Komunikaty PR

Showroom Tikkurila i Beckers już otwarty!

2017-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Od 12 września, wszystkich poszukujących inspiracji na urządzanie wnętrz, marki Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego nowo otwartego showroomu. Na odwiedzających czeka mnóstwo kolorowych pomysłów aranżacyjnych, ciekawych dekoratorskich tricków oraz różnorodnych propozycji na wykorzystanie produktów do malowania. W showroomie zadbano też o możliwość komfortowych spotkań z architektem wnętrz, a także strefę zabaw i edukacji dedykowaną najmłodszym. Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego świata przy ul. Puławskiej 366 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 10.00-15.00.

- Nasz showroom to niezwykle kolorowe miejsce na mapie stolicy, w którym na żywo prezentujemy inspirujące rozwiązania, pozwalające stworzyć wyjątkowe, a jednocześnie funkcjonalne wnętrza. Pokazujemy, jak łączyć ze sobą kolory i wykorzystywać różnorodne produkty Tikkurila i Beckers, by malowane powierzchnie składały się nie tylko na piękne i oryginalne aranżacje, ale były też odpowiednio zabezpieczone. Chcemy również przekonać odwiedzających, że czasem wystarczą drobne zabiegi, jak nietuzinkowy kolor czy niestandardowy dodatek dekoracyjny, by wnętrze nabrało nowego charakteru – komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR.

W showroomie będzie można zapoznać się z szeroką ofertą Tikkurila i Beckers oraz skorzystać z pomocy wykwalifikowanej obsługi w zakresie doboru odpowiedniego produktu. Wszystkie kolory prezentowane są na mobilnych próbkach wykonanych oryginalną farbą, dzięki czemu sprawdzić można, jak rzeczywiście wyglądają we wnętrzu, zestawić je ze sobą i porównywać w różnych rodzajach światła. Showroom daje też okazję, by zaznajomić się z produktami o nietypowych funkcjonalnościach lub możliwościach dekoracyjnych, jak farby z perłowym, złotym lub srebrnym efektem, tablicowa w tysiącach odcieni, magnetyczna, fluorescencyjne laserunki, czy specjalistyczne produkty do malowania drewna i metalu. Wymienione produkty można też od razu nabyć w sąsiadującym sklepie firmowym.

W tym inspiracyjnym miejscu specjalnie pomyślano także o architektach. Na spotkania z klientami, wybór kolorów i omawianie projektów, wydzielono miejsce, gdzie można spokojnie usiąść przy stole, projekty wyświetlić na telewizorze, a nawet zrobić kolorowe wydruki. W wybrane weekendy będzie też okazja, by skorzystać z bezpłatnych porad architektów. Najbliższe takie spotkania zaplanowano na piątek 15 września w godzinach 15.00-19.00 oraz sobotę 16 września w godzinach 10.00-14.00. Bieżąca lista dyżurów dostępna jest na stronach internetowych www.tikkurila.pl, www.beckers.pl i na profilach marek w social mediach.

Showroom marek Tikkurlia i Beckers to także miejsce przyjazne dzieciom. Podczas, gdy dorośli zajęci będą zapoznawaniem się z propozycjami Tikkurila i Beckers w zakresie aranżacji wnętrz, kolorowa strefa zabaw pozwoli pociechom w różnym wieku miło spędzić ten czas. Z pewnością nie będą się nudzić miłośnicy rysowania, fani kreskówek oraz różnego rodzaju gier np. na play station.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bateria umywalkowa Dokos grafit/chrom firmy Invena Biuro prasowe
2017-09-22 | 14:00

Bateria umywalkowa Dokos grafit/chrom firmy Invena

Armatura w ciemnych, głębokich kolorach to wciąż niecodzienny widok w łazienkach. Tymczasem detale w odcieniach czerni lub szarości to prosty i niezawodny sposób na wprowadzenie do
Dom Czym się kierować przy wyborze stolika kawowego?
2017-09-22 | 14:00

Czym się kierować przy wyborze stolika kawowego?

Mały lub duży, drewniany lub z tworzywa sztucznego, klasyczny lub nowoczesny – wybór stolika kawowego, choć z pozoru jest kwestią prostą, może sprawić nie lada problem. Przed
Dom Małe jest piękne – Nowość! Mini Trio Colormix firmy Libet
2017-09-22 | 14:00

Małe jest piękne – Nowość! Mini Trio Colormix firmy Libet

Ogromna popularność kostek Via Trio sprawiła, że firma Libet przygotowała ich mniejszy odpowiednik, który pod nazwą Mini Trio uzupełnił m.in. kolekcję Colormix. Nowy 3-elementowy

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Gwiazdy

Zosia Ślotała: Jeszcze nie wróciłam w 100 proc. do formy, ale w moim przypadku jest to ciężka praca. Sugeruję się radami Anny Lewandowskiej

Szybki powrót do formy sprzed ciąży to zdaniem Zofii Ślotały zasługa genów, zdrowego odżywiania i intensywnych ćwiczeń – najlepiej pod okiem fachowca. Stylistka zaczęła pracę z trenerem po dwóch miesiącach od porodu. Na początku niełatwo było pogodzić obowiązki zawodowe z opieką nad dziećmi i jeszcze znaleźć czas na aktywność fizyczną. Do tego trzeba bowiem wystarczająco dużo chęci i sporej samodyscypliny. Ślotała podkreśla, że podziwia w tej kwestii Annę Lewandowska, która jest dla niej wzorem do naśladowania i daje jej dużą motywację.

Media i PR

J. Kurski: Oglądalność opolskiego festiwalu pobiła wszelkie rekordy. To był horror z happy endem

Festiwal w Opolu okazał się wielkim sukcesem – ocenił prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski, który podsumował wczoraj weekendowe wyniki oglądalności. I to mimo obaw, że wrześniowy termin będzie mniej atrakcyjny niż czerwcowy. Podziękował też artystom, którzy „nie dali się skłonić do bojkotu” i upolitycznienia festiwalu. Tegoroczny Festiwal Polskiej Piosenki mimo dużej konkurencji komercyjnych stacji przyciągnął w weekend przed telewizory największą liczbę widzów.

Handel

W drugi weekend października ceny wybranych usług turystycznych w Polsce będą o 50 proc. niższe. W akcji biorą udział wszystkie regiony kraju

Polacy coraz chętniej podróżują po kraju. Wybierają rodzime kurorty na wypoczynek w wakacje i ferie, ale zwiedzają kraj także podczas zwykłych weekendów poza sezonem. W I połowie 2017 roku krajowe podróże wzrosły o 7 proc. w porównaniu do I połowy 2016 roku. Ministerstwo Sportu i Turystyki i Polska Organizacja Turystyczna chcą ten ruch zintensyfikować – ma temu służyć akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, której trzecia edycja będzie miała miejsce od 6 do 8 października. Zgłosiło się do niej 560 podmiotów oferujących usługi turystyczne.

Moda

Agata Nivette (Laurelle): Dobrze znam styl Pauliny Sykut-Jeżyny. Jest perfekcjonistką, więc każdy detal musi być dopieszczony

Paulina Sykut-Jeżyna wspomina, że pierwszy raz zetknęła się z projektami z pracowni Laurelle trzy lata temu podczas gali Miss Polski. Kreacje od razu przypadły jej do gustu i dlatego szybko postanowiła nawiązać współpracę z ich autorkami. – My byłyśmy wtedy początkujące, a Paulina nam zaufała – podkreśla Agata Nivette. Prezenterkę i projektantkę połączyła miłość do mody oraz wyjątkowa nić porozumienia. Od tej pory na prestiżowe gale gwiazda Polsatu bardzo często wybiera stroje z metką Laurelle. Urzeka ją przede wszystkim ich wyrafinowany krój, niebanalne detale i szlachetne tkaniny.