Komunikaty PR

Showroom Tikkurila i Beckers już otwarty!

2017-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Od 12 września, wszystkich poszukujących inspiracji na urządzanie wnętrz, marki Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego nowo otwartego showroomu. Na odwiedzających czeka mnóstwo kolorowych pomysłów aranżacyjnych, ciekawych dekoratorskich tricków oraz różnorodnych propozycji na wykorzystanie produktów do malowania. W showroomie zadbano też o możliwość komfortowych spotkań z architektem wnętrz, a także strefę zabaw i edukacji dedykowaną najmłodszym. Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego świata przy ul. Puławskiej 366 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 10.00-15.00.

- Nasz showroom to niezwykle kolorowe miejsce na mapie stolicy, w którym na żywo prezentujemy inspirujące rozwiązania, pozwalające stworzyć wyjątkowe, a jednocześnie funkcjonalne wnętrza. Pokazujemy, jak łączyć ze sobą kolory i wykorzystywać różnorodne produkty Tikkurila i Beckers, by malowane powierzchnie składały się nie tylko na piękne i oryginalne aranżacje, ale były też odpowiednio zabezpieczone. Chcemy również przekonać odwiedzających, że czasem wystarczą drobne zabiegi, jak nietuzinkowy kolor czy niestandardowy dodatek dekoracyjny, by wnętrze nabrało nowego charakteru – komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR.

W showroomie będzie można zapoznać się z szeroką ofertą Tikkurila i Beckers oraz skorzystać z pomocy wykwalifikowanej obsługi w zakresie doboru odpowiedniego produktu. Wszystkie kolory prezentowane są na mobilnych próbkach wykonanych oryginalną farbą, dzięki czemu sprawdzić można, jak rzeczywiście wyglądają we wnętrzu, zestawić je ze sobą i porównywać w różnych rodzajach światła. Showroom daje też okazję, by zaznajomić się z produktami o nietypowych funkcjonalnościach lub możliwościach dekoracyjnych, jak farby z perłowym, złotym lub srebrnym efektem, tablicowa w tysiącach odcieni, magnetyczna, fluorescencyjne laserunki, czy specjalistyczne produkty do malowania drewna i metalu. Wymienione produkty można też od razu nabyć w sąsiadującym sklepie firmowym.

W tym inspiracyjnym miejscu specjalnie pomyślano także o architektach. Na spotkania z klientami, wybór kolorów i omawianie projektów, wydzielono miejsce, gdzie można spokojnie usiąść przy stole, projekty wyświetlić na telewizorze, a nawet zrobić kolorowe wydruki. W wybrane weekendy będzie też okazja, by skorzystać z bezpłatnych porad architektów. Najbliższe takie spotkania zaplanowano na piątek 15 września w godzinach 15.00-19.00 oraz sobotę 16 września w godzinach 10.00-14.00. Bieżąca lista dyżurów dostępna jest na stronach internetowych www.tikkurila.pl, www.beckers.pl i na profilach marek w social mediach.

Showroom marek Tikkurlia i Beckers to także miejsce przyjazne dzieciom. Podczas, gdy dorośli zajęci będą zapoznawaniem się z propozycjami Tikkurila i Beckers w zakresie aranżacji wnętrz, kolorowa strefa zabaw pozwoli pociechom w różnym wieku miło spędzić ten czas. Z pewnością nie będą się nudzić miłośnicy rysowania, fani kreskówek oraz różnego rodzaju gier np. na play station.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Armafix AF firmy Armacell Biuro prasowe
2017-11-18 | 08:00

Armafix AF firmy Armacell

W instalacjach klimatyzacyjnych i chłodniczych za każdym razem, gdy niezbędne jest zainstalowanie uchwytu, istnieje ryzyko powstania mostka termicznego. Oznacza to możliwość bezpośredniego
Dom Drewno zaklęte w gresie – płyty Sundeck z linii Libet Ceramic
2017-11-18 | 08:00

Drewno zaklęte w gresie – płyty Sundeck z linii Libet Ceramic

Starannie odwzorowany rysunek słojów i klasyczne kolory sprawiają, że płyty Sundeck z linii Libet Ceramic idealnie oddają urodę naturalnego drewna. Ale na wyjątkowym designie walory
Dom Zobacz, jak odkurzacze Star Wars POWERbot™ zadają cios brudowi
2017-11-17 | 11:00

Zobacz, jak odkurzacze Star Wars POWERbot™ zadają cios brudowi

Nowa, limitowana wersja robotów sprzątających POWERbotTM to nie tylko niepowtarzalny design i ukłon w stronę fanów kultowej na całym świecie sagi. To również

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Moda

Zosia Ślotała przygotowuje świąteczną kolekcję ubranek dla dzieci. Będzie to połączenie klasyki z nowoczesnymi wzorami

Stylistka zdradza, że w świątecznej kolekcji ubranek dla dzieci znajdą się m.in. retro sukienki z delikatnej wełny dla dziewczynek oraz kamizelki i muszki dla chłopców. Pojawi się też niezwykle modny w tym sezonie motyw kratki. Nie zabraknie również akcentów w stylu glamour, które podkreślają magię świąt. Wszystko zostanie utrzymane w pastelowej tonacji, z której słynie marka Petite Maison. 

Seriale

Anna Popek zagrała w „Pensjonacie nad rozlewiskiem”. Miała wystąpić w scenie łóżkowej

Producenci serialu „Pensjonat nad rozlewiskiem” zaprosili Annę Popek do współpracy. W szóstej serii sagi wcieli się ona w dziennikarkę, która przyjedzie na Mazury, by przeprowadzić wywiad z mieszkającą tu wielką gwiazdą Ewą Sztern (Maria Pakulnis). Prezenterka zdradza, że po cichu liczyła na to, by zagrać jakąś inna postać, a nie po raz kolejny samą siebie, ale i ten wątek zapowiadał się ciekawie. Popek była zauroczona malowniczym plenerem zdjęciowym i życzliwością ekipy. Poza planem przeprowadziła też kilka wywiadów.

Żywienie

Torty okolicznościowe to już nie tylko pyszne słodkości, lecz prawdziwe dzieła sztuki

Artystyczne wypieki podbiły polski rynek, a oferta pracowni cukierniczych jest niezwykle bogata. Cukiernicy są w stanie zrealizować każde, nawet najbardziej wymagające, zamówienie. Dla dzieci torty z rozmaitymi postaciami z bajek lub w kształcie ulubionej zabawki, dla dorosłych misternie zdobione motywami kwiatowymi, konkretnymi napisami bądź elementami związanymi z pasją czy zawodem danej osoby. Wśród najmłodszych w tym sezonie królują Minionki, a jeśli chodzi o torty weselne – naked cake.

Gwiazdy

Magdalena Górska: Mogę nazwać siebie gospodarną kobietą. Staram się mądrze wydawać pieniądze

Aktorka podkreśla, że nie jest ani przesadnie oszczędna, ani też rozrzutna. W gospodarowaniu domowym budżetem stara się znaleźć złoty środek i inwestować w to, co zaowocuje w przyszłości, czyli w edukację dzieci i poznawanie świata poprzez podróże. Jej zdaniem nie warto się zadłużać, by żyć wystawnie i ponad stan. Trzeba tak wydawać pieniądze, by zaspokoić potrzeby rodziny, a od czasu do czasu pozwolić sobie również na drobne przyjemności.