej rywalizacji pozostało bowiem zaledwie 5 par. Zdaniem analityków Unibet faworytką do końcowego triumfu jest aktorka Julia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Artur Chamski: Stawianie warunków jest postrzegane jako gwiazdorstwo. A tak naprawdę mamy do tego prawo

Aktor tłumaczy, że artyści zazwyczaj muszą walczyć o dobre warunki pracy. Bardzo często organizatorzy wydarzeń kulturalnych nie biorą pod uwagę ich potrzeb. To znacznie utrudnia artyście skupienie się na zadaniu i wykonanie go prawidłowo. Artur Chamski wielokrotnie spotkał się z brakiem profesjonalizmu. Obecnie, nauczony doświadczeniem, umieszcza w umowach swoje wymagania, by być pewnym, że zostaną one zrealizowane.

Handel

W Żabce wystartował pilotaż zbiórki plastiku. Powstaną z niego butelki wody marki własnej

W skali UE konsumenci zużywają około 46 mld plastikowych butelek rocznie, a każdy Europejczyk generuje ok. 31 kg śmieci z plastiku, z których tylko 1/3 trafia do ponownego przetworzenia. Również w Polsce do recyklingu trafia stosunkowo niewielki odsetek plastikowych odpadów, a 1/3 jej mieszkańców w ogóle nie segreguje śmieci. Dlatego też Żabka chce promować proekologiczne nawyki i startuje z akcją zbiórki plastikowych butelek, za które będzie nagradzać klientów dodatkowymi punktami w programie lojalnościowym. Plastikowe odpady zwrócone do sklepów Żabka posłużą do produkcji nowych, pochodzących w 100 proc. z recyklingu butelek na wodę mineralną.

Handel

Wzrost zachorowań na cukrzycę. Nawet milion Polaków może być niezdiagnozowanych, a w dobie pandemii coraz trudniej dostać się do lekarza

Z cukrzycą zmaga się około 422 mln osób na całym świecie, w tym blisko 3 mln w Polsce. To według WHO pierwsza niezakaźna epidemia. – Na całym świecie obserwujemy wzrost zachorowań, podobnie w Polsce. Mamy wiele przypadków niezdiagnozowanej cukrzycy, co może się wiązać z niechęcią Polaków do wykonywania badań – mówi Anna Śliwińska z Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków. Według raportu „Cukrzyca – niewidzialna pandemia”  przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden 1/3 respondentów w ciągu ostatnich trzech lat nie sprawdziła poziomu cukru we krwi. W dobie koronawirusa dostępność lekarzy specjalistów jest ograniczona – tak uważa 60 proc. badanych.