News powiązane z „Obce niebo”

2014-09-01 | 06:45
Film
Agnieszka Grochowska i Bartłomiej Topa zagrają małżeństwo walczące o odzyskanie dziecka w filmie „Obce niebo” News powiązane z „Obce niebo”

Agnieszka Grochowska i Bartłomiej Topa zagrają małżeństwo walczące o odzyskanie dziecka w filmie „Obce niebo”

W Warszawie dobiegają końca zdjęcia do filmu „Obce niebo” w reżyserii Dariusza Gajewskiego. Obraz ma być thrillerem psychologicznym opartym na prawdziwych wydarzeniach. Gajewski opowie historię polskiego małżeństwa, które emigruje do Szwecji. Zamiast szczęścia i dobrobytu parę czeka rozczarowanie, gdy szwedzka opieka społeczna odbiera im córkę. W rolach głównych wystąpią Agnieszka Grochowska i Bartłomiej Topa. Premiera kinowa planowana jest na 2015 rok.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.