Komunikaty PR

Są powody do świętowania – 23 urodziny Netto w Polsce

2018-09-14  |  15:00
Kontakt
Joanna Kulasza
Hill+Knowlton Strategies

Branickiego
02-972 Warszawa
joanna.kulasza|hkstrategies.com| |joanna.kulasza|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce.

Sklepy Netto od ponad 23 lat są otwarte na potrzeby polskich konsumentów, którzy szybko, łatwo i w przystępnych cenach chcą robić codzienne zakupy. Obecnie sieć posiada ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Marka nie tylko sprawnie reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale też niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.

Netto regularnie poszerza swój asortyment o nowe marki własne, wegetariańskie warianty poszukiwanych produktów, propozycje dla alergików, a wszystko po to, aby móc wpisać się w gusta i oczekiwania szerokiego grona konsumentów. Dzięki tak konstruowanej ofercie, klienci mogą z łatwością przygotować smaczne posiłki dla siebie i swojej rodziny – zarówno w lubianej, dobrze znanej wersji, jak również w wariantach zgodnych z najnowszymi trendami slow food. Firma stawia na lokalnych dostawców, dlatego zdecydowana większość asortymentu dostępnego w Netto pochodzi od polskich dostawców. To, co wyróżnia Netto, to także model współpracy z lokalnymi firmami takimi, jak piekarnie czy producenci wyrobów mięsnych. Na terenie sklepów otwarte są stoiska firm partnerskich, na których klienci mogą kupić świeże pieczywo wypiekane według tradycyjnych receptur oraz mięso i wędliny – jest to rozszerzenie i uzupełnienie oferty dostępnej w Netto, dzięki której klienci otrzymują jeszcze więcej możliwości wyboru.

- Od lat staramy się tak budować naszą ofertę, aby klienci z łatwością znaleźli u nas to, czego aktualnie poszukują – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Lubimy ich pozytywnie zaskakiwać, dlatego tak wiele uwagi przykładamy do oferty non food, którą można znaleźć na Jarmarku Netto. Skandynawski styl dekorowania wnętrz, charakterystyczny dla naszej marki własnej Decorado, jest już widoczny w wielu polskich domach. Wierzymy, że nasze urodziny to doskonała okazja, by podziękować klientom za wszystkie wspólne lata, ponieważ to oni są dla nas najlepszą motywacją i inspiracją, z myślą o nich staramy się jeszcze lepiej opracowywać naszą ofertę, zmieniać i modernizować sklepy, by zakupy w Netto kojarzyły im się z dobrze spędzonym czasem i mądrze wydanymi pieniędzmi – dodaje.

Kampania urodzinowa

Chcąc zaangażować klientów oraz podkreślić, iż Netto jest w Polsce od 23 lat, marka organizuje kampanię urodzinową. Jednym z jej elementów jest konkurs urodzinowy. Aby wziąć w nim udział, od 10 do 30 września trzeba zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł. Następnie należy sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji. Może to być numer domu, mieszkania bądź też numer na koszulce ulubionego sportowca – w tym przypadku kreatywność leży po stronie uczestników. Kolejny krok to wgranie swojego zgłoszenia na stronę konkursową: www.konkursnetto.pl, tam musimy podać również numer paragonu. Na zwycięzców czekają nagrody: 12 voucherów na wakacje Itaka, o wartości 5 tys. zł każdy, 69 bonów zakupowych o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Netto, 45 produktów Clatronic, 60 zestawów kosmetyków Dove, 30 zestawów przypraw Prymat, 42 wkrętarki Boscha.

Sieć sklepów Netto z okazji swoich urodzin przygotowała także atrakcyjną promocję 2+1. Przy zakupie dwóch wybranych produktów, trzeci dostaniemy za 1 grosz. Promocja obowiązuje od 10 do 30 września.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:

  • Stronie www: netto.pl
  • Profilu na Facebooku: Netto Polska

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Bohaterowie Gwiezdnych Wojen na etykietach produktów Żywiec Zdrój® dla dzieci Biuro prasowe
2018-09-17 | 10:00

Bohaterowie Gwiezdnych Wojen na etykietach produktów Żywiec Zdrój® dla dzieci

Gwiezdne Wojny to tytuł jednego z najpopularniejszych filmów wszechczasów, którego bohaterowie na stałe wpisali się we współczesną popkulturę. W oczekiwaniu na
Zakupy Otwarcie trzech salonów w Magnolia Park
2018-09-12 | 10:00

Otwarcie trzech salonów w Magnolia Park

Od piątku w Magnolia Park działa perfumeria Douglas w zupełnie nowej odsłonie. Salon wyróżnia się przebudowaną przestrzenią ekspozycyjną w eleganckich czarno-białych barwach. W
Zakupy Zostań twarzą nowego katalogu IKEA!
2018-09-12 | 01:00

Zostań twarzą nowego katalogu IKEA!

Już jest i inspiruje miliony Polaków! Mowa o najnowszym katalogu jednego z najpopularniejszych sklepów na świecie – IKEA. W tym roku katalog będzie jednak wyjątkowy

Film

Karolina Korwin-Piotrowska: Książka „Dziewczyny z Dubaju” jest unurzana w sensacji. Może z tego wyjść ciekawa historia filmowa

Dziennikarka zgadza się, że tzw. afera dubajska to bardzo filmowy temat, który może dobrze się sprawdzić na dużym ekranie. Nie zamierza też oceniać sposobu, w jaki Doda wydaje swoje pieniądze. Jej zdaniem wokalistka nieźle wypadła w filmie „Pitbull. Ostatni pies”, choć nie ma dużego talentu aktorskiego.

 

Seriale

Maciej Zakościelny: Wkręciłem się w świat lekarzy. Jestem wrażliwszy na ludzkie problemy ze zdrowiem

Do swojej partnerki zawsze mówię: doktor Zakościelny może pomóc – żartuje aktor. Dzięki roli lekarza w popularnym serialu odkrył, jak ciekawy jest świat medycyny i systemu opieki zdrowotnej – poznał jego jasne i ciemne strony. Artysta podkreśla, że w ten sposób kwestia zdrowia otaczających go ludzi stała mu się znacznie bliższa.

Problemy społeczne

Polacy nie chcą czekać na wizytę do lekarza. Większość płaci więc za świadczenia zdrowotne z własnej kieszeni

Starzejące się społeczeństwo, zbyt mała liczba lekarzy, niska efektywność i konieczność cyfryzacji – to tylko część z listy wyzwań, które stoją przed polską służbą zdrowia. – Powinniśmy dążyć do wzmocnieniu partnerstwa pomiędzy sektorem publicznym a prywatnym. Największym beneficjentem takiej współpracy będą pacjenci – uważa Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED. Sektor prywatny jest skuteczniej zarządzany, bardziej innowacyjny, szybciej wprowadza nowoczesne technologie, np. z zakresu telemedycyny i przoduje w spersonalizowanej opiece medycznej.  

 

Moda

Anita Sokołowska: Moja szafa pęka w szwach. Oddaję ubrania, których nie noszę dłużej niż 2 lata

Aktorka chętnie dzieli się zawartością garderoby. Oddaje ubrania, których nie miała na sobie dłużej niż dwa lata, wierząc, że przekazuje tym samym dobrą energię nowym właścicielkom. Zakupy robi głównie w sklepach stacjonarnych, w ubraniach zamówionych online zazwyczaj wygląda bowiem gorzej niż prezentujące je modelki. Aktorka stara się nie inspirować sposobem ubierania innych kobiet, choć podoba jej się styl Cate Blanchett i nie wyklucza, że bezwiednie go naśladuje.