News powiązane z The Kelly Family

2018-01-29 | 06:01
Muzyka
Patricia Kelly: Nigdy nie próbowałam narkotyków. Wielu osobom w show-biznesie niszczą one życie News powiązane z The Kelly Family

Patricia Kelly: Nigdy nie próbowałam narkotyków. Wielu osobom w show-biznesie niszczą one życie

Nie mamy poczucia, że w dzieciństwie coś straciliśmy – mówią Patricia i John Kelly. Wokaliści twierdzą, że wychowanie w duchu wartości chrześcijańskich uchroniło ich przed pułapkami show-biznesu, a w dorosłym życiu pozwoliło stworzyć szczęśliwe związki. Patricia Kelly zaznacza również, że ojciec wychowywał ją i jej siostry na kobiety silne i pewne siebie.
więcej
2018-01-17 | 06:22
Muzyka
The Kelly Family: Koncerty w Polsce będą rodzajem happeningu. Zaprezentujemy wysokoenergetyczny rock’n’roll

The Kelly Family: Koncerty w Polsce będą rodzajem happeningu. Zaprezentujemy wysokoenergetyczny rock’n’roll

Uwielbiany w latach 90. zespół zagra w Polsce aż trzy koncerty. The Kelly Family będzie można oglądać w Krakowie, Łodzi i Gdańsku, gdzie zaprezentują zarówno swoje największe przeboje, jak i nowe kawałki z wydanej w marcu płyty „We Got Love”. Muzycy zapowiadają, że ich występy cechować będzie niezwykła energia i duża dawka emocji.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.