Komunikaty PR

Showroom Tikkurila i Beckers już otwarty!

2017-09-13  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Sadło
Practum Consulting

Bukowińska 22
02-703 Warszawa
practum|practum.pl| |practum|practum.pl
22 244 58 00
www.practum.pl

Od 12 września, wszystkich poszukujących inspiracji na urządzanie wnętrz, marki Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego nowo otwartego showroomu. Na odwiedzających czeka mnóstwo kolorowych pomysłów aranżacyjnych, ciekawych dekoratorskich tricków oraz różnorodnych propozycji na wykorzystanie produktów do malowania. W showroomie zadbano też o możliwość komfortowych spotkań z architektem wnętrz, a także strefę zabaw i edukacji dedykowaną najmłodszym. Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego świata przy ul. Puławskiej 366 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 10.00-15.00.

- Nasz showroom to niezwykle kolorowe miejsce na mapie stolicy, w którym na żywo prezentujemy inspirujące rozwiązania, pozwalające stworzyć wyjątkowe, a jednocześnie funkcjonalne wnętrza. Pokazujemy, jak łączyć ze sobą kolory i wykorzystywać różnorodne produkty Tikkurila i Beckers, by malowane powierzchnie składały się nie tylko na piękne i oryginalne aranżacje, ale były też odpowiednio zabezpieczone. Chcemy również przekonać odwiedzających, że czasem wystarczą drobne zabiegi, jak nietuzinkowy kolor czy niestandardowy dodatek dekoracyjny, by wnętrze nabrało nowego charakteru – komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR.

W showroomie będzie można zapoznać się z szeroką ofertą Tikkurila i Beckers oraz skorzystać z pomocy wykwalifikowanej obsługi w zakresie doboru odpowiedniego produktu. Wszystkie kolory prezentowane są na mobilnych próbkach wykonanych oryginalną farbą, dzięki czemu sprawdzić można, jak rzeczywiście wyglądają we wnętrzu, zestawić je ze sobą i porównywać w różnych rodzajach światła. Showroom daje też okazję, by zaznajomić się z produktami o nietypowych funkcjonalnościach lub możliwościach dekoracyjnych, jak farby z perłowym, złotym lub srebrnym efektem, tablicowa w tysiącach odcieni, magnetyczna, fluorescencyjne laserunki, czy specjalistyczne produkty do malowania drewna i metalu. Wymienione produkty można też od razu nabyć w sąsiadującym sklepie firmowym.

W tym inspiracyjnym miejscu specjalnie pomyślano także o architektach. Na spotkania z klientami, wybór kolorów i omawianie projektów, wydzielono miejsce, gdzie można spokojnie usiąść przy stole, projekty wyświetlić na telewizorze, a nawet zrobić kolorowe wydruki. W wybrane weekendy będzie też okazja, by skorzystać z bezpłatnych porad architektów. Najbliższe takie spotkania zaplanowano na piątek 15 września w godzinach 15.00-19.00 oraz sobotę 16 września w godzinach 10.00-14.00. Bieżąca lista dyżurów dostępna jest na stronach internetowych www.tikkurila.pl, www.beckers.pl i na profilach marek w social mediach.

Showroom marek Tikkurlia i Beckers to także miejsce przyjazne dzieciom. Podczas, gdy dorośli zajęci będą zapoznawaniem się z propozycjami Tikkurila i Beckers w zakresie aranżacji wnętrz, kolorowa strefa zabaw pozwoli pociechom w różnym wieku miło spędzić ten czas. Z pewnością nie będą się nudzić miłośnicy rysowania, fani kreskówek oraz różnego rodzaju gier np. na play station.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaga Mikado - designerski wieszak do grzejników Biuro prasowe
2018-08-14 | 17:00

Jaga Mikado - designerski wieszak do grzejników

Wygląda jak japońska bierka i podobnie jak ona zachęca do gry, tyle że nie na planszy, a w przestrzeni wnętrza. Proponuje poszukiwanie algorytmu idealnego miejsca na ręcznikowy wieszak. Robi
Dom Spectra Lighting stawia na polski design
2018-08-14 | 15:50

Spectra Lighting stawia na polski design

Firma Spectra Lighting, uznany polski producent oświetlenia, rozszerza gamę opraw dekoracyjnych i stawia na polskich projektantów. Do współpracy przy tworzeniu nowych lamp firma
Dom Dziennik koloru Tikkurila od Niny Bruun
2018-08-14 | 12:30

Dziennik koloru Tikkurila od Niny Bruun

Nina Bruun, wielokrotnie nagradzana projektantka wnętrz i analityk trendów z Danii, opracowała dla marki Tikkurila Dziennik Koloru w formie moodboardów, dzieląc się swoimi

Gwiazdy

Paulina Krupińska: Jestem głęboko osadzona w rzeczywistości. Ślub nie był dla mnie wielkim wydarzeniem

Modelka uważa swój ślub za naturalne rozwinięcie ponadczteroletniego związku. Jako osoba pragmatyczna i twardo stąpająca po ziemi nie łączyła tego wydarzenia z nadmiernymi emocjami. Podróż poślubną również planuje na spokojnie – twierdzi, że na razie wyjedzie na krótkie wakacje z całą rodziną, na wyprawę tylko z mężem musi jednak jeszcze trochę poczekać. 

 

Gwiazdy

Władysław Kozakiewicz doznał kontuzji kolana podczas kręcenia nowego reality show Polsatu. Konieczna może być operacja

Nie zamartwiam się, nie patrzę do tyłu – mówi mistrz olimpijski. Po latach kariery sportowej pozostała mu wola walki oraz mądrość życiowa niepozwalające mu na przejmowanie się rzeczami, na które nie ma wpływu. Lekkoatleta nie załamuje się więc spadającą formą fizyczną czy kontuzją kolana, której doznał podczas kręcenia nowego reality show stacji Polsat. 

 
 

Handel

Dermokosmetyki i kosmeceutyki to najszybciej rozwijający się segment rynku kosmetycznego. Przyczynia się do tego m.in. rosnąca liczba alergików

Rośnie popularność kosmeceutyków, czyli produktów z pogranicza kosmetologii i farmakologii. Obecnie cała kategoria dermokosmetyków jest  najszybciej rozwijającym się segmentem rynku kosmetycznego z rocznym wzrostem na poziomie 6 proc. Popyt na innowacyjne kosmeceutyki rośnie, bo przybywa alergików, a ta grupa produktów stanowi istotny element profilaktyki alergii kontaktowych oraz związanych z nimi schorzeń, m.in. zapalenia skóry. Choroba ta – według danych ZUS – stanowi przyczynę nawet 200 tys. zwolnień lekarskich rocznie.

 

Muzyka

Majka Jeżowska organizuje warsztaty muzyczne dla dzieci. Ich efektem będzie musical wystawiony na scenie

Wokalistka założyła akademię, której celem jest wspieranie rodziców i nauczycieli w twórczym wychowywaniu dzieci. Gwiazda oferuje kursy online, a od jesieni zamierza wypuścić płyty DVD z kompletem lekcji. W połowie sierpnia inauguruje także wakacyjny obóz dla dzieci z warsztatami tanecznymi, muzycznymi i teatralnymi. Uczestnicy będą pracować nad musicalem, który zostanie wystawiony na scenie w Poroninie.