Komunikaty PR

Deli Catering wsparło kulinarnie Kongres Regionów 2018

2018-07-13  |  09:20
Biuro prasowe

Najważniejsze w Polsce, dziewiąte już spotkanie samorządu, biznesu oraz organizacji pozarządowych za nami. Tematem przewodnim tegorocznej edycji były „Megatrendy w miastach i regionach”. Stąd panele dyskusyjne zostały podzielone na pięć bloków tematycznych, odpowiadających pięciu miejskim mega-trendom, takim jak: przyjazna przestrzeń, eko-miasto, mobilność na żądanie, cyfryzacja - zawsze w kontakcie oraz finansowanie w nietradycyjnych modelach ryzyko-zysk.

\W tym roku nowością był blok warsztatowy, podczas którego uczestnicy mieli okazję nie tylko szeroko omawiać nowe rozwiązania prawne dla regionów i gmin, lecz także konfrontować je z codzienną praktyką. Co ważne, podczas uroczystej wieczornej gali poznaliśmy laureatów organizowanego przez magazyn Newsweek rankingu najlepszych Prezydentów Miast - na jego szczycie znalazł się Jacek Karnowski, prezydent Sopotu.

Za oprawę kulinarną wydarzenia odpowiadała marka Deli Catering. Specjalnie na tę okoliczność przygotowane zostało carpaccio z opiekanej wołowiny z tartym parmezanem i sosem balsamicznym, rillette z gęsi na sękaczu z konfiturą z leśnej borówki, cytrynowym tymiankiem i musem z chrzanu, a także perlica macerowana w calvadosie z karmelizowanymi orzechami na konfiturze morelowej i blinie.

Wydarzenie odbyło się 26-27 czerwca br. w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu. Wśród gości Kongresu obecni byli m.in. były premier Jerzy Buzek, eurodeputowany Jan Olbrycht oraz Nicola De Michelis, szef gabinetu unijnej komisarz ds. polityki regionalnej. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel Biuro prasowe
2019-03-15 | 12:15

Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel

Wiosna z marką Wawel będzie naprawdę słodka! Wraz z cieplejszą aurą na sklepowych półkach pojawiła się Oferta Wiosenna Wawel. Znajdują się w niej znane i uwielbiane przez
Styl życia Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu
2019-03-14 | 13:00

Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu

Nowy rok okazał się nie być łaskawy dla rynku wołowiny. Niestety. W tym momencie możemy już śmiało mówić o międzynarodowym skandalu z polską wołowiną w tle. Niemniej
Styl życia Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych
2019-03-14 | 01:00

Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych

Wzbogacenie oferty lokalu gastronomicznego o lody jest okazją do przyciągnięcia nowych klientów, a także szansą na zwiększenie obrotów, szczególnie w sezonie letnim.

Gwiazdy

Gwiazdy

Milena Sadowska: Moim największym marzeniem jest praca w telewizji. Bardzo dobrze czuję się w otoczeniu gwiazd

Miss Polonia 2018 nie ukrywa, że swoją przyszłość chce związać z telewizją. Na razie jednak musiała zawiesić studia dziennikarskie, bo mnóstwo jej czasu pochłaniają obowiązki związane z tytułem najpiękniejszej Polki. Konieczna była także przeprowadzka z Krakowa do Warszawy, gdzie coraz bardziej wciąga ją show biznes.

Farmacja

Codziennie czterech Polaków dowiaduje się, że są nosicielami wirusa HIV. Innowacyjne terapie ograniczają liczbę przyjmowanych leków i ich skutki uboczne

W Polsce z rozpoznanym wirusem HIV żyje prawie 12 tys. osób. Codziennie o zakażeniu dowiadują się 3–4 kolejne osoby. Postęp w terapii antyretrowirusowej sprawił, że HIV to obecnie schorzenie przewlekłe, które wymaga wielolekowej terapii przez całe życie. Długotrwałe przyjmowanie leków może mieć jednak liczne skutki uboczne. Są jednak dostępne terapie, które takie ryzyko ograniczają. Innowacyjne dwulekowe terapie ARV mogą się stać nowym standardem leczenia, bo ich skuteczność przeciwwirusowa sięga 91 proc. – przekonywali eksperci podczas IV Kongresu Wyzwań Zdrowotnych w Katowicach.

 

Handel

Dla 65 proc. Polaków patriotyzm przejawia się w kupowaniu krajowych produktów. Wybory przy sklepowych półkach mają przełożenie na gospodarkę

Rodzime pochodzenie produktu staje się dla wielu konsumentów istotnym kryterium przy zakupie. To dlatego na promowanie polskości stawia coraz więcej producentów i sprzedawców. Przykładem może być działająca od roku platforma Polpol.pl. W tym czasie pomysłodawcom portalu gromadzącego produkty polskich wytwórców z różnych kategorii udało się przyciągnąć ponad sto takich podmiotów. – Naszym celem jest przede wszystkim podnoszenie świadomości konsumentów, w jaki sposób ich wybory wpływają na polską gospodarkę – podkreślają pomysłodawcy Polpol.pl.