News powiązane z autorytety muzyczne

2021-02-15 | 06:11
Muzyka
Młodzi artyści będą się uczyć warsztatu od gwiazd polskiej sceny muzycznej. Mentorami będą m.in. Natalia Przybysz, Kuba Badach i Adam Sztaba News powiązane z autorytety muzyczne

Młodzi artyści będą się uczyć warsztatu od gwiazd polskiej sceny muzycznej. Mentorami będą m.in. Natalia Przybysz, Kuba Badach i Adam Sztaba

Music MasterClass to program stypendialny skierowany do młodych, utalentowanych i wyrazistych muzyków, którzy chcą się rozwijać i szlifować swoją karierę pod okiem najlepszych. To doskonała okazja na zaistnienie dla tych artystów, którzy już wiele potrafią, tworzą wartościową autorską muzykę, ale wciąż napotykają różne bariery i trudno im dotrzeć do szerszej publiczności, a tym samym osiągnąć stabilną pozycję na rynku. W ramach tej inicjatywy wyłonionych zostanie pięciu stypendystów. Otrzymają oni kompleksowe wsparcie merytoryczne i mentorskie od doświadczonych autorytetów polskiej sceny muzycznej. Uczyć się będą od: Natalii Przybysz, Hani Rani, Kuby Badacha, Piotra Metza, Marka Napiórkowskiego i Adama Sztaby.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.