Komunikaty PR

Technologia HIFU – co powinnaś o niej wiedzieć?

2017-03-13  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.18 MB )

Sposób na bezinwazyjny lifting, ujędrnienie i wyszczuplenie? HIFU – wciąż udoskonalana technologia, która zdążyła zdobyć zaufanie lekarzy i pacjentów, jest coraz łatwiej dostępna. Co warto o niej wiedzieć?

Wykorzystanie technologii HIFU (High Intensity Focused Ultrasound) jest coraz bardziej popularne w zabiegach medycyny estetycznej, ale zastosowanie skoncentrowanej wiązki ultradźwięków w medycynie ma dłuższą historię. Technologia ta została opracowana jeszcze w pierwszej połowie XX wieku, a testy kliniczne w leczeniu guzów, m.in. raka prostaty, pęcherza moczowego czy nerek, rozpoczęto w latach 90.

HIFU w służbie młodości

Od kilku lat technologię HIFU stosuje się również w medycynie estetycznej, a jej popularność stale rośnie. Zabiegi z jej wykorzystaniem polegają na stymulacji procesów regeneracyjnych skóry. Dochodzi do tego poprzez precyzyjne podgrzanie tkanek na odpowiednio dobranej głębokości. Emitowana przez przetwornik fala ultradźwiękowa o ściśle dobranych parametrach stymuluje regeneracje tkanek, co działa odmładzająco.

HIFU wykorzystywane jest do tzw. bezinwazyjnych liftingów, a także zabiegów usuwających nadmiar tkanki tłuszczowej. Głównymi wskazaniami do tej procedury są:

  • wiotkość skóry twarzy i ciała - w szczególności: ramion, brzucha, piersi, pośladków, ud oraz kolan;
  • ujędrnienie i poprawa skóry dotkniętej rozstępami;
  • utrata elastyczności i zwiotczenie skóry po dużej utracie masy ciała, ciąży;
  • nadmiar tkanki tłuszczowej w określonych obszarach ciała;
  • profilaktyka wiotkości skóry po 35 roku życia, a także podczas odchudzania.

To, co wyróżnia technologię HIFU od innych popularnych zabiegów, to bezinwazyjność – w przeciwieństwie do laserów czy radiofrekwencji mikroigłowej (RF) skóra po zabiegu jest nienaruszona. Zdarza się zaczerwienienie, ale brak jest ranek, większych podrażnień, dzięki czemu od razu można powrócić do codziennych aktywności.

Gdzie szukać HIFU?

Technologię HIFU, wciąż udoskonalaną, coraz częściej można spotkać w gabinetach medycyny estetycznej. Jedną z najnowocześniejszych metod jej wykorzystania jest urządzenie UTIMS A3. Tym, co wyróżnia ten sprzęt spośród innych dostępnych na rynku, jest jego zaawansowanie i wykorzystanie aż 9 różnych przetworników, którymi można konturować i liftingować całą twarz, szyję i wybrane fragmenty ciała oraz 3 przetworniki do redukcji tkanki tłuszczowej na różnych głębokościach 8 mm, 13 mm i 18 mm. A co o zabiegu sądzą eksperci? Urządzenie UTIMS A3 to najbardziej zaawansowane urządzenie w technologii HIFU dostępne na rynku europejskim. Efekt widoczny jest zaraz po zabiegu, a jego maksymalny rezultat osiągamy po 2-4 miesiącach, kiedy dojdzie do wytworzenia się nowego kolagenu – mówi dr Artur Markowski z Pomorskiego Centrum Medycyny Estetycznej.

Urządzenie UTIMS A3 wyposażone jest też w przetworniki Centerless, które oddziałują ciepłem bardziej skoncentrowanym i w efekcie znacznie ograniczają bolesność przy zabiegu. Dlaczego jest to tak istotne? Dla mnie bardzo ważny jest komfort pacjenta podczas zabiegu. Dzięki przełomowej technologii przetworników Centreless w tym urządzeniu, zabieg jest w zasadzie bezbolesny. Pacjent czuje efekt cieplny podczas zabiegu, ale nie ma potrzeby znieczulenia ani miejscowego ani przez zażycie przed zabiegiem ogólnodostępnego środka przeciwbólowego – mówi dr Dorota Bystrzanowska z Przychodni Specjalistycznej High-Med.

Czego oczekiwać?

Zabieg z użyciem UTIMS A3, w zależności od części ciała, trwa ok. 20 minut. Natychmiast po jego przeprowadzeniu osiągamy efekt liftingu i wygładzenia skóry, a do 4 miesięcy później, po przebudowie kolagenu, możemy cieszyć się ostatecznym rezultatem, który utrzymuje się ponad 2 lata. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Przygotuj się na działanie słońca Biuro prasowe
2017-06-22 | 08:00

Przygotuj się na działanie słońca

Słońce przyśpiesza starzenie się skóry, a jego nadmiar może być niebezpieczny dla zdrowia. Jednak większość z nas wciąż lubi opaleniznę i nie potrafi odmówić sobie
Uroda Co możesz zrobić dla swojej skóry latem?
2017-06-21 | 08:00

Co możesz zrobić dla swojej skóry latem?

Lato i medycyna estetyczna? Wbrew utartemu przekonaniu zabiegi na twarz i ciało można wykonywać przez cały rok, również wtedy, gdy mocniej świeci słońce. Lato nie musi być więc
Uroda Eveline Cosmetics sponsorem Gali Samochód Roku Playboy’a 2017
2017-06-21 | 01:00

Eveline Cosmetics sponsorem Gali Samochód Roku Playboy’a 2017

19 czerwca odbyła się jedna z najważniejszych imprez roku której partnerem była firma Eveline Cosmetics - wręczenie nagród "Samochód Roku Playboy'a".

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.