Komunikaty PR

MEDIAMARKWSPIERA LOKALNE ORGANIZACJE SPOŁECZNE

2017-04-21  |  13:44
Do pobrania jpg ( 0.76 MB )

„All business is local” – ta idea przyświeca działalności społecznej MediaMarkt w Polsce. Zgodnie z nią, lider rynku elektroniki użytkowej aktywnie angażuje się we wsparcie lokalnych organizacji społecznych. Otwierając nową placówkę sieci w Gliwicach, MediaMarkt po raz kolejny oddał w ręce mieszkańców wybór organizacji, której przekaże darowiznę w postaci sprzętu elektronicznego.

Zaangażowanie w akcje społeczne jest stałym elementem działań lidera rynku elektroniki użytkowej od początku istnienia sieci w Polsce. MediaMarkt jest marką, która nie tylko sprzedaje elektronikę, ale też aktywnie towarzyszy jej użytkownikom – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt. – Zapraszamy ich do świata, w którym odpowiedzialne i umiejętne korzystanie z postępu technicznego podnosi jakość życia i wpływa na zrównoważony rozwój lokalnych społeczności.

MediaMarkt wspiera lokalne organizacje społeczne w każdej miejscowości, w której uruchamiany jest nowy market. Podobnie jest w Gliwicach, gdzie MediaMarkt przekaże wybranym miejscowym organizacjom dostępny w swojej ofercie sprzęt o łącznej wartości 10 000 zł.

Już po raz kolejny firma organizuje głosowanie, w którym mieszkańcy wybierają organizację najbardziej ich zdaniem potrzebującą takiego wsparcia. W ubiegłym roku podobne akcje zostały przeprowadzone w Żorach – gdzie głosami mieszkańców zwyciężył Szpital Miejski oraz w Piasecznie – gdzie zwycięzcą była Fundacja Żyj Aktywnie po 50.

- Wierzymy, że mieszkańcy miasta najlepiej wiedzą, komu powinniśmy pomóc w ramach naszej akcji charytatywnej – mówi Grzegorz Bednarz, Dyrektor Marketu MediaMarkt w Gliwicach. – Z czynnym udziałem naszych pracowników, wybraliśmy trzy lokalne organizacje społeczne - prosimy mieszkańców o oddanie głosu na jedną z nich.

Do udziału w akcji zostały wytypowane: Społeczny Komitet Pomocy Osobom Niepełnosprawnym, Stowarzyszenie „Cała Naprzód” oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych „Hospicjum”.

Głosowanie odbywa się w nowym sklepie MediaMarkt w Gliwicach. Głos można oddać wrzucając otrzymany od kasjera żeton do urny z nazwą wybranej organizacji. Ta, która uzyska największą liczbę głosów, otrzyma sprzęt wartości o 8 000 zł, a każda z dwóch pozostałych – sprzęt o wartości 1 000 zł. Organizacje same wybiorą sprzęt z oferty MediaMarkt, który będzie dla nich najbardziej przydatny.

Głosowanie potrwa do 11 maja, a jego wynik zostanie zaprezentowany w sklepie 17 maja 2017 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Jak zorganizować event? 6 kroków do udanej imprezy Biuro prasowe
2017-10-20 | 16:15

Jak zorganizować event? 6 kroków do udanej imprezy

Szkolenie firmowe, show motoryzacyjne, konferencja czy bal dla pracowników. W zależności od rodzaju eventu, podczas jego organizacji priorytetowe stają się różne czynniki. Warto
Styl życia 5 nawyków, które niszczą kolana. Jak z nimi walczyć?
2017-10-20 | 10:04

5 nawyków, które niszczą kolana. Jak z nimi walczyć?

Kolana to stawy, na których codziennie spoczywa ciężar całego ciała. Zwykle nie poświęcamy im dużo uwagi i zauważamy dopiero w momencie, gdy zaczynają nas zawodzić. Problemy z
Styl życia Polak zwycięzcą międzynarodowego półfinału konkursu S.Pellegrino Young Chef 2017
2017-10-19 | 20:20

Polak zwycięzcą międzynarodowego półfinału konkursu S.Pellegrino Young Chef 2017

Pięć godzin kuchennych zmagań Dziesięciu uczestników regionalnego półfinału S.Pellegrino Young Chef miało za zadanie, aby w ciągu pięciu godzin przygotować 10 porcji

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Motoryzacja

Karolina Malinowska: Lubię duże samochody. Mam trójkę dzieci, muszę je jakoś zmieścić w aucie

Modelka oczekuje od samochodów bezpieczeństwa, komfortu i ekonomiki jazdy. Zwraca uwagę na moc silnika, zużycie paliwa oraz elektronikę wspomagającą kierowcę. Ze względu na przestronne wnętrza, mogące pomieścić całą jej rodzinę, gwiazda preferuje auta typu SUV.

 

Muzyka

Magdalena Mielcarz kontynuuje swoją przygodę z muzyką, ale zmienia styl. „Chciałam, aby moje utwory miały kopa, żeby dodawały energii"

Wokalistka powraca na rynek muzyczny z nowym singlem. Magdalena Mielcarz liczy na to, że jej utwór przypadnie do gustu kobietom na całym świecie, stając się ich swoistym manifestem wzywającym do globalnej jedności i wspierania siebie nawzajem. Wraz z piosenką „Sister Army” wokalistka zupełnie zmieniła dotychczasowy styl. Jestem niezwykle podekscytowana, że mogę pokazać moją inną muzyczną stronę – podkreśla. Artystka przyznaje, że w ostatnim roku w jej życiu nastąpił pewnego rodzaju przełom – stała się bardziej dojrzała i bardziej czuje się kobietą.

Styl życia

Jesienią zajęcia fitness przeżywają prawdziwe oblężenie. Członkami klubów jest blisko 3 mln Polaków

Polacy chcą być fit także jesienią. Zwłaszcza we wrześniu zauważalny jest duży wzrost liczby członków klubów fitness. Z raportu Deloitte wynika, że w Polsce jest ich już prawie 3 miliony. Szczupła sylwetka, mobilizacja do pracy nad sobą, walka o poprawę kondycji i cały rok do sezonu bikini – to najważniejsze czynniki, które sprawiają, że coraz chętniej zaczynamy o siebie dbać właśnie w tym okresie.

Patronat Newserii

Moda

Kamila Szczawińska: show-biznes nigdy nie był moim sposobem na życie

Staram się nie łączyć życia zawodowego z prywatnym – deklaruje modelka. Show-biznesu nigdy nie traktowała jako sposobu na życie, nie uległa więc pokusom, jakie niesie ze sobą praca w modelingu. Odskocznię od stresu związanego z pracą stanowi dla niej jazda konna – to w stadninie znalazła prawdziwych przyjaciół, na których zawsze może liczyć.