Komunikaty PR

A Ty za co lubisz Francję?

2017-06-19  |  16:00
Biuro prasowe

Uwielbiamy francuskie sery, używamy francuskich perfum, kochamy francuską modę i szyk, jeździmy francuskimi samochodami... Nie ma drugiego takiego kraju, który równie mocno nie przenikałby do polskiej kultury i stylu życia. Właśnie dlatego nad Wisłę wraca French Touch – święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia „à la francaise” oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Ilu przymiotników potrzeba, by opisać Francję i oddać jej różnorodność? Nieskończenie wiele! Każdy z nas chociaż raz próbował jej kuchni, zachwycał się jej artystami lub śmiał się w kinie na kultowej komedii „Nietykalni” w reżyserii Oliviera Nakache i Erica Toledano. Właśnie dlatego Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone po raz trzeci organizują wyjątkowe święto Francji w Polsce. - Chcemy, aby Polacy zapomnieli o stereotypach i odkryli Francję na nowo - mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. - Jedni lubią jej kuchnię, modę, inni kulturę, design, jeszcze inni styl życia. Tak naprawdę każdy lubi Francję z innych powodów. – I dlatego organizujemy tę kampanię, aby pokazać wszystkie kolory i smaki Francji – dodaje.

Od początku czerwca do września, w ramach kampanii French Touch będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadają m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych - staną w szranki, aby pokazać podobieństwa i różnice między polską i francuską kuchnią.

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu „La Belle Vie!”, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie.

Zarówno działania edukacyjne, jak i akcja handlowa realizowane są przy wsparciu wielu francuskich firm działających na polskim rynku. Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet, magazyn Elle oraz TV5 Monde. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych tj. media relations, biuro prasowe, kampanię promocyjną na kanale Youtube oraz Facebook odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizować będą firmy JCDecaux i Stroer.

Więcej na frenchtouchlabellevie.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Sylwester w Menu Motto Biuro prasowe
2017-11-18 | 17:00

Sylwester w Menu Motto

Tegoroczna impreza sylwestrowa w Menu Motto zapowiada się niezwykle… pysznie. Od godziny 20.00 w specjalnie udekorowanej na tę okazję sali restauracji goście będą mogli bawić się
Styl życia Białostoccy uczniowie eksperymentowali w Centrum Nauki Kopernik
2017-11-18 | 15:30

Białostoccy uczniowie eksperymentowali w Centrum Nauki Kopernik

Ponad dziewięć godzin spędzili uczniowie Zespołu Szkół Społecznych przy Fabrycznej na zajęciach w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Praktyczne warsztaty to element, realizowanego w
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2017-11-17 | 17:00

"The Voice of Poland” – półfinaliści nagrywają single!

Program „The Voice of Poland” nie przestaje zaskakiwać! W ósmej już edycji niezwykłą możliwość nagrania i zaprezentowania autorskiego singla otrzymała półfinałowa ósemka. To wyjątkowa okazja aby na

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Moda

Zosia Ślotała przygotowuje świąteczną kolekcję ubranek dla dzieci. Będzie to połączenie klasyki z nowoczesnymi wzorami

Stylistka zdradza, że w świątecznej kolekcji ubranek dla dzieci znajdą się m.in. retro sukienki z delikatnej wełny dla dziewczynek oraz kamizelki i muszki dla chłopców. Pojawi się też niezwykle modny w tym sezonie motyw kratki. Nie zabraknie również akcentów w stylu glamour, które podkreślają magię świąt. Wszystko zostanie utrzymane w pastelowej tonacji, z której słynie marka Petite Maison. 

Seriale

Anna Popek zagrała w „Pensjonacie nad rozlewiskiem”. Miała wystąpić w scenie łóżkowej

Producenci serialu „Pensjonat nad rozlewiskiem” zaprosili Annę Popek do współpracy. W szóstej serii sagi wcieli się ona w dziennikarkę, która przyjedzie na Mazury, by przeprowadzić wywiad z mieszkającą tu wielką gwiazdą Ewą Sztern (Maria Pakulnis). Prezenterka zdradza, że po cichu liczyła na to, by zagrać jakąś inna postać, a nie po raz kolejny samą siebie, ale i ten wątek zapowiadał się ciekawie. Popek była zauroczona malowniczym plenerem zdjęciowym i życzliwością ekipy. Poza planem przeprowadziła też kilka wywiadów.

Żywienie

Torty okolicznościowe to już nie tylko pyszne słodkości, lecz prawdziwe dzieła sztuki

Artystyczne wypieki podbiły polski rynek, a oferta pracowni cukierniczych jest niezwykle bogata. Cukiernicy są w stanie zrealizować każde, nawet najbardziej wymagające, zamówienie. Dla dzieci torty z rozmaitymi postaciami z bajek lub w kształcie ulubionej zabawki, dla dorosłych misternie zdobione motywami kwiatowymi, konkretnymi napisami bądź elementami związanymi z pasją czy zawodem danej osoby. Wśród najmłodszych w tym sezonie królują Minionki, a jeśli chodzi o torty weselne – naked cake.

Gwiazdy

Magdalena Górska: Mogę nazwać siebie gospodarną kobietą. Staram się mądrze wydawać pieniądze

Aktorka podkreśla, że nie jest ani przesadnie oszczędna, ani też rozrzutna. W gospodarowaniu domowym budżetem stara się znaleźć złoty środek i inwestować w to, co zaowocuje w przyszłości, czyli w edukację dzieci i poznawanie świata poprzez podróże. Jej zdaniem nie warto się zadłużać, by żyć wystawnie i ponad stan. Trzeba tak wydawać pieniądze, by zaspokoić potrzeby rodziny, a od czasu do czasu pozwolić sobie również na drobne przyjemności.