News powiązane z Aneta Kręglicka

2018-01-15 | 06:18
Gwiazdy
Aneta Kręglicka: nie wyobrażam sobie siebie stale fotografującej jak jem sałatkę, robię zakupy albo leżę na hamaku News powiązane z Aneta Kręglicka

Aneta Kręglicka: nie wyobrażam sobie siebie stale fotografującej jak jem sałatkę, robię zakupy albo leżę na hamaku

Gwiazda nie wyklucza, że wkrótce zaistnieje na Instagramie. Szuka jednak pomysłu, by zrobić to w ciekawy, daleki od celebryckiego sposób. Sztampowe treści w postaci zdjęć posiłków, odpoczynku w basenie czy kolejnych stylizacji uważa za mało interesujące.
więcej
2018-01-08 | 06:13
Moda
Aneta Kręglicka wkrótce pokaże swoją pierwszą autorską kolekcję odzieżową

Aneta Kręglicka wkrótce pokaże swoją pierwszą autorską kolekcję odzieżową

Była Miss Świata ma w planach kilka zupełnie nowych projektów zawodowych. Jednym z nich jest pierwsza autorska kolekcja ubrań, którą pokaże już wiosną 2018 roku. Aneta Kręglicka twierdzi, że część sylwetek widział już jej przyjaciel, Maciej Zień i ocenił je bardzo pozytywnie.
więcej
2017-12-20 | 06:17
Moda
Aneta Kręglicka: Maciej Zień jest zdeterminowany, żeby robić to, co kocha. To w nim uwielbiam

Aneta Kręglicka: Maciej Zień jest zdeterminowany, żeby robić to, co kocha. To w nim uwielbiam

Gwiazda uważa Macieja Zienia za jednego z najzdolniejszych polskich projektantów. Ceni jego niezwykły talent, dowcip, wrażliwość i determinację do robienia tego, co naprawdę kocha. Podkreśla przy tym, że praca kreatora mody w Polsce to trudna droga kariery zawodowej.
więcej
2015-10-05 | 06:55
Gwiazdy
Aneta Kręglicka: Nigdy nie byłam przez nikogo zatrudniona. Jestem typową Zosią samosią i pracuję na swój rachunek

Aneta Kręglicka: Nigdy nie byłam przez nikogo zatrudniona. Jestem typową Zosią samosią i pracuję na swój rachunek

Aneta Kręglicka przyznaje, że jest osobą pracowitą, ale zdecydowanie woli być pracodawcą niż pracownikiem i nie wyobraża sobie pracy przy biurku przez osiem godzin dziennie. Miss Świata od ponad dwudziestu lat prowadzi własną firmę i pracuje na swój rachunek. Choć z dnia na dzień stała się ogromnie popularna, to swojej kariery nie oparła jedynie na wyglądzie. Zainwestowała w gruntowne wykształcenie i rozwój osobisty.
więcej
2013-10-30 | 07:00
Moda
Dziś premiera pierwszego modowego talent show w polskiej telewizji

Dziś premiera pierwszego modowego talent show w polskiej telewizji

Rusza pierwszy modowy talent show w Polsce. „Projektanci na start” to program kanału FOX Life, w którym rywalizować będą utalentowani projektanci. Ich zadaniem będzie stworzenie własnej kolekcji i zorganizowanie pokazu. Pierwszy odcinek nowego show już dziś o 22:00. Zmagania oceniać będą: Aneta Kręglicka, Mona Kinal i Marek Straszewski. Show poprowadzi Miss Polonia 2011, Marcelina Zawadzka.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.