Komunikaty PR

Majówka z linią W naszym domu marki Nove – suche i podsuszane idealne na piknik

2017-03-20  |  22:00
Biuro prasowe

Czekamy na nią cały rok, aby choć na chwilę oderwać się od codziennych obowiązków i rutyny. Słońce, trawa, kocyk i błogi relaks – czyli kwintesencja majówki. Na pikniku nie może jednak zabraknąć koszyka pyszności, wśród których świetnie odnajdą się produkty z linii W naszym domu marki Nove

Długi weekend majowy to czas bardzo wyczekiwany, nic więc dziwnego, że wylegiwanie się na kocyku chcemy zacząć jak najszybciej. Z tego powodu przekąski, które ze sobą zabierzemy, muszą być łatwe i szybkie do przygotowania oraz składać się ze składników dobrej jakości. Do takich należą kiełbasy suche i podsuszane z linii W naszym domu marki Nove. W ofercie znajdziemy aż 7 tego typu produktów, a wśród nich kiełbasy: myśliwska, jałowcowa, krakowska sucha, piwna, szynkowa podsuszana, żywiecka, a także kabanosy. Najprostszym przepisem na wykorzystanie tych wyrobów są kanapki. W maju możemy cieszyć się już pierwszymi lokalnymi warzywami, które umożliwiają nam przygotowanie pysznych, kolorowych i pożywnych kanapek, które ucieszą podniebienie rodziny i przyjaciół. Kiełbasy suche i podsuszane sprawdzą się także w roli dodatków do tostów czy zapiekanek oraz jako składniki kultowych koreczków. Wyroby marki Nove charakteryzują się bogatym i intensywnym smakiem, który zawdzięczają najwyższej jakości surowcom wykorzystywanym do ich produkcji. Dzięki temu śmiało możemy delektować się nimi także jako samodzielną przekąską. Rozwiązanie to sprawdzi się zwłaszcza w przypadku spontanicznych spotkań w gronie przyjaciół, kiedy brakuje nam czasu na przygotowanie prowiantu. 

 

Produkty z linii „W naszym domu” marki Nove:

Kabanosy
Masa netto: 200g
Cena:  około 6,50 zł

Kiełbasa myśliwska

Masa netto: około 1,4 kg

Cena: 15,50 zł – 17,00 zł

 

Kiełbasa jałowcowa

Masa netto: około 0,9 kg

Cena:  18,00 zł – 20,00 zł


Kiełbasa krakowska sucha

Masa netto: 300 g

Cena: około 9,80 zł

 

Kiełbasa piwna:

Masa netto: około 1,2 kg
Cena: 11,50 zł – 14,00 zł

 

Kiełbasa żywiecka:

Masa netto: około 1,4 kg

Cena: 12,00 zł – 14,00 zł

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Bezglutenowy „Morski kaprys” PESCANOVA z sosem alioli Biuro prasowe
2017-07-26 | 13:00

Bezglutenowy „Morski kaprys” PESCANOVA z sosem alioli

Składniki: • 1 opakowanie „Morskiego kaprysu” w bezglutenowej panierce PESCANOVA • sos alioli: czosnek sól żółtko sok z
Żywienie Nowe otwarcie w Sixty Six – prezentacja odmienionej karty dań
2017-07-26 | 10:45

Nowe otwarcie w Sixty Six – prezentacja odmienionej karty dań

Po 7 latach działalności na gastro-mapie Białegostoku restauracja Sixty Six zmieniła w ostatnim czasie właścicieli. We wtorek 25. lipca nastąpiło zaś oficjalne przypieczętowanie tej
Żywienie Zdrowe słodkości z kaszy jaglanej marki Halina
2017-07-26 | 08:00

Zdrowe słodkości z kaszy jaglanej marki Halina

Kasza jaglana, z uwagi na szereg dobroczynnych właściwości odżywczych, często nazywa jest „królową kasz”. Nie dziwi, zatem fakt, iż produkt ten cieszy się coraz

Kalendarium

Moda

Gwiazdy

Ania Karwan: Jestem uzależniona od słodyczy. Przestawienie się na zdrowy sposób odżywiania zajęło mi rok

Wokalistka podkreśla, że jej sposobem na szczupłą sylwetkę i dobre samopoczucie jest catering dietetyczny i odpowiednia dawka ruchu. Piosenkarka przyznaje, że mordercze ćwiczenia na siłowni nie mają sensu bez zmiany nawyków żywieniowych i wprowadzenia do swojego menu pełnowartościowych produktów. Ze względu na to, że sama nie ma czasu gotować, zdaje się na gotowe dania.

Konsument

M. Grzesiak: Doradztwo przenosi się do sieci. Internetowi eksperci mają ogromny wpływ na decyzje odbiorców niezależnie od rzeczywistych kompetencji

Rośnie popularność internetowych ekspertów. Działają oni przede wszystkim w mediach społecznościowych, a określani jako specjaliści mają duży wpływ na wybory internautów. Działalność cyfrowych ekspertów nie zawsze idzie w parze z kwalifikacjami i doświadczeniem. Jak zaznacza dr Mateusz Grzesiak, psycholog biznesu, często o popularności decyduje tytuł marketingowy, nie merytoryczny, więc słuchając ekspertów, należy kierować się własną intuicją i rozsądkiem.

Patronat Newserii

Problemy społeczne

Polskie szpitale onkologiczne coraz bardziej przyjazne pacjentom. Zamiast długiej hospitalizacji krótkie wizyty i nowoczesne formy terapii

Możliwość umawiania terapii na konkretną godzinę oraz oferowanie leczenia podskórnego zamiast dożylnego pozwala chorym prowadzić normalne życie, także zawodowe. Dlatego coraz więcej szpitali wprowadza takie udogodnienia. Organizatorzy kampanii „Choroba? Pracuję z nią!” wyróżnili 19 szpitali w całej Polsce, które pomagają pacjentom godzić leczenie z pracą zawodową. Jako pierwszy godło „Szpitala przyjaznego” otrzymał warszawski szpital przy ul. Banacha.