Komunikaty PR

MEDIAMARKWSPIERA LOKALNE ORGANIZACJE SPOŁECZNE

2017-04-21  |  13:44
Do pobrania jpg ( 0.76 MB )

„All business is local” – ta idea przyświeca działalności społecznej MediaMarkt w Polsce. Zgodnie z nią, lider rynku elektroniki użytkowej aktywnie angażuje się we wsparcie lokalnych organizacji społecznych. Otwierając nową placówkę sieci w Gliwicach, MediaMarkt po raz kolejny oddał w ręce mieszkańców wybór organizacji, której przekaże darowiznę w postaci sprzętu elektronicznego.

Zaangażowanie w akcje społeczne jest stałym elementem działań lidera rynku elektroniki użytkowej od początku istnienia sieci w Polsce. MediaMarkt jest marką, która nie tylko sprzedaje elektronikę, ale też aktywnie towarzyszy jej użytkownikom – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt. – Zapraszamy ich do świata, w którym odpowiedzialne i umiejętne korzystanie z postępu technicznego podnosi jakość życia i wpływa na zrównoważony rozwój lokalnych społeczności.

MediaMarkt wspiera lokalne organizacje społeczne w każdej miejscowości, w której uruchamiany jest nowy market. Podobnie jest w Gliwicach, gdzie MediaMarkt przekaże wybranym miejscowym organizacjom dostępny w swojej ofercie sprzęt o łącznej wartości 10 000 zł.

Już po raz kolejny firma organizuje głosowanie, w którym mieszkańcy wybierają organizację najbardziej ich zdaniem potrzebującą takiego wsparcia. W ubiegłym roku podobne akcje zostały przeprowadzone w Żorach – gdzie głosami mieszkańców zwyciężył Szpital Miejski oraz w Piasecznie – gdzie zwycięzcą była Fundacja Żyj Aktywnie po 50.

- Wierzymy, że mieszkańcy miasta najlepiej wiedzą, komu powinniśmy pomóc w ramach naszej akcji charytatywnej – mówi Grzegorz Bednarz, Dyrektor Marketu MediaMarkt w Gliwicach. – Z czynnym udziałem naszych pracowników, wybraliśmy trzy lokalne organizacje społeczne - prosimy mieszkańców o oddanie głosu na jedną z nich.

Do udziału w akcji zostały wytypowane: Społeczny Komitet Pomocy Osobom Niepełnosprawnym, Stowarzyszenie „Cała Naprzód” oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych „Hospicjum”.

Głosowanie odbywa się w nowym sklepie MediaMarkt w Gliwicach. Głos można oddać wrzucając otrzymany od kasjera żeton do urny z nazwą wybranej organizacji. Ta, która uzyska największą liczbę głosów, otrzyma sprzęt wartości o 8 000 zł, a każda z dwóch pozostałych – sprzęt o wartości 1 000 zł. Organizacje same wybiorą sprzęt z oferty MediaMarkt, który będzie dla nich najbardziej przydatny.

Głosowanie potrwa do 11 maja, a jego wynik zostanie zaprezentowany w sklepie 17 maja 2017 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Sense and Body. Firma przyjazna pszczołom Biuro prasowe
2017-08-23 | 15:00

Sense and Body. Firma przyjazna pszczołom

Przygoda firmy z własnym ulem rozpoczęła się na targach kosmetycznych w Bolonii, gdzie podczas wizyty w małym, włoskim miasteczku mieli okazję spędzić kilka dni w domu z własną
Styl życia Jak utrzymać wakacyjną sylwetkę? Wystarczą 3 proste sposoby
2017-08-23 | 12:00

Jak utrzymać wakacyjną sylwetkę? Wystarczą 3 proste sposoby

Tuż przed okresem wakacyjnym marzymy o idealnej sylwetce i z wielkim zapałem zaczynamy ćwiczyć oraz wprowadzać do swojego życia zdrowe nawyki żywieniowe. Większości z nas się to udaje i
Styl życia Ostatni seans Kina Letniego w Wola Parku
2017-08-23 | 11:00

Ostatni seans Kina Letniego w Wola Parku

Koniec wakacji zbliża się wielkimi krokami. Co robić w ich ostatnią sobotę? Wola Park zaprasza do kina „pod chmurką”. W Parku Ulricha będzie można obejrzeć film

Gwiazdy

Psychologia

Mateusz Kusznierewicz: Talent należy odkrywać u dzieci od najmłodszych lat. Najlepiej poprzez zabawę

Rodzice mają niebagatelny wpływ na rozwijanie talentów swoich dzieci – uważa sportowiec. Jego pociechy uczestniczą w wielu aktywnościach, które mają ujawnić posiadane przez nie zdolności. Żeglarz chce jednak wspierać rozwój także innych dzieci, zwłaszcza tych z mniejszych miejscowości.

Firma

Polacy coraz bardziej przedsiębiorczy. Rośnie popularność samozatrudnienia i liczba mikrofirm

Frustracja, niezadowolenie z pracy i potrzeba niezależności – to główne czynniki, które skłaniają Polaków do zakładania własnego biznesu. Osoby, które decydują się na taki krok, są świadome swoich kompetencji, nie skupiają się na brakach, mają większą skłonność do ryzyka i godzą się z możliwością popełnienia błędu. Taki obraz polskiego przedsiębiorcy wyłania się z badań Agencji Badawczej IZMAŁKOWA, przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Według danych PARP w Polsce z roku na rok wzrasta popularność samozatrudnienia i liczba zakładanych mikroprzedsiębiorstw.

Uroda

Jaga Hupało: Nie poddaje się woli czasu. Ja decyduję, jak wyglądam

Stylistka od lat konsekwentnie kreuje swój wizerunek. Jej zdaniem jest to możliwe, ponieważ zawodowo zajmuje się stylizacją fryzur. Dzięki temu jest w stanie dopasować swój image do zmieniających się trendów, zachowując jednak jego charakterystyczne elementy.