Komunikaty PR

Kiedy warto wymienić okulary?

2016-12-20  |  12:20
Biuro prasowe

Ze względów praktycznych, zdrowotnych i estetycznych warto myśleć o oprawkach w sposób dynamiczny. Nie jest prawdą, że okulary możemy kupić raz na dziesiątki lat. Zmienia się nasza wada wzroku, zmienia się moda, a oprawki i szkła – jak wszystkie przedmioty na świecie – zużywają się. Kiedy powinniśmy pomyśleć o ich wymianie?

Oczywiste jest, że kupujemy nowe okulary, kiedy dotychczasowe się zniszczą. Wyraźnie zarysowane szkła czy pęknięte oprawki skłaniają nas do zainwestowania w swoje oczy. To jednak niejedyne sytuacje, kiedy warto rozważyć wybranie się do salonu optycznego.

Nie czekaj, aż nadepniesz

Zanim przejdziemy do kwestii związanych z wyglądem, zmieniającą się modą czy stylem życia, skupmy się na tym, co najważniejsze – na naszym zdrowiu. Zmieniając okulary raz na 10 lat, nie robimy wielkiej przysługi naszym oczom. – Przede wszystkim już na wstępie warto mieć więcej niż jedne oprawki. Inne są wskazane do czytania, inne do patrzenia na odległość, inne – do uprawiania sportu. Ponadto osoby, które mają wadę wzroku, powinny sprawdzać stan swoich oczu przynajmniej raz na dwa lata. Problemy ze wzrokiem zmieniają się – mogą się pogłębić lub odwrotnie – cofnąć. Zawsze należy mieć szkła dopasowane do aktualnego stanu naszych oczu – radzi Waldemar Błoch, ekspert marki okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych TONNY. Zwróćmy też uwagę na stan zarówno szkieł, jak i oprawek. Często wymieniamy je dopiero wtedy, kiedy np. na nie nadepniemy albo nasz pies potraktuje je jako popołudniową przekąskę. Tymczasem nawet drobne rysy czy przebarwienia na szkłach sprawiają, że pogarsza się komfort patrzenia. Również zdeformowane oprawki mogą wywołać dyskomfort – uciskać nos, uszy czy głowę. Dodatkowo – nie wyglądają szczególnie estetycznie.

Modny gadżet… na Święta?

W dzisiejszych czasach okulary korekcyjne przestały być przykrym obowiązkiem dla osób z problemami ze wzrokiem. Stały się modnym gadżetem, o czym świadczy choćby niezwykła popularność tzw. zerówek, czyli szkieł, które w żaden sposób nie korygują wzroku. – Branża modowa zmienia się bardzo szybko. Już nie tylko w każdym sezonie, ale niemal co miesiąc coś innego staje się najgorętszym trendem. Wielu naszym klientom zależy na tym, żeby trzymać rękę na modowym pulsie, dlatego często zmieniają oprawki. Ma to też swój wymiar praktyczny – użytkownicy chcą, żeby okulary jako supergadżet pasowały do ich starannie skomponowanych outfitów, a wręcz – stanowiły ich integralną część – twierdzi Tomasz Urban, właściciel marki TONNY.

W XXI wieku okulary są jak buty czy torebka. Istnieją tacy, którzy przez długi czas będą wierni jednemu, sprawdzonemu modelowi. Jednak większość z nas ma ich przynajmniej kilka i czerpie radość z ich kupowania – dobierania kształtu i koloru do stylu i osobowości. Być może warto pomyśleć o tym z racji zbliżających się Świąt i sprawić samemu sobie ten zarówno praktyczny, jak i niebanalny prezent?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Jak przygotować skórę do zimy? Biuro prasowe
2017-11-21 | 16:30

Jak przygotować skórę do zimy?

Niskie i zmienne temperatury nie są łaskawe dla naszej skóry. Na jej kondycję negatywnie wpływa również mroźny wiatr czy zanieczyszczone smogiem powietrze. Możemy jednak
Uroda Konferencja prasowa z finalistkami konkursu Miss Polonia 2017 Delia Cosmetics o
2017-11-20 | 17:00

Konferencja prasowa z finalistkami konkursu Miss Polonia 2017 Delia Cosmetics o

Miss Polonia to konkurs piękności z wieloletnią tradycją. Od 87 lat jest skupia na sobie uwagę milionów obserwatorów z całego świata. Finał tego konkursu odbędzie się 26
Uroda Piękna na Święta? Zacznij od pielęgnacji i nawilżenia
2017-11-20 | 11:20

Piękna na Święta? Zacznij od pielęgnacji i nawilżenia

Okres zimowy to trudny czas dla skóry twarzy – słabną jej naturalne mechanizmy obronne, co sprawia, że traci nawilżenie niemal dwukrotnie szybciej niż latem. Mróz, wiatr i

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Moda

Magdalena Antosiewicz: nie nadaję się na modelkę. Mój czas już minął

Gwiazda nie zamierza zostać modelką. Twierdzi, że jej prawdziwą pasją jest prowadzenie bloga, po wybiegu powinny natomiast chodzić młodsze dziewczęta. Blogerka nie uważa jednak swojego wieku za problem, uważa bowiem, że czas po 40. urodzinach to idealny moment w życiu kobiety.

Gwiazdy

Michał Kucharczyk świętuje narodziny syna

Piłkarz podkreśla, że narodziny dziecka, zwłaszcza pierwszego, to spora rewolucja w życiu rodziców. Piłkarz Legii Warszawa na razie jednak nie narzeka na zmęczenie czy brak snu. Docenia natomiast to, że zarówno synek Oskar, jak i jego mama Róża czują się bardzo dobrze. Kucharczyk zapowiada też, że w przyszłości nie będzie za wszelką cenę zachęcał syna do tego, by poszedł w jego ślady.

Gwiazdy

Powstała kolejna edycję charytatywnego kalendarza „Businesswoman & life”. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie działalności Fundacji „Akogo?” i Kliniki „Budzik”

To bardzo cenna inicjatywa, bo dzięki niej zyskujemy dodatkowe finanse na naszą działalność, a ludzie mają większą empatię. Chcą dowiedzieć się więcej o tym, co robimy – podkreśla Ewa Błaszczyk. W przygotowaniu kalendarza „Businesswoman & life 2018” wzięło udział 28 wyjątkowych kobiet: reprezentantki polskiego biznesu, show-biznesu, dziennikarki, aktorki i piosenkarki. Ekskluzywne zdjęcia wykonała Katarzyna Marcinkiewicz, a panie pozowały w duetach. To już siódme wspólne wydawnictwo redakcji czasopisma „Businesswoman & life” i Fundacji „Akogo?”.

 

Transport

Co trzeci zawodowy kierowca wozi dla bezpieczeństwa przedmioty do obrony. Obawy wzmacniają zagrożenia terrorystyczne

31 proc. zawodowych kierowców czuje się zagrożonych – wynika z badania Inelo. Co trzeci kierowca wyposażył się w przedmioty służące do obrony. Najpopularniejsze to gaz pieprzowy czy paralizator, jednak eksperci podkreślają, że takie narzędzia nie zwiększają znacząco bezpieczeństwa. Ważna jest profilaktyka, np. wykluczenie z mapy miejsc niebezpiecznych czy systemy natychmiastowego powiadamiania spedytora lub służb. Do tego potrzebne są jednak rozwiązania telematyczne.