Komunikaty PR

MedApp oficjalnym partnerem Microsoft

2018-02-14  |  10:00
Kontakt
Karol Piszcz PR Manager




kpiszcz|tailorsgroup.pl| |kpiszcz|tailorsgroup.pl
511590054

MedApp został włączony do programu Microsoft Mixed Reality (MR), stając się oficjalnym partnerem giganta z Redmond w zakresie rozwoju technologii MR. Dzięki temu spółka zyska nowe możliwości rozwoju, zwiększając m.in. swoje szanse na skuteczną ekspansję zagraniczną.

- To szczególne wydarzenie, ponieważ będziemy jednym z niewielu podmiotów w programie, który oferuje usługi związane z ochroną zdrowia. Stanowi ono podsumowanie naszej wieloletniej współpracy oraz potwierdza dojrzałość naszych rozwiązań. Jednocześnie otwiera przed nami szereg nowych możliwości. Dzięki wsparciu Microsoft nie tylko otrzymamy stały dostęp do najnowszych osiągnięć w zakresie MR, ale zyskamy również szersze perspektywy biznesowe, m.in. związane z ekspansją zagraniczną – komentuje Mateusz Kierepka, prezes MedApp.

MR, czyli rzeczywistość mieszana, łączy świat rzeczywisty z wirtualnym w celu uzyskania wizualizacji, w których obiekty fizyczne i cyfrowe współistnieją i współdziałają. Integralną częścią tej technologii są gogle HoloLens produkowane przez Microsoft. Oprogramowanie CarnaLife Holo oferowane przez MedApp wyświetla dane z tradycyjnych badań (tomografii komputerowej czy rezonansu magnetycznego) w postaci trójwymiarowego obrazu holograficznego i jest dostępne w wersji podstawowej za darmo w Microsoft Store. Technika ta została już przetestowana w naturalnych warunkach klinicznych, a duże zapotrzebowanie na nią zgłaszają jej dotychczasowi użytkownicy - lekarze eksperci.

W ubiegłym roku MedApp otrzymał od Microsoft 30 tys. USD na rozbudowę funkcjonalności systemu CarnaLife Holo o tworzenie trójwymiarowych obrazów mózgu, klatki piersiowej, układu krwionośnego, wątroby i płuc.

- Zdalna diagnostyka stanu zdrowia, wspierana nowoczesnymi narzędziami informatycznymi, to przyszłość medycyny, szczególnie kardiologii. Zintegrowane z goglami HoloLens rozwiązania MedApp umożliwiają oglądanie organów wewnętrznych człowieka statycznie i dynamicznie. Dzięki temu lekarze mogą lepiej przygotować się do zabiegów, a ich czas może ulec znacznemu skróceniu – podsumowuje Jakub Kamiński, dyrektor technologii 3D MedApp.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-01-17 | 14:48

Ricoh na Integrated Systems Europe 2019

  Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-01-17 | 14:00

Biznes oszukany. Czym się zajmą cyberprzestępcy w 2019 r.

Przestępczość cyfrowa to ogromna gałąź przemysłu czerpiącego z realnej, ludzkiej krzywdy. Zorganizowane grupy kryminalistów funkcjonują jak korporacje, zatrudniając hakerów do różnych zadań, świadcząc usługi
IT i technologie Infor ogłasza inwestycję wartą 1,5 miliarda USD
2019-01-17 | 12:30

Infor ogłasza inwestycję wartą 1,5 miliarda USD

Infor, światowy lider aplikacji biznesowych specjalizowanych branżowo działających m.in. w chmurze, uzyskał dodatkową inwestycję w wysokości 1,5 miliarda USD ze strony swoich akcjonariuszy

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.