Komunikaty PR

MasterPulse MH750 – nowe słuchawki od Cooler Mastera

2018-04-17  |  11:00
Biuro prasowe

Cooler Master wyposażył swój headset w system dźwiękowy Virtual 7.1. Plusem takiego rozwiązania jest przestrzenny dźwięk, a także wbudowana w urządzenie karta dźwiękowa, dzięki której użytkownik nie musi martwić się o to, czy jego komputer posiada odpowiednie podzespoły odpowiedzialne za ten element.

Dostosuj basy do swoich potrzeb
Za jakość dźwięku w MH750 odpowiadają także duże przetworniki 44 mm. Dodatkowo producent zastosował w swoim produkcie technologię Bass FX - po zdjęciu paneli bocznych z nauszników bas w słuchawkach zostaje wzmocniony. Jeśli jednak użytkownik ma do czynienia z bardziej subtelnymi dźwiękami, wtedy może po prostu na powrót założyć wspomniane panele.

Dla dbających o fryzurę
Kolejną charakterystyczną cechą słuchawek od Cooler Mastera ma być lekka aluminiowa rama, której konstrukcja i waga mają chronić przed bolesnym uciskiem na głowę. Producent ma też dobrą wiadomość dla osób, które nie lubią nosić słuchawek nausznych, bojąc się o stan swojej fryzury – pięć poduszek ulokowanych pod pałąkiem ma gwarantować nie tylko wygodę, ale także zaradzić potencjalnemu bałaganowi z włosami.

Wygląd też się liczy
Cooler Master promuje MH750 jako słuchawki z górnej półki, nic więc dziwnego, że posiadają one podświetlenie RGB. Użytkownik może włączyć i zmieniać tryby świetlne przy pomocy specjalnego przycisku umieszczonego na pilocie znajdującym się na przewodzie urządzenia.

Słuchawki MasterPulse MH750 kosztują około 399 zł.

 

Dane techniczne:

  • Średnica głośników: 44 mm
  • Impedancja: 50 Ω
  • Pasmo przenoszenia: 20 – 2000 Hz
  • Czułość: 118 dB +/- 3 dB; 109 dB +/- 3 dB (bass off)
  • Długość kabla: 2 m
  • Rodzaj mikrofonu: jednokierunkowy
  • Czułość mikrofonu: -34 dB +/-3 dB (0db=1V/pa.1KHz)

 

Źródło: Entrymedia, Cooler Master

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie AVerMedia: kamera 4K z zabezpieczeniem przed hakerami Biuro prasowe
2018-04-20 | 11:00

AVerMedia: kamera 4K z zabezpieczeniem przed hakerami

Producent chwali się precyzyjnie zaprojektowanym urządzeniem, o jakości 4K gwarantowanej przez zaawansowany system optyki współpracujący z zamontowanym w sprzęcie sensorem. Ponadto
IT i technologie Neymar Jr. inauguruje globalną kampanię sportową TCL
2018-04-20 | 01:00

Neymar Jr. inauguruje globalną kampanię sportową TCL

Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych sportowców na świecie, został oficjalnie przedstawiony jako Globalny Ambasador Marki TCL, znajdującej się w pierwszej trójce producentów telewizorów na świecie i wiodącej marki elektroniki użytkowej. Podczas wydarzenia w jego rodzinnym mieście Sao Paulo, gwiazdor rozpoczął globalną kampanię sportową TCL. W ramach partnerstwa z TCL, Neymar Jr. wykorzystuje wyjątkowość i wpływ swojej postaci na społeczność globalną, aby zbliżać do siebie fanów marki.                               Zespół TCL oficjalnie przywitał Neymara Jr. jako Globalnego Ambasadora Marki i wręczył mu tradycyjny chiński upominek. W zamian gwiazdor podarował koszulkę ze swoim autografem przedstawicielom TCL: Kevinowi Wangowi, starszemu wiceprezesowi TCL Corporation i CEO TCL Multimedia, Xiaoguangowi Zhangowi, generalnemu managerowi Centrum Zarządzania Marką TCL Corporation oraz Ricardo Freitasowi, CEO SEMP TCL.   – Jestem zaszczycony, że mogę być Globalnym Ambasadorem Marki TCL. Ta marka i ja  wyznajemy podobne wartości, takie jak ciągłe dążenie do doskonałości i świetnych wyników – skomentował Neymar Jr. – Moi fani kibicują mi przed telewizorami i ja również lubię wraz z rodziną i przyjaciółmi oglądać na swoim telewizorze TCL sportowe zmagania. Jestem przekonany, że współpraca z TCL będzie ciekawym doświadczeniem – dodał.   – Neymar Jr. idealnie pasuje do TCL, ponieważ wszyscy jesteśmy pasjonatami sportu – powiedział Kevin Wang, starszy wiceprezes TCL Corporation i dyrektor generalny TCL Multimedia. – Partnerstwo z Neymarem Jr. będzie w pełni zintegrowane z globalną strategią marki i działaniami marketingowymi TCL. Cieszymy się ze współpracy z Neymarem Jr. oraz że dzięki naszym produktom możemy zaoferować konsumentom wyjątkowe wrażenia wizualne. Zależy nam, aby dzięki naszym inteligentnym telewizorom, mogli śledzić wydarzenia sportowe, które tak kochają – dodał Wang.   W Sao Paolo Neymar Jr. poznał dwa flagowe produkty i wsparł otwarcie serii kampanii reklamowych dla TCL z jego udziałem.   Niedawno firma TCL rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową na dużą skalę z udziałem Neymara Jr. pod hasłem „Born a Legend", która widoczna będzie w wielu kluczowych lokalizacjach na świecie, takich jak nowojorski Times Square i hollywoodzki TCL Chinese Theatre, a także w lokalizacjach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Francji, Niemczech, Włoszech, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Australii i Chinach.   W Europie outdoorowa kampania reklamowa będzie widoczna od kwietnia w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech. W Polsce kampania prowadzona będzie w centrum Warszawy, obok dworca Warszawa Centralna.     Ponadto, TCL wkrótce wprowadzi na rynek ekskluzywne reklamy telewizyjne z udziałem Neymara Jr., w których promował on będzie produkty z bogatej oferty TCL.   Rozszerzona globalna strategia marki skierowana do fanów sportu   Współpraca z Neymarem Jr. jest kluczowym krokiem w globalnej strategii marki TCL. Dzięki temu firma może dotrzeć do szerszej rzeszy fanów sportu na całym świecie i zwiększyć swój globalny zasięg, wzmacniając młodzieżowy, międzynarodowy wizerunek marki.   Naszym celem jest rozwój marki TCL jako światowego lidera w zakresie inteligentnych produktów i usług internetowych – powiedział Kevin Wang – Łączymy naszych klientów z wiodącą technologią, inteligentnymi produktami oraz przedstawiamy im globalne partnerstwo, które pasuje do wartości naszej marki – dodał Wang.   Inwestycje w marketing sportowy i rozrywkowy są głównym celem globalnej strategii marki TCL. Wśród pozostałych partnerów firmy TCL znajdują się miedzy innymi: Minnesota Timberwolves i Lynx z NBA, kultowy stadion Rose Bowl, drużyna piłkarska San Jose Earthquakes, Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, Rosario Central Football Club (Argentyna), Filipińskie Stowarzyszenie Koszykówki, The Melbourne Cup i Melbourne Victory Football Club (Australia). TCL Współpracuje również z partnerami branży rozrywkowej, w tym z hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, The Ellen Show i producentami filmu Justice League z serii Warner Bros. Pictures. W Europie TCL jest partnerem Maratonu Berlińskiego.   Rozwój firmy i perspektywy   Podejmowane w ostatnim czasie partnerstwa oraz rozbudowana strategia marki TCL są odzwierciedleniem rosnących wyników firmy i jej wizji biznesowej.   – TCL nieustannie konsoliduje i rozwija branżę telewizyjną, jednocześnie odkrywając nowe możliwości – powiedział Kevin Wang – Staramy się wyróżniać, realizując naszą strategię, skupiającą się na zaawansowanych i nowych innowacyjnych produktach oraz aplikacjach, aby zapewnić konsumentom najlepsze z możliwych wrażenia – dodał.   Firma TCL znalazła się w pierwszej trójce na światowym rynku telewizorów LCD z 10,9% udziałem w rynku w 2017 roku, według firmy badawczej IHS Technology i danych dotyczących dystrybucji przesyłek firmy.  
IT i technologie Edimax EW-7611ULB - nano karta sieciowa z Bluetooth 4.0
2018-04-20 | 01:00

Edimax EW-7611ULB - nano karta sieciowa z Bluetooth 4.0

EW-7611ULB to nano karta USB dwa w jednym. Może działać jako bezprzewodowa karta sieciowa pozwalająca przesyłać dane z prędkością do 150 Mb/s, a także jako karta Bluetooth 4.0, co

Muzyka

Maryla Rodowicz: nie czuję się legendą polskiej muzyki

Lubię ludzi i śmiech – twierdzi wokalistka. Jej zdaniem to właśnie optymizm i pogodna natura zdecydowały o jej sukcesie muzycznym. Uwielbiana przez kilka pokoleń Polaków gwiazda nie uważa się jednak za legendę rodzimej muzyki

 

Gwiazdy

Wojciech Gąssowski: Kiedyś było mnóstwo prywatek. Kto miał płyty, był królem

Piosenkarz już pod koniec lat osiemdziesiątych pytał „Gdzie się podziały tamte prywatki?”, a utwór grany był przez wszystkie stacje radiowe i przeszedł do kanonu polskiej muzyki rozrywkowej. Dziś artysta podkreśla, że kultowe prywatki pozostały tylko we wspomnieniach tych, którzy w nich uczestniczyli. Z dużym sentymentem powraca myślami do czasów, kiedy w prywatnych, zazwyczaj niewielkich, mieszkaniach organizowało się kulturalne spotkania towarzyskie z pysznymi kanapkami i dyskretnie pitym winem. Najważniejszym punktem każdej prywatki była jednak dobra muzyka.

Farmacja

Standardy leczenia szpiczaka plazmocytowego w Polsce odbiegają od europejskich. W najgorszej sytuacji są pacjenci z zaawansowaną postacią choroby

Szpiczak plazmocytowy powoli staje się chorobą przewlekłą. Szansę na znacznie dłuższe życie, wolne od skutków ubocznych i powikłań, mają nawet pacjenci z nawrotową postacią choroby. W Polsce brakuje jednak dostępu do innowacyjnych leków stosowanych na świecie od III linii leczenia. Mimo zapowiedzi Ministerstwa Zdrowia do programów lekowych nie trafił pomalidomid, stanowiący podstawę leczenia nawrotowego szpiczaka

Muzyka

Sławek Uniatowski: Moja płyta ma swoją premierę 20 kwietnia i już jest numerem 1. w przedsprzedaży

Wokalista twierdzi, że jego debiutancki album „Metamorphosis” będzie wyjątkową pozycją na polskim rynku muzycznym. Przedpremierowe rokowania sprzedaży płyty są bardzo dobre, jednak artystka nie chce ulegać przedwczesnym emocjom i czeka na stan faktyczny. Ci, którzy mieli już okazję posłuchać nowych kompozycji, podkreślają, że są one niezwykle zmysłowe, z pięknymi melodiami, których nie da się zapomnieć i z mądrymi tekstami, za które poza wokalistą odpowiadają Tomasz Organek, Janusz Onufrowicz i Michał Zabłocki