Komunikaty PR

Zawsze mobilnie z power bankiem DGM

2018-02-13  |  11:20
Biuro prasowe

Wielogodzinne używanie smartfona skutkuje tym, że nieodłącznym gadżetem do niego staje się power bank. DGM oferuje biały, designerski akumulator o pojemności 10000 mAh, dzięki któremu szybko dodamy energii naszemu telefonowi.

- Kiedyś power bank był tylko gadżetem, który po prostu warto było mieć przy sobie. Teraz, gdy musimy być dostępni dla współpracowników, partnerów, klientów, naładowany telefon to podstawa każdego dnia. Nie ma takiej opcji, żebyśmy nagle stracili możliwość kontaktu. Warto dodać, że power bank DGM posiada bardzo pojemną baterię, dzięki czemu można podładować również tablet, słuchawki, aparat cyfrowy czy kamery sportowe - mówi Krystian Zieliński, odpowiedzialny za dział sprzedaży DGM w Polsce. -

Model PB-A10 można ładować bezpośrednio poprzez gniazdo USB  używając standardowej ładowarki telefonu z portem micro USB. Całkowite naładowanie urządzenia trwa około  10 godzin. Napięcie wejściowe może wynosić 5V +/- 0.25V. Wmontowane w nim jest wydajne litowo-polimerowe ogniwo.

Dwa wejścia USB pozwalają podłączyć jednocześnie dwa urządzenia. Przykładowo, doładowanie  iPhone7 od 10% do 100% wynosi około 1,5 godziny, zaś Samsunga S7 - 2 godziny. Napięcie wyjściowe w power banku DGM wynosi maksymalnie 2.0A. Duży wyświetlacz pokazuje stopień naładowania danego urządzenia. Dodatkowo wbudowana jest mała latarka ledowa.

Kieszonkowe wymiary (144 x 69.5 x 16.5 mm) oraz nieduża waga (210g) sprawiają, że  power bank DGM jest idealnym rozwiązaniem dla osób ceniących komfort użytkowania oraz przenoszenia takiego urządzenia ze sobą.

Urządzenie jest dostępne u dystrybutorów firmy DGM.

 

DGM Distribution Sp. z o.o.

Jest częścią Grupy DGM z siedzibą w Hong Kongu, obecnej na światowych rynkach od 1997 roku. Dostarczane przez nich rozwiązania docenione zostały już przez klientów w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Holandii, Hiszpanii i we Włoszech. Firma stale rozszerza sprzedaż marki DGM od Europy przez Stany Zjednoczone do Azji. Rozwijana platforma sieciowa poprawia kompatybilność produktów, aby służyły klientom najlepszymi rozwiązaniami. DGM posiada własne centrum serwisowe w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-01-17 | 14:48

Ricoh na Integrated Systems Europe 2019

  Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-01-17 | 14:00

Biznes oszukany. Czym się zajmą cyberprzestępcy w 2019 r.

Przestępczość cyfrowa to ogromna gałąź przemysłu czerpiącego z realnej, ludzkiej krzywdy. Zorganizowane grupy kryminalistów funkcjonują jak korporacje, zatrudniając hakerów do różnych zadań, świadcząc usługi
IT i technologie Infor ogłasza inwestycję wartą 1,5 miliarda USD
2019-01-17 | 12:30

Infor ogłasza inwestycję wartą 1,5 miliarda USD

Infor, światowy lider aplikacji biznesowych specjalizowanych branżowo działających m.in. w chmurze, uzyskał dodatkową inwestycję w wysokości 1,5 miliarda USD ze strony swoich akcjonariuszy

CES 2019

Regionalne - Mazowieckie

Intensywny rozwój marki Ibis Styles. Nowy hotel w centrum Warszawy, w połowie roku kolejne otwarcia

Sieć Ibis Styles, ekonomicznej marki Accor Hotels, obejmuje ponad 430 hoteli i 44 tys. pokoi w 45 krajach. Jej hotele są usytuowane w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. W Warszawie do sieci dołączył właśnie kolejny obiekt, wybudowany zaledwie w 13 miesięcy Ibis Styles Warszawa Centrum. Gościom oferuje przemyślany design i 179 pokoi w centralnej lokalizacji, przy zachodnim brzegu Wisły. Wyróżnikiem ma być także unikalny koncept gastronomiczny Winestone.

Handel

Ważą się losy sposobu wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Twardy brexit może zagrozić polskiemu eksportowi na Wyspy

Na ponad dwa miesiące przed datą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej wciąż nieznany jest jego scenariusz – czy kraj ten czeka tzw. twardy brexit, czy uda się jednak wypracować konsensus, od którego brytyjscy parlamentarzyści wydają się być bardzo dalecy. Niepewność ta powoduje wahania funta i ogranicza eksport do tego ważnego dla Polski partnera handlowego. W razie braku umowy polskie firmy ucierpią jeszcze bardziej.

Prawo

W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok. Fiskus będzie bardziej łaskawy dla spóźnialskich

Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza, który wypełni za nich urzędnik skarbowy. Ułatwienia czekają także osoby, które prowadzą działalność gospodarczą, dorabiając niewielkie kwoty.

Handel

Branża farmaceutyczna i handlowa liderami wydatków na reklamę. W ubiegłym roku przeznaczyły na nią po 4 mld zł

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.