Komunikaty PR

MEDIAMARKWSPIERA LOKALNE ORGANIZACJE SPOŁECZNE

2017-04-21  |  13:44
Do pobrania jpg ( 0.76 MB )

„All business is local” – ta idea przyświeca działalności społecznej MediaMarkt w Polsce. Zgodnie z nią, lider rynku elektroniki użytkowej aktywnie angażuje się we wsparcie lokalnych organizacji społecznych. Otwierając nową placówkę sieci w Gliwicach, MediaMarkt po raz kolejny oddał w ręce mieszkańców wybór organizacji, której przekaże darowiznę w postaci sprzętu elektronicznego.

Zaangażowanie w akcje społeczne jest stałym elementem działań lidera rynku elektroniki użytkowej od początku istnienia sieci w Polsce. MediaMarkt jest marką, która nie tylko sprzedaje elektronikę, ale też aktywnie towarzyszy jej użytkownikom – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt. – Zapraszamy ich do świata, w którym odpowiedzialne i umiejętne korzystanie z postępu technicznego podnosi jakość życia i wpływa na zrównoważony rozwój lokalnych społeczności.

MediaMarkt wspiera lokalne organizacje społeczne w każdej miejscowości, w której uruchamiany jest nowy market. Podobnie jest w Gliwicach, gdzie MediaMarkt przekaże wybranym miejscowym organizacjom dostępny w swojej ofercie sprzęt o łącznej wartości 10 000 zł.

Już po raz kolejny firma organizuje głosowanie, w którym mieszkańcy wybierają organizację najbardziej ich zdaniem potrzebującą takiego wsparcia. W ubiegłym roku podobne akcje zostały przeprowadzone w Żorach – gdzie głosami mieszkańców zwyciężył Szpital Miejski oraz w Piasecznie – gdzie zwycięzcą była Fundacja Żyj Aktywnie po 50.

- Wierzymy, że mieszkańcy miasta najlepiej wiedzą, komu powinniśmy pomóc w ramach naszej akcji charytatywnej – mówi Grzegorz Bednarz, Dyrektor Marketu MediaMarkt w Gliwicach. – Z czynnym udziałem naszych pracowników, wybraliśmy trzy lokalne organizacje społeczne - prosimy mieszkańców o oddanie głosu na jedną z nich.

Do udziału w akcji zostały wytypowane: Społeczny Komitet Pomocy Osobom Niepełnosprawnym, Stowarzyszenie „Cała Naprzód” oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych „Hospicjum”.

Głosowanie odbywa się w nowym sklepie MediaMarkt w Gliwicach. Głos można oddać wrzucając otrzymany od kasjera żeton do urny z nazwą wybranej organizacji. Ta, która uzyska największą liczbę głosów, otrzyma sprzęt wartości o 8 000 zł, a każda z dwóch pozostałych – sprzęt o wartości 1 000 zł. Organizacje same wybiorą sprzęt z oferty MediaMarkt, który będzie dla nich najbardziej przydatny.

Głosowanie potrwa do 11 maja, a jego wynik zostanie zaprezentowany w sklepie 17 maja 2017 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Fitnesowe last minute, czyli jak poprawić sylwetkę przed wyjazdem na wakacje Biuro prasowe
2017-06-22 | 16:02

Fitnesowe last minute, czyli jak poprawić sylwetkę przed wyjazdem na wakacje

Urlop tuż tuż, a wiele z nas nie jest w formie, żeby bez skrępowania pokazać się w bikini na plaży. Zmęczone pracą i obowiązkami domowymi co chwila znajdujemy sobie kolejne
Styl życia Weź udział w grze terenowej Galerii Tarnovia – znajdź skarb nocy świętojańskiej!
2017-06-22 | 15:30

Weź udział w grze terenowej Galerii Tarnovia – znajdź skarb nocy świętojańskiej!

Centrum handlowe zaprasza wszystkie rodziny na godz. 18.00 w piątek do Parku Strzeleckiego. Będzie dobra zabawa i wartościowe nagrody!   Mieszkańcy Tarnowa będą mieli okazję
Styl życia Sprawność na długie i późne lata
2017-06-22 | 11:15

Sprawność na długie i późne lata

Czy da się zachować zdrowie i energię, gdy pierwsza młodość jest już za nami? Zdecydowanie tak – przykładem tego są aktywni seniorzy, którzy epatują siłą i dobrym humorem,

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.