Komunikaty PR

Startuje Brave Kids 2015

2015-04-01  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.37 MB )

Fotografia dziewczynki z plemienia Kayapo, z tradycyjną fryzurą i malunkiem na ciele, została zrobiona podczas wyprawy medycznej „Expedicionarios da Saude" (Brazyliska Wyprawa Medyczna) w społeczności Kikretum w Sao Felix, w północnej Brazylii.

W oczach dziewczynki ze zdjęcia widać radość i ciekawość świata. To samo wyczytamy w spojrzeniu odważnych dzieci z różnych kultur i kontynentów, mimo trudnych warunków pełnych energii i twórczej pasji. Dlatego twarz tej dziewczynki jest doskonałym symbolem Brave Kids – mówi Justyna Warecka, producent wykonawczy projektu Brave Kids.

Indianie Kayapo, rdzenni mieszkańcy Amazonii, dopiero od lat 60. XX w. są w kontakcie ze światem zachodnim. Kultywują tradycje i żyją w pełnej symbiozie z naturą. Stali się symbolem ochrony amazońskich lasów deszczowych. – Amazonia to ich świat, zagrożony tak samo, jak kultura Kayapo. Ich sytuacja pokazuje, że powinniśmy chronić różnorodność świata – dodaje Justyna Warecka.

20 grup i 120 historii

W 6. edycji projektu weźmie udział 20 grup z 17 krajów. W sumie przyjedzie do Polski 120 młodych artystów. Dlaczego o Brave Kids mówi się, że to najodważniejsze dzieci świata? Często pochodzą z miejsc dotkniętych rozmaitymi problemami społecznymi i borykają się z trudną sytuacją materialną.

To niezwykłe dzieci. Mimo przeciwności rozwijają swoje talenty i odważnie kultywują tradycje. Każdy mały artysta ma swoją, niepowtarzalną historię – mówi Justyna Warecka.

Brave Kids to projekt edukacyjny. Umożliwia spotkanie dziecięcych grup artystycznych z różnych części świata. W czasie pobytu w Polsce dzieci uczestniczą w warsztatach i spotkaniach, a także przygotowują niepowtarzalne, widowiskowe spektakle, w których łączą muzykę i taniec z różnych kultur i tradycji.

Ugość dzieci świata

W czasie trwania projektu dzieci przez dwa tygodnie mieszkają w polskich domach. Rodziny, które gościły Brave Kids podczas poprzednich edycji, podkreślają często, że takich doświadczeń nie daje żadna podróż. – Dzięki tym dzieciom poszerzamy swoje horyzonty. To niezapomniana przygoda także dla naszych dzieci. Uczy tolerancji i otwartości na świat. Dlatego z perspektywy uczestnika zachęcam wszystkie odważne rodziny do włączenia się w to niezwykłe przedsięwzięcie – mówi Laryssa Kowalczyk z Wrocławia, której rodzina dwa lata temu gościła chłopców z Indii, a rok temu dziewczynki z Indonezji.

W 2015 roku Brave Kids potrwa od 20 czerwca do 12 lipca. Projekt odbędzie się równolegle we Wrocławiu, w Warszawie, Wałbrzychu, Puszczykowie koło Poznania oraz w Przemyślu, a dwutygodniowa część wspólna odbędzie się w Zagórzu Śląskim. We wszystkich miastach rozpoczęła się już rekrutacja rodzin, które chciałyby gościć najodważniejsze dzieci świata.

Chcesz wziąć udział w Brave Kids? Zgłoś się!

http://bravekids.eu/pl/p/host-children-and-leaders  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Jak podróżują i wypoczywają młodzi? Biuro prasowe
2017-11-24 | 01:00

Jak podróżują i wypoczywają młodzi?

Młodzi ludzie podróżują inaczej niż rodziny z dziećmi i fakt ten nikogo pewnie nie zaskakuje. Bardziej interesujące jest to, że dziś osoby w wieku studenckim podróżują
Podróże Urlop jesienią lub zimą – tańszy, a równie udany
2017-11-23 | 10:00

Urlop jesienią lub zimą – tańszy, a równie udany

Na zewnątrz robi się coraz zimniej i coraz częściej pada deszcz... Czy to dobry moment, by pomyśleć o urlopie? Doskonały! Warto wyjść poza utarte schematy i skorzystać z możliwości,
Podróże Holiday Inn Warsaw City Centre Powstaje nowy hotel z otwartym lobby
2017-11-20 | 01:00

Holiday Inn Warsaw City Centre Powstaje nowy hotel z otwartym lobby

Na powierzchni ponad 14 tys. m2 znajdzie się 256 pokoi oraz piętro stworzone z myślą o wydarzeniach biznesowych. Bryła budynku zainspirowana została legendarnym, nowojorskim biurowcem Flatiron. Za projekt odpowiedzialna jest spółka UBM Polska.  W hotelu Holiday Inn Warsaw City Centre po raz pierwszy w Polsce zostanie wdrożony autorski Open Lobby Concept. Oznacza on wykorzystanie otwartego lobby hotelowego jako ogólnodostępnej przestrzeni integracyjnej, biznesowej i rekreacyjnej. – Z założenia, open lobby ma spełniać funkcję otwartego miejsca spotkań zarówno dla osób, które szukają miejsca do odpoczynku, jak dla ludzi biznesu. Nie ograniczamy się wyłącznie do gości hotelowych. Będzie to wyróżnik naszego hotelu – mówi Marek Kaszewski, dyrektor generalny hotelu. – W otwartej przestrzeni lobby, bez wyraźnego podziału na sektory znajdą się m.in.: recepcja, bar, część restauracyjna, otwarta kuchnia i wiele miejsc idealnie dostosowanych odpoczynku, zabawy oraz spotkań biznesowych – dodaje. Bryła Holiday Inn Warsaw City Centre zainspirowana została kultowym, nowojorskim budynkiem – Flatiron. Budynek zaprojektowali: dr Przemysław Kaniewski oraz mgr Anna Rydzewską-Szpak z biura projektowego UBM Polska. Hotel będzie stanowił wyjątkową propozycję dla osób ceniących sobie  ciekawą architekturę, ale przede wszystkim przemyślane przestrzenie. Goście będą mieli do dyspozycji 16 pięter z 18, z których najwyższe zapewnią im możliwość podziwiania panoramy miasta. Holiday Inn Warsaw City Centre zaprojektowany został z myślą o potrzebach biznesu. –  Pierwsze piętro hotelu w całości dedykowane będzie branży spotkań – mówi Tymoteusz Staworzyński, dyrektor sprzedaży Holiday Inn Warsaw City Centre. – Cztery profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne połączone będą foyer, które stworzy możliwość dowolnej adaptacji w zależności od charakteru spotkania i potrzeb klienta. Dysponujemy dużą salą konferencyjną wielkości 80 m2 oraz trzema mniejszymi salami, każda wielkości 30 m2. Sale łącznie mogą pomieścić 130 osób – dodaje. Umiejscowienie hotelu na pograniczu Śródmieścia i Woli u zbiegu ulic Żelaznej, Złotej i Twardej stanowi doskonałą perspektywę dla biznesu i turystyki. Budynek położony jest w sąsiedztwie Ronda ONZ, blisko centrów biznesowych, biur korporacyjnych, kompleksu targowego oraz jednego z największych centrów handlowych w Polsce. Usytuowanie hotelu w pobliżu muzeów i punktów tras wycieczkowych czyni go doskonałą propozycją dla zwiedzających stolicę. Holiday Inn Warsaw City Centre znajduje się blisko punktów komunikacji miejskiej i dalekobieżnej oraz posiada bezpośrednie połączenie z lotniskiem. Restauracja hotelowa serwowała będzie dania kuchni tradycyjnej, z elementami międzynarodowymi – z wykorzystaniem kuchni sezonowej. Karta dań będzie stała, jednak oferta lunchów biznesowych będzie zmieniała się sezonowo. Szefem kuchni w naszym hotelu będzie Paweł Suchenek, który zdobywał doświadczenie w ekskluzywnych hotelach w Szwajcarii, Armenii, Wielkiej Brytanii i Belgii.  

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Moda

Magdalena Antosiewicz: nie nadaję się na modelkę. Mój czas już minął

Gwiazda nie zamierza zostać modelką. Twierdzi, że jej prawdziwą pasją jest prowadzenie bloga, po wybiegu powinny natomiast chodzić młodsze dziewczęta. Blogerka nie uważa jednak swojego wieku za problem, uważa bowiem, że czas po 40. urodzinach to idealny moment w życiu kobiety.

Gwiazdy

Michał Kucharczyk świętuje narodziny syna

Piłkarz podkreśla, że narodziny dziecka, zwłaszcza pierwszego, to spora rewolucja w życiu rodziców. Piłkarz Legii Warszawa na razie jednak nie narzeka na zmęczenie czy brak snu. Docenia natomiast to, że zarówno synek Oskar, jak i jego mama Róża czują się bardzo dobrze. Kucharczyk zapowiada też, że w przyszłości nie będzie za wszelką cenę zachęcał syna do tego, by poszedł w jego ślady.

Gwiazdy

Powstała kolejna edycję charytatywnego kalendarza „Businesswoman & life”. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie działalności Fundacji „Akogo?” i Kliniki „Budzik”

To bardzo cenna inicjatywa, bo dzięki niej zyskujemy dodatkowe finanse na naszą działalność, a ludzie mają większą empatię. Chcą dowiedzieć się więcej o tym, co robimy – podkreśla Ewa Błaszczyk. W przygotowaniu kalendarza „Businesswoman & life 2018” wzięło udział 28 wyjątkowych kobiet: reprezentantki polskiego biznesu, show-biznesu, dziennikarki, aktorki i piosenkarki. Ekskluzywne zdjęcia wykonała Katarzyna Marcinkiewicz, a panie pozowały w duetach. To już siódme wspólne wydawnictwo redakcji czasopisma „Businesswoman & life” i Fundacji „Akogo?”.

 

Transport

Co trzeci zawodowy kierowca wozi dla bezpieczeństwa przedmioty do obrony. Obawy wzmacniają zagrożenia terrorystyczne

31 proc. zawodowych kierowców czuje się zagrożonych – wynika z badania Inelo. Co trzeci kierowca wyposażył się w przedmioty służące do obrony. Najpopularniejsze to gaz pieprzowy czy paralizator, jednak eksperci podkreślają, że takie narzędzia nie zwiększają znacząco bezpieczeństwa. Ważna jest profilaktyka, np. wykluczenie z mapy miejsc niebezpiecznych czy systemy natychmiastowego powiadamiania spedytora lub służb. Do tego potrzebne są jednak rozwiązania telematyczne.