Komunikaty PR

KAPPALA – nowoczesny design, najwyższa jakość

2018-07-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Trzcińska
38PR & Content Communication

Łódź
91-035 Łódź
aleksandra.trzcinska|38pr.pl| |aleksandra.trzcinska|38pr.pl
505 266 288
38pr.pl

W odpowiedzi na nowoczesne trendy, z zamiłowania do prostoty formy i z przekonania, że łazienka to idealna przestrzeń dla designu, powstała marka KAPPALA. Jej twórcy wierzą, że bezkompromisowa jakość to sposób, aby kompozyt był postrzegany jako nowoczesna ceramika, dająca klientom oraz projektantom nowe możliwości. Dlatego obok różnorodności wzorów, starannego, rzemieślniczego wykończania produktów, dodają też Gwarancję  Satysfakcji z użytkowania swojej armatury.

Marka KAPPALA funkcjonuje na rynku polskim od 2  lat, jednak jej twórcy posiadają 20-letnie doświadczenie w produkcji  wyrobów z  kompozytów.  

„Specjalizujemy się w tworzeniu wysokich jakościowo produktów z kompozytu, w myśl zasady: prostota to atut, biel to kolor, a kształt to czystość formy. Dzięki nowoczesnym surowcom oraz zaawansowanej technologii, oferujemy klientom wyroby do tej pory niedostępne. Naszym jedynym ograniczeniem, przy tworzeniu nowych  wzorów, jest tylko wyobraźnia. Dążymy do tego, aby nawet najładniejsze umywalki były funkcjonalne i wygodne” – mówi Marcin Kapala, dyrektor zarządzający marki KAPPALA.

Łazienka naszą wizytówką

Łazienka jest miejscem, w którym przygotowujemy się do naszych codziennych wyzwań i w którym relaksujemy się pod koniec każdego dnia. Dlatego chcemy czuć się w nim dobrze. Warto także zaznaczyć, że to miejsce prędzej czy później odwiedzą nasi goście. To co tam zobaczą, mówi wiele o nas samych – określa bowiem nasz styl i charakter. Dlatego tak ważne jest, by nasza łazienkowa oaza,  była dobrze urządzona. Produkty marki KAPPALA znacznie poszerzają możliwość aranżacji takiego wnętrza.

Kompozyt – design i znacznie więcej

Odlewanie umywalek z kompozytów mineralnych pozwala na osiąganie form, których jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Bardzo cienkie ścianki, idealnie gładkie powierzchnie, bardzo ostre krawędzie, perfekcyjne zachowanie kształtu to standard, który towarzyszy dobrze wykonanym produktom z kompozytów i, co bardzo ważne, daje gwarancję powtarzalności produktów. Surowiec ten jest również bardzo wytrzymały, a jego powierzchnia cechuje się wyjątkową jakością. Gładka, odporna faktura tych wyrobów jest też łatwa do utrzymania w czystości.

Nowa ceramika

Do tej pory to ceramika rządziła w naszych łazienkach. Można śmiało stwierdzić, że nadal posiada liczne grono zwolenników. Nie można bowiem jednoznacznie powiedzieć, że kompozyt jest lepszy od ceramiki. Na pewno posiada jednak cechy, które go od niej odróżniają. Ceramika ma z pewnością mniej ścisłą i gładką powierzchnię i przez to trudniejszą do utrzymania w czystości. Jest też zimna w dotyku, co u niektórych osób może rodzić dyskomfort podczas użytkowania. Najważniejsza różnica to jednak ograniczona wielkość i jakość wyrobów ceramicznych. Z zasady nie robi się zbyt długich umywalek z ceramiki, gdyż powierzchnia odlewu jest krzywa i pofałdowana (mówi się, że ceramika podczas wypalania faluje, dlatego jej idealna powierzchnia nie jest możliwa). Należy zaznaczyć, że ceramika jest natomiast bardzo odporna mechanicznie na zarysowania. Jednak i w tym zakresie, kompozyty bardzo zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat i w chwili obecnej możliwe jest stosowanie surowców o znacznie podniesionej odporności na codzienne użytkowanie. Odpowiednio eksploatowana umywalka KAPPALA nawet po wielu latach zachowa  swój pierwotny wygląd.

Koniec wieńczy dzieło

Umywalki KAPPALA posiadają jedyną w swoim rodzaju powierzchnię polimerową zwaną KAPSTONE. To ona pozwala uzyskać idealne wykończenie wyrobu. Jednak nie miej istotny jest cały proces produkcji, dlatego wszystkie modele przygotowywane są i wytwarzane cyfrowo na najlepszych, dostępnych obecnie maszynach. Dokładność obróbki  mierzona jest w setnych częściach minimetra. Polerowanie form oraz wyjątkowo staranne wykańczanie wyrobów (ręczne!), wykonywane jest przez wysoko wykwalifikowanych fachowców. Wszystko po to, by zapewnić najwyższą jakość i powtarzalność oferowanych produktów.

Satysfakcja ponad wszystko

Marka KAPPALA, dążąc do zapewnienia jak największej satysfakcji z produktu, oferuje standardową, 10-cio letnią gwarancją na wszystkie swoje wyroby. Klienci, kupując produkty marki KAPPALA otrzymują także unikatową Gwarancję Satysfakcji. Polega ona na możliwości wymiany bez podawania przyczyny (w ciągu 3 lat od daty zakupu) każdego produktu marki KAPPALA, na taki sam nowy, za cenę odpowiadającą 20% ceny detalicznej, według cennika producenta, dostępnego na stronie internetowej. W razie zaprzestania produkcji wymienianej armatury i wyczerpania zapasów tego produktu, firma zaproponuje klientowi wymianę na armaturę podobną.

W chwili obecnej dynamicznie rośnie dostępność produktów marki KAPPALA. Można je znaleźć w dobrych salonach łazienkowych w całej Polsce. Lista sklepów oraz pełna oferta produktowa dostępna jest na stronie www.kappala.pl.

Marka oferuje również internetową sprzedaż swoich wyrobów, za pośrednictwem strony www.sklep.kappala.pl

Dodatkowe informacje:

KAPPALA – właścicielem marki jest firma KEN, z siedzibą w Łodzi. Jej twórcy posiadają 20-letnie doświadczenie w produkcji armatury łazienkowej. Od 2  lat zajmują się produkcją urządzeń kompozytowych, dążąc do uzyskania jak najwyższej jakości oferowanych produktów.

Marka KAPPALA w swoich produktach wykorzystuje unikalną, polimerową powierzchnię KAPSTONE, która wykazuje się wyjątkową odpornością.

Właściciele są pewni jakości swoich produktów, dlatego oferują standardową, 10-cio letnią gwarancją na wszystkie swoje wyroby. Klienci otrzymują także unikatową Gwarancję Satysfakcji.

Więcej informacji na stronie www.kappala.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oskar Zięta odpowiedzialny za aranżację wnętrz apartamentu na Złotej 44 Biuro prasowe
2018-11-20 | 14:00

Oskar Zięta odpowiedzialny za aranżację wnętrz apartamentu na Złotej 44

  Projekt aranżacji wnętrz najnowszego apartamentu pokazowego powierzono Oskarowi Zięcie. Koncept dla tej wymagającej, superselektywnej marki z branży budownictwa mieszkaniowego
Dom Zabawa kształtem: geometria w biurze
2018-11-20 | 10:30

Zabawa kształtem: geometria w biurze

Od zawsze fascynowały artystów. Wywarły ogromny wpływ na modę - szczególnie cenił je Yves Saint Laurent. Zawładnęły również światem designu. Geometryczne formy
Dom 10 przydatnych wskazówek jak wybrać sofę idealną
2018-11-19 | 15:00

10 przydatnych wskazówek jak wybrać sofę idealną

Decydując się na zakup nowej sofy powinieneś pamiętać o kilku aspektach, które pomogą Ci w wybraniu perfekcyjnego, skrojonego na miarę modelu. Jeśli będziesz trzymać się naszych

Media

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuje, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Była prezenterka przyznaje, że bardzo tęskni za telewizją, bo spędziła w niej najpiękniejsze chwile swojego życia. Przez lata była jedną z najpopularniejszych spikerek TVP. Zachwycała urodą, elegancją, wysoką kulturą osobistą i nienaganną dykcją. Teraz, na emeryturze dużo czasu spędza przed telewizorem, ma swoje ulubione programy, kibicuje młodszym koleżankom po fachu i z dużą nostalgią wspomina swoje początki w Łódzkim Ośrodku TVP. 

 

Gwiazdy

Kasprzyk, Zień, Giertych i Racewicz o Magdzie Gessler: To niezwykle ciepła osoba. Można z nią rozmawiać o wszystkim

Magdę Gessler uwielbiają widzowie, respekt przed nią czują restauratorzy, a ci, którzy znają ją osobiście, przyznają, że jest to niezwykle charyzmatyczna, a jednocześnie bardzo ciepła osoba. Szybko skraca dystans, obdarza ogromną dozą sympatii i dobrej energii. Roman Giertych, Maciej Zień, Joanna Racewicz i Ewa Kasprzyk niezwykle cenią ją za niebywały kunszt kulinarny i za to, jaką osobą jest prywatnie. Gwiazdy były obecne na premierze jej najnowszego przewodnika kulinarnego po restauracjach i hotelach „Poziomki 2018/2019”. 

Problemy społeczne

Połowa Polaków z zawałem serca wzywa pomoc po ponad 4 godzinach od pierwszych objawów. Aby uniknąć powikłań, czas ten trzeba trzykrotnie skrócić

Choroby kardiologiczne są przyczyną niemal połowy zgonów w Polsce. Same zawały serca dotyczą rocznie około 100 tys. osób i są powodem śmierci 30 proc. z nich Zawał serca nie musi jednak być zabójczy – przekonują eksperci. Polska może się poszczycić jednymi z najlepszych standardów postępowania w przypadkach wystąpienia ostrych incydentów kardiologicznych. Problemem jednak jest zbyt późne wezwanie pomocy. Nawet 30 tys. zgonów rocznie można byłoby uniknąć, gdyby chorzy zadzwonili po karetkę najpóźniej do 90 minut od wystąpienia objawów. U połowy Polaków do udzielenia pomocy mija nawet 260 minut.

Film

Agnieszka Grochowska: łączenie pracy aktora z zaangażowaniem w rodzinę jest dla mnie momentami prawie nie do zniesienia

Praca zawodowa wymaga od aktorki dużego zaangażowania emocjonalnego, które trudno odłożyć na bok po zakończeniu spektaklu lub dnia zdjęciowego. Łączenie życia zawodowego z rolą matki bywa więc dla niej trudne. Z tego względu aktorka przyjmuje tylko naprawdę interesujące ją propozycje teatralne i filmowe i nie obawia się nawet długich przerw w pracy.