Komunikaty PR

KAPPALA – nowoczesny design, najwyższa jakość

2018-07-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Juźwiak
38PR & Content Communication

Łódź
91-035 Łódź
magdalena.juzwiak|38pr.pl| |magdalena.juzwiak|38pr.pl
512084442
38pr.pl

W odpowiedzi na nowoczesne trendy, z zamiłowania do prostoty formy i z przekonania, że łazienka to idealna przestrzeń dla designu, powstała marka KAPPALA. Jej twórcy wierzą, że bezkompromisowa jakość to sposób, aby kompozyt był postrzegany jako nowoczesna ceramika, dająca klientom oraz projektantom nowe możliwości. Dlatego obok różnorodności wzorów, starannego, rzemieślniczego wykończania produktów, dodają też Gwarancję  Satysfakcji z użytkowania swojej armatury.

Marka KAPPALA funkcjonuje na rynku polskim od 2  lat, jednak jej twórcy posiadają 20-letnie doświadczenie w produkcji  wyrobów z  kompozytów.  

„Specjalizujemy się w tworzeniu wysokich jakościowo produktów z kompozytu, w myśl zasady: prostota to atut, biel to kolor, a kształt to czystość formy. Dzięki nowoczesnym surowcom oraz zaawansowanej technologii, oferujemy klientom wyroby do tej pory niedostępne. Naszym jedynym ograniczeniem, przy tworzeniu nowych  wzorów, jest tylko wyobraźnia. Dążymy do tego, aby nawet najładniejsze umywalki były funkcjonalne i wygodne” – mówi Marcin Kapala, dyrektor zarządzający marki KAPPALA.

Łazienka naszą wizytówką

Łazienka jest miejscem, w którym przygotowujemy się do naszych codziennych wyzwań i w którym relaksujemy się pod koniec każdego dnia. Dlatego chcemy czuć się w nim dobrze. Warto także zaznaczyć, że to miejsce prędzej czy później odwiedzą nasi goście. To co tam zobaczą, mówi wiele o nas samych – określa bowiem nasz styl i charakter. Dlatego tak ważne jest, by nasza łazienkowa oaza,  była dobrze urządzona. Produkty marki KAPPALA znacznie poszerzają możliwość aranżacji takiego wnętrza.

Kompozyt – design i znacznie więcej

Odlewanie umywalek z kompozytów mineralnych pozwala na osiąganie form, których jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Bardzo cienkie ścianki, idealnie gładkie powierzchnie, bardzo ostre krawędzie, perfekcyjne zachowanie kształtu to standard, który towarzyszy dobrze wykonanym produktom z kompozytów i, co bardzo ważne, daje gwarancję powtarzalności produktów. Surowiec ten jest również bardzo wytrzymały, a jego powierzchnia cechuje się wyjątkową jakością. Gładka, odporna faktura tych wyrobów jest też łatwa do utrzymania w czystości.

Nowa ceramika

Do tej pory to ceramika rządziła w naszych łazienkach. Można śmiało stwierdzić, że nadal posiada liczne grono zwolenników. Nie można bowiem jednoznacznie powiedzieć, że kompozyt jest lepszy od ceramiki. Na pewno posiada jednak cechy, które go od niej odróżniają. Ceramika ma z pewnością mniej ścisłą i gładką powierzchnię i przez to trudniejszą do utrzymania w czystości. Jest też zimna w dotyku, co u niektórych osób może rodzić dyskomfort podczas użytkowania. Najważniejsza różnica to jednak ograniczona wielkość i jakość wyrobów ceramicznych. Z zasady nie robi się zbyt długich umywalek z ceramiki, gdyż powierzchnia odlewu jest krzywa i pofałdowana (mówi się, że ceramika podczas wypalania faluje, dlatego jej idealna powierzchnia nie jest możliwa). Należy zaznaczyć, że ceramika jest natomiast bardzo odporna mechanicznie na zarysowania. Jednak i w tym zakresie, kompozyty bardzo zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat i w chwili obecnej możliwe jest stosowanie surowców o znacznie podniesionej odporności na codzienne użytkowanie. Odpowiednio eksploatowana umywalka KAPPALA nawet po wielu latach zachowa  swój pierwotny wygląd.

Koniec wieńczy dzieło

Umywalki KAPPALA posiadają jedyną w swoim rodzaju powierzchnię polimerową zwaną KAPSTONE. To ona pozwala uzyskać idealne wykończenie wyrobu. Jednak nie miej istotny jest cały proces produkcji, dlatego wszystkie modele przygotowywane są i wytwarzane cyfrowo na najlepszych, dostępnych obecnie maszynach. Dokładność obróbki  mierzona jest w setnych częściach minimetra. Polerowanie form oraz wyjątkowo staranne wykańczanie wyrobów (ręczne!), wykonywane jest przez wysoko wykwalifikowanych fachowców. Wszystko po to, by zapewnić najwyższą jakość i powtarzalność oferowanych produktów.

Satysfakcja ponad wszystko

Marka KAPPALA, dążąc do zapewnienia jak największej satysfakcji z produktu, oferuje standardową, 10-cio letnią gwarancją na wszystkie swoje wyroby. Klienci, kupując produkty marki KAPPALA otrzymują także unikatową Gwarancję Satysfakcji. Polega ona na możliwości wymiany bez podawania przyczyny (w ciągu 3 lat od daty zakupu) każdego produktu marki KAPPALA, na taki sam nowy, za cenę odpowiadającą 20% ceny detalicznej, według cennika producenta, dostępnego na stronie internetowej. W razie zaprzestania produkcji wymienianej armatury i wyczerpania zapasów tego produktu, firma zaproponuje klientowi wymianę na armaturę podobną.

W chwili obecnej dynamicznie rośnie dostępność produktów marki KAPPALA. Można je znaleźć w dobrych salonach łazienkowych w całej Polsce. Lista sklepów oraz pełna oferta produktowa dostępna jest na stronie www.kappala.pl.

Marka oferuje również internetową sprzedaż swoich wyrobów, za pośrednictwem strony www.sklep.kappala.pl

Dodatkowe informacje:

KAPPALA – właścicielem marki jest firma KEN, z siedzibą w Łodzi. Jej twórcy posiadają 20-letnie doświadczenie w produkcji armatury łazienkowej. Od 2  lat zajmują się produkcją urządzeń kompozytowych, dążąc do uzyskania jak najwyższej jakości oferowanych produktów.

Marka KAPPALA w swoich produktach wykorzystuje unikalną, polimerową powierzchnię KAPSTONE, która wykazuje się wyjątkową odpornością.

Właściciele są pewni jakości swoich produktów, dlatego oferują standardową, 10-cio letnią gwarancją na wszystkie swoje wyroby. Klienci otrzymują także unikatową Gwarancję Satysfakcji.

Więcej informacji na stronie www.kappala.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Kuchnia w stylu fit Biuro prasowe
2018-07-15 | 12:55

Kuchnia w stylu fit

Lato to czas, w którym szczególnie zależy nam na smukłej sylwetce. To już ostatni dzwonek, aby osiągnąć wymarzony cel i zmienić nawyki żywieniowe. Na szczęście, z pomocą
Dom Zalety współpracy z luksusowymi markami
2018-07-15 | 12:35

Zalety współpracy z luksusowymi markami

Prestiżowe marki meblarskie przywodzą na myśl wyjątkowość, wysoką jakość oraz piękno. Ich wzornictwo i wykonanie, w połączeniu z funkcjonalnością, mają za zadanie zadowolenie
Dom Styl i funkcjonalność w jednym, czyli jak wyposażyć luksusowy salon?
2018-07-15 | 11:23

Styl i funkcjonalność w jednym, czyli jak wyposażyć luksusowy salon?

W domowej przestrzeni, salon pełni rolę szczególną. To w nim spędzamy większość wolnego czasu – szukamy ukojenia i spokoju po ciężkim dniu w pracy, relaksując się na

Gwiazdy

Katarzyna Cichopek: Jestem spełnioną mamą dwójki dzieci. Najtrudniejszy etap mam za sobą

Prywatnie Katarzyna Cichopek jest szczęśliwą mamą 9-letniego Adasia i 5-letniej Helenki. Aktorka podkreśla, że jej dzieci rosną jak na drożdżach, a etap pieluch ma już za sobą. Teraz pociechy są wręcz partnerami do rozmów i wspólnych aktywności na świeżym powietrzu. Powoli wykazują też swoje zainteresowania.

 

Gwiazdy

Marta Wierzbicka: Sytuacji, gdy podczas podróży coś poszło niezgodnie z planem miałam wiele. Są dla mnie ekscytujące

Aktorka robi wszystko, by podczas zagranicznych podróży uniknąć nieprzyjemnych zdarzeń, jednak życie czasami potrafi ją zaskoczyć i wtedy wszystkie plany trzeba weryfikować w przeciągu kilku chwil. Aktorka podkreśla jednak, że takie nieprzewidziane sytuacje dodają jej adrenaliny, zachęcają do kreatywności i mogą być początkiem wyjątkowej przygody. Tak było na przykład rok temu podczas wyjazdu do Włoch.

 
 

Sport

Rozrywka coraz ważniejszą pozycją w budżetach Polaków. Co dziesiąty wydaje na ten cel ponad 500 zł miesięcznie

Polski rynek usług rozrywkowych jest szacowany na 80 mld zł rocznie i dynamicznie rośnie wraz ze wzrostem wydatków Polaków na tego typu atrakcje. 26 proc. Polaków zapytanych przez portal PrezentMarzeń zadeklarowało miesięczny budżet na ten cel na poziomie do 100 zł. Kolejne 42 proc. wydaje na rozrywkę między 100 a 300 zł, a 11 proc. przeznacza ponad 500 zł. Wciąż jednak wydajemy kilka razy mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej.

Gwiazdy

Milena Rostkowska-Galant: Mogłabym sobie zrobić dopisek „oszukiwała na każdej diecie”. Przyznaję się bez bólu

Odchudzać się należy przed wakacjami, a nie w trakcie - uważa prezenterka. Lato to dla niej czas wytchnienia, również od diet, które stosuje w ciągu roku. Stara się odżywiać zdrowo, zdarza jej się również stosować specjalne diety redukcyjne. Nie ukrywa jednak, że rzadko udaje się jej całkowicie przestrzegać ich restrykcyjnych wymogów.