News powiązane z Euro 2016

2017-04-03 | 06:30
Sport
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze News powiązane z Euro 2016

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi skoczkowie, tenisiści oraz lekkoatleci. Eksperci podkreślają, że z marketingowego punktu widzenia zatrudnienie w reklamie czołowego sportowca to opłacalny wybór.
więcej
2016-07-08 | 06:50
Sport
Efekt Euro będzie miał znacznie skromniejszy wpływ na gospodarkę Francji niż cztery lata temu na Polskę

Efekt Euro będzie miał znacznie skromniejszy wpływ na gospodarkę Francji niż cztery lata temu na Polskę

Skumulowany wpływ mistrzostw Europy w piłce nożnej na polskie PKB do 2020 roku może wynieść 21,3 mld zł. W przypadku wysoko rozwiniętej Francji korzyści będą prawdopodobnie znacznie skromniejsze. Wielkie imprezy sportowe oddziałują bowiem lepiej na średnio zamożne gospodarki. Negatywnie na efekt Euro w tym kraju wpłyną także trwające tam strajki, powódź oraz zagrożenie terrorystyczne.
więcej
2016-07-04 | 06:35
Media i PR
W czasie Euro 2016 w Polsce nie powstały publiczne strefy kibica. Popularne stały się transmisje w kinach

W czasie Euro 2016 w Polsce nie powstały publiczne strefy kibica. Popularne stały się transmisje w kinach

Podczas poprzedniego Euro kibice mogli śledzić zmagania drużyn piłkarskich w publicznych strefach kibica. W tym roku jest ich niewiele. Popularnością wśród kibiców zaczęły się cieszyć transmisje w salach kinowych. Oglądane w grupie mecze na dużym ekranie dają emocje zbliżone do tych panujących na stadionie.
więcej
2016-06-30 | 06:30
Sport
Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski

Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej od lat nie przysparzały Polakom tylu emocji co tegoroczne rozgrywki. Z meczu na mecz popularność piłkarzy naszej reprezentacji w internecie i social media rośnie. Internauci prześcigają się w komentarzach i memach na temat kadrowiczów. Najwięcej emocji, a co za tym idzie – interakcji w social mediach podczas tegorocznych rozgrywek budzą Błaszczykowski, Fabiański i Milik.
więcej
2016-06-24 | 06:30
Zdrowie
Podczas przygotowań do meczów Euro z każdym piłkarzem pracuje kilkanaście osób. Istotną rolę odgrywają sztaby medyczne

Podczas przygotowań do meczów Euro z każdym piłkarzem pracuje kilkanaście osób. Istotną rolę odgrywają sztaby medyczne

Przygotowania do takich turniejów jak Euro czy mistrzostwa świata mają zupełnie inną formułę niż treningi przed rozgrywkami klubowymi. Chodzi przede wszystkim o wypracowanie jak najlepszej taktyki i zwiększenie wydajności piłkarzy. Ale poza pracą nad formą konieczna jest również porcja odpoczynku, regeneracji i odpowiednia dieta. Nad kadrą czuwa sztab specjalistów – trenerów, lekarzy, masażystów i dietetyków.
więcej
2016-06-22 | 06:50
Moda
PLICH: Polscy piłkarze są uwielbiani, a ich żony są obiektem hejtu. Za dużo się wymaga od WAGs

PLICH: Polscy piłkarze są uwielbiani, a ich żony są obiektem hejtu. Za dużo się wymaga od WAGs

Projektant chwali styl i zachowanie żon i narzeczonych polskich piłkarzy. Kibicuje im, ponieważ w przeciwieństwie do swych partnerów, zbyt często spotykają się z niechęcią ze strony mediów i internautów. Projektant jest pod szczególnym wrażeniem talentu i urody Mariny Łuczenko. Chwali też Annę Lewandowską za pogodę ducha i dbałość o szczegóły.
więcej
2016-06-21 | 06:55
Gwiazdy
Małgorzata Rozenek: chcę, żeby Euro 2016 zwróciło mi męża

Małgorzata Rozenek: chcę, żeby Euro 2016 zwróciło mi męża

Prezenterka nie śledzi piłkarskich zmagań podczas Euro 2016. Gdy Radosław Majdan z jej synami ogląda mecze, gwiazda wychodzi z domu. Prezenterka twierdzi, że chciałaby, aby mistrzostwa skończyły się jak najszybciej.
więcej
2016-06-20 | 06:55
Gwiazdy
Gwiazdy wierzą w sukces polskich piłkarzy na Euro 2016

Gwiazdy wierzą w sukces polskich piłkarzy na Euro 2016

Gwiazdy chętnie oglądają mecze rozgrywające się w ramach Euro 2016 i kibicują polskiej drużynie. Anna Kalczyńska uważa, że rodzima kadra narodowa już dawno nie pokazywała tak dobrej formy. Zdaniem Pauliny Krupińskiej Polacy mają szansę dojść nawet do ćwierćfinałów. Barbara Kurdej-Szatan wierzy, że trener Adam Nawałka, którego poznała osobiście, dobrze przygotował piłkarzy pod względem psychicznym.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Daria Widawska: 31 lipca po raz pierwszy od siedmiu miesięcy zagram w spektaklu. Większość teatrów ruszy dopiero we wrześniu

Aktorka od pięciu miesięcy jest na przymusowym urlopie. Nie gra w teatrze, w najbliższym czasie nie ma także zaplanowanych żadnych dni zdjęciowych. Wierzy jednak, że za kilka tygodni powróci do swojej aktywności zawodowej i że nic już nie zakłóci nowego sezonu teatralnego.  Czeka też na wznowienie projektów filmowych i serialowych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Branża fashion umacnia swoją pozycję w internecie. Firmy wciąż spodziewają się wyższej sprzedaży w sieci niż przed pandemią

Po marcowym zamrożeniu wydatków w sieci i kwietniowym boomie zakupowym sytuacja w branży fashion powoli wraca do normy. Na ponad połowę firm sprzedających na platformie Domodi.pl koronawirus miał negatywny wpływ, ale na 26 proc. miał korzystne przełożenie. Zdecydowana większość firm spodziewa się, że popyt w sieci utrzyma się większy niż przed pandemią. Sprzyja temu model pracy zdalnej. Badanie Domodi.pl pokazało, że 60 proc. osób pracujących w domu pozostaje w sieci po pracy i wykazuje aktywność zakupową – kupuje odzież, obuwie i dodatki.

Media

Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne

Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.