News powiązane z Wojciech Zieliński

2016-08-19 | 06:45
Seriale
Piotr Stramowski (o serialu „Na noże”): Szkoliłem się z gotowania pod okiem mistrzów. Uczyliśmy się u Mateusza Gesslera News powiązane z Wojciech Zieliński

Piotr Stramowski (o serialu „Na noże”): Szkoliłem się z gotowania pod okiem mistrzów. Uczyliśmy się u Mateusza Gesslera

W nowym serialu TVN Piotr Stramowski zagra szefa kuchni. Aktor twierdzi, że produkcja ta wiernie przedstawia realia polskiego rynku restauracyjnego. Aby uniknąć przekłamań, odtwórcy głównych ról przeszli krótkie szkolenia pod okiem mistrzów kuchni m.in. Mateusza Gesslera. Piotr Stramowski nie wyklucza, że dzięki nowym umiejętnościom będzie częściej pomagał żonie w gotowaniu.
więcej
2015-08-13 | 06:45
Seriale
Wojciech Zieliński jesienią w dwóch serialach kryminalnych

Wojciech Zieliński jesienią w dwóch serialach kryminalnych

Jesienią widzowie zobaczą Wojciecha Zielińskiego w roli głównej w dwóch serialach kryminalnych. Aktor stara się, aby grane przez niego postacie różniły się od siebie. Pomalował włosy na siwy kolor, wyprostował je. Ma nadzieję, że dzięki temu nikt nie zarzuci mu, że wykreował dwóch podobnych bohaterów.
więcej
2015-07-29 | 06:45
Seriale
W Warszawie trwają zdjęcia do nowego serialu TVP pt. „Prokurator”

W Warszawie trwają zdjęcia do nowego serialu TVP pt. „Prokurator”

Autorami scenariusza do „Prokuratora” są Zygmunt Miłoszewski oraz jego brat Wojciech. W rolach głównych widzowie zobaczą Jacka Komana, Wojciecha Zielińskiego oraz Magdalenę Cielecką. Serial trafi na antenę już jesienią tego roku.
więcej
2015-04-21 | 06:35
Konsument
Zmiany w mobilnej wyszukiwarce Google. Stracić mogą firmy, których strony nie są dostosowane do urządzeń mobilnych

Zmiany w mobilnej wyszukiwarce Google. Stracić mogą firmy, których strony nie są dostosowane do urządzeń mobilnych

Od dzisiaj Google wprowadza zmiany w swojej mobilnej wyszukiwarce. Preferowane będą strony z wersjami na tablet czy smartfon. Na zmianach skorzystają użytkownicy, którzy coraz częściej łączą się z internetem przez urządzenia mobilne, ale prawdziwa rewolucja czeka firmy. W Polsce tylko 7 proc. małych i średnich przedsiębiorstw pamięta o mobilnym kliencie. Pozostałe po zmianach mogą sporo stracić.
więcej

Więcej ważnych informacji

Gwiazdy

Piotr Zelt: Staram się jak najwięcej jeździć na rowerze szosowym. Dzięki temu jestem spokojniejszy w domu, a w pracy bardziej kreatywny

Aktor robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym i z każdym sezonem coraz bardziej upewnia się, że jest to sport dla niego wręcz idealny. Pomaga mu dbać o formę, a także oczyszcza umysł i zwiększa efektywność zawodową. Dziś Piotr Zelt już nie wyobraża sobie życia bez dwóch kółek i niestraszne mu nawet długie dystanse. Artysta należy do BIKE EXPO Narodowy Team. To grupa ludzi, którzy zakochali się w kolarstwie, w wyścigach szosowych i dzięki temu zmienili swój styl życia i zdrowia.

Handel

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej. Narzędzia do analizy zachowań będą coraz istotniejsze w e-handlu

Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje pierwsze wnioski. Satysfakcja klientów jest w centrum zainteresowania przedsiębiorstw na całym świecie, a analitycy przewidują, że rynek oprogramowania do automatycznego badania wzorców ich zachowań niemal dwukrotnie zwiększy swoją wartość w najbliższych latach.

Handel

Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP. Cała kwota ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą

Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP. – Zależało nam bardzo na tym, żeby czapka była w przystępnej cenie, która pomoże każdemu się zaangażować. Pierwsze dni sprzedaży pokazują, że to szczególne nakrycie głowy stało się gorącym towarem – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka.​