Komunikaty PR

Wytwórnia „u Lodziarzy” z nową nazwą

2017-12-07  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt
Janusz Mroczkowski
Publicum

Modrzewiowa 9/3
15-238 Białystok
janusz|publicum.pl| |janusz|publicum.pl
501035853
www.publicum.pl

Polska grupa lodziarni „u Lodziarzy”, serwująca naturalne, rzemieślnicze lody przeszła w ostatnim czasie delikatny rebranding. Od teraz punkty z charakterystycznym, brązowym szyldem działają pod marką Wytwórnia Lodów Polskich. Zmiana ma na celu jeszcze silniejsze zaakcentowanie przywiązania do rodzimych tradycji tworzenia lodów.

 

Rozpoczęta w ubiegłym miesiącu zmiana nazwy, z pozoru jedynie kosmetyczna, zdaniem przedstawicieli marki była niezbędna.

 

- Bo choć dla niektórych lodowe przysmaki mogą kojarzyć się przede wszystkim ze słonecznymi Włochami, my idziemy nieco pod prąd - i u podstaw naszej działalności leży polska tradycja wytwarzania lodów. Jesteśmy niebywale dumni z naszej historii – wyjaśnia Piotr Kowalewski, manager rozwoju sieci.

 

Rodzinne lodziarnie działające pod tym szyldem niezmiennie od samego początku serwują bowiem lody tworzone na bazie przedwojennej, polskiej receptury. Powstają one „na miejscu” – w kilku własnych manufakturach rozsianych po całym kraju, na bazie surowców dostarczanych przez lokalnych przedsiębiorców.

 

- Stąd decyzja o zmianie nazwy. W ten sposób pragniemy po raz kolejny przypomnieć o naszych korzeniach. Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” – to brzmi dumnie! – dodaje przedstawiciel WLP.

 

W ślad za zmianą nazwy idą też systematycznie wprowadzane nowości produktowe. W ostatnim czasie – póki co w Białymstoku - pojawiły się chociażby gofry… w kształcie ryby, które z miejsca stały się prawdziwym hitem.

 

Nic więc dziwnego, że liczba lodziarni działających pod marką „u Lodziarzy” rośnie z roku na rok. Jak jednak podkreślają przedstawiciele grupy, duża ilość lokali nie jest i nigdy nie była nadrzędnym celem istnienia Wytwórni.

 

- Swoją pozycję na rynku chcemy opierać przede wszystkim na smaku i lokalnej tradycji tworzenia lodów. Do współpracy zapraszamy zatem wyłącznie pasjonatów, czyli osoby, które kochają to, co robią i dla których ważne są koleżeńskie relacje, rodzinna atmosfera oraz poczucie uczestniczenia w czymś wyjątkowym – podsumowuje  Piotr Kowalewski

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Szparagowy zawrót głowy Biuro prasowe
2018-05-23 | 10:00

Szparagowy zawrót głowy

Tworzą wyśmienitą bazę zup, kremów, zapiekanek oraz sałatek. Szparagi uwielbiają towarzystwo jajek, makaronu czy sosu holenderskiego, które doskonale kontrastują z ich
Żywienie Shell odświeża ofertę gastronomiczną i wprowadza markę deli by Shell
2018-05-23 | 09:10

Shell odświeża ofertę gastronomiczną i wprowadza markę deli by Shell

7 maja br. na polskim rynku oficjalnie zadebiutowała marka deli by Shell. Firma postanowiła odświeżyć swój format gastronomiczny i przedstawić klientom ofertę, która powstała
Żywienie Sezon na karkówkę
2018-05-22 | 14:45

Sezon na karkówkę

Nadszedł maj, a wraz z nim rodzinne wyjazdy, pikniki i grille. Większość z nas czeka na to cały rok. Jaki jest przepis na grilla idealnego? Oczywiście pyszne jedzenie i zgrane towarzystwo!

Gwiazdy

Ilona Felicjańska: Sama prowokuję, że o mnie piszą. Robię to, bo moje życie jest inspiracją dla innych ludzi

Modelka przyznaje, że zdążyła się już przyzwyczaić do tego, że media interesują się nie tylko jej posunięciami zawodowymi, lecz przede wszystkim życiem prywatnym. Zdaje sobie też sprawę z tego, że sama prowokuje portale plotkarskie do takiej aktywności, upubliczniając czasem więcej niż powinna. Jednak żadne negatywne komentarze czy sugestie zawistnych osób nie mają dla niej znaczenia, a co więcej – dzięki nim staje się coraz bardziej odporna na ludzką zawiść.

 

Muzyka

Honorata Skarbek: Fani bardzo chwalą moją najnowszą płytę. Musieli na nią długo czekać i byli spragnieni czegoś nowego ode mnie

Wokalistka czuje się usatysfakcjonowana pozytywnymi recenzjami odbiorców jej najnowszej płyty „Sunset”. Podkreśla, że choć dość długo kazała na nią czekać swoim fanom, to w tym czasie nie próżnowała – szukała inspiracji, nawiązywała owocne muzyczne współprace, a już w same nagrania włożyła całe swoje serce. Teraz, kiedy płyta trafiła do sprzedaży, piosenkarka chce wziąć głęboki oddech i odpocząć w swojej ukochanej Barcelonie.

Uroda

Makijaż permanentny wraca do łask. Dzięki nowoczesnym technikom wykonania wygląda bardzo naturalnie i nie jest przerysowany

W ciągu ostatnich kilku lat techniki wykonywania makijażu permanentnego zmieniły się diametralnie. Teraz nie tworzy on karykaturalnego wręcz efektu maski, jest prawie niezauważalny, a jednak umiejętnie podkreśla brwi, oczy i usta. Dlatego nowa technika upiększania zyskuje coraz większe grono zwolenniczek.

Moda

Tomasz Ciachorowski: Z roku na rok mężczyźni coraz odważniej podchodzą do stroju. Wybierają coraz więcej kolorów i deseni

Aktor chwali postępy Polaków w podejściu do mody. Jego zdaniem na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, że również mężczyźni coraz bardziej orientują się w bieżących trendach i próbują komponować gustowne zestawienia, dzięki czemu mogą się wyróżnić z bezbarwnego tłumu. Aktor przyznaje, że on sam też lubi bawić się modą, a w jego szafie już zagościły modne w tym sezonie grochy.