News powiązane z brwi

2018-05-21 | 06:01
Uroda
Makijaż permanentny wraca do łask. Dzięki nowoczesnym technikom wykonania wygląda bardzo naturalnie i nie jest przerysowany News powiązane z brwi

Makijaż permanentny wraca do łask. Dzięki nowoczesnym technikom wykonania wygląda bardzo naturalnie i nie jest przerysowany

W ciągu ostatnich kilku lat techniki wykonywania makijażu permanentnego zmieniły się diametralnie. Teraz nie tworzy on karykaturalnego wręcz efektu maski, jest prawie niezauważalny, a jednak umiejętnie podkreśla brwi, oczy i usta. Dlatego nowa technika upiększania zyskuje coraz większe grono zwolenniczek.
więcej
2018-03-09 | 06:22
Uroda
Joanna Horodyńska: W makijażu stawiam na brwi. Chcę, żeby to był mój znak rozpoznawczy

Joanna Horodyńska: W makijażu stawiam na brwi. Chcę, żeby to był mój znak rozpoznawczy

Makijaż brwi pozwala na totalną zabawę i przekraczanie granic – twierdzi stylistka. We własnym makijażu stawia na brwi mocne, kontrastujące z jasnym kolorem włosów i karnacji. W tym sezonie zamierza jednak uspokoić nieco charakterystyczny dla niej makijaż brwi i wypróbować oryginalne, intensywne pomadki do ust.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.