Komunikaty PR

A Ty za co lubisz Francję?

2017-06-19  |  16:00
Biuro prasowe

Uwielbiamy francuskie sery, używamy francuskich perfum, kochamy francuską modę i szyk, jeździmy francuskimi samochodami... Nie ma drugiego takiego kraju, który równie mocno nie przenikałby do polskiej kultury i stylu życia. Właśnie dlatego nad Wisłę wraca French Touch – święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia „à la francaise” oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Ilu przymiotników potrzeba, by opisać Francję i oddać jej różnorodność? Nieskończenie wiele! Każdy z nas chociaż raz próbował jej kuchni, zachwycał się jej artystami lub śmiał się w kinie na kultowej komedii „Nietykalni” w reżyserii Oliviera Nakache i Erica Toledano. Właśnie dlatego Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone po raz trzeci organizują wyjątkowe święto Francji w Polsce. - Chcemy, aby Polacy zapomnieli o stereotypach i odkryli Francję na nowo - mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. - Jedni lubią jej kuchnię, modę, inni kulturę, design, jeszcze inni styl życia. Tak naprawdę każdy lubi Francję z innych powodów. – I dlatego organizujemy tę kampanię, aby pokazać wszystkie kolory i smaki Francji – dodaje.

Od początku czerwca do września, w ramach kampanii French Touch będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadają m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych - staną w szranki, aby pokazać podobieństwa i różnice między polską i francuską kuchnią.

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu „La Belle Vie!”, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie.

Zarówno działania edukacyjne, jak i akcja handlowa realizowane są przy wsparciu wielu francuskich firm działających na polskim rynku. Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet, magazyn Elle oraz TV5 Monde. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych tj. media relations, biuro prasowe, kampanię promocyjną na kanale Youtube oraz Facebook odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizować będą firmy JCDecaux i Stroer.

Więcej na frenchtouchlabellevie.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Fitnesowe last minute, czyli jak poprawić sylwetkę przed wyjazdem na wakacje Biuro prasowe
2017-06-22 | 16:02

Fitnesowe last minute, czyli jak poprawić sylwetkę przed wyjazdem na wakacje

Urlop tuż tuż, a wiele z nas nie jest w formie, żeby bez skrępowania pokazać się w bikini na plaży. Zmęczone pracą i obowiązkami domowymi co chwila znajdujemy sobie kolejne
Styl życia Weź udział w grze terenowej Galerii Tarnovia – znajdź skarb nocy świętojańskiej!
2017-06-22 | 15:30

Weź udział w grze terenowej Galerii Tarnovia – znajdź skarb nocy świętojańskiej!

Centrum handlowe zaprasza wszystkie rodziny na godz. 18.00 w piątek do Parku Strzeleckiego. Będzie dobra zabawa i wartościowe nagrody!   Mieszkańcy Tarnowa będą mieli okazję
Styl życia Sprawność na długie i późne lata
2017-06-22 | 11:15

Sprawność na długie i późne lata

Czy da się zachować zdrowie i energię, gdy pierwsza młodość jest już za nami? Zdecydowanie tak – przykładem tego są aktywni seniorzy, którzy epatują siłą i dobrym humorem,

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.