Komunikaty PR

Są powody do świętowania – 23 urodziny Netto w Polsce

2018-09-14  |  15:00
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce.

Sklepy Netto od ponad 23 lat są otwarte na potrzeby polskich konsumentów, którzy szybko, łatwo i w przystępnych cenach chcą robić codzienne zakupy. Obecnie sieć posiada ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Marka nie tylko sprawnie reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale też niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.

Netto regularnie poszerza swój asortyment o nowe marki własne, wegetariańskie warianty poszukiwanych produktów, propozycje dla alergików, a wszystko po to, aby móc wpisać się w gusta i oczekiwania szerokiego grona konsumentów. Dzięki tak konstruowanej ofercie, klienci mogą z łatwością przygotować smaczne posiłki dla siebie i swojej rodziny – zarówno w lubianej, dobrze znanej wersji, jak również w wariantach zgodnych z najnowszymi trendami slow food. Firma stawia na lokalnych dostawców, dlatego zdecydowana większość asortymentu dostępnego w Netto pochodzi od polskich dostawców. To, co wyróżnia Netto, to także model współpracy z lokalnymi firmami takimi, jak piekarnie czy producenci wyrobów mięsnych. Na terenie sklepów otwarte są stoiska firm partnerskich, na których klienci mogą kupić świeże pieczywo wypiekane według tradycyjnych receptur oraz mięso i wędliny – jest to rozszerzenie i uzupełnienie oferty dostępnej w Netto, dzięki której klienci otrzymują jeszcze więcej możliwości wyboru.

- Od lat staramy się tak budować naszą ofertę, aby klienci z łatwością znaleźli u nas to, czego aktualnie poszukują – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Lubimy ich pozytywnie zaskakiwać, dlatego tak wiele uwagi przykładamy do oferty non food, którą można znaleźć na Jarmarku Netto. Skandynawski styl dekorowania wnętrz, charakterystyczny dla naszej marki własnej Decorado, jest już widoczny w wielu polskich domach. Wierzymy, że nasze urodziny to doskonała okazja, by podziękować klientom za wszystkie wspólne lata, ponieważ to oni są dla nas najlepszą motywacją i inspiracją, z myślą o nich staramy się jeszcze lepiej opracowywać naszą ofertę, zmieniać i modernizować sklepy, by zakupy w Netto kojarzyły im się z dobrze spędzonym czasem i mądrze wydanymi pieniędzmi – dodaje.

Kampania urodzinowa

Chcąc zaangażować klientów oraz podkreślić, iż Netto jest w Polsce od 23 lat, marka organizuje kampanię urodzinową. Jednym z jej elementów jest konkurs urodzinowy. Aby wziąć w nim udział, od 10 do 30 września trzeba zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł. Następnie należy sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji. Może to być numer domu, mieszkania bądź też numer na koszulce ulubionego sportowca – w tym przypadku kreatywność leży po stronie uczestników. Kolejny krok to wgranie swojego zgłoszenia na stronę konkursową: www.konkursnetto.pl, tam musimy podać również numer paragonu. Na zwycięzców czekają nagrody: 12 voucherów na wakacje Itaka, o wartości 5 tys. zł każdy, 69 bonów zakupowych o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Netto, 45 produktów Clatronic, 60 zestawów kosmetyków Dove, 30 zestawów przypraw Prymat, 42 wkrętarki Boscha.

Sieć sklepów Netto z okazji swoich urodzin przygotowała także atrakcyjną promocję 2+1. Przy zakupie dwóch wybranych produktów, trzeci dostaniemy za 1 grosz. Promocja obowiązuje od 10 do 30 września.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:

  • Stronie www: netto.pl
  • Profilu na Facebooku: Netto Polska

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Jarmark Rękodzieła i Żywności Regionalnej w Galerii Bronowice Biuro prasowe
2018-11-14 | 15:35

Jarmark Rękodzieła i Żywności Regionalnej w Galerii Bronowice

Podczas Jarmarku Rękodzieła i Żywności Regionalnej, na specjalnie przygotowanych stoiskach, pojawią się kulinarne przysmaki, nietypowe wyroby oraz oryginalne rękodzieła. W dniach 15 -17
Zakupy Smartfony Huawei Mate 20 i Mate 20 Pro z prezentem.
2018-11-14 | 08:00

Smartfony Huawei Mate 20 i Mate 20 Pro z prezentem.

Mate 20 i Mate 20 Pro to najnowsze flagowe smartfony Huawei, stworzone z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach. Wyposażone są m. in. w pierwszy na świecie 7-nanometrowy mobilny
Zakupy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2018-11-13 | 13:00

Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Tradycyjne produkty spożywcze z różnych regionów Polski jak co miesiąc będzie można kupić, odwiedzając w dniach 14 – 18 listopada Blue City. Każdy, kto docenia

Media

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuje, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Była prezenterka przyznaje, że bardzo tęskni za telewizją, bo spędziła w niej najpiękniejsze chwile swojego życia. Przez lata była jedną z najpopularniejszych spikerek TVP. Zachwycała urodą, elegancją, wysoką kulturą osobistą i nienaganną dykcją. Teraz, na emeryturze dużo czasu spędza przed telewizorem, ma swoje ulubione programy, kibicuje młodszym koleżankom po fachu i z dużą nostalgią wspomina swoje początki w Łódzkim Ośrodku TVP. 

 

Gwiazdy

Kasprzyk, Zień, Giertych i Racewicz o Magdzie Gessler: To niezwykle ciepła osoba. Można z nią rozmawiać o wszystkim

Magdę Gessler uwielbiają widzowie, respekt przed nią czują restauratorzy, a ci, którzy znają ją osobiście, przyznają, że jest to niezwykle charyzmatyczna, a jednocześnie bardzo ciepła osoba. Szybko skraca dystans, obdarza ogromną dozą sympatii i dobrej energii. Roman Giertych, Maciej Zień, Joanna Racewicz i Ewa Kasprzyk niezwykle cenią ją za niebywały kunszt kulinarny i za to, jaką osobą jest prywatnie. Gwiazdy były obecne na premierze jej najnowszego przewodnika kulinarnego po restauracjach i hotelach „Poziomki 2018/2019”. 

Problemy społeczne

Połowa Polaków z zawałem serca wzywa pomoc po ponad 4 godzinach od pierwszych objawów. Aby uniknąć powikłań, czas ten trzeba trzykrotnie skrócić

Choroby kardiologiczne są przyczyną niemal połowy zgonów w Polsce. Same zawały serca dotyczą rocznie około 100 tys. osób i są powodem śmierci 30 proc. z nich Zawał serca nie musi jednak być zabójczy – przekonują eksperci. Polska może się poszczycić jednymi z najlepszych standardów postępowania w przypadkach wystąpienia ostrych incydentów kardiologicznych. Problemem jednak jest zbyt późne wezwanie pomocy. Nawet 30 tys. zgonów rocznie można byłoby uniknąć, gdyby chorzy zadzwonili po karetkę najpóźniej do 90 minut od wystąpienia objawów. U połowy Polaków do udzielenia pomocy mija nawet 260 minut.

Film

Agnieszka Grochowska: łączenie pracy aktora z zaangażowaniem w rodzinę jest dla mnie momentami prawie nie do zniesienia

Praca zawodowa wymaga od aktorki dużego zaangażowania emocjonalnego, które trudno odłożyć na bok po zakończeniu spektaklu lub dnia zdjęciowego. Łączenie życia zawodowego z rolą matki bywa więc dla niej trudne. Z tego względu aktorka przyjmuje tylko naprawdę interesujące ją propozycje teatralne i filmowe i nie obawia się nawet długich przerw w pracy.