News powiązane z biżuteria

2021-06-29 | 06:16
Moda
Karolina Pilarczyk: Pokazuję, że można wejść w męski sport i nie zostawiać na boku swojej kobiecości. Uwielbiam chodzić w sukienkach, chętnie zakładam szpilki i noszę biżuterię News powiązane z biżuteria

Karolina Pilarczyk: Pokazuję, że można wejść w męski sport i nie zostawiać na boku swojej kobiecości. Uwielbiam chodzić w sukienkach, chętnie zakładam szpilki i noszę biżuterię

Zdaniem Karoliny Pilarczyk to, że kobiety pracują w typowo męskich zawodach, nie stoi w sprzeczności z tym, żeby eksponowały swoją kobiecość. Choć na co dzień ona sama doskonale czuje się w samochodzie wyścigowym i drifting jest jej ogromną pasją, to poza torem nie stroni od stylizacji podkreślających walory swojej sylwetki. W jej garderobie jest więc sporo sukienek, szpilek i biżuterii.
więcej
2021-06-21 | 06:21
Moda
Gabi Drzewiecka: Obwieszam się biżuterią jak choinka. Raczej nie zdarza się, żebym wyszła z domu w ogóle bez biżuterii

Gabi Drzewiecka: Obwieszam się biżuterią jak choinka. Raczej nie zdarza się, żebym wyszła z domu w ogóle bez biżuterii

Prezenterka tłumaczy, że z każdym rokiem jest coraz bardziej świadomą osobą. Kocha bawić się biżuterią i kiedy tworzy stylizację, uzupełnia ją mnóstwem dodatków, które pozwalają jej wyrazić charakter. Gabi Drzewiecka obok innych gwiazd pojawiła się na wydarzeniu z okazji 10-lecia marki Mokobelle. Goście mogli zobaczyć jubileuszową kolekcję marki.
więcej
2021-06-10 | 06:17
Moda
Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Buduję własną markę biżuteryjną. Biżuteria sprawia, że jesteś osobowością

Milena Sadowska (Miss Polonia 2018): Buduję własną markę biżuteryjną. Biżuteria sprawia, że jesteś osobowością

Miss Polonia 2018 przyznaje, że chciałaby związać swoją przyszłość z mediami. Lubi brać udział w programach rozrywkowych i pracować z kamerą. Dlatego właśnie widziałaby się w telewizji. Milena Sadowska rozważa także inne możliwości rozwoju. Pracuje obecnie nad dużym projektem – własną marką biżuteryjną. Tłumaczy, że jako miss mogłaby zostać główną ambasadorką marki i pokazywać piękno biżuterii w kampaniach reklamowych.
więcej
2016-10-25 | 06:50
Moda
Anna Czartoryska: Lubię biżuterię w stylu boho. Fajnie zdobi, a nie jest krzykliwa

Anna Czartoryska: Lubię biżuterię w stylu boho. Fajnie zdobi, a nie jest krzykliwa

Aktorka lubi nosić biżuterię, z którą łączą się miłe wspomnienia. Mogą to być ozdoby przywiezione z podróży lub otrzymane w prezencie od bliskiej osoby. Gwiazda najchętniej wkłada biżuterię w stylu boho, która jest oryginalna, ale nie jest ostentacyjna. Podoba jej się również idea biżuterii dla mam i córek, która podkreśla więź między nimi i uczy dziewczynki wyczucia stylu.
więcej
2016-10-20 | 06:50
Moda
Paulina Sykut-Jeżyna: Z wiekiem polubiłam biżuterię. Najchętniej noszę subtelne ozdoby

Paulina Sykut-Jeżyna: Z wiekiem polubiłam biżuterię. Najchętniej noszę subtelne ozdoby

Prezenterka jeszcze do niedawna niechętnie nosiła biżuterię. Zazwyczaj ograniczała się do subtelnych kolczyków. Twierdzi jednak, że z wiekiem polubiła tego typu ozdoby i dziś chętnie wkłada łańcuszki z zawieszkami, kolczyki i bransoletki. Nie rozstaje się ponadto z pierścionkiem zaręczynowym i obrączką ślubną.
więcej
2016-04-27 | 06:45
Moda
Joanna Horodyńska: Powinniśmy nosić ubrania zgodne z obowiązującymi trendami, a biżuterię zgodną z naszymi gustami

Joanna Horodyńska: Powinniśmy nosić ubrania zgodne z obowiązującymi trendami, a biżuterię zgodną z naszymi gustami

Stylistka jest zwolenniczką minimalizmu w biżuterii. Lubi niewielkie ozdoby, które może w dowolny sposób zestawiać w komplety. Jej zdaniem nadaje to każdej stylizacji indywidualny charakter. Stylistka radzi, aby garderobę dobierać, kierując się aktualnymi trendami, biżuterię kupować natomiast jedynie według własnego gustu.
więcej
2016-04-25 | 06:15
Handel
Rynek dóbr luksusowych urośnie w tym roku o 8–10 proc. Wszystko dzięki większej zamożności obywateli

Rynek dóbr luksusowych urośnie w tym roku o 8–10 proc. Wszystko dzięki większej zamożności obywateli

Sprzedaż wyrobów jubilerskich, podobnie jak innych dóbr luksusowych, powinna wzrosnąć w tym roku, a także w kolejnych latach o 8–10 proc. – uważa prezes jubilerskiej spółki Briju. To ponaddwukrotnie szybsze tempo niż to prognozowane dla całej gospodarki. Nie powinny mu zaszkodzić ewentualne wahania na rynku surowców czy zachwiania ogólnej koniunktury.
więcej
2016-04-15 | 06:35
Handel
Prawie 13 mln zł wyda właściciel sieci Coccodrillo na inwestycje w tym roku. Zamierza wprowadzić do sklepów obuwie i biżuterię

Prawie 13 mln zł wyda właściciel sieci Coccodrillo na inwestycje w tym roku. Zamierza wprowadzić do sklepów obuwie i biżuterię

47 nowych sklepów, w tym 15 w Polsce, ma zostać uruchomionych w tym roku przez spółkę CDRL, właściciela odzieżowej marki dla dzieci Coccodrillo. Tylko na polskim rynku firma dodatkowo zatrudni do 30 osób. Jest w trakcie wprowadzania nowego asortymentu. Szczególnie liczy na rozwój sprzedaży internetowej.
więcej
2016-04-08 | 06:40
Handel
Briju planuje otwarcie kilkunastu nowych salonów jubilerskich. Spółka zaoferuje nowe kolekcję biżuterii i zegarki

Briju planuje otwarcie kilkunastu nowych salonów jubilerskich. Spółka zaoferuje nowe kolekcję biżuterii i zegarki

Do końca 2016 roku Briju chce otworzyć kilkanaście nowych salonów jubilerskich i tym samym zwiększyć posiadaną sieć do ok. 45 obiektów. Planuje także rozszerzyć portfolio produktowe. Jak informuje prezes spółki Przemysław Piotrowski, w tym roku do sprzedaży trafią w sumie cztery nowe kolekcje złotej i srebrnej biżuterii. W ofercie znajdą się także zegarki. To efekt współpracy zawartej z Grupą Fossil.
więcej
2016-03-08 | 06:45
Moda
Ania Kruk z nową kolekcją biżuterii oraz projektami opakowań. Projektantka planuje też podbić Katar

Ania Kruk z nową kolekcją biżuterii oraz projektami opakowań. Projektantka planuje też podbić Katar

Na rynek trafiła właśnie nowa kolekcja biżuterii Ani Kruk inspirowana nowymi jogurtami Fantasia, do których projektantka stworzyła opakowanie. Jak podkreśla, Polki coraz częściej szukają biżuterii na co dzień, mniej zobowiązującej, która sprawdzi się w każdej sytuacji. W najnowszej kolekcji postawiła więc na biżuterię delikatną i uniwersalną.
więcej
2016-01-13 | 06:30
Moda
Masywna i kolorowa biżuteria przestaje być modna. W nadchodzącym sezonie dominować będą delikatne wzory

Masywna i kolorowa biżuteria przestaje być modna. W nadchodzącym sezonie dominować będą delikatne wzory

Zdaniem stylistów 2016 rok nie przyniesie zupełnie odmiennego wzornictwa biżuterii, ale zaskoczy sposobem jej noszenia. W nadchodzącym sezonie modne będzie łączenie ze sobą delikatnych ozdób różnej długości i wielkości tak, by stworzyły zestaw będący oryginalną mieszanką stylów. Do lamusa odejdzie biżuteria masywna i kolorowa, a z powodzeniem zastąpią ją ozdoby wykonane z metali czystych lub pozłacane i posrebrzane.
więcej
2015-12-23 | 06:30
Moda
Biżuteria podkreślająca świąteczno-sylwestrowe stylizacje powinna być oryginalna. Zamiast błysku i przepychu lepiej postawić na niebanalne zestawienia

Biżuteria podkreślająca świąteczno-sylwestrowe stylizacje powinna być oryginalna. Zamiast błysku i przepychu lepiej postawić na niebanalne zestawienia

Panie, które chcą nadać kreacji wieczorowego i odświętnego charakteru, powinny zdecydować się na biżuterię artystyczną. W tym sezonie styliści szczególnie polecają różnej długości naszyjniki, asymetryczne kolczyki bądź tzw. elfy oplatające ucho z dwóch stron, a także zestawy pierścionków połączone łańcuszkiem. Biżuteria dodaje stylizacji wyrazistości, jednak niewłaściwie dopasowana do stroju może popsuć cały efekt.
więcej
2015-10-02 | 06:35
Moda
Polscy twórcy designerskiej biżuterii wyznaczają trendy na światowych rynkach

Polscy twórcy designerskiej biżuterii wyznaczają trendy na światowych rynkach

Polscy artyści złotnicy i projektanci nowoczesnej biżuterii podbijają światowe rynki, a ich wyroby można oglądać w najsłynniejszych galeriach. Wyjątkowy kunszt, który idzie w parze z precyzją i niebywałą wyobraźnią, jest doceniany przez znawców sztuki i międzynarodowe firmy jubilerskie. Furorę za granicą robi designerska biżuteria, także ta z bursztynem bałtyckim.
więcej
2015-10-02 | 06:35
Handel
Projektanci biżuterii podbijają zagraniczne rynki. Są obecni zarówno na światowych targach biżuterii i designu, jak i w galeriach sztuki

Projektanci biżuterii podbijają zagraniczne rynki. Są obecni zarówno na światowych targach biżuterii i designu, jak i w galeriach sztuki

Polscy artyści złotnicy i projektanci nowoczesnej biżuterii podbijają światowe rynki, a ich wyroby można oglądać w najsłynniejszych galeriach. Wyjątkowy kunszt, który idzie w parze z precyzją i niebywałą wyobraźnią, jest doceniany przez znawców sztuki i międzynarodowe firmy jubilerskie. Furorę za granicą robi designerska biżuteria, także ta z bursztynem bałtyckim.
więcej
2015-10-01 | 06:40
Handel
Na rynek jubilerski wraca dobra passa. Polacy wydają coraz więcej pieniędzy na biżuterię dobrej jakości

Na rynek jubilerski wraca dobra passa. Polacy wydają coraz więcej pieniędzy na biżuterię dobrej jakości

Jubilerów szczególnie cieszy wzrost sprzedaży w segmencie biżuterii z górnego przedziału cenowego, wykonanej z metali szlachetnych, z naturalnymi kamieniami i o unikanym wzornictwie. Cena przestała już być najważniejszym kryterium zakupu, a klienci coraz częściej stawiają na jakość i wartość produktu, rezygnując z masowych wyrobów. Po latach królowania bylejakości i ozdób z sieciówek Polacy zaczynają doceniać kunszt profesjonalnych jubilerów.
więcej

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.