Komunikaty PR

Zobacz, jak odkurzacze Star Wars POWERbot™ zadają cios brudowi

2017-11-17  |  11:00
Biuro prasowe

Nowa, limitowana wersja robotów sprzątających POWERbotTM to nie tylko niepowtarzalny design i ukłon w stronę fanów kultowej na całym świecie sagi. To również innowacyjne technologie oraz szereg funkcji gwarantujących skuteczne sprzątanie. Dowiedz się więcej o wyjątkowych cechach produktów w limitowanej edycji POWERbotTM i ich inteligentnych technologiach sprzątania.

Drobiazgowo dopracowana stylistyka

Tym, co wyróżnia roboty sprzątające wersji limitowanej POWERbotTM od pierwotnej wersji VR7000, jest niezapomniana stylistyka dwóch dostępnych modeli. Wersja Darth Vader została wykonana z wysokiej jakości materiałów, by jak najbardziej upodobnić urządzenie do czarnej maski Dartha Vadera. Z kolei wersja Stormtrooper jest wzorowana na hełmie Szturmowca Galaktycznego Imperium. Oba modele dzięki swojej niewielkiej, bo wynoszącej zaledwie 97 mm wysokości, są w pełnej gotowości do usunięcia brudu zarówno z galaktyki, jak i innych trudno dostępnych miejsc pod kanapami i fotelami.

By stworzyć autentycznie wyglądający produkt, który znajdzie uznanie w oczach fanów Gwiezdnych Wojen na całym świecie, firma Samsung ściśle współpracowała z fanami na każdym etapie tworzenia produktu, począwszy od planowania produktu, projektowania i produkcji, aż po marketing i dystrybucję. To pierwsze takie podejście do wykonania i wprowadzenia na rynek produktu zaprojektowanego przez fanów i dla fanów.

Niech Głos będzie z Tobą

Oba modele nie tylko łudząco przypominają imperialne postacie, na których je wzorowano, ale dzięki sprzężeniu głosu z filmowymi dialogami i efektami dźwiękowymi z Gwiezdnych Wojen, również brzmią jak one. Model Darth Vader zawiera mnóstwo fragmentów nagrań i efektów dźwiękowych, w tym słynny odgłos jego oddychania, dźwięki mieczy świetlnych i cytaty takie jak: „Jesteś potężny”. Stormtrooper nie jest gorszy – podczas sprzątania możemy również usłyszeć wiele autentycznych dźwięków, w tym komendy takie jak: „Chodźmy!” i „Przestań!”. Funkcja automatycznego ładowania kieruje urządzenie, któremu kończy się zasilanie z baterii, do stacji dokującej. Podczas powrotu do bazy, gdzie naładuje swoje zmęczone bitwą baterie, model Darth Vader triumfalnie odtwarza energiczny Marsz Imperialny, a Szturmowiec główny motyw muzyczny Gwiezdnych Wojen.

Inteligentne i dokładne sprzątanie z Darthem Vaderem

Wersja limitowana POWERbotTM ma zespół funkcji z oryginalnej wersji robota VR7000, w tym inteligentne sprzątanie. Dzięki opanowaniu ciemnej strony mocy, POWERbotTM teraz jest jeszcze silniejszy, z mocą ssącą 20 razy większą od oryginału. Za pomocą intuicyjnych przycisków i wygodnego pilota (w wersji Darth Vader) sterowanie urządzeniami jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Dzięki funkcji FullView Sensor™ 2.0 POWERbotTM VR7000 wykrywa i omija najmniejsze przeszkody, dzięki czemu wszystkie zakamarki w mieszkaniu będą dokładnie odkurzone. Urządzenie ma także funkcję Edge Clean Master, co umożliwia dokładniejsze sprzątanie wzdłuż ścian. Sprzątanie przy przeszkodach jest dokładniejsze dzięki funkcji Auto Shutter, która automatycznie opuszcza barierkę i umożliwia wciągnięcie większej ilości kurzu blisko krawędzi przeszkody. Gdy POWERbotTM przejdzie z twardych podłóg na dywany lub chodniki, inteligentne sterowanie mocą urządzenia automatycznie zwiększa moc ssania i umożliwia oczyszczanie z kurzu osadzonego głęboko w dywanach.

Warto wspomnieć, że model Darth Vader ma możliwość połączenia go z siecią Wi-Fi i sterowania nim z dowolnego miejsca za pomocą telefonu poprzez dedykowaną aplikację. Możemy uruchomić lub zatrzymać urządzenie, sprawdzić historię sprzątania lub zaplanować godziny porządków, a przede wszystkim zapewnić czystość w domu. Nawet gdy jesteś daleko, pozostajesz w kontakcie z Darthem Vaderem.

Roboty sprzątające z limitowanej edycji Star Wars™ będą dostępne w sklepach po 20 listopada 2017 roku. Cena wersji Szturmowiec to 2 299 zł a Darth Vader 2 599 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Kuchnia w stylu fit Biuro prasowe
2018-07-15 | 12:55

Kuchnia w stylu fit

Lato to czas, w którym szczególnie zależy nam na smukłej sylwetce. To już ostatni dzwonek, aby osiągnąć wymarzony cel i zmienić nawyki żywieniowe. Na szczęście, z pomocą
Dom Zalety współpracy z luksusowymi markami
2018-07-15 | 12:35

Zalety współpracy z luksusowymi markami

Prestiżowe marki meblarskie przywodzą na myśl wyjątkowość, wysoką jakość oraz piękno. Ich wzornictwo i wykonanie, w połączeniu z funkcjonalnością, mają za zadanie zadowolenie
Dom Styl i funkcjonalność w jednym, czyli jak wyposażyć luksusowy salon?
2018-07-15 | 11:23

Styl i funkcjonalność w jednym, czyli jak wyposażyć luksusowy salon?

W domowej przestrzeni, salon pełni rolę szczególną. To w nim spędzamy większość wolnego czasu – szukamy ukojenia i spokoju po ciężkim dniu w pracy, relaksując się na

Gwiazdy

Katarzyna Cichopek: Jestem spełnioną mamą dwójki dzieci. Najtrudniejszy etap mam za sobą

Prywatnie Katarzyna Cichopek jest szczęśliwą mamą 9-letniego Adasia i 5-letniej Helenki. Aktorka podkreśla, że jej dzieci rosną jak na drożdżach, a etap pieluch ma już za sobą. Teraz pociechy są wręcz partnerami do rozmów i wspólnych aktywności na świeżym powietrzu. Powoli wykazują też swoje zainteresowania.

 

Gwiazdy

Marta Wierzbicka: Sytuacji, gdy podczas podróży coś poszło niezgodnie z planem miałam wiele. Są dla mnie ekscytujące

Aktorka robi wszystko, by podczas zagranicznych podróży uniknąć nieprzyjemnych zdarzeń, jednak życie czasami potrafi ją zaskoczyć i wtedy wszystkie plany trzeba weryfikować w przeciągu kilku chwil. Aktorka podkreśla jednak, że takie nieprzewidziane sytuacje dodają jej adrenaliny, zachęcają do kreatywności i mogą być początkiem wyjątkowej przygody. Tak było na przykład rok temu podczas wyjazdu do Włoch.

 
 

Sport

Rozrywka coraz ważniejszą pozycją w budżetach Polaków. Co dziesiąty wydaje na ten cel ponad 500 zł miesięcznie

Polski rynek usług rozrywkowych jest szacowany na 80 mld zł rocznie i dynamicznie rośnie wraz ze wzrostem wydatków Polaków na tego typu atrakcje. 26 proc. Polaków zapytanych przez portal PrezentMarzeń zadeklarowało miesięczny budżet na ten cel na poziomie do 100 zł. Kolejne 42 proc. wydaje na rozrywkę między 100 a 300 zł, a 11 proc. przeznacza ponad 500 zł. Wciąż jednak wydajemy kilka razy mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej.

Gwiazdy

Milena Rostkowska-Galant: Mogłabym sobie zrobić dopisek „oszukiwała na każdej diecie”. Przyznaję się bez bólu

Odchudzać się należy przed wakacjami, a nie w trakcie - uważa prezenterka. Lato to dla niej czas wytchnienia, również od diet, które stosuje w ciągu roku. Stara się odżywiać zdrowo, zdarza jej się również stosować specjalne diety redukcyjne. Nie ukrywa jednak, że rzadko udaje się jej całkowicie przestrzegać ich restrykcyjnych wymogów.