Komunikaty PR

MICHAŁ KĘDZIORA (MR VINTAGE) - SPOTKANIE AUTORSKIE

2018-01-13  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Jędrzejczyk-Kaźmierczak
Empik S.A.

ul. Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa
iwona.kazmierczak|empik.com| |iwona.kazmierczak|empik.com
+48 603 117 072
www.empik.com

Michał Kędziora (Mr Vintage) - spotkanie autorskie

24 stycznia, godz. 18:00

empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5

 

Co to jest brustasza, grenadyna, cordovan i poszetka? Jak się ubrać na ślub przyjaciela, a jak na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spodnie powinny być jaśniejsze od marynarki? A może na odwrót? Odpowiedzi m.in. na te pytania można znaleźć w najnowszej książce Michała Kędziory pt. „Rzeczowo o modzie męskiej. Poradnik każdego mężczyzny” (Wydawnictwo SQN). Autor jest ekspertem od męskiego ubioru. To autor najpopularniejszego i najbardziej opiniotwórczego polskiego bloga o modzie męskiej – MrVintage.pl – gdzie od 2009 r. przybliża polskim mężczyznom meandry męskiego stylu. Co miesiąc czyta go ponad 100 tys. internautów. „Profesor Miodek mody męskiej”, jak nazwał Michała Kędziorę miesięcznik „Press”, kilka ciekawostek zdradzi zapewne już podczas spotkania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Axami na targach mody w Paryżu. Kolejny rok z rzędu Biuro prasowe
2018-01-17 | 17:00

Axami na targach mody w Paryżu. Kolejny rok z rzędu

Axami - polska marka tworząca wyrafinowaną i ekskluzywną bieliznę zagości na targach mody w Paryżu – Salon International de la Lingerie. Białostocki producent pojawi się nad Sekwaną
Moda Koła i kwadraty - must have sezonu SS18, czyli nowe inspiracje Anny Samków
2018-01-17 | 11:00

Koła i kwadraty - must have sezonu SS18, czyli nowe inspiracje Anny Samków

Sztuka najlepiej przedstawia piękno, a połączenie z kobiecą urodą, to duet najbardziej pożądany. Z pasji tworzenia rzeczy pięknych projektantka Anna Samków, stworzyła nową
Moda H&M nowym najemcą w Pasażach Tesco
2018-01-17 | 09:00

H&M nowym najemcą w Pasażach Tesco

W ostatnim kwartale 2017 roku do najemców Pasaży Tesco dołączyła jedna z największych firm odzieżowych na świecie – H&M.   Sklepy globalnej sieci zostały otwarte w

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Muzyka

Radosław Liszewski: Nie planujemy nowej płyty. Mamy zakontraktowane w tym roku koncerty w Europie, USA i Kanadzie

2018 rok to dla grupy Weekend przede wszystkim koncerty, także zagraniczne. Zespół zagra m.in. dla Polonii w USA i Kanadzie. Radosław Liszewski i jego koledzy zamierzają ponadto, jak co roku, opublikować dwa nowe single, które już czekają na premierę. Na kolejny krążek Weekendu fani będą musieli jednak poczekać.

Gwiazdy

Katarzyna Sokołowska: ciągle mam wrażenie, że jestem na początku jakiejś drogi

Nigdy nie kalkulowałam, czy osiągnę sukces jako reżyser pokazów mody  mówi gwiazda programu „Top Model”. Twierdzi, że największym sukcesem jest dla niej wybicie się w świecie modowym w czasach, gdy nie było mediów społecznościowych, i utrzymanie się na szczycie przez 20 lat.

Firma

60 proc. polskich firm ma problem z zatrudnieniem pracowników. Coraz większą rolę odgrywają rekrutacja i motywowanie pracowników

Rekordowo niski poziom bezrobocia w Polsce powoduje, że coraz więcej przedsiębiorstw ma problemy ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników. To stawia przed działami HR wiele nowych wyzwań. Rekrutacja i motywowanie pracowników stają się coraz ważniejsze dla rozwoju firm.

 

Moda

Jaga Hupało: Styl wegański to nie tylko moda. Decyduje się na ten kierunek ze względów etycznych

Atelier Jagi Hupało organizuje wegańskie piątki. Spotkania te mają przybliżyć klientom roślinny styl życia. Tego dnia do umycia włosów, ich koloryzacji i uczesania używa się tylko certyfikowanych, wegańskich produktów. Klienci otrzymują też wegańskie przekąski. Bazują one na tych samych składnikach, jakie znajdują się w pielęgnujących kosmetykach.