Komunikaty PR

Są powody do świętowania – 23 urodziny Netto w Polsce

2018-09-14  |  15:00
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce.

Sklepy Netto od ponad 23 lat są otwarte na potrzeby polskich konsumentów, którzy szybko, łatwo i w przystępnych cenach chcą robić codzienne zakupy. Obecnie sieć posiada ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Marka nie tylko sprawnie reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale też niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.

Netto regularnie poszerza swój asortyment o nowe marki własne, wegetariańskie warianty poszukiwanych produktów, propozycje dla alergików, a wszystko po to, aby móc wpisać się w gusta i oczekiwania szerokiego grona konsumentów. Dzięki tak konstruowanej ofercie, klienci mogą z łatwością przygotować smaczne posiłki dla siebie i swojej rodziny – zarówno w lubianej, dobrze znanej wersji, jak również w wariantach zgodnych z najnowszymi trendami slow food. Firma stawia na lokalnych dostawców, dlatego zdecydowana większość asortymentu dostępnego w Netto pochodzi od polskich dostawców. To, co wyróżnia Netto, to także model współpracy z lokalnymi firmami takimi, jak piekarnie czy producenci wyrobów mięsnych. Na terenie sklepów otwarte są stoiska firm partnerskich, na których klienci mogą kupić świeże pieczywo wypiekane według tradycyjnych receptur oraz mięso i wędliny – jest to rozszerzenie i uzupełnienie oferty dostępnej w Netto, dzięki której klienci otrzymują jeszcze więcej możliwości wyboru.

- Od lat staramy się tak budować naszą ofertę, aby klienci z łatwością znaleźli u nas to, czego aktualnie poszukują – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Lubimy ich pozytywnie zaskakiwać, dlatego tak wiele uwagi przykładamy do oferty non food, którą można znaleźć na Jarmarku Netto. Skandynawski styl dekorowania wnętrz, charakterystyczny dla naszej marki własnej Decorado, jest już widoczny w wielu polskich domach. Wierzymy, że nasze urodziny to doskonała okazja, by podziękować klientom za wszystkie wspólne lata, ponieważ to oni są dla nas najlepszą motywacją i inspiracją, z myślą o nich staramy się jeszcze lepiej opracowywać naszą ofertę, zmieniać i modernizować sklepy, by zakupy w Netto kojarzyły im się z dobrze spędzonym czasem i mądrze wydanymi pieniędzmi – dodaje.

Kampania urodzinowa

Chcąc zaangażować klientów oraz podkreślić, iż Netto jest w Polsce od 23 lat, marka organizuje kampanię urodzinową. Jednym z jej elementów jest konkurs urodzinowy. Aby wziąć w nim udział, od 10 do 30 września trzeba zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł. Następnie należy sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji. Może to być numer domu, mieszkania bądź też numer na koszulce ulubionego sportowca – w tym przypadku kreatywność leży po stronie uczestników. Kolejny krok to wgranie swojego zgłoszenia na stronę konkursową: www.konkursnetto.pl, tam musimy podać również numer paragonu. Na zwycięzców czekają nagrody: 12 voucherów na wakacje Itaka, o wartości 5 tys. zł każdy, 69 bonów zakupowych o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Netto, 45 produktów Clatronic, 60 zestawów kosmetyków Dove, 30 zestawów przypraw Prymat, 42 wkrętarki Boscha.

Sieć sklepów Netto z okazji swoich urodzin przygotowała także atrakcyjną promocję 2+1. Przy zakupie dwóch wybranych produktów, trzeci dostaniemy za 1 grosz. Promocja obowiązuje od 10 do 30 września.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:

  • Stronie www: netto.pl
  • Profilu na Facebooku: Netto Polska

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Galeria Krakowska z rabatem na radość Biuro prasowe
2019-02-18 | 17:01

Galeria Krakowska z rabatem na radość

Trafiony prezent, wygodna forma płatności i 10% rabatu. Galeria Krakowska przygotowała dla swoich klientów akcję rabatową zachęcającą do zakupu kart podarunkowych. Kupujący taką
Zakupy Wstążka, którą można wiele powiedzieć!
2019-02-18 | 10:08

Wstążka, którą można wiele powiedzieć!

Długo oczekiwana nowość jest wreszcie dostępna na rynku polskim. Drukarka do wstążek firmy PIY RIBBONS to urządzenie, które pozwala Klientom w sklepie drukować osobiste wstążki z
Zakupy „Halo tu Madagaskar!”. Wygraj wycieczkę marzeń
2019-02-12 | 11:00

„Halo tu Madagaskar!”. Wygraj wycieczkę marzeń

 Zabawa startuje w walentynki. Oprócz wycieczki na Madagaskar czekają w tym dniu inne atrakcje: nagrody dodatkowe i bukiety kwiatów.   Madagaskar to

Gwiazdy

Monika Zamachowska: Lekarz ma nie tylko wykonać zabieg. Powinien być również opiekunem pacjenta

Dziennikarka przestrzega przed oszustami udającymi lekarzy medycyny estetycznej. W pracy zawodowej wielokrotnie spotykała się z ofiarami takich nieuczciwych osób, które opowiadając o swoich doświadczeniach, chciały uchronić inne kobiety. Sama korzysta z usług sprawdzonej lekarki, u której zawsze czuje się bezpiecznie.

Gwiazdy

Kamil Pawelski: Największą trudnością w „TTBZ” jest wejście w daną osobę. Nie jestem zawodowym aktorem, więc to dla mnie spore wyzwanie

Bloger nie ukrywa, że udział w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” wiąże się z silnymi emocjami, dużym stresem i ogromnym wysiłkiem. Wartością dodaną jest jednak możliwość doskonalenia warsztatu wokalno-aktorskiego i obycia ze sceną. Bloger najbardziej obawia się damskiego repertuaru i zmierzenia się z osobowością danej gwiazdy. Zapewnia też, że niezależnie od tego, jak potoczą się jego losy w TTBZ, nadal będzie doskonalił swój wokal.

Konsument

Połowa polskich dzieci jest zagrożona zaburzeniami odżywiania. Odchudza się już co czwarty mały Polak

Od ośmiu lat stale rośnie liczba odchudzających się dzieci. Obecnie diety, które mają zredukować wagę, stosuje co czwarte polskie dziecko, ponad 20 proc. myśli natomiast o ich wprowadzeniu. W większości przypadków jadłospisy ułożone są nieprawidłowo i codzienne posiłki nie dostarczają dzieciom niezbędnych do prawidłowego rozwoju składników odżywczych. Może to skutkować zahamowaniem wzrostu, zaburzeniami koncentracji, osteoporozą, odwodnieniem, a nawet depresją – podkreślają eksperci Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej.

 

Teatr

Lesław Żurek, Edyta Olszówka i Michał Piela w spektaklu „Jojo”. Sztuka opowiada o naszych relacjach, jak oddalamy się od siebie i jakie są tego konsekwencje

Odtwórcy głównych ról w spektaklu „Jojo” podkreślają, że sztuka co prawda okraszona jest dużą dawką humoru, ale opowiada o poważnych problemach, jakie mogą się zdarzyć w każdym małżeństwie. Uwikłani w miłosny trójkąt żyją złudzeniami, a w gruncie rzeczy doszczętnie rujnują swoje związki.