Komunikaty PR

Showroom Tikkurila i Beckers już otwarty!

2017-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Od 12 września, wszystkich poszukujących inspiracji na urządzanie wnętrz, marki Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego nowo otwartego showroomu. Na odwiedzających czeka mnóstwo kolorowych pomysłów aranżacyjnych, ciekawych dekoratorskich tricków oraz różnorodnych propozycji na wykorzystanie produktów do malowania. W showroomie zadbano też o możliwość komfortowych spotkań z architektem wnętrz, a także strefę zabaw i edukacji dedykowaną najmłodszym. Tikkurila i Beckers zapraszają do swojego świata przy ul. Puławskiej 366 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 10.00-15.00.

- Nasz showroom to niezwykle kolorowe miejsce na mapie stolicy, w którym na żywo prezentujemy inspirujące rozwiązania, pozwalające stworzyć wyjątkowe, a jednocześnie funkcjonalne wnętrza. Pokazujemy, jak łączyć ze sobą kolory i wykorzystywać różnorodne produkty Tikkurila i Beckers, by malowane powierzchnie składały się nie tylko na piękne i oryginalne aranżacje, ale były też odpowiednio zabezpieczone. Chcemy również przekonać odwiedzających, że czasem wystarczą drobne zabiegi, jak nietuzinkowy kolor czy niestandardowy dodatek dekoracyjny, by wnętrze nabrało nowego charakteru – komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR.

W showroomie będzie można zapoznać się z szeroką ofertą Tikkurila i Beckers oraz skorzystać z pomocy wykwalifikowanej obsługi w zakresie doboru odpowiedniego produktu. Wszystkie kolory prezentowane są na mobilnych próbkach wykonanych oryginalną farbą, dzięki czemu sprawdzić można, jak rzeczywiście wyglądają we wnętrzu, zestawić je ze sobą i porównywać w różnych rodzajach światła. Showroom daje też okazję, by zaznajomić się z produktami o nietypowych funkcjonalnościach lub możliwościach dekoracyjnych, jak farby z perłowym, złotym lub srebrnym efektem, tablicowa w tysiącach odcieni, magnetyczna, fluorescencyjne laserunki, czy specjalistyczne produkty do malowania drewna i metalu. Wymienione produkty można też od razu nabyć w sąsiadującym sklepie firmowym.

W tym inspiracyjnym miejscu specjalnie pomyślano także o architektach. Na spotkania z klientami, wybór kolorów i omawianie projektów, wydzielono miejsce, gdzie można spokojnie usiąść przy stole, projekty wyświetlić na telewizorze, a nawet zrobić kolorowe wydruki. W wybrane weekendy będzie też okazja, by skorzystać z bezpłatnych porad architektów. Najbliższe takie spotkania zaplanowano na piątek 15 września w godzinach 15.00-19.00 oraz sobotę 16 września w godzinach 10.00-14.00. Bieżąca lista dyżurów dostępna jest na stronach internetowych www.tikkurila.pl, www.beckers.pl i na profilach marek w social mediach.

Showroom marek Tikkurlia i Beckers to także miejsce przyjazne dzieciom. Podczas, gdy dorośli zajęci będą zapoznawaniem się z propozycjami Tikkurila i Beckers w zakresie aranżacji wnętrz, kolorowa strefa zabaw pozwoli pociechom w różnym wieku miło spędzić ten czas. Z pewnością nie będą się nudzić miłośnicy rysowania, fani kreskówek oraz różnego rodzaju gier np. na play station.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Czwarte urodziny BoConcept w klimacie hygge Biuro prasowe
2017-12-11 | 14:47

Czwarte urodziny BoConcept w klimacie hygge

Designersko, przytulnie i komfortowo – tak przebiegły czwarte urodziny warszawskiego salonu BoConcept przy ul. Woronicza. Panował idealny klimat… hygge, bo to właśnie Duńczycy
Dom Nastrój się na sen – jak dobrać oświetlenie do sypialni?
2017-12-11 | 13:45

Nastrój się na sen – jak dobrać oświetlenie do sypialni?

Sen to niezwykle ważny element naszego życia – to czas dla organizmu na odpoczynek i odprężenie oraz zebranie sił przed kolejnym dniem pełnym nowych wyzwań. Aby dobrze się wyspać
Dom Komfortowe, rodzinne święta dzięki nowoczesnej kuchni
2017-12-11 | 12:45

Komfortowe, rodzinne święta dzięki nowoczesnej kuchni

Któż nie lubi magii Bożego Narodzenia? Błyszczących bombek na choince, zapachu lasu połączonego z korzennymi przyprawami, nastrojowych dźwięków kolęd i stołu przystrojonego

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Teatr

Michał Żebrowski: gdy otwierałem Teatr 6. piętro wylała się na mnie fala ordynarnego i plugawego hejtu

Nie mam nic przeciwko państwowym instytucjom kultury – mówi aktor. Chciałby jedynie, aby także inne formy prowadzenia teatrów zostały docenione przez państwo. Obecnie jego Teatr 6. piętro utrzymuje się głównie z wpływów z biletów i dotacji sponsorów. Michał Żebrowski odczuwa jednak satysfakcję, że po siedmiu latach teatr jest rentowny i doceniany przez publiczność, mimo niechęci krytyków teatralnych z czasów początku jego działalności.

Muzyka

Margaret: Chciałabym być artystą poszukującym. Ostatnio zainteresowały mnie podziały hip-hopowe

Wokalistka nie zamierza się zamykać w jednym gatunku muzycznym. Chce być artystką poszukującą i stale próbować nowych rytmów. Ostatnio interesuje ją hip-hop i reggaeton. Gwiazda zastrzega jednak, że nie oznacza to nagłego zwrotu w jej twórczości i wizerunku scenicznym. 

Finanse

40 proc. kierowniczych stanowisk zajmują kobiety. Wciąż jednak ich wynagrodzenia są o 1/5 niższe niż mężczyzn

W Polsce odsetek kobiet na najwyższych, kierowniczych stanowiskach sięga już 40 proc. – pokazały tegoroczne badania Grant Thornton. Choć sytuacja się poprawia, kobietom na rynku pracy wciąż jest trudniej ze względu na pełnione role społeczne, obowiązki rodzinne i stereotypy. Luka płacowa w zarobkach kobiet i mężczyzn sięga w Polsce blisko 20 proc., a z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że kobiety ponaddwukrotnie częściej pracują w niepełnym wymiarze czasu pracy. Szansą – coraz częściej wykorzystywaną przez kobiety – jest własny biznes.

 

Patronat Newserii

Teatr

Jutro w Teatrze IMKA premiera czarnej komedii romantycznej „Polowanie na łosia”

W spektaklu „Polowanie na łosia” akcent został położony na uniwersalną potrzebę wolności, konflikt pokoleń, kryzys towarzyszący wchodzeniu w dorosłość i nieumiejętność odnalezienia się we współczesnym świecie. Sztuka koncentruje się na sytuacji młodego człowieka, który musi poradzić sobie z otaczającą go rzeczywistością, a nierzadko ciągnąć też za sobą bagaż doświadczeń swoich rodziców. W spektaklu zobaczymy plejadę znakomitych aktorów, a wśród nich Agnieszkę Więdłochę, Antoniego Pawlickiego, Grażynę Wolszczak, Leszka Lichotę oraz Piotra Cyrwusa.